Yaroslav Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Do tego automatyczna klapa otwiera się tak nisko, że 3 razy trafiłam głową, Jak zaglądałem do środka nowego Forka, to rzucił mi się w oczy przycisk z napisem: "memory height" i ikonką z otwartą pokrywą bagażnika. Może on służy do ustalania wysokości otwarcia pokrywy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Jak zaglądałem do środka nowego Forka, to rzucił mi się w oczy przycisk z napisem: "memory height" i ikonką z otwartą pokrywą bagażnika. Może on służy do ustalania wysokości otwarcia pokrywy? Może właśnie to był problem. Klapa przy pełnym otwarciu to około 180cm nad ziemią wisi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) Może właśnie to był problem. Klapa przy pełnym otwarciu to około 180cm nad ziemią wisi. chyba nawet wyżej. ze strony subaru.pl : chyba pomyłka Elektryczne sterowane szyby*2 Zdalnie sterowany centralny zamek System klucza elektronicznego Keyless Access z przyciskiem elektronicznego systemu Start/Stop* Lampki do czytania z przodu Oświetlenie przestrzeni bagażowej Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych (dla kierowcy i pasażera) Konsola dachowa Półka pod deską rozdzielczą Konsola centralna Edytowane 19 Marca 2013 przez Platon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Czy gdzieś można pojeździć platyną ? z XT widziałem tylko comforty, bez szybdachu i navi Jest już na grunwaldzkiej w Gda. W sumie oba są. Comfort w salonie, platyna do próbnych...Sam samochód średnio mi się z zewnątrz podoba Jeździć, nie jeździłam - za dużo chętnych. Dobra wiadomość że platyna już jest w Gd, zła że średnio Tobie się podoba ryjek. Chyba można przywyknąć bo innii...merc, H itd zaczęli robic podobne ryjki jakby nastała jakaś moda. Ktoś pisał że wysokość klapy się ustawia i mogła się otworzyć niżej niż max. Ale przy okazji odkryciem jest ten XV bo stały obok siebie. Ten sam prześwit 22cm, niższa masa więc motorek 150qni w XV to jak 190 a forysiu; no krótko mówiąc dynamika XV nie jest taka zła jakby to wynikało z mocy. Pali mniej a wnętrze b. podobne. Byłem na 100% nastawiony na forka, ale ten XV zaczął za mną łazić. Mam pół roku na decyzję.Też nie mam sumienia dręczyć chłopaków z salonu i nie jeździłem bo na razie nie mogą się opędzić od maniaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 polszczyzna Andrzeja tak bardzo mnie nie razi. Nie wiem czy czegoś nie pomyliłeś, to ja jestem Andrzej i to ja czepiałem się o polszczyznę Mechanika Oczywiście, że pomyliłem, przepraszam prawdopodobnie możesz mieć polską czcionkę ale tylko prawdopodobnie i pod warunkiem ze się ma klawiaturę querty a nie AZERTY. Człowiek potrafi poradzić sobie z taka niedogodnością podczas czytania bez problemu. No, może nie każdy ma na to ochotę ale to już całkiem iiiiiiinna historia Biorąc pod uwagę dane liczbowe na temat kierunków emigracji Rodaków mogłem śmiało użyć zamiast słowa "prawdopodobnie", wyrażenia "wysoce prawdopodobnie". Trudno mi też ocenić pod względem logicznym wyrażenie "tylko prawdopodobnie". Czy to bliżej jedynki czy zera? Nie wiem. Co do tego, że człowiek potrafi sobie poradzić z niedogodnością braku polskich "ogonków", to oczywiście masz rację. Nasuwa się jednak pytanie - dlaczego ma sobie "poradzić"? Jaka idea temu przyświeca? Czy nie lepiej poświęcić 2 min i dodać język polski? Choćby z szacunku dla naszych przodków, którzy zachowali ten język mimo prób germaniacji czy rusyfikacji. Ot tak po prostu, bez wzniosłych haseł, patosu, napinnia się. Nie chcę się narzucać, ale jakbyś chciał, to prawdopodobnie możesz mieć polską czcionkę Już to zrobiłem. Mnie też bardzo denerwował ten brak czcionki. Dziękuję i pozdrawiam. Też pozdrawiam - mała rzecz a cieszy. Tym bardziej, że jest szansa, że 2-3 osoby, które czytają ten post pójdą w Twoje ślady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 "kanciaste rav4 ", Witam. No ja akurat uważam że ta wersja Forka jest wyjątkowo udana stylistycznie, wygląd co rzadko w Subaru - można uznać za obiektywnie ładny. No i Forek na tym nie stracił bo są opinie wg których jest bardzo podobny do II generacji.Co do świateł led to są teraz w reflektorach, co również jest zaletą - takie są teraz trendy. Doklejane paski z ledami można kupić w Lidlu albo Biedronce i samemu dokleic (np do Matiza ). Samochód dodatkowo jest podobny do swojej rodziny co jest moim zdaniem zaletą. Poprzednią wersję z kolei uważam za stylistycznie mniej