Skocz do zawartości

Mike_gda

Użytkownik
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester XT 2.0 DIT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mike_gda

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

2

Reputacja

  1. Mike_gda

    Forester XT od 2014

    U mnie spalanie średnie z całego użytkowania 80% miasto i raczej krótkie odcinki i 20% drogi podmiejskie to ok 10 litrow. Auto ułożone przebieg 25 tys km. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  2. Z chińskich i dużych to polecam zte z11 nubia max Dobre chinskie marki to jeszcze oppo i one+ Warto kupić w PL dystrybucji bo np z zte z11 kupiony w Chinach miałem problem z Play store Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  3. Mi także nie było dane Choć chętnie bym przygarnął. Na pewno ułatwiło by to wybór ostateczny.
  4. Mam bliźniaki 2 roczne i myślę, że będzie w sam raz Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  5. Witam Szanownych Kolegów, mam pytanie odnośnie nowego Outbacka z silnikiem 2.5i 175KM. Mamy obecnie w domy FXT MY15 i planujemy zakup drugiego auta. Bardzo podoba mi się wizualnie Outback. Jedyny słuszny wybór silnikowy to w tym przypadku 2.5i (wg. mojej oceny oczywiście Zastanawiam się czy przy obcowaniu z FXT silnik OBK nie będzie zbyt powolny. Autem raczej będziemy jeździć po mieście i czasami jakieś weekendowe wypady lub wakacje max. 2 razy w roku. Generalnie moc FXT jest jak na moje potrzeby na wyrost i dodatkowo przy tak zestrojonym aucie ciężko utrzymać mi niskie spalanie. Idealnym rozwiązaniem dla mnie byłby OBK 2.0 DIT Czy ma ktoś może taki zestaw w domu i może podrzucić jakieś opinie?
  6. Dybson, mozesz rozwinac temat? Planuje zakup i troche mnie przestraszyles z tymi uszczelkami. Mial ktos podobne doswiadczenia z Legacy V GT? PS Przepraszam za brak polskiej czcionki ale mam niemiecki system operacyjny a on nie obsluguje naszych literek :/
  7. Można poczytać o takich przebiegach u naszych sąsiadów zza wielkiej wody. Zarówno motory i skrzynie wytrzymują takie przebiegi bez problemu.
  8. Rozumiem, że brak Ci dynamiki, w takim wypadku to nie musi być XT (jak w temacie wątku) a po prostu auto które dysponuje większą mocą. W innych kwestiach XT wyższości nad n/a nie ma.Jeśli chodzi o mnie zastanawiam się poważnie nad następcą mojego wolnego ssaka w postaci Wranglera. Auto naprawdę terenowe, a o to właśnie mi chodzi. Forek w średnim terenie dzielny, ale terenowką nie jest więc tu i tam trzeba odpuścić...Na prędkości max na asfalcie nam kompletnie nie zależy, bardziej na dynamice, a 3.6 V6 daje radę, 8.0 do setki to i tak lepiej niż np Levorg więc problem z szybkim startem, czy wyprzedzeniem w krytycznej sytuacji nie będzie. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Ma XT nie posiada samopoziomującego zawieszenia PS Myślę, że nikt z Szanownych Forumowiczy nie kupił Forka z myślą, iż będzie służył jako auto stricte terenowe.
  9. Kordynator, używasz tego co podesłałem czy coś innego z ich palety? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  10. Lotosa?! A używa ktoś tego? http://www.millersoils.co.uk/automotive/tds-automotive.asp?prodsegmentID=45&sector=Car XF LONGLIFE ECO 5w30 Performance Profile ACEA: A5 / B5 API: SL, CF FORD: M2C913-D, M2C913-C, M2C913-B Renault: RN0700 Nie będzie lepsze? Sorry za OT - to nie ma byc z założenia temat jaki olej do mojego Subaru @ RTQLAS - kopsniesz fotki tego daszka?
  11. Nie popierduje. Lecz zauważyłem, że czasami zaskrzypi z tamtych okolic. Początkowo stawiałem na daszek ale to jednak nie on. Obstawiam tą kratkę Taki już chyba urok Subaru W imprezie i legacy też co jakiś czas co mi zaskrzypiało w okolicach deski...
  12. +1 Co by nie mówić MTS renomę ma nie licha
  13. Cześć, chciałem zapytać o Wasze opinie na temat wymiany oleju po 5 tys km w Forku XT DIT. Wg. książki producent nie przewiduje wymiany. Dzwoniłem do Gdańskiego ASO i powiedzieli mi, że [producent nie przewidział, leczo oni rekomendują. Jakie są Wasze odczucia na ten temat? Dodam, że olej na bagnecie jest czysty i klarowny. Pozdr.
  14. Gratulacje też mam białą perłę. Wygląda naprawdę super. Prawie tak dobrze jak jeździ Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Też chciałem biały ale nie było na miejscu więc jest srebrny Srebrny ma tez jedną zasadniczą zaletę - nie rzuca się w oczy Co do wyboru XT czy diesel czy N/A to obecnie nie wyobrażam sobie jazdy N/A, a tym bardziej dieslem. Spalanie w XT od początku (obecnie 7700km to 10l/100 km - 80% miasto/ 20% drogi krajowe). Jesli komuś jest mało to 20l/100km też spali w mieście bez problemu.
  15. Podzielę się swoimi poglądami na temat szarpania. U mnie w Imprezie 2.0i 160KM N/A MY07 pojawiło się tzw szarpanie przy przyśpieszaniu w okolicach 2-3 tys obr. Przebieg 50 tys km. U mnie pomogło czyszczenie wtryskiwaczy maszyną Jet Clean Tronic i nowy soft. Po tym zabiegu nie miałem problemów z szarpaniem. Dodam tylko, że mechanik zdziwił się bardzo, iż Imprezka nie ma tradycyjnego filtra paliwa (producent go nie uwzględnił) i posiada tylko sitko w zbiorniku paliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...