Skocz do zawartości

Wyjscie Aux


pachol83

Rekomendowane odpowiedzi

Akurat dziś oglądałem OBK 2007 i też nie udało mi się znaleźć gniazda AUX (właściciel też nie wiedział). Oczywiście na panelu radia była pozycja AUX do wyboru.

Trzeba jakiś dodatkowy kabel do radia montować, czy jest po prostu dobrze schowane? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

 

MY08 RA HID nie ma gniazda AUX przynajmniej sprzedawany w kraju. Jedynym miejscem gdzie go można szukac to schowek miedzy fotelami. Skoro radio ma taka funkcje przypuszczam ze to kwestia przewodu ktory trzeba wpiac i gdzies zgrabnie wyprowadzic lub przewod jest pociagniety do schowka ale brak gniazda. Podobnie mialem z instalacja pod sterowanie radiem z kierownicy. Wszystko bylo doprowadzone do kiery ale przyciskow za 10$ juz nie dolaczyli do kierownicy i kół ....

 

Seb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak Seb pisze, gniazdo powinno być w schowku między fotelami, jeśli gniazda brak to przewód może być podciągnięty ale nie koniecznie. Można nabyć cały zestaw plug&play, ale to trochę więcej niż subarowe nic. Kabel wpina się w zależności od modelu w odpowiednie gniazdo w radiu, jest to jakby rozgałęźnik "Y". A w gniazdku jack (86257XA10A) jest przełącznik który dopiero po włożeniu wtyczki uaktywnia AUX. 

Można też podpiąć zwykłe gniazdo jack (lub wtyczkę jack) na kabelku i wyprowadzić je sobie gdzie się komu podoba, ale żeby uaktywnić aux należy odpowiednio zmasować pin we wtyczce radia. Wszystko jest fajnie rozpisane ze zdjęciami chociażby na nasiocu albo na sl-i

Będzie to mój następny DIY jak wiosna zawita ;)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak Seb pisze, gniazdo powinno być w schowku między fotelami, jeśli gniazda brak to przewód może być podciągnięty ale nie koniecznie. Można nabyć cały zestaw plug&play, ale to trochę więcej niż subarowe nic. Kabel wpina się w zależności od modelu w odpowiednie gniazdo w radiu, jest to jakby rozgałęźnik "Y". A w gniazdku jack (86257XA10A) jest przełącznik który dopiero po włożeniu wtyczki uaktywnia AUX. 

Można też podpiąć zwykłe gniazdo jack (lub wtyczkę jack) na kabelku i wyprowadzić je sobie gdzie się komu podoba, ale żeby uaktywnić aux należy odpowiednio zmasować pin we wtyczce radia. Wszystko jest fajnie rozpisane ze zdjęciami chociażby na nasiocu albo na sl-i

Będzie to mój następny DIY jak wiosna zawita ;)

To się może przydać w DIY: http://www.ebay.com/itm/Car-Truck-Dashboard-Flush-Mount-USB-3-5mm-1-8-AUX-Extension-Cable-Adapter-Panel-/281061927669?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ALegacy&hash=item417098aaf5&vxp=mtr#ht_4206wt_1105

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

DIY doposażenie w gniazdo aux Subaru Legacy IV polift

 

składniki:

- radio GX-204LE

- przewód izolowany dwużyłowy z ekranem ok. 100 cm

- przewód izolowany jednożyłowy ok. 15 cm

- gniazdo jack 3,5 stereo montowane na panel

- konektory, 4 szt. rastrowe jeden oczkowy

- taśma izolacyjna, koszulki termo

 

ściągawka:

rozpiska pinów gniazda w radiu a tym samym wtyczki 8-pin fabrycznej instalacji (za nasioc):

1 - Aux Input - Left (jedna żyła przewodu dwużyłowego - końcówka do gniazda jack)

2 - Aux Input - Right (druga żyła przewodu dwużyłowego - końcówka do gniazda jack)

3 - Satellite (steering wheel) switches + (fabryczny fioletowy)
4 - NC

5 - Aux Input - Audio Ground (oplot przewodu dwużyłowego - końcówka do gniazda jack)

6 - Aux input enable (przewód jednożyłowy - końcówka do masy, np. obudowy radia)
7 - Satellite (steering wheel) switches - (fabryczny pomarańczowy)
8 - Dimming Cancellation (BRIGHT mode) (fabryczny zielony)

 

przepis:

Na przewód dwużyłowy z jednej strony zaciskamy/lutujemy konektory rastrowe, z drugiej strony gniazdo jack.