udaną (acz ładną). Myślę że Twoje odczucia moga byc trochę jednak subiektywne ze względu na toże masz obecna generację. Mnie np. nie podoba się obecna generacja Civica - mam porzednia (ładniejszą ). A i jeszcze co do pokrywy bagaznika - uklad sterujacy ma 'pamięć' wysokości podnoszenia (ustawianą przyciskiem, który ktos zauważył) i z tego wzgędu była otwarta w salonie tak nisko. Uklad jest opisany na którejś ze stron zagranicznych - nie pamiętam której bo trochę ich odwiedziłem. To rozwiazanie nie uważam za najbardziej udane - u mnie w garażu mam np 2,8m wysokości a zaparkuje w innym miejscu i porywa otworzy sie wg. zapamietanych ustawień (zrozumiałem ze tak to działa). Chm, mnie nowy Forek podoba sie bardzo - jedyne czego nie powinno w nim być to ramki szyb w drzwiach, ale ten błąd popełniono ostatnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 obiektywnie ładny. nieeee...jak to "obiektywnie ładny"? Przecież nie ma kryteriów, na podstawie których można stwierdzić , że coś (np Forek) jest ładne. jest bardzo podobny do II generacji. A widzieli II generację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 jest bardzo podobny do II generacji. A widzieli II generację? Ja w jednym z poprzednich postów porównałem nowego XT do II generacji, ale nie w kwestii wyglądu a zawiasu, a było to tak: zawieszenia nowego Forestera XT, mimo iż auto jeszcze urosło, jest tak zwarte i jędrne jak to z II generacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 "Subaru od tyłu" , to jest dla mnie jasne,ale powyżej jest porównanie wizualne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Napisałem to gwoli jasności, Misiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Współpraca z Tobą to czysta przyjemność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Miałem przyjemność przejechać się nowym XT i muszę powiedzieć że daje radę. Najbardziej podoba mi się fakt że wszystkie najpotrzebniejsze wskaźniki są już zamontowane w samochodzie. Boli mnie natomiast brak takiego wynalazku z tylną kanapą jak to ma miejsce w 1 generacji, gdzie mogę sobie regulować jej pochylenie, co przy dziecku jest bardzo wygodne. Cena uważam jest bardzo atrakcyjna i szczerze mówiąc zacząłem się poważnie zastanawiać nad zakupem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarek Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Boli mnie natomiast brak takiego wynalazku z tylną kanapą jak to ma miejsce w 1 generacji, gdzie mogę sobie regulować jej pochylenie, co przy dziecku jest bardzo wygodne. Jest regulacja pochylenia tylnej kanapy, są 2 ustawienia "zwykłe" i "leniwe". Wystaje taka tasiemka na styku siedziska i oparcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 A no widzisz to nie zauważyłem głównie cieszyłem się jazdą. W komorze silnika natomiast jest bardzo dużo miejsca ... można by wsadzić coś większego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 A no widzisz to nie zauważyłem głównie cieszyłem się jazdą. W komorze silnika natomiast jest bardzo dużo miejsca ... można by wsadzić coś większego. Pewnie dlatego, że ogólnie urósł i że turbina jest na dole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Ja również miałem dzisiaj okazję przetestować wersję turbo i ... chyba zachorowałem ;-) Do tej pory nie miałem okazji jechać żadnym modelem Forestera (a z SUV-ów jechałem tylko raz CRV-em jako pasażer), więc nie mam do czego porównać obecnego, ale porównując do aut którymi jeżdżę na codzień, które mają jeszcze tę "duszę" Subaru, muszę powiedzieć, że auto w żadnym calu mnie nie rozczarowało, a tylko pozytywnie zaskoczyło. Silnik plus skrzynia tworzą bardzo udaną parę i w żadnym wypadku nie słychać ani nie czuć "wiertarki", nawet nie zauważa się, że skrzynia jest bezstopniowa, gdyż w tym czasie człowiek delektuje się dynamiką jazdy (myślę, że jest to zasługa mocy i charakterystyki silnika). Zawieszenie jest sztywne, porównywalne do tego w moim Legacy z żółtyki Bilsteinami, jednak pracuje dużo ciszej. Auto jest dobrze wyciszone, nawet nie zauważyłem, że na autostradzie mam 140+ ;-) Co do wykończenia i materiałów to może nie jest to Maybach, ale w porównaniu do poprzednich generacji Legacy czy Imprezy jest o niebo lepiej, nie zwróciłem uwagi na podsufitkę i inne wymieniane na forum szczegóły ponieważ patrzyłem przez przednią szybę i cieszyłem się jazdą. Fotele mogły by być nieco szersze, ale także porównując do mojego obecnego Legacy siedziało mi się