leon Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Gdyby klapa otwierała się na 2,5m - to inni znowu narzekaliby, że zachacza o sufit w garażu .... i żeby zamknąć to stołeczek jest potrzebny...... a guziczek jest na klapie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 a guziczek jest na klapie ? Jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francisza Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 (edytowane) @@Francisza, zgaduje, że to było u ASO Zdanowicz w modelu Comfort w środku salonu. Tam była/jest źle pamięć ustawiona. Po kilku próbach zacnego pana sprzedawcy z salonu otworzyliśmy ją dużo wyżej. Mi nie przeszkadzała kompletnie a swoje 190+ centymetrów mam. Zgadłeś. Ale żeby nie było - pytałam sprzedawcy czy "wyżej się nie da" i sam przyznał, że nie! więc to nie mój pomysł. dla ścisłości może 190cm wzrostu jak Kolega nie mam, ale brakuje tylko kilka, więc przywykłam zwracać na to uwagę, bo w takie elementy najczęściej trafiam właśnie gdy się spieszę i mam np ciężki karton w rękach. A wie ktoś czy schowek przed pasażerem nadal nie jest podświetlany ani klimatyzowany? (trochę obciach jak na taką klasę auta) PS: pewnie koniec końców i tak go kupię, bo nic innego ( wolny ssak ani TD z mocą 147KM ) nie będzie miało sensu. Ale ponarzekać można, licząc, że SIP a dalej FHI nie śpi, spisuje i analizuje nasze uwagi dążąc do usunięcia niedogodności w każdej nowej edycji lub modelu. Edytowane 20 Marca 2013 przez Francisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 a guziczek jest na klapie ? Jest. To mam pomysł dla Sklepiku. Kijek do naciskania guziczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 To mam pomysł dla Sklepiku. Kijek do naciskania guziczka. albo stołeczek na czterech łapach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Może sterowanie głosem by pomogło: sezamie zamknij się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Może sterowanie głosem by pomogło: sezamie zamknij się W Szkocji by się nie przyjęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Ja proponuję inne rozwiązanie - przywiązać do klapy kawałek sznurka lub łańcuszka uchwytem - takim od spłuczki klozetowej starego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 znalazłem w necie wymiary. Piszą, że dół klapy po otwarciu jest na wysokości 70,5" czyli około 180 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 a proponuję inne rozwiązanie - przywiązać do klapy kawałek sznurka lub łańcuszka uchwytem - takim od spłuczki klozetowej starego typu. w Mercedesie SLS do zamykania drzwi .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Mozna tez: 1. Wkładać i wyjmowac rzeczy z bagażnika korzystając z tylnej kanapy 2. Nie korzystać z bagażnika Mam nadzieje, ze trochę pomoglem, dobre rady zawsze w cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Może sterowanie głosem by pomogło: sezamie zamknij się A nie prościej z pilota ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 pewnie koniec końców i tak go kupię, bo nic innego ( wolny ssak ani TD z mocą 147KM ) nie będzie miało sensu To znaczy z obecnego modelu nie jesteś pod jakimś względem zadowolona? I nowa wolnossąca benzyna i SBD maja mają parametry bardzo podobne do MY2010, a nawet są o oczko sprawniejsze, szybsze. Jak wcześniej pisałem chcę kupić 20i. Nie jechłem nim jeszcze - znam tylko opis, wiec Twoja opinia będzie cenna. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Właściwie, to co mnie obchodzi tylna klapa? Niech mój kamerdyner o to się martwi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Trochę OT - ktoś coś wie w temacie XV z DIT w PL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_b Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Może sterowanie głosem by pomogło: sezamie zamknij się W telewizorni reklamuja takie auto co to otwiera klapę jak mu się sprzeda kopa w d.... Nie wiem jak z zamykaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francisza Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 pewnie koniec końców i tak go kupię, bo nic innego ( wolny ssak ani TD z mocą 147KM ) nie będzie miało sensu To znaczy z obecnego modelu nie jesteś pod jakimś względem zadowolona? I nowa wolnossąca benzyna i SBD maja mają parametry bardzo podobne do MY2010, a nawet są o oczko sprawniejsze, szybsze. Jak wcześniej pisałem chcę kupić 20i. Nie jechłem nim jeszcze - znam tylko opis, wiec Twoja opinia będzie cenna. Pozdrawiam. Cześć Wybierałam samochód około pół roku temu. Jeździłam i to sporo zarówno dieslem 147KM jak i benzyną 2,0 150KM i 2,5 XT MY 2010. Dużo na