Karas Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 (edytowane) Godzinę temu, Snuff napisał: Nie szukałem w necie czy może już takie gotowe działające atrapy są oferowane w sprzedaży są -wpisz TPMS bypass jak koledzy wyżej napisali nie ma co sie bawic. Albo ASO które to wyłączy albo zakład który wymieni na zamiennik . Na alledrogo są oferty czujniczków zamienników które przychodzą już zaprogramowane do twojego auta. Warunek jeden trzeba szczytac ID czujnika który odmówił posłuszeństwa i im wysłac. Koszt czujnika 130 PLN. Biorąc pod uwagę że skoro padł jeden to zaraz zaczną padać pozostałe trzeba się liczyć z wydatkiem 520 PLN za system który działa bardzo średnio i jest w tym aucie imo zbędny. Ale niestety mając stary samochód trzeba się liczyć z wydatkami... Jest to pierwsza "awaria" u mnie w tym aucie ale wynika tylko i wyłącznie z eksploatacji ( wyczerpana bateryjka w czujniku ) Wszystko się zużywa i zaczyna sie moment w którym co jakiś czas trzeba będzie pewnie w aucie coś wymienić. Edytowane 4 Lutego 2020 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 1 godzinę temu, Karas napisał: ale wynika tylko i wyłącznie z eksploatacji ( wyczerpana bateryjka w czujniku Nie chce mi się wierzyć, że czujnik jest nierozbieralny i nie można po prostu wymienić baterii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 1 godzinę temu, Karas napisał: są -wpisz TPMS bypass jak koledzy wyżej napisali nie ma co sie bawic. Albo ASO które to wyłączy albo zakład który wymieni na zamiennik . Na alledrogo są oferty czujniczków zamienników które przychodzą już zaprogramowane do twojego auta. Warunek jeden trzeba szczytac ID czujnika który odmówił posłuszeństwa i im wysłac. Koszt czujnika 130 PLN. Biorąc pod uwagę że skoro padł jeden to zaraz zaczną padać pozostałe trzeba się liczyć z wydatkiem 520 PLN za system który działa bardzo średnio i jest w tym aucie imo zbędny. Ale niestety mając stary samochód trzeba się liczyć z wydatkami... Jest to pierwsza "awaria" u mnie w tym aucie ale wynika tylko i wyłącznie z eksploatacji ( wyczerpana bateryjka w czujniku ) Wszystko się zużywa i zaczyna sie moment w którym co jakiś czas trzeba będzie pewnie w aucie coś wymienić. Nie, ja nie zamierzam szukać , cytowałem pkt.5-ty instruktażu podanego przez @Licho Długa lista prac, by wyeliminować czujnik, po prostu mnie rozbawiła (co pokazałem buźką => ) Dobrze, że u mnie (jeszcze) czujniki nie padają, a jak padnie to kupię nowy (zamiennik ew.) lub bateryjkę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 41 minut temu, Blixten napisał: Nie chce mi się wierzyć, że czujnik jest nierozbieralny i nie można po prostu wymienić baterii ? Taniej i prościej jest to zrobić zalewając całość żywicą/plastikiem itp. niż kombinować z otwieraną obudową. Ja wiem, że potem trzeba całość wymienić (bo nie zawsze da się rozebrać i złożyć nierozbieralny czujnik), ale co to producenta interesuje po pięciu latach od sprzedaży auta? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 5 minut temu, aflinta napisał: ale co to producenta interesuje po pięciu latach od sprzedaży auta? Tym bardziej, że na biednych nie trafiło, skoro większość sprzedaje po 5 latach i przebiegu 100 000 km 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 Nie wiem w jakim wątku zadać to pytanie, spróbuję tu - mam zadarty 'kawalądek' skóry na kierownicy (może 1mm x 2mm), który trzyma się na jednym boku i chciałbym go przykleić - jaki klej proponujecie poza cyjanokrylem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 9 minut temu, Blixten napisał: jaki klej proponujecie poza cyjanokrylem ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 (edytowane) okazało się że prawy przedni czujnik nie nadaje.Przez złącze obd II pobrano ID niedziałającego czujnika wgrano je do czujnika klona klona katywowano, włożono do koła i jak świeciło tak świeci... Ktoś się orientuje czy trzeba przejechać jakiś dystans żeby komp złapał że ten czujnik jest aktywny? Edytowane 5 Lutego 2020 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 5 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 Jak miałem przebitą oponę i kontrolka się świeciła, pojechałem do wulkanizacji, załatali i trochę musiałem przejechać, żeby się wszystko skalibrowało. Ale jakoś z max 1 km. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 (edytowane) podjechałem raz jeszcze do warsztatu ponownie wgrał id w czujnik i wszystko gra. Obecnie nie ma problemów z klonami do jakichkolwiek czujników TPMS. Cena też przyzwoita 200PLN tzn czujnik z programowaniem z założeniem. Edytowane 6 Lutego 2020 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OA77 Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 (edytowane) Tez sie Wam tam brudzi? i jeszcze rdzewieje. Edytowane 7 Lutego 2020 przez OA77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 5 godzin temu, OA77 napisał: Tez sie Wam tam brudzi? i jeszcze rdzewieje. Niestety też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 7 godzin temu, OA77 napisał: Tez sie Wam tam brudzi? i jeszcze rdzewieje. Gdzie rdzewieje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OA77 Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 np to kolo po prawej stronie, chyba od klimatyzacji ale nie jestem pewien, jest rude Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 Tak brudno to nigdy nie miałem. Natomiast rdza na kole to standard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OA77 Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 3 godziny temu, FanSub napisał: Tak brudno to nigdy nie miałem. Natomiast rdza na kole to standard. Zabrudzenia z ulicy wpadaja przez szpary w masce, oryginalna uszczelka z przodu nie jest na tyle dopasowana zeby nie przepuszczac wody z sola i stad ten brud, musze to zmodyfikowac, w kazdym aucie trzeba poprawiac fabryke... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 Zabrudzenia z ulicy wpadaja przez szpary w masce, oryginalna uszczelka z przodu nie jest na tyle dopasowana zeby nie przepuszczac wody z sola i stad ten brud, musze to zmodyfikowac, w kazdym aucie trzeba poprawiac fabryke... Na Ali możesz kupić takie uszczelki do maski. Tu przykład (można znaleźć z darmową dostawą) ca.60 PLNhttps://a.aliexpress.com/_UoQWyWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skodziarz Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 Wystarczy dociążyć maskę, przez założenie dodatkowego wyciszenia - u mnie silnik jest czysty jak po wyjeździe z salonu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 31 minut temu, Snuff napisał: Na Ali możesz kupić takie uszczelki do maski. Słabo to wygląda, ale jak ktoś dużo jeździ po zasyfionych drogach, można się skusić U mnie o dziwo czyściutko pod maską, jak w żadnym poprzednim Subaru, no ale mam ten dziwny egzemplarz, który nie trzeszczy, więc może uszczelki też jakoś lepiej wpasowali 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 Ale co daje uszczelnienie pokrywy silnika, jeśli do jego komory dostaje się wszystko choćby od przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 4 godziny temu, Skodziarz napisał: Wystarczy dociążyć maskę, przez założenie dodatkowego wyciszenia - u mnie silnik jest czysty jak po wyjeździe z salonu Czyżby Kolega nie jeździł po polskich drogach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 (edytowane) a nie łatwiej zamiast bawic się w jakies uszczelki dociążenia itp itd po prostu ten silnik umyć raz na jakiś czas Edytowane 8 Lutego 2020 przez Karas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 a nie łatwiej zamiast bawic się w jakies uszczelki dociążenia itp itd po prostu ten silnik umyć raz na jakiś czas No co Ty ?! Więcej rudej będzie no chyba, że suszarką jeszcze potraktować Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 (edytowane) Godzinę temu, Snuff napisał: No co Ty ?! Więcej rudej będzie no chyba, że suszarką jeszcze potraktować Ruda jest od soli, a nie od wody. Wodą można spłukać sól, co zapobiega rdzy. Od lat myję silniki i komorę silnikową w swoich autach (zaraz po "zimie"), ważne żeby nie robić tego jak silnik jest bardzo rozgrzany i pozabezpieczać alternator, elektrykę. Po myciu można włączyć silnik, a woda wyparuje. Takie już moje przyzwyczajenie żeby robić dobrze kolejnemu właścicielowi, natomiast po ośmiu latach wykonana z cieniutkiej nieocynkowanej blachy Maździora wygląda tak: Zdjęcie wykonane pod takim kątem aby pokazać jednocześnie rozwiązanie kielichów amortyzatorów. Żadnej rdzy Edytowane 8 Lutego 2020 przez Blixten 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 Ruda jest od soli, a nie od wody. Wodą można spłukać sól, co zapobiega rdzy. Od lat myję silniki i komorę silnikową w swoich autach (zaraz po "zimie"), ważne żeby nie robić tego jak silnik jest bardzo rozgrzany i pozabezpieczać alternator, elektrykę. Po myciu można włączyć silnik, a woda wyparuje. No kurde, chyba muszę więcej buziek dawać, by było widać żarcik A to moja fotka „kawałka” silnika (nie myty )Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się