Sebastian.R Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 5 godzin temu, M-Nowy napisał: Od 180 do 200 to chyba pod ostrą górę było Dobrze, że benzyny nie zabrakło Ale do 0-100kmh... Ile? Od momentu jak ruszył predkosciomierz... ile? Niemozliwe.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 80 km/h na pierwszym biegu? Prawie jak McLaren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Wbrew temu co niektórzy pisali, na muła nie wygląda, a nawet żwawo się zbiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) 18 godzin temu, M-Nowy napisał: Od 180 do 200 to chyba pod ostrą górę było Tak to niestety w wolnych ssakach wygląda. W Foresterze 2,0i n/a też tak było pamiętam - mało mocy + opór areodynamiczny. 200km/h nawet wg GPS osiągalne jednak to droga przez mękę dla silnika tak jak na filmie. W XT to wygląda całkiem inaczej. Na tym polu (dynamika w każdym zakresie) 2,0 DIT daje ogromną przewagę. Dodam, że poprzedni Forester 2,0 n/a to auto które bardzo miło wspominamy, dało nam wiele radości z jazdy i ogólnie jest to super samochód - byliśmy z niego bardzo zadowoleni i bronię go na forum bardzo przed krytyką. Zwyczajnie co do dynamiki tak jak na filmie zachowują się wszystkie auta dysponujące podobną moca i momentem - CTV, RAV4, CX5. Osobiście uważam, że automat bardziej pasuje do aut o wyższej mocy. Słaby silnik lepiej sprawdza się w aucie z przekladnią manualną, nawet jeśli wrażenia lepszejdynamiki są tylko subiektywnym odczuciem. 18 godzin temu, M-Nowy napisał: pod ostrą górę było Pod górę o tej prędkości zapomnij, w ogóle jej nie osiągnie, nie ma na to szans a raczej będzie to czynił w czasie do nieskończoności - na jedno wychodzi. Auto nie jest od tego i tyle. To już lepiej było fabrycznie ograniczyć Vmax do 190km/h i nie byłoby krytyki. Edytowane 12 Stycznia 2018 przez mechanik 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 16 godzin temu, Sebastian.R napisał: Ale do 0-100kmh... Ile? Od momentu jak ruszył predkosciomierz... ile? Niemozliwe.... auto z pustym zbiornikiem paliwa ( -70kg ) z wyłączonym esp... Szkoda że nie zalałeś paliwa lotniczego to by setkę zrobił i w 5sek zatankuj do pełna , wez pasażera i wykonaj pomiar. Jeżeli chodzi o dynamike szału nie ma i raczej nie co liczyc na sportowe doznania. Osiągi ( w końcu ) na poziomie konkurencji z silnikami wolnossacymi o pojemności 2.0 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 5 minut temu, Karas napisał: auto z pustym zbiornikiem paliwa ( -70kg ) Impreza ma zbiornik ponad 90 l? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 31 minut temu, Karas napisał: zatankuj do pełna , wez pasażera i wykonaj pomiar. lepiej trzech pasażerów z bagażem a do tego jakaś przyczepa by się przydała.... 1 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 I duży box na dachu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 57 minut temu, Andrzej Koper napisał: lepiej trzech pasażerów z bagażem a do tego jakaś przyczepa by się przydała.... Może być? 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Ciekawe czy z tą przyczepą zejdzie poniżej 10 do setki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 kiedy brak rzetelnych kontr-argumentow, najlatwiej wszystko sprowadzic do absurdu... arbo personalii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Tam jest balkonik dla papieża, pobłogosławi i rusza jak strzała, ewentualnie Rydzykiem się zastapi i już w ogóle poniżej 5 sekund... ...dookoła ziemi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 57 minut temu, eddie_gt4 napisał: kiedy brak rzetelnych kontr-argumentow, najlatwiej wszystko sprowadzic do absurdu... arbo personalii Ale kontrargumentów do czego? Swoją drogą jakie wymogi są stawiane przy procedurze testowej na osiągi? Jest taka zunifikowana jak pod zużycie paliwa (pomijam jej ułomność)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Stycznia 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Godzinę