Na przewód jednożyłowy zaciskamy/lutujemy po jednym konektorze (rastrowy i oczkowy) z obu stron

Gniazdo jack montujemy w wybranym przez siebie miejscu (dla Legacy IV fabryczne gniazdo aux umieszczone jest w schowku pomiędzy siedzeniami).

Konektory wpinamy odpowiednio w oryginalną wtyczkę. A końcówkę przewodu z oczkiem przykręcamy do obudowy radia.

 

uwagi:

Zamiast konektora oczkowego lepiej dać wsuwkę, jest jedna blaszka wolna w radiu, łatwiej będzie to później rozpiąć.

Przełącznik aux w radiu działa zawsze, nie tak jak w fabrycznej instalacji tylko po wpięciu wtyku jack.

 

post-12655-0-46738700-1431938014_thumb.jpg

post-12655-0-56295700-1431938283_thumb.jpg

post-12655-0-15314200-1431938423_thumb.jpg

post-12655-0-62246200-1431938941_thumb.jpg

post-12655-0-30003700-1431939132_thumb.jpg

post-12655-0-48376900-1431940715_thumb.jpg

post-12655-0-18955600-1431941162_thumb.jpg

post-12655-0-27866400-1431941414_thumb.jpg

post-12655-0-32424800-1431941516_thumb.jpg

  • Super! 1
  • Lajk 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się pod temat, czy w fabryczym radiu w legasiu III jest możliwość "dorobienia" złącza AUX? Ewentualnie czy można w jakiś inny sposób podłączyć urządzenie zewnętrzne np odtwarzacz MP3 itp np poprzez wyjście CHR?. Nie wiem niestety jaki model radia, w manualu również nie ma instrukcji obsługi tego modelu. Poniżej zdjęcie radia jakie u mnie siedzi.

post-17610-0-38573800-1432500941_thumb.jpg

Edytowane przez Wojt_O
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dzięki Lechuorzechu za szczegółowe wskazówki - za jakieś 15zł dorobiłem AUX-a. Trochę mnie nerwy brały przy montażu tych wsuwek do złączki, ale finalnie kliknęły. Że też 5 lat temu 100000km wcześniej nie wiedziałem o tym modzie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

czy jeśli w radiu nie ma trybu AUX, to można je wymienić na takie z trybem AUX (będzie to plug&play?( i skorzystać z powyższego DIY? Czy w takim wypadku lepiej zainwestować w jakiś emulator zmieniarki z obsługą AUX i MP3?

Edytowane przez _Ariel_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam radio model gx-201rh jak moge zrobic sobie wyjscie aux ? Nie widze w nim przycisku aux tylko jest cd/fm/am/chr subaru legacy 2.5 SE 2005

Nie możesz, musisz zmienić radio

czy jeśli w radiu nie ma trybu AUX, to można je wymienić na takie z trybem AUX (będzie to plug&play?( i skorzystać z powyższego DIY? Czy w takim wypadku lepiej zainwestować w jakiś emulator zmieniarki z obsługą AUX i MP3?

Tak, jak przełożysz radio będzie działać

 

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez remuch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

DIY doposażenie w gniazdo aux Subaru Legacy IV polift

 

składniki:

- radio GX-204LE

- przewód izolowany dwużyłowy z ekranem ok. 100 cm

- przewód izolowany jednożyłowy ok. 15 cm

- gniazdo jack 3,5 stereo montowane na panel

- konektory, 4 szt. rastrowe jeden oczkowy

- taśma izolacyjna, koszulki termo

 

ściągawka:

rozpiska pinów gniazda w radiu a tym samym wtyczki 8-pin fabrycznej instalacji (za nasioc):

1 - Aux Input - Left (jedna żyła przewodu dwużyłowego - końcówka do gniazda jack)

2 - Aux Input - Right (druga żyła przewodu dwużyłowego - końcówka do gniazda jack)

3 - Satellite (steering wheel) switches + (fabryczny fioletowy)

4 - NC

 

5 - Aux Input - Audio Ground (oplot przewodu dwużyłowego - końcówka do gniazda jack)

6 - Aux input enable (przewód jednożyłowy - końcówka do masy, np. obudowy radia)

7 - Satellite (steering wheel) switches - (fabryczny pomarańczowy)

8 - Dimming Cancellation (BRIGHT mode) (fabryczny zielony)

 

przepis:

Na przewód dwużyłowy z jednej strony zaciskamy/lutujemy konektory rastrowe, z drugiej strony gniazdo jack.

