Jump to content

Filip Cz

Użytkownik
  • Content Count

    905
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Dobry

1 Follower

About Filip Cz

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 02/09/1973

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa / Garwolin
  • Auto
    Legacy MY08 „dizel” H6.

Contact Methods

  • Website URL
    http://filipczechowski.com

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie. Pęknięty wąż jest już efektem przepuszczającej uszczelki. Guma niszczeje od spalin w płynie chłodzącym. Do tego dochodzi podwyższone ciśnienie i jeb. Jak nie zauważysz natychmiast pękniętej gumy, to jeszcze dochodzi przegrzanie, co dodatkowo przyspiesza wydmuchiwanie uszczelki i przy dużym niefarcie możesz pokrzywić głowicę. Na przykład jak walnie na autostradzie i nie zauważysz, że paruje spod maski.
  2. UPG w Subaru to część eksploatacyjna. Przychodzi czas i bul bul bul. Najpierw pęka wąż wysokiego ciśnienia, a 2 miesiące po jego wymianie skacze temperatura i wtedy jest ten moment. Inaczej rzecz ujmując: pali ile zdąży
  3. UPG jest nieuniknione. 250-300 kkm.
  4. Przy rozważaniach czy spec B czy 3.0R warto mieć świadomość, że automat w tych dwóch jednak się różni. Mają inne przełożenie główne przez co inną charakterystykę.
  5. Nie robię jajec. Serio tak miałem i nie od razu się zorientowałem Ale jak u ciebie to nie buty, to może ktoś inny pomoże. EDIT: Oczywiście nie same buty skrzypiały, tylko guma z podeszwy tak skrzypiała na pedale.
  6. Filip Cz

    Wyjscie Aux

    Mam zamontowane obok lewarka zmiany biegów. Oczywiście wewnątrz, tak, że nic nie widać. Mikrofon wyprowadzony kabelkiem obok kierownicy. Wystarczy ustawić raz (nawet w domu) i ustawienia są zapamiętywane. Pilot jest zbędny.
  7. Ja tak miałem. Winna była guma w Salomonach. Jak jeżdżę w Ecco to nie skrzypi.
  8. Dołóż do Bilsteina. W zakrętach moc nie ma takiego znaczenia, a amortyzatory jak najbardziej, więc myślenie „mam tylko 125 KM” jest błędne. Poza tym Bilsteiny się serwisuje i dopóki nie przegniją, dopóty można je regenerować. Koszt regeneracji to około 600 zł za komplet, a za każdym razem masz jak nowe. Licząc długodystansowo - są tańsze.
  9. Od siebie jeszcze dorzucę, że sprężyny warto ciutkę przyciąć. Wtedy Bilstein ma jeszcze większy sens.
  10. Węże to lubią też pęknąć ze starości. Lepiej co parę lat wymienić. To raptem 2-3 stówy, a sumienie spokojniejsze.
  11. WYRÓWNAWCZEGO! Jak na gorącym, pracującym silniku otworzysz korek na chłodnicy to zrobią ci się bąbelki na rękach i na twarzy jak nie zdążysz odskoczyć EDIT: W Imprezie korek nie jest na chłodnicy tylko na takim mniejszym zbiorniczku na samej górze silnika. Ale efekt jest ten sam: gorąca ciecz pod ciśnieniem
  12. Na to nie licz. W subaru wywala uszczelkę w drugą stronę, czyli spaliny przedostają się do chłodziwa. Objawia się to gejzerem w zbiorniczku wyrównawczym i utratą płynu tą właśnie drogą. Jak pogonisz pół godziny, staniesz, zajrzysz do tego zbiorniczka na włączonym silniku i zobaczysz bąbelki, to na 99% UPG. Takie są objawy. Jak nie zauważysz w porę utraty płynu to przegrzejesz silnik.
  13. Oczywiście. Wcześniej czy później to nieuniknione. UPG to cześć eksploatacyjna w subaru
×
×
  • Create New...