forum już o tym pisano porównując je wszystkie. Forki poprzedniej generacji (III) ważyły mniej więcej tyle samo co aktualny Forek (odpowiednio 1500kg dla 2,0i i ok.1580kg dla 2,0D. danych 2,5 XT MY 2010 nie znam, nowy waży 1600kg). Silniki też, mam wrażenie (oprócz DIT) są podobne jeśli chodzi o KM i NM (ale tu niech się znawcy wypowiedzą). Jeśli więc przyjmiemy, że mamy taki sam ciężar i podobne w osiągach silniki to krótkie porównanie jak radziły sobie Forki III gen. Generalnie z porównania poprzednich modeli: - XT palił na jazdach próbnych po mieście 12-14l/100km (ale skrzynia biegów 4 stopniowa i 2,5l silnik a nie 8 stopniowa inteligentna i 2,0 silnik) ale był super dynamiczny (choć zawieszenie bujało). Aż takiej dynamiki nie potrzebowałam. - diesel był akurat jak dla mnie dynamiczny (choć dziś momentami przy wyprzedzaniu z 90-130km/h mocy nie mam nadmiaru, ale wystarcza spokojnie), Katalogowych wartości spalania nigdy nie uzyskałam. Trzeba liczyć ok 9l w mieście, 7,5-8l na trasie. - 2,0i palił ok 10l/100km na próbnych, nie raz używałam reduktora by go rozruszać, był "nudny" i zdecydowanie bez dynamiki a'la Subaru. W jazdach porównawczych zdecydowanie wypadł najgorzej. Był najtańszy ale i tak się nie skusiłam. Wolałam używanego diesla niż nową i "smutną" benzynę. Ja zaczekałabym na Diesla z automatem (ma wyjść w połowie roku) lub wzięła nowe XT. 2,0i z automatem - nigdy, z manualem - wersja "ostateczna" (nie da radości i frajdy z dynamiki jazdy, ze wszystkiego innego tak - jak pozostałe). Do rozważenia (jeśli nie chcesz czekać) XV. Wielkość jak CIVIC, zawieszenie i napęd Subaru a 2,0i z lineatronic'em lub 2,0D będą zacne w jeździe (masa o ok 100-150kg mniejsza choć od Forka zarówno dla kierowcy, dla pasażerów jak i dla ilości bagażu przestrzenie są też sporo mniejsze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 a guziczek jest na klapie ? Jest. To mam pomysł dla Sklepiku. Kijek do naciskania guziczka. guziczek jest i w środku a wysokość podnoszenia klapy można regulować, czyli kiepski interes dla sklepiku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 a guziczek jest na klapie ? Jest. To mam pomysł dla Sklepiku. Kijek do naciskania guziczka. guziczek jest i w środku a wysokość podnoszenia klapy można regulować, czyli kiepski interes dla sklepiku Dlaczego rzucasz kłody pod nogi młodej polskiej przedsiębiorczości ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 @@Francisza, Bardzo dziękuję za tak wyczerpujacą odpowiedź. XV oglądałem i jest bardzo ładny, ale trochę za mały, a właśnie chciałbym żeby był wiekszy od Civica. Poza tym ja sie już w Forku zakochałem . Skrzynia manualna w 2,0 wolnym ssaku odpada - zgadzam sie stanowczo. W zamian mam tylko pogorszenie osiagów. Automat tylko z silnym silnikiem. Tak wiec bardzo dziękuję za pomoc. Jak tylko będę mógł to wpadnę do Gdańska obejrzeć, no i pojechać, ale wolałbym pojeździć takim jak chce kupić. Co do XT to bez wątpliwości - prawdziwe Subaru. Ale patrząc realnie chyba na XT się nie zdecyduję - najwyżej będzie następny (V generacja ) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 (edytowane) Dlaczego rzucasz kłody pod nogi młodej polskiej przedsiębiorczości ? wprost przeciwnie, dbam o interesy sklepiku. Jesli juz to lepiej miotly subatu by sie przydały ( Znam parę chętnych oblatywaczek) a i klapę można podeprzeć i guziczek nacisnąć Edytowane 20 Marca 2013 przez dzioba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Jak ktoś planuje XV to jesienią ma wyjść hybryda wersja crosstrek. U nas pewnie trochę pózniej. Ale to super wiadomość bo obniży sie średnia co2 w całej flocie subaru a co za tym idzie może bedzie wiecej mocniejszych silników (np w legacy). http://m.youtube.com/?reload=7&rdm=mjywbl734#/watch?v=Ds_7JM-YvME Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Skrzynia manualna w 2,0 wolnym ssaku odpada - zgadzam sie stanowczo. Raczej chodziło o automat w wolnym ssaku : "2,0i z automatem - nigdy, z manualem - wersja "ostateczna" " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 i żeby zamknąć to stołeczek jest potrzebny...... Mozna otwierac i zamykac z kabiny Ja mam 184cm i ani razu mi wysokosc otwarcia klapy nie przeszkodzila! (ergo chyba musi byc wiecej niz te 180...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 @@Than_Junior,jak masz mozliwosc to sprawdz ale mi mowili ze wysokosc podnoszenia klapy można regulować właśnie ze względu na ten guzik. Dotyczylo to dyszla ze sportowym zderzakiem ale pewnie wszystkie sa takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się