Na przewód jednożyłowy zaciskamy/lutujemy po jednym konektorze (rastrowy i oczkowy) z obu stron

Gniazdo jack montujemy w wybranym przez siebie miejscu (dla Legacy IV fabryczne gniazdo aux umieszczone jest w schowku pomiędzy siedzeniami).

Konektory wpinamy odpowiednio w oryginalną wtyczkę. A końcówkę przewodu z oczkiem przykręcamy do obudowy radia.

 

uwagi:

Zamiast konektora oczkowego lepiej dać wsuwkę, jest jedna blaszka wolna w radiu, łatwiej będzie to później rozpiąć.

Przełącznik aux w radiu działa zawsze, nie tak jak w fabrycznej instalacji tylko po wpięciu wtyku jack.

 

 

 

 

 

 

ZASTANAWIA MNIE TYLKO JAKIE TO KONEKTORY I GDZIE JE NABYĆ . KUPIŁEM JUŻ 3 RODZAJE I ŻADEN NIE PASUJE...

Edytowane przez maciek83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZASTANAWIA MNIE TYLKO JAKIE TO KONEKTORY I GDZIE JE NABYĆ . KUPIŁEM JUŻ 3 RODZAJE I ŻADEN NIE PASUJE...

Też miałem problem z niepasującymi konektorami, ale dzięki podpowiedzi kolegi @@lechuorzech, zakupiłem właściwe.

Przekazuję zatem wskazówki:

 

Sklep: http://www.tme.eu/pl

zamówienie min 25 szt. 

ML 11-01-05, producent: TF Connectivity

symbol prod: 794606-1,

opis: styk; żeńskie; 0,2-0,5 mm2; 20-24 AWG; micro MATE-N-LOCK; cynowany

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DIY doposażenie w gniazdo aux Subaru Legacy IV polift

 

składniki:

- radio GX-204LE

- przewód izolowany dwużyłowy z ekranem ok. 100 cm

- przewód izolowany jednożyłowy ok. 15 cm

- gniazdo jack 3,5 stereo montowane na panel

- konektory, 4 szt. rastrowe jeden oczkowy

- taśma izolacyjna, koszulki termo

 

ściągawka:

rozpiska pinów gniazda w radiu a tym samym wtyczki 8-pin fabrycznej instalacji (za nasioc):

1 - Aux Input - Left (jedna żyła przewodu dwużyłowego - końcówka do gniazda jack)

2 - Aux Input - Right (druga żyła przewodu dwużyłowego - końcówka do gniazda jack)

3 - Satellite (steering wheel) switches + (fabryczny fioletowy)

4 - NC

 

5 - Aux Input - Audio Ground (oplot przewodu dwużyłowego - końcówka do gniazda jack)

6 - Aux input enable (przewód jednożyłowy - końcówka do masy, np. obudowy radia)

7 - Satellite (steering wheel) switches - (fabryczny pomarańczowy)

8 - Dimming Cancellation (BRIGHT mode) (fabryczny zielony)

 

przepis:

Na przewód dwużyłowy z jednej strony zaciskamy/lutujemy konektory rastrowe, z drugiej strony gniazdo jack.

Na przewód jednożyłowy zaciskamy/lutujemy po jednym konektorze (rastrowy i oczkowy) z obu stron

Gniazdo jack montujemy w wybranym przez siebie miejscu (dla Legacy IV fabryczne gniazdo aux umieszczone jest w schowku pomiędzy siedzeniami).

Konektory wpinamy odpowiednio w oryginalną wtyczkę. A końcówkę przewodu z oczkiem przykręcamy do obudowy radia.

 

uwagi:

Zamiast konektora oczkowego lepiej dać wsuwkę, jest jedna blaszka wolna w radiu, łatwiej będzie to później rozpiąć.

Przełącznik aux w radiu działa zawsze, nie tak jak w fabrycznej instalacji tylko po wpięciu wtyku jack.

Zrobiłeś znakomity poradnik jak zrobić WEJŚCIE AUX, skorzystam z niego oczywiście ;-) a możesz mi powiedzieć jeszcze czy jest możliwość wyprowadzenia z tego radia WYJŚCIA AUX? Chciałbym podłączyć do niego subwoofer. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...