wygodniej, a przede wszystkim inaczej. Reasumując (bo się chyba rozgadałem) - wrażenia są bardzo pozytywne, pomimo zupełnie innego charakteru aut, jazda nim może sprawiać przyjemność, i jak wspomniał ktoś już wcześniej ja chyba też dojrzałem do takiej specyfiki auta tzn, mocny silnik ale komfortowa jazda z automatem i przede wszystkim świadomość napędu na 4 koła, który zwłaszcza w ostatnich dniach można było docenić. Żeby jeszcze tylko kurs Euro był taki jak 5 lat temu gdy kupowałem Legasia :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Żeby jeszcze tylko kurs Euro był taki jak 5 lat temu gdy kupowałem Legasia :-( Kurcze, mam to samo! Też Legasia (ech, jeszcze z duszą, bo bez ramek...) i też przymierzam się do Forka XT. Ponieważ od wielu lat jeżdżę z automatem (nie chodzi bynajmniej o AK47 ), to jest to mój priorytet. Piszesz, że jak dobrze zrozumiałem, wrażenia estetyczne z wnętrza są lepsze niż z Twojego obecnego Legacy? To super by było, bo wg moich subiektywnych odczuć wnętrze Forka MY'2012 nie umywa się do mojego Legasia MY'2008. Poczekam, aż się tłum przewali i idę popróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francisza Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Jak zaglądałem do środka nowego Forka, to rzucił mi się w oczy przycisk z napisem: "memory height" i ikonką z otwartą pokrywą bagażnika. Może on służy do ustalania wysokości otwarcia pokrywy? Może właśnie to był problem. Klapa przy pełnym otwarciu to około 180cm nad ziemią wisi. no właśnie to jest te 180cm MAX - ale do wysokości najwyższego punktu karoserii klapy a nie wnętrza, które jest z 5cm niżej. Tak czy inaczej dużo za mało! może koledzy zza oceanu są bardziej z metra cięci, jak na EU i USA uważam to za sporo za mało. Choć sam patent z automatem - bardzo zacny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 no właśnie to jest te 180cm MAX - ale do wysokości najwyższego punktu karoserii klapy a nie wnętrza, które jest z 5cm niżej. Tak czy inaczej dużo za mało! może koledzy zza oceanu są bardziej z metra cięci, jak na EU i USA uważam to za sporo za mało No to kiepsko jest ! W moim niskim i niskozawieszonym Legasiu pobiegłem zmierzyć po tej informacji i jest: do krawędzi zewnętrznej klapy 193cm, a do najniższego punktu (tam gdzie wybrzuszenie obudowy zamka) jest 180cm. Takich wyników bym się nie spodziewał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 no właśnie to jest te 180cm MAX - ale do wysokości najwyższego punktu karoserii klapy a nie wnętrza, które jest z 5cm niżej. Tak czy inaczej dużo za mało! może koledzy zza oceanu są bardziej z metra cięci, jak na EU i USA uważam to za sporo za mało. Choć sam patent z automatem - bardzo zacny. Jesteś może siatkarką albo koszykarką? Ja przy swoich mikrych 180cm wzrostu i zimowych butach na naprawdę solidnej podeszwie nie miałem problemu z zawadzeniem głową o tylną klapę a kilka razy do wnętrza zaglądałem. Może już odruchowo człowiek się skłania i nie zauważa? Te 180 cm to raczej jest do dolnej krawędzi (po co komu górna?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Gdyby klapa otwierała się na 2,5m - to inni znowu narzekaliby, że zachacza o sufit w garażu .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 @@Francisza, zgaduje, że to było u ASO Zdanowicz w modelu Comfort w środku salonu. Tam była/jest źle pamięć ustawiona. Po kilku próbach zacnego pana sprzedawcy z salonu otworzyliśmy ją dużo wyżej. Mi nie przeszkadzała kompletnie a swoje 190+ centymetrów mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Gdyby klapa otwierała się na 2,5m - to inni znowu narzekaliby, że zachacza o sufit w garażu .... i żeby zamknąć to stołeczek jest potrzebny...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Ja również miałem dzisiaj okazję ...Fotele mogły by być nieco szersze, Legasia :-( Najbardziej mnie dziwi że właśnie fotele Wam najbardziej podpadły. To się powtarza już kolejny raz. Sam nie mam uwag do siodeł, ale nie testowałem podczas jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 i żeby zamknąć to stołeczek jest potrzebny...... Przyznam, że ostatnio widziałem na parkingu dość niską niewiastę usiłującą zamknąć bagażnik Mondeo liftback, potrzebny był wyskok, bo ręki brakowało. Niby do trzech razy sztuka, ale udało się za drugim. Jakoś nigdy wcześniej nie przyszło mi do głowy, że zamykanie bagażnika może być dla kogoś problemem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się