Skocz do zawartości

Ogólna trwałość xv, istotne naprawy


FanSub

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Blixten napisał:

Niezła musiała być prędkość tego pilnika :biglol: 

No taka jak szlifierki :D

No nie mam innego pomysłu.... no chyba, że ktoś coś robił szlifierką obok zupełnie nie związanego z tematem... Ale ślad raczej by miał inny przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli byłaby to rdza wynikająca z korozji materiału pod spodem, tj elementu auta to byłaby widoczna perforacja lakieru raczej i nawet po polerce było by coś widać, przyjrzyj się z bliska jak to wyglada po naprawie. Mogl to jednak byc pył metalu który przykleił sie po jakiś pracach montażowych do świeżego lakieru i potem zardzewiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.03.2019 o 22:22, FanSub napisał:

Albo Mazdy...

 

a to na dowód, że Mazdy nie rdzewieją:

 

DSC03473.JPG

 

Zdjęcie zrobiłem 2 lata temu - założę się, ze stoi tam do dziś tak samo dobrze zachowana :yahoo:

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, aflinta napisał:

No taka jak szlifierki :D

No nie mam innego pomysłu.... no chyba, że ktoś coś robił szlifierką obok zupełnie nie związanego z tematem... Ale ślad raczej by miał inny przebieg.

Jeszcze mój drugi pomysł to środek konserwujący/antykorozyjny, który poszedł też na lakier podczas zabezpieczenia otworu a potem przereagował z solą, słońcem, wodą.... Choć na zdrowy rozum taki środek powinien zostać przezroczysty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wczoraj jadąc autostradą na 6 biegu nagle bieg wyskoczył wbilem go jeszcze raz znowu wyskoczył chcac jechac na 6 biegu musiałem trzymać lewarek ręką. 

Pacjent to xv SBD czy miał ktoś podobny przypadek z was i może coś doradzić co się mogło popsuć. 

Z góry dziękuję za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Karas napisał:

Do sprawdzienia dolna czesc lewarka tzn ta ktora jest pod plastikami ciegno miedzy skrzynia a lewarkiem w ostatecznosci skrzynia - oby nie skrzynia bo tanio nie bedzie

Dzięki za podpowiedz .

Też mam nadzieję że to może jakieś ciegno.

Bo stało się to nagle wcześniej nie zdarzyło się to ani razu a xv ze mna od nowości 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 28.03.2019 o 08:29, Karas napisał:

Do sprawdzienia dolna czesc lewarka tzn ta ktora jest pod plastikami ciegno miedzy skrzynia a lewarkiem w ostatecznosci skrzynia - oby nie skrzynia bo tanio nie bedzie

No i tanio nie jest poszedł tryb 6 biegu i jeszcze parę rzeczy już nie pamiętam dokładnie jakie 

Koszt ok 4000 zł.

Skrzynia wytrzymała 140 tyś.

No cóż troszke mało :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Karas napisał:

przykra sprawa. Auto się psują i nic nie poradzisz. Olej w skrzyni był regularnie wymieniany ( co 60k km )? Czy przypadkiem taniej nie wyszedłby zakup używanej skrzyni z forka  SBD i przełożenie? 

Olej wymieniany regularnie .

Myślałem też o skrzyni używanej ale nigdy nie wiesz na co trafisz tu po naprawie bede miał gwarancją na skrzynie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Knurek1111 napisał:

Ciekawe, żona melduje, że jej wyskakuje ’jedynka’. Tylko w jednym miejscu, w tych samych okolicznościach. Muszę to sprawdzić...

Oj .

Mi też 6 bieg wyskakiwal tylko na autostradzie pod obciążeniem po mieście jeździłem bez żadnych problemów na ladowkach w Niemczech nie było problemu z 6 biegiem no ale tam się ledwie turlal. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, pino napisał:

tu po naprawie bede miał gwarancją na skrzynie

raczej na to co zostało w niej wymienione/naprawione . Jak padnie inny tryb zabawa od nowa. Osobiście szedłbym w używkę.Ze względu na pewną przypadłośc  tego silnika  i koszta jego naprawy duża cześć uszkodzonych aut idze na części i można wyrwac skrzynie w dobrym stanie za nieduże $$ . Fakt z troche innym przełożeniem bo albo z imprezy albo z forka ale to imo bez znaczenia przy takim momencie jaki jest w sbd

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.04.2019 o 08:02, pino napisał:

No i tanio nie jest poszedł tryb 6 biegu i jeszcze parę rzeczy już nie pamiętam dokładnie jakie 

Koszt ok 4000 zł.

Skrzynia wytrzymała 140 tyś.

No cóż troszke mało :angry:

Jeśli serwisowales auto w serwisie Subaru, to spróbowalbym zwrócić się z prośbą do SIP o choćby częściową partycypację w kosztach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ciężko powiedzieć , czy wpadłem w dziurę. Korzystam z XV zgodnie z jego możliwościami , co nie oznacza ,że jakoś brutalnie go traktuję. Sporo jazd po szutrowych ,nieutwardzonych nawierzchniach i gorszych drogach powiatowych + dwa razy Plejady na turystyczno- terenowej . To jest drugie łożysko ,które wymieniłem w tym aucie . Poprzednio prawe tył przy 97.000 km teraz prawe przód przy 100.500 km . Poza tym kompletnie bezawaryjne auto, aż moi znajomi dziwią się że tak długo trzymam auto od nowości ;). Obecnie 7 rok eksploatacji . Na razie nic nowego w Subaru dla mnie nie mają ,a na inną markę nie chcę zmieniać . 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie przy przebiegu okolice 65k km wkoncu skonczyły się fabryczne przednie klocki hamulcowe razem z tarczami - ranty po 1 mm z przodu i z tyłu tarczy, olej wymieniony razem z filtrem po raz kolejny na M1 0w40 , 2 szpilki w przednich kołach z winy spieszących się wulkanzatowór i tyle i zepsuc się nie chce ....;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 19.05.2019 o 14:14, Karas napisał:

u mnie przy przebiegu okolice 65k km wkoncu skonczyły się fabryczne przednie klocki hamulcowe razem z tarczami - ranty po 1 mm z przodu i z tyłu tarczy, olej wymieniony razem z filtrem po raz kolejny na M1 0w40 , 2 szpilki w przednich kołach z winy spieszących się wulkanzatowór i tyle i zepsuc się nie chce ....;)

Karas, czy milimetrowe ranty dyskwalifikowały tarcze? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...