Skocz do zawartości

Filip Cz

Użytkownik
  • Postów

    907
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Filip Cz

  • Urodziny 09.02.1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://filipczechowski.com

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa / Garwolin
  • Auto
    Legacy MY08 „dizel” H6.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Filip Cz

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

23

Reputacja

  1. Filip Cz

    Audio w subaru

    Co to za mikrofon?Ja mam jakiś total badziew i muszę wymienić na coś, przez co będzie mnie słychać.
  2. Podłączę się pod temat, żeby nie tworzyć nowych bytów. Ja mam pytanie jak się dostać do tych głośników. Szukam na YT, ale jakoś nie mogę znaleźć jak się do tego dobrać.
  3. Filip Cz

    Jakie spalanie w H6?

    Nie. Pęknięty wąż jest już efektem przepuszczającej uszczelki. Guma niszczeje od spalin w płynie chłodzącym. Do tego dochodzi podwyższone ciśnienie i jeb. Jak nie zauważysz natychmiast pękniętej gumy, to jeszcze dochodzi przegrzanie, co dodatkowo przyspiesza wydmuchiwanie uszczelki i przy dużym niefarcie możesz pokrzywić głowicę. Na przykład jak walnie na autostradzie i nie zauważysz, że paruje spod maski.
  4. Filip Cz

    Jakie spalanie w H6?

    UPG w Subaru to część eksploatacyjna. Przychodzi czas i bul bul bul. Najpierw pęka wąż wysokiego ciśnienia, a 2 miesiące po jego wymianie skacze temperatura i wtedy jest ten moment. Inaczej rzecz ujmując: pali ile zdąży
  5. Filip Cz

    Jakie spalanie w H6?

    UPG jest nieuniknione. 250-300 kkm.
  6. Przy rozważaniach czy spec B czy 3.0R warto mieć świadomość, że automat w tych dwóch jednak się różni. Mają inne przełożenie główne przez co inną charakterystykę.
  7. Nie robię jajec. Serio tak miałem i nie od razu się zorientowałem Ale jak u ciebie to nie buty, to może ktoś inny pomoże. EDIT: Oczywiście nie same buty skrzypiały, tylko guma z podeszwy tak skrzypiała na pedale.
  8. Filip Cz

    Wyjscie Aux

    Mam zamontowane obok lewarka zmiany biegów. Oczywiście wewnątrz, tak, że nic nie widać. Mikrofon wyprowadzony kabelkiem obok kierownicy. Wystarczy ustawić raz (nawet w domu) i ustawienia są zapamiętywane. Pilot jest zbędny.
  9. Ja tak miałem. Winna była guma w Salomonach. Jak jeżdżę w Ecco to nie skrzypi.
  10. Dołóż do Bilsteina. W zakrętach moc nie ma takiego znaczenia, a amortyzatory jak najbardziej, więc myślenie „mam tylko 125 KM” jest błędne. Poza tym Bilsteiny się serwisuje i dopóki nie przegniją, dopóty można je regenerować. Koszt regeneracji to około 600 zł za komplet, a za każdym razem masz jak nowe. Licząc długodystansowo - są tańsze.
  11. Od siebie jeszcze dorzucę, że sprężyny warto ciutkę przyciąć. Wtedy Bilstein ma jeszcze większy sens.
  12. Eeee. Jak mówią: „idzie się przyzwyczaić”
  13. Nie zanotowałem żadnych problemów, ale też nie było jakichś wielkich mrozów. Może raz -8? Urządzenie łączy się sekundę po uruchomieniu silnika co radośnie oznajmia pewna miła Chinka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...