temu, aflinta napisał: Swoją drogą jakie wymogi są stawiane przy procedurze testowej na osiągi? Pomiar zużycia jest znormalizowany ( element homologacji - dokładniej pomiar emisji CO2 ). Prędkość maksymalna jest sprawdzania w kontekście danym podawanych przez producenta ( wyliczenie teoretyczne ). Przyspieszenie nie jest elementem homologacyjnym - podawane jest przez producenta na podstawie własnych wyliczeń. Zależnie od producenta bazuje na różnych "stanach załadowania " oraz tego, jak istotny wpływ ma na takie dane ... marketing. W testach jako takich ( pisma motoryzacyjne ) można zauważyć, że są zazwyczaj wykonywane przy obciążeniu tylko kierowcą. Ilość paliwa ma tylko marginalny wpływ na wynik ( w Imprezie zbiornik to 63l, więc przyjmując sensowną różnicę pomiędzy rezerwą a pełnym zbiornikiem na poziomie 50 l otrzymamy poniżej 40 kg ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) Nie wiem po co ta dyskusja, zbiera się bardzo dobrze jak na NA. Kluczowe jest jednak to, jak wyprzedza tiry, czyli start od 90km/h i ogień. Pewnie też sobie dobrze radzi. Mi się tam podoba, chyba jedna z najfajniejszych od lat chociaż nadal wielu rzeczy nie ma w stosunku do innych cywilnych aut Wiadomo coś w temacie specyfikacji 1.6? aha, i czy ma jak w DE 5 lat gwarancki@160kkm? na niemieckiej stronie jest już specyfikacja 1.6 spalanie niewiele mniejsze niż w 2.0, jakaś inna skrzynia ale nie rozumiem na czy m polega różnica, 0-100 11,8max predkośc 180KM/h moc to 114KM i brak wyposażenia sport cena 2.0 do 1,6 EX różnica około 7,5% Comfort około 8% Ciekawi nas różnica spalania wersji 2.0. dlaczego sport ma znacznie wyższe spalanie niż wesja Exlusive 5,6 -6,0l/100 pytam o to, ponieważ wersja sport ze względu na okno dachowe tylko jest rozważana (1,6 nie ma drastycznie mniejszego spalania wersje ex 5,5 i 5,6 w trasie a żonka robi spoooro kilometrów autostradami) ale nie rozumiemy skąd ta drastyczna różnica? Aż tak dużo robią opony 225 vs 205? w wagach się prawie nie różnią Super, że są seryjne 16" (zimówki 205/55r16) czy sport ma inaczej oprogramowaną skrzynię i trzymanie wyższych obrotów jak np. w Alfie DNA kurczę, jak na razie dla mnie najfajniejsza impreza, szkoda, że brak 2.0DiT i 6MT chociaż żonka wolała by CVT tak jej się podoba jak to działa. Edytowane 12 Stycznia 2018 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 2 godziny temu, Dyrekcja napisał: Pomiar zużycia jest znormalizowany ( element homologacji - dokładniej pomiar emisji CO2 ). Prędkość maksymalna jest sprawdzania w kontekście danym podawanych przez producenta ( wyliczenie teoretyczne ). Przyspieszenie nie jest elementem homologacyjnym - podawane jest przez producenta na podstawie własnych wyliczeń. Zależnie od producenta bazuje na różnych "stanach załadowania " oraz tego, jak istotny wpływ ma na takie dane ... marketing. W testach jako takich ( pisma motoryzacyjne ) można zauważyć, że są zazwyczaj wykonywane przy obciążeniu tylko kierowcą. Ilość paliwa ma tylko marginalny wpływ na wynik ( w Imprezie zbiornik to 63l, więc przyjmując sensowną różnicę pomiędzy rezerwą a pełnym zbiornikiem na poziomie 50 l otrzymamy poniżej 40 kg ). Pozdrowienia Wg instrukcji jest chyba 50L. https://www.buddssubaru.com/assets/impreza/2018-Subaru-Impreza-Owner-Manual.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Stycznia 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Godzinę temu, Sebastian.R napisał: Wg instrukcji jest chyba 50L. Sorry - mea culpa. Spojrzałem na dane XV. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 a już myślałem, że auto zyskało jakiś super zasięg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 (edytowane) W ostatnim numerze (03/2017) Auto Świata jest test nowej imprezy. Wyniki pomiarów: - przyspieszenie 0 -50 km/h - 3,7 s - przyspieszenie 0 -100 km/h - 9,3 s - przyspieszenie 0 -130 km/h - 14,9 s - czas rozpędzania 60-100 km/h - 4,6 s (automat) - czas rozpędzania 80-120 km/h - 6,0 s (automat) - hamowanie ze 100 km/h zimne - 38,3 m (opony zimowe) - hamowanie ze 100 km/h ciepłe - 38,9 m (opony zimowe) - hałas przy 50 km/h - 57 dB (A) - hałas przy 100 km/h - 66 dB (A) - hałas przy 130 km/h - 68 dB (A) - masa rzeczywista / ładowność 1440 / 480 kg - spalanie testowe 8,2 l/100 km - rozdział masy (przód/tył) 59/41% - średnica zawracania (lewo/prawo) - 11,4/11,7 Zastanawia mnie ten ostatni punkt - z czego wynika tak duża średnica zawracania? Edytowane 17 Stycznia 2018 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Pewnie przez brak zwykłego ręcznego 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 13 minut temu, spawalniczy napisał: - przyspieszenie 0 -100 km/h - 9,3 s 13 minut temu, spawalniczy napisał: - spalanie testowe 8,2 l/100 km Bardzo dobre wyniki... Tylko ten test to chyba nie w Motorze, bo czytalem i nie znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Bardzo dobre wyniki... Tylko ten test to chyba nie w Motorze, bo czytalem i nie znalazłem Jest w Auto Swiat.... Jak na gazete śmierdzącą VAG-iem to w miare obiektywny testWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 10 minut temu, GREGG napisał: Bardzo dobre wyniki... Tylko ten test to chyba nie w Motorze, bo czytalem i nie znalazłem Masz rację - artykuł jest w Auto Świecie - mea culpa. Poprawiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 To chyba to http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,gq73pn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Stycznia 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 W dniu 12.1.2018 o 07:02, mechanik napisał: Osobiście uważam, że automat bardziej pasuje do aut o wyższej mocy. To jest względne. O tyle, o ile przy starcie istotnie hydrokinetyk zabiera nieco animuszu, o tyle z kolej CVT podczas jazdy umożliwia wykorzystanie maksymalnej mocy silnika bez względu na prędkość ( przy skrzyni manualnej, czy też klasycznym automacie prawi zawsze jest pewien kompromis, gdyż prawie nigdy przełożenia nie będą idealne dopasowane ze względu na ich skokową zmianę ). Ponadto w terenie hydrokinetyk przez poślizg jest w stanie zwiększyć moment na kołach, co umożliwia pokonanie trudnych przeszkód przy malej prędkości ( przy skrzyni manualnej trzeba by jechać z poślizgiem sprzęgła ...). W dniu 12.1.2018 o 15:23, AdaSch napisał: Wiadomo coś w temacie specyfikacji 1.6? aha, i czy ma jak w DE 5 lat gwarancki@160kkm? na niemieckiej stronie jest już specyfikacja 1.6 spalanie niewiele mniejsze niż w 2.0, jakaś inna skrzynia ale nie rozumiem na czy m polega różnica, 0-100 11,8max predkośc 180KM/h moc to 114KM i brak wyposażenia sport cena 2.0 do 1,6 EX różnica około 7,5% Comfort około 8% Ciekawi nas różnica spalania wersji 2.0. dlaczego sport ma znacznie wyższe spalanie niż wesja Exlusive 5,6 -6,0l/100 Jeżeli wprowadzimy 1.6 na rynek, to wyposażenie będzie identyczne z tym oferowanym w Niemczech. Gwarancja w Polsce jest na 3 lata / 100.000 km. Oczywiście można dokupić jej przedłużenie. Zwracam jednak uwagę, że ( pomimo wyższego VAT - 23% zamiast 19%) oraz akcyzy ( 3,1%) w Polsce Impreza 2.0 Comfort jest w cenie niemieckiej Imprezy 1.6 Comfort . Skrzynia jest pryncypialnie taka sama jak w 2.0 ( oczywiście inne przełożenie główne ). Różnica polega na sterowaniu - w 1.6 nie ma manualnej zmiany przełożeń ( jest za to generalne skracanie tychże = przy danej prędkości wyższe obroty silnika ). Różnica w spalaniu 2.0 sport wynika głównie z metody pomiarowej ( klasa masy własnej - tu nieco wyższa = inne opory na urządzeniu pomiarowym ). W praktyce nie zauważam różnic ( minimalnie większe opory powietrza przez szerze opony są praktycznie pomijalne ). PS: Wczoraj w nocy jechałem do Warszawy. Pomimo tego, że jechałem w miarę przepisowo i bezpiecznie ( naturalnie Imprezą ) po drodze nikt mnie nie wyprzedził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się