ppmarian Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Zamast trzymac kase na smiesznym procenie w banku moze kupic subaru i "zamrozic" na np 20-30lat. Miejsce w garażu jest, kasa też się znajdzie. A tak nwestycja na emeryture jak znalazl Napiszcie prosze jakie modele warto kupic i przykryc pierzyna. Zalozmy poziomy inwestycji Do 30kpln Do 60kpln Do 90kpln Auto robiloby max 1000-2000km rocznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 22b http://fr.ww3.autoscout24.be/classified/226981122?asrc=pl|as http://fr.ww3.autoscout24.be/classified/244576460?asrc=st|as Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Poza budzetem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Wg. mnie najlepiej limitowane wersje ostatnich wypustów GC8 STI TypeR, na przykład takie: http://otomoto.pl/C34744064.html?output=web Mimo, że nie limitowana to pokazuje ile powinno kosztować Lub coś nowszego z GD: S202, S203, S204 , SpecC TypeRA-R http://www.japan-partner.com/car-auction/SUBARU/IMPREZA/IL3uWrxXnMVv5B/auction-car-stat.html#mainContent http://www.japan-partner.com/car-auction/SUBARU/IMPREZA/6YIzXTZ2VhYcVF7/auction-car-stat.html#mainContent http://www.japan-partner.com/car-auction/SUBARU/IMPREZA/6U7UTXl0lcexRC/auction-car-stat.html#mainContent Oczywiście jak najniższy przebieg i jak najbliżej OEM, lub takie które łatwo doprowadzić do takiego stanu. Edytowane 1 Lutego 2015 przez gryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Albo po prostu jakikolwiek Type R (tylko zdrowy, skoro ma wytrzymać 20 lat). Budżetowo są jeszcze do przyjęcia, choć też podrożały przez ostatnie lata. Z tym że nie poleciały w kosmos tak jak 22b Tylko jak utrzymać np. taką erkę pod pierzynką i jej nie ruszać mogłoby być ciężko. Edytowane 1 Lutego 2015 przez Gaceq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Gdzie kupisz paliwo do tego Subaru za 30 lat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Na lotnisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYLKOV8 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Gdzie kupisz paliwo do tego Subaru za 30 lat? No to jest pomysł na dodatkową inwestycję można składać paliwo w beczkach za 30 lat może być cenniejsze od Subaru . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Gdzie kupisz paliwo do tego Subaru za 30 lat?No to jest pomysł na dodatkową inwestycję można składać paliwo w beczkach za 30 lat może być cenniejsze od Subaru . Pewnie jakiś amator przejażdżek klasykami podpierdzieli to paliwo i tyle będzie z inwestycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sekator Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 kup justy 91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Kup białe STi od grizusa i masz auto pewne na inwestycję :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Czy ja wiem, czy Subaru da Tobie większą stopę ewentualnego zwrotu niż mb w116/w123/w126 lub polonez/125p/126p? jeżeli już miałbym wybierać to pierwsze STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Czy ja wiem, czy Subaru da Tobie większą stopę ewentualnego zwrotu niż mb w116/w123/w126 lub polonez/125p/126p? jeżeli już miałbym wybierać to pierwsze STI Albo W124 500E z silnikiem Porsche, ma to czym jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Jezdzilem taka e500 i szału nie robi. Tzn może miałem skrzywiona psychikę bo wtedy jezdzilem na codzien 300+ gtkiem :-s BTW. Wejdz sobie na infinitum com pl . masz tam Fanny zestaw autek których cena pewnie będzie rosla. Robi to wrażenie na żywo :-) ma być ponad 100 aut bo co chwila cos dopływa z jp. Namawiam ich na 22b hehe :-) Edytowane 2 Lutego 2015 przez zofx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Jak ktoś znajdzie historyczne ceny ze sprzedaży to niech wrzuci tutaj. Bo wystawić auto można nawet za milion $, pytanie za ile się je faktycznie sprzeda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Jeżeli ma to być tak jak nazwa tematu sugeruje to żadne Subaru niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 to żadne Subaru