dpassent Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Pablo, nie przejmuj sie. Ja wlasnie wymieniam Outbacka na Forka XT. I wiem, ze fotele sa gorsze i wogole... Ale DIT to DIT. Ta benzyna powinna byc w KAZDYM modelu Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Dzieki. Mam nadzieje, ze niedlugo do Ciebie dolacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Ja w grudniu zmieniłem OBK 2.D w manualu na FXT. Dostrzegam różnice - szczególnie w komforcie, bo Forek co by nie mówić nie jest tak wygodny i komfortowy jak OBK, choć nadal jest zdecydowanie powyżej "OK". To co rekompensuje wszystkie "minusy" to silnik, frajda z jazdy, banan na gębie Ani chwili nie żałowałem decyzji ale podzielam opinię że OBK DIT 2.0 byłby samochodem genialnym - dla mnie bardzo bliskim ideału Edytowane 31 Marca 2015 przez MForbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 moje 0,03PLN, jechałem chwile forkiem xt i mocno byłem zawiedziony dynamiką. Po tych wszystkich peanach na 2.0 DIT spodziewałem się dużo lepszego przyśpieszenia. Jest szbszy niż diesel z miejsca, ale już moment obrotowy nie powala. Gdybym nie wiedział powiedziałbym że silnik ma góra 200 koni. Ja myślę że w obk "idealny" byłby 240 konny ale diesel, najlepiej H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 To co rekompensuje wszystkie "minusy" to silnik, frajda z jazdy, banan na gębie to prawda... jakie zdanie na ten temat mają pasażerowie tzn. żony , dzieci i inne osoby korzystające ale nie kierujące....? Wewnętrznie czuję , że gdybym miał być pasażerem to.....ten silnik i frajda z jazdy nie byłoby na pierwszym miejscu... a może wręcz odwrotnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 To co rekompensuje wszystkie "minusy" to silnik, frajda z jazdy, banan na gębie to prawda... jakie zdanie na ten temat mają pasażerowie tzn. żony , dzieci i inne osoby korzystające ale nie kierujące....? Wewnętrznie czuję , że gdybym miał być pasażerem to.....ten silnik i frajda z jazdy nie byłoby na pierwszym miejscu... a może wręcz odwrotnie.... Panie Andrzeju, między nami mówiąc żona nie może mi zapomnieć że oddaliśmy OBK-a i zamieniliśmy na FXT. Nie lubi jeździć FXT, strasznie narzeka na fotel pasażera. I tutaj zaskoczka - poprzedni Forek (jej samochód) ma wygodniejsze fotele niż mój FXT. No ale cóż - daje sobie dziewczyna radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Ciekawe spostrzeżenie. Zresztą już gdzieś wcześniej napisałem, że optymalny na wakacyjne rodzinne wyjazdy byłby Outback SBD, a jako drugie auto STI. Może kiedyś mnie będzie stać na taki zestaw. Edytowane 31 Marca 2015 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 moje 0,03PLN, jechałem chwile forkiem xt i mocno byłem zawiedziony dynamiką. Po tych wszystkich peanach na 2.0 DIT spodziewałem się dużo lepszego przyśpieszenia. Jest szbszy niż diesel z miejsca, ale już moment obrotowy nie powala. Gdybym nie wiedział powiedziałbym że silnik ma góra 200 koni. Ja myślę że w obk "idealny" byłby 240 konny ale diesel, najlepiej H6 Krist, a jak miałeś ustawioną skrzynię ? I czy depnąłeś pedał zdecydowanie ? Bo on naprawdę potrafi ... Tylko trzeba go "wyczuć" i potraktować odpowiednio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 No ale cóż - daje sobie dziewczyna radę znaczy kocha... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 ten silnik i frajda z jazdy nie byłoby na pierwszym miejscu... Zona od prawie 2 lat jezdzi FXT - to Ona powiedziala "wez te wanne sprzedaj i wez sobie fajne Subaru". A dzieci? Dzieci ogladaja filmy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 No ale cóż - daje sobie dziewczyna radę znaczy kocha... Ale że w sensie mnie czy samochód ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 moje 0,03PLN, jechałem chwile forkiem xt i mocno byłem zawiedziony dynamiką. Po tych wszystkich peanach na 2.0 DIT spodziewałem się dużo lepszego przyśpieszenia. Jest szbszy niż diesel z miejsca, ale już moment obrotowy nie powala. Gdybym nie wiedział powiedziałbym że silnik ma góra 200 koni. Ja myślę że w obk "idealny" byłby 240 konny ale diesel, najlepiej H6 A patrzyleś na licznik w trakcie przyspieszania? Jeździłem FXT i też 'słabo' jechał dopóki nie popatrzyłem na licznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 moje 0,03PLN, jechałem chwile forkiem xt i mocno byłem zawiedziony dynamiką. Po tych wszystkich peanach na 2.0 DIT spodziewałem się dużo lepszego przyśpieszenia. Jest szbszy niż diesel z miejsca, ale już moment obrotowy nie powala. Gdybym nie wiedział powiedziałbym że silnik ma góra 200 koni. Ja myślę że w obk "idealny" byłby 240 konny ale diesel, najlepiej H6 ....żeś Krist miał porównanie w głowie z Type R....co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Ja myślę że w obk "idealny" byłby 240 konny ale diesel, najlepiej H6 Nie ma i nie będzie. Prędzej hybrydy się doczekasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Ja przejechałem SBD CVT 68 tys km. Nic kompletnie się nie dzieje. Jazda w przeróżnych warunkach miasto autostrada (nawet raz udało mi się pojechać 200km/h i ani gram nie chce więcej) Generalnie poza brzydkim radiem w wersji Active i za krótkimi siedzeniami to super auto daje radę naprawdę w głębokim błocie -raz udało mi się nabrać wody przez drzwi a OTBCK jechał i wyjechał z błota. Zauważyłem, że na śliskim (śnieg) kontrola trakcji nie pozwala zamknąć zakrętu, a tor jazdy wydłuża się zwiększając promień skrętu -można po prostu wyjechać z drogi. po wyłączeniu (i tak nie da się do końca) mogłem bardziej kontrolować skręt gazem jak w WRX-e czy forkiem w manualu - ot takie spostrzeżenie po 1,7 roku użytkowania. Edytowane 31 Marca 2015 przez rutek111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Nic kompletnie się nie dzieje No to trzeba na Zlot - tam się dzieje Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Ej ,a wiecie ,że Toyota kładzie 2.0 diesla 124KM i 310Nm do Rav4 (przyspieszenie prawie 11s -masakra o sekundę jeszcze gorsza jak w Subaru) ALE oferuje fabryczny chiptuning do 148KM i 390nM Powiedzcie mnie błagam ,czemu nie może zrobić tak Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) ,czemu nie może zrobić tak Subaru? Ale czego? Diesla 120KM? BTW - teraz na rynku taka tendencja, nawet Mercedes E ma tez do wyboru silnik 140KM. Kolejna generacja BMW 5 ma miec wersje 3 cylindrowa -moc jak wyżej... Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 moje 0,03PLN, jechałem chwile forkiem xt i mocno byłem zawiedziony dynamiką. Po tych wszystkich peanach na 2.0 DIT spodziewałem się dużo lepszego przyśpieszenia. Jest szbszy niż diesel z miejsca, ale już moment obrotowy nie powala. Gdybym nie wiedział powiedziałbym że silnik ma góra 200 koni. Ja myślę że w obk "idealny" byłby 240 konny ale diesel, najlepiej H6 A patrzyleś na licznik w trakcie przyspieszania? Jeździłem FXT i też 'słabo' jechał dopóki nie popatrzyłem na licznik +1 Mam identyczne odczucia. Ze względu na dość pionową szybę i spore gabaryty nie czuje się prędkości. Nie mniej jednak obserwując wskazówkę prędkościomierza ciężko uwierzyć, że to rodzinny SUV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się