beben Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Po Yeti teraz będzie BigFoot Marek mi nie pozwoli. Już w basenie zakazał sekwencji i ALSu do NA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Po Yeti teraz będzie BigFoot Marek mi nie pozwoli. Już w basenie zakazał sekwencji i ALSu do NA Jak w basenie to klamka zapadła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Co tam ciekawego w temacie ? Jak rozumiem to zakup grupowy pewnie odpada, z racji dużego zainteresowania.... ciężko będzie naraz kupić tyle forków. Czyli zaczynamy szukać forków NA I gen. na własną rękę ? Już można kupować ? Aha i kto je przygotuje ? Czy wszystko ogarnie Maras czy może ewentualnie Carfit coś pomóc ? W moim przypadku z racji odległości jeśli wszystko wypali pewnie bym prosił Edwina, żeby mi tego BIG FOOTA zrobił Tylko trzeba ułożyć ramowy plan projektu, wydaję się, że jeszcze rok został ale czas będzie nieubłaganie uciekał, proponuje tak na szybko przyjąć taki roboczy plan, żeby nie obudzić się z ręką w nocniku : 1. Do końca stycznia 2016 zakupić forki 2. Do końca kwietnia 2016 je przygotować 3. Jeśli wyrazicie zgodę to przełom kwietnia/maja 2016 przeprowadzić wspólne testy w terenie - forumowy spot terenowy :yahoo:w skrócie FST ( I edycja) 4. Maj 2016 czas na ewentualne poprawki maszyn PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 14 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Trzeba ustalić jakieś ogólne ramy w których ma sie ten forek mieścić i jazda. Ja sie juz powoli rozglądam i niewykluczam ze niedługo bedą coś kupował . Gdzie je będziecie przygotowywać to zależy tylko i wyłącznie od was. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Czy czegoś jeszcze brakuje "ramom" opisanym przez Marasa? jeżeli tak to niech toś z "basenowców" dopisze co ustalono i jazda na zakupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Nawet nie chodzi o jakieś konkretne ramy, chodzi o to żeby w seryjnych, sprawnych, pododobnie podniesionych forkach porywalizowac i miec równe szanse. Chodzi o to żeby nie było wyścigu zbrojeń, ALS, LC, Samsonasów i innych burackich gadżetów Budżet 10k zł wystarczy pewnie na zakup samochodu + wymianę części, płynów eksploatacyjnych, tanie opony i lekkie podniesienie. Także nie ma miejsca na jakieś mega modyfikacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Dokładnie tak. Ma być low budget. Imho główne założenia to : - forek NA przede wszystkim z lat 97-02 ale jak ktoś będzie chciał użyć forka II gen to też nie widzę problemu - seryjny zawias - dopuścił bym możliwość zastosowania zawieszenia z późniejszych wersji bo z tego co tu mówiono pozwoli to na uzyskanie większego prześwitu a ceny na rynku wtórnym są bardzo atrakcyjne. Poza tym jakieś tulejki i inne myki które pozwolą na max podniesienie auta. Im wyżej Forek stanie tym większe szanse że dojedzie do końca - opony typu AT, ja jestem za zakupem grupowym jakiś nalewek, ale nie będę miał nic przeciwko jak ktoś założy coś innego Pozostałe kwestie takie jak poniżej zostawiłbym do decyzji indywidualnej: - kto to przygotuje - zabezpieczenie od spodu płytami - odelżenie wnętrza - podcięcie zderzaków, tzn skrócenie ich żeby zwiększyć kąt natarcia - choinka zapachowa Marek, napisz to bardziej technicznie, wydrukujemy, zalaminujemy i spadamy na zakupy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 O i robi się konkret. Maras autoryzuj/koryguj czy co tam jeszcze trzeba i na zakupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Tak jak opisał Bęben, ma to być nie za drogie a fajne,aby miło spędzić czas na zlocie.Więc do dzieła.Jak ktos upatrzy sobie auto,nawet gdzieś nie daleko swojej miejscówki, to proszę podjechać, obejrzeć,a nuż widelec będzie to dobry zakup.Ja tak jak powiedziałem,ze swojej strony mogę pomóc.Jak cos to proszę na pocztę serwis_mts@subaru.pl. Dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Po Yeti teraz będzie BigFoot Marek mi nie pozwoli. Już w basenie zakazał sekwencji i ALSu do NA A to był moment kiedy bęben na wszystko sie zgadzal Poprosze o wpisanie na listę: dzioba DZIOBNIK Slowem 2 sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Dokładnie tak. Ma być low budget. Imho