niestety. poważnie, czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Historycznie patrząc na wartości dzisiejszych już klasyków, to duże osiągają przede wszystkim takie które primo były wyprodukowane w małej ilości, a po drugie pociągały serca milinów kiedyś i dzisiaj. Myślę że pod takie kryteria niejedna wersja Imprezy GC-GD a co najmniej kilka za 30 lat się załapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Do 30 kilo każdy z tych się załapie, super egzemplarze trochę powyżej. Może kosmicznej kwoty, jaką trzeba będzie dać za 30 lat za 22b nie osiągną, ale ich ceny już rosną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Poza budzetem To skrzyknij kumpli. Jeśli to ma zyskiwać na wartość to musi rzadko w przyrodzie występować. Dlatego inwestycja rzędu 30kPLN może nie być inwestycją No i weź pod uwagę, że jeździć i tak tym nie będziesz... Nadal tego chcesz? Edytowane 2 Lutego 2015 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) to żadne Subaru niestety. poważnie, czemu? Tematem się interesuje od kilku lat. Pierwszy podstawowy warunek, jeżeli rzeczywiście realnie inwestycja ma przynieść zysk, minimalna kwota inwestycji to 100 tyś. zł. Przy czym im jest wyższa tym lepiej i rokuje wyższy zysk na przyszłość. Trzeba pamiętać że utrzymanie rzadkiego klasyka w idealnym stanie (tylko taki stan gwarantuje sprzedaż z zyskiem) przez wiele lat generuje spore koszty. Pomimo że auto w większości czasu stoi w garażu, trzeba je porządnie serwisować, przepalać. konserwować i pielęgnować. Jeżeli chcesz się wybrać na jakiś zlot, trzeba auto ubezpieczyć , zroboić badanie okresowe. Przy drogich autach te koszty łatwiej skompensować. Jeżeli mówimy o japońskiej motoryzacji youngtimerów to jedyny biały kruk na rynku klasyków, to Toyota 2000GT. Od dłuższego czasu notuje kosmiczne ale stabilne ceny. I to by było na tyle puki co, chociaż do końca nigdy nie wiadomo jak dalej potoczą się trendy i moda na rynku. Co do 22b to co najwyżej jest szansa na zwrot inwestycji, o zysku bym zapomniał. Teraz jest zbyt drogi i nie wiem co musiałoby się wydarzyć, żeby inwestorzy gotowi byli wydać sporo więcej w przyszłości. Z japońskich aut to myślę, że Toyota Supra mk. IV TT ma szanse przynieść zysk, ale musi to być idealny i oryginalny stan bez tuningu (to bardzo ważne!). Podobnie jest z NSX, który pomału drożeje ale na większy wzrost też raczej bym nie liczył bo jest ich jeszcze sporo na rynku, szczególnie w USA. Aktualnie dobrze jest inwestować w Maserati z lat '60-70 bo mają jeszcze stosunkowo niskie ceny, a na pewno wg. ekspertów sporo wzrosną. Tylko mówimy teraz o grubej inwestycji. W ogóle jeśli chodzi o inwestycje w samochody czy motocykle łatwiej rozmawiać o kwotach rzędu 100-500 tyś €. Edytowane 2 Lutego 2015 przez Tommo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 NSX drożeje bardzo szybko, jeszcze kilka lat temu dobre sztuki chodziły po 30k$, obecnie bez min. 40k$ nie ma co podchodzić. W Europie wzrost jest jeszcze większy, w PL się trafiały egzemplarze poniżej 100k, teraz trzeba dać drugie tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 [...] Aktualnie dobrze jest inwestować w Maserati z lat '60-70 bo mają jeszcze stosunkowo niskie ceny, a na pewno wg. ekspertów sporo wzrosną. Tylko mówimy teraz o grubej inwestycji. W ogóle jeśli chodzi o inwestycje w samochody czy motocykle łatwiej rozmawiać o kwotach rzędu 100-500 tyś €. Dokładnie, w styczniowym Classicauto jest artykuł na ten temat. Sponsorowany ale akurat wydają się pisać prawdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 NSX drożeje bardzo szybko, jeszcze kilka lat temu dobre sztuki chodziły po 30k$, obecnie bez min. 40k$ nie ma co podchodzić. W Europie wzrost jest jeszcze większy, w PL się trafiały egzemplarze poniżej 100k, teraz trzeba dać drugie tyle. Nie ma się co sugerować cenami w Polsce gdzie na rok są dwie oferty sprzedaży. A wzrost 10k$ wciągu 10 lat to zwrot kosztów utrzymania co najwyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Piszę o ostatnich 2-3 latach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się