Jump to content

Mirek 67

Użytkownik
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Dobry

About Mirek 67

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Nowy Sącz
  • Auto
    Legacy 2.0 Diesel sedan

Recent Profile Visitors

249 profile views
  1. Mirek 67

    Temat Filtrów

    Witam Filtr kabinowy węglowy (pochłaniający przynajmniej w części smrody np.spalin ... , ...) i na pewno jest a/alericzny kosztuje niecałe 30zł. A co do filtra silnika to do mojego diesla mam co najmniej dwie odmiany - powiedzmy zwykły (papierowy) i PIPERCROSS (ze specjalnej gąbki poliuretanowej wielokrotnego użytku). kosztuje koło 100zł " Filtry powietrza firmy PIPERCROSS są tworzone ze specjalnej poliuretanowej gąbki o wyjątkowych właściwościach. Gąbka zastosowana w tych filtrach zatrzymuje dwa razy więcej zanieczyszczeń powietrza i wykazuje trzykrotnie wyższą żywotność niż papier lub bawełna stosowana w innych filtrach, przy zachowaniu stałego przepływu powietrza. Dodatkowym atutem filtrów firmy PIPERCROS jest to, że są to filtry mokre, oznacza to, że medium filtracyjne jest nasączone specjalnym olejem zatrzymującym najdrobniejsze zanieczyszcenia. Filtry te są wielokrotnego użytku i można je czyścić i konserwować we własnym zakresie używając odpowiednich, dedykowanych preparatów PIPERCROSS." - to z opisu filtra. Ja zrobiłem na nim ponad 100tyś oczywiście odkurzanie, mycie ...filtra.
  2. Mirek 67

    Wymiana piasty.

    Witam W wymieniałem w swoim legasiu piasty jakieś oemowe po 180zł/szt. bo szlak trafił cz.ABS i po chyba 5-10tyś słychać je było jak bombowca z II wojny. W końcu kupiłem kpl. piast Fag po 260zł/szt. zrobiłem na nich ponad 50tyś. i jest OK. W piastach są japońskie łożyska ale nie pamiętam jakie. Myślałem że skoro Fag jest producentem łożysk (a to chyba jeden z najlepszych producentów) to powinien robić je do piast legasia - zadzwoniłem do przedstawiciela na Polskę i tam dowiedziałem się że wkładają nie swoje tylko japońskie. Najważniejsze, że jest OK i względnie nie drogo.
  3. Witam Marcin mam grila z legasia 2.0 NA 2006r. i wiele innych części (anglik), zostały mi od dawcy silnika. Jak jesteś zainteresowany - zapraszam na priva.
  4. Witam z tego co wiem to moduł jest konieczny. Moduł możesz dokupić osobno, więc nie boli spróbować. W prawej lampie jest gotowy wtyk/gniazdo więc możesz się pobawić.
  5. Witam Z tym mechanikiem to przesada. Wystarczy z przodu podnieść auto podnośnikiem (jeżeli nie masz dostępu do kanału) kluczyk 10 i jakiś powiedzmy karton, żeby się na czymś położyć "pod blokiem". Roboty z wymianą kabla/plecionki ( oczko pod śrubkę M6) co najwyżej 5min.
  6. Witam Dziwne pytanie zadajesz, wystarczy się położyć pod autem (jak nie masz kanału) i zmierzyć. A tak w ogóle to ma około 20cm
  7. Witam Niestety dla Ciebie - sprzedał się. Pozdrawiam
  8. Nooo, to problem z głowy. Pozdrawiam
  9. Wykręcałem odbłyśniki w biksenonach ze swojego auta bez demontowania/rozklejania lamp (legaś z 2008r). Trochę gimnastyki pacami, długi śrubokręt, po dwie śrubki na odbłyśnik i poszło. W Krakowie regeneracja (na zamianę) po 100zł za sztukę). Pozdrawiam
  10. Witam Panowie, ogarnęliście temat przeprogramowania licznika i immo? Zrobiłem przekładkę w legasiu z diesla 2008 na benz.2.0 EjJ204 2006r (oczywiście instalacja, zbiornik ....) i teraz muszę "rozprawić się" z elektroniką. Może ktoś pomóc?
  11. Witam Czy poradziłeś sobie z immo?
  12. Witam Jest w lampie woda to jest nieszczelność. Lampę musisz wymontować, rozgrzać i docisnąć. Jak pisałeś, że była rozklejana to może nie dokładnie sklejona. Wymontowanie lampy to czysta robota, ale zderzak trzeba zdjąć. A w ogóle to dlaczego rozklejałeś lampy, przecież dla wymontowania odbłyśników wcale nie trzeba ich rozklejać (przynajmniej nie w ksenonach). Ja to zrobiłem bez demontowania lamp - ale miałem wyjęty silnik i było dużo miejsca ( wystarczy wyjąć akumulator i puszkę filtra powietrza i troszkę gimnastyki ze śrubokrętem). Możesz jeszcze spróbować zakleić silikonem najlepiej bezbarwnym np. z Wurta - w małej tupce i nie śmierdzi octem.
  13. Witam Lampa w oryginale jest klejona "klejem" butylowym który teoretycznie jest wielokrotnego użytku. Jak osuszysz lampę to rozgrzej lampę w piekarniku do chyba max 80 stopni i dociśnij reflektor do obudowy do wystygnięcia. Najpierw sprawdź np.na internecie do jakiej temperatury można grzać, bo klej butylowy po rozgrzaniu jest bardzo elastyczny/miękki i dzięki temu reflektor powinien się uszczelnić po dociśnięciu. Pozdrawiam
  14. Witam Zimne luty bez lupki ciężko zauważyć a i nawet z nią też ciężko spostrzec. Weź lutownicę, cieniutką cynę i ewentualnie kalafonię - leć po wszystkich lutach. Musisz tylko uważać z elementami SMD które mają dwie nóżki żeby ich nie wylutować (one zazwyczaj dobrze są polutowane). Najważniejszym jest dobrze przelutować gniazdo !!!
  15. Witam Średnie spalanie resetuję się za każdym razem po tankowaniu i o ile dobrze pamiętam to resetujesz przebieg podróży "od - do tankowania" przyciskiem i dopiero jak przejedziesz kawałek zaczyna ponownie zliczać średnią spalania.
×
×
  • Create New...