główne założenia to : - forek NA przede wszystkim z lat 97-02 ale jak ktoś będzie chciał użyć forka II gen to też nie widzę problemu - seryjny zawias - dopuścił bym możliwość zastosowania zawieszenia z późniejszych wersji bo z tego co tu mówiono pozwoli to na uzyskanie większego prześwitu a ceny na rynku wtórnym są bardzo atrakcyjne. Poza tym jakieś tulejki i inne myki które pozwolą na max podniesienie auta. Im wyżej Forek stanie tym większe szanse że dojedzie do końca - opony typu AT, ja jestem za zakupem grupowym jakiś nalewek, ale nie będę miał nic przeciwko jak ktoś założy coś innego Pozostałe kwestie takie jak poniżej zostawiłbym do decyzji indywidualnej: - kto to przygotuje - zabezpieczenie od spodu płytami - odelżenie wnętrza - podcięcie zderzaków, tzn skrócenie ich żeby zwiększyć kąt natarcia - choinka zapachowa Marek, napisz to bardziej technicznie, wydrukujemy, zalaminujemy i spadamy na zakupy Dodalbym dwa ograniczenia: - wzorem Top Gear, okreslic maksymalny koszt zakupu + przerobki. Mysle, ze wspomniane 10.000pln to dobra granica. Jednemu sie uda w tej kwocie zmiescic z kubelkami RECARO (uzywanymi i wycietymi z rozbitego Lancera ), drugi zrobi fajne oklejenie, a trzeci wstawi pralke Wiatke Na wszystko musi byc dowod zakupu (mniej lub bardziej autentyczny). - wazny przeglad techniczny i dopuszczenie PO przerobkach. I nie chodzi tu o to, zeby znajomy po postawieniu flaszki podbil stempel mimo ze jest przelotowy wydech i stalowe zderzaki ze szpikulcami 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Imho główne założenia to : - forek NA przede wszystkim z lat 97-02 ale jak ktoś będzie chciał użyć forka II gen to też nie widzę problemu - seryjny zawias - dopuścił bym możliwość zastosowania zawieszenia z późniejszych wersji bo z tego co tu mówiono pozwoli to na uzyskanie większego prześwitu a ceny na rynku wtórnym są bardzo atrakcyjne. Poza tym jakieś tulejki i inne myki które pozwolą na max podniesienie auta. Im wyżej Forek stanie tym większe szanse że dojedzie do końca - opony typu AT, ja jestem za zakupem grupowym jakiś nalewek, ale nie będę miał nic przeciwko jak ktoś założy coś innego Pozostałe kwestie takie jak poniżej zostawiłbym do decyzji indywidualnej: - kto to przygotuje - zabezpieczenie od spodu płytami - odelżenie wnętrza - podcięcie zderzaków, tzn skrócenie ich żeby zwiększyć kąt natarcia - choinka zapachowa Brakuje "homologowanych" uchwytów do napojów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Dokładnie tak. Ma być low budget. Imho główne założenia to : - forek NA przede wszystkim z lat 97-02 ale jak ktoś będzie chciał użyć forka II gen to też nie widzę problemu - seryjny zawias - dopuścił bym możliwość zastosowania zawieszenia z późniejszych wersji bo z tego co tu mówiono pozwoli to na uzyskanie większego prześwitu a ceny na rynku wtórnym są bardzo atrakcyjne. Poza tym jakieś tulejki i inne myki które pozwolą na max podniesienie auta. Im wyżej Forek stanie tym większe szanse że dojedzie do końca - opony typu AT, ja jestem za zakupem grupowym jakiś nalewek, ale nie będę miał nic przeciwko jak ktoś założy coś innego Pozostałe kwestie takie jak poniżej zostawiłbym do decyzji indywidualnej: - kto to przygotuje - zabezpieczenie od spodu płytami - odelżenie wnętrza - podcięcie zderzaków, tzn skrócenie ich żeby zwiększyć kąt natarcia - choinka zapachowa Marek, napisz to bardziej technicznie, wydrukujemy, zalaminujemy i spadamy na zakupy Dodalbym dwa ograniczenia: - wzorem Top Gear, okreslic maksymalny koszt zakupu + przerobki. Mysle, ze wspomniane 10.000pln to dobra granica. Jednemu sie uda w tej kwocie zmiescic z kubelkami RECARO (uzywanymi i wycietymi z rozbitego Lancera ), drugi zrobi fajne oklejenie, a trzeci wstawi pralke Wiatke Na wszystko musi byc dowod zakupu (mniej lub bardziej autentyczny). Jak to ktoś wspomniał najprościej "wymusić" budżet byłoby zasadą odkupu jak już to ktoś wspomniał. Jeżeli ktoś przyjdzie i zechce odkupić takiego Forka po skończonych plejadach za 10 tyś to trzeba bez gadania go sprzedać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Wydaje mi się, że ograniczenie dotyczące specu (roczniki, zawias, płyta) + podnoszące komfort, np. kubełki, choinka kokosowa, etc. - jest wystarczające. Bo jak na to nałożymy ograniczenie budżetowe to może być "ciasno". Bo chyba nawet w TG nie robili kombinacji ograniczenie specu i ograniczenie budżetowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Jeżeli ktoś przyjdzie i zechce odkupić takiego Forka po skończonych plejadach za 10 tyś to trzeba bez gadania go sprzedać. Trzeba? Czyżby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Wskazana rada techniczna - takich z LPG to pewnie nie brać pod uwagę - chyba za duży stres będzie w czasie latania po górkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) takich z LPG to pewnie nie brać pod uwagę - chyba za duży stres będzie w czasie latania po górkach eeee, nie powinno być problemu , zawsze możesz dodatkowo przyspawać . To będzie dociążenie tyłu, po wywaleniu kanapy . W jednym z basenowych pomysłów miała być nawet próba na LPG Edytowane 15 Czerwca 2015 przez kosmit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Widzę, że ten basen to wylęgarnia pomysłów różnych. Twórczy czas, twórcze grono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Skoro to ma byc N/A to: 1. Kasia / Edyta 2. Bęben / Wawrzon 3. carfit 4. Urabus 5. pumex1 6. IzoTom - tzn. Iza 7. TJ ...a nie miało byc na odwrót???, to nie ja sie miałem zgłosić??? Poprosze o wpisanie na listę: dzioba DZIOBNIK Slowem 2 sztuki Janek- bez szaleństw, spokojnie!!! Edytowane 15 Czerwca 2015 przez guma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Widzę, że ten basen to wylęgarnia pomysłów różnych. Twórczy czas, twórcze grono. To wina zbyt ciepłej wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 No dobra, basen basenem, ciepła woda, zimne drinki, itd. Wiem, że trudno się z tym pogodzić ale to już historia a temat jakoś przysycha. Podsumowując: 1. Forek N/A 2.0, manual z reduktorem, MY 1997-2002 2. Modyfikacje max.: płyta od spodu, podniesienie zawieszenia max 3-4 cm. Reszta to kosmetyka a nie mechanika - robione, gdzie kto chce. 3. Zakup grupowy przez SIP (jeżeli dobrze odczytałem intencje Dyrekcji), zakup grupowy przez "pospolite ruszenie" forumowiczów, indywidualne zakupy - wszystko dozwolone byle spełniać punkty 1 i 2. 4. Czy jeżeli będzie ok. 20 takich samochodów powstanie oddzielna klasa? PS. Pomóżcie proszę co muszę włączyć/wyłączyć aby móc cytować? Nawet "delete" nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 PS. Pomóżcie proszę co muszę włączyć/wyłączyć aby móc cytować? Nawet "delete" nie działa Pewnie masz IE ... włącz FF, to się Twoje problemy skończą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 PS. Pomóżcie proszę co muszę włączyć/wyłączyć aby móc cytować? Nawet "delete" nie działa Pewnie masz IE ... włącz FF, to się Twoje problemy skończą Aga, szacunek i podziękowania się należą. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 skoro mamy już jakieś założenia ramowe pkt 1,2 to dobrze by było zrobić zakupy grupowe bo będzie sporo taniej. 1. opony , najlepiej żeby wszyscy mieli identyczne , najlepiej rzeczywiście tanie nalewki , może by ktoś podpytał off-roaddowców, może ten Miłosz co organizuje Subariady , a może ktoś inny , jakie najlepsze , wtedy można kupić hurtem i wynegocjować dobrą cene , mogę sie tego podjąć , oczywiście non-profit żeby było jasne 2. płyty silnika , skrzyni , dyfra , tutaj raczej nie pomogę , i trzeba wziąć pod uwagę że ciut inne bedą do roczników nowszych , ale to pikus. najlepiej znaleźć producenta i negocjować 3. trzeba ustalić max. wysokość podniesienia auta względem serii, moim zdaniem 3cm na zawieszeniu ( podkładki/spręzyny ) , plus wyższe opony i dadzą oczekiwany efekt. 4. trzeba również zaznaczyć , aby wyposażenie w fotele ( wszystkie ) było seryjne , te auta muszą być dopuszczone po drogach , wieć ilość miejsc musi sie zgadzać . Powstaje pytanie co do innych foteli kubełkowych , kierownic sportowych, itp. , eliminacja airbag i abs ( moim zdaniem koniecznia ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo76 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 jak chcecie kolega ma firmę Gold-Gum, robią dobre opony mogę wynegocjować jakąś dobra cenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się