Karas Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Moze dlatego, ze roczny po roku hehe poprawilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ponawiam pytanie, czy ktoś wie jak uregulować (podnieść xenony) w Forku 2014 bo świecą w ziemię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ponawiam pytanie, czy ktoś wie jak uregulować (podnieść xenony) w Forku 2014 bo świecą w ziemię. @Jaca68 sprawdź PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ponawiam pytanie, czy ktoś wie jak uregulować (podnieść xenony) w Forku 2014 bo świecą w ziemię. @@Jaca68, sprawdzałeś na stacji diagnostycznej ustawienie? Juz wczaśniej w wątku wspomiano o ustawiwnu świateł w Forku - też wydawało mi się, że mogłyby swiecić dalej ale po sprawdzeniu sprzętem diagnostycznym okazało się, że ustawienie jest idealne. Może masz tylko wrażenie że swiatła świecą za nisko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cewie Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Albo diagnosta nie ustawił poziomu w urządzeniu, to takie oczko jak w poziomicy budowlanej. Miałem taki przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Prawidłowo ustawione xenony w Forku kończą swój zasięg na ok 100 m (mijania) Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ireq Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Prawidłowo ustawione xenony w Forku kończą swój zasięg na ok 100 m (mijania) Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Nie to zebym sie wymadrzal, ale 100 m to jednak troche za duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Prawidłowo ustawione xenony w Forku kończą swój zasięg na ok 100 m (mijania) Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Nie to zebym sie wymadrzal, ale 100 m to jednak troche za duzo W każdym samochodzie jest nieco inaczej. Nigdzie w przepisach nie ma podanego max dopuszczalnego zasięgu, są tylko bardziej lub mniej zrozumiałe kąty. W praktyce dla różnych modeli samochodów zasięg prawidłowo ustawionych "krótkich" wynosi od ok 40 do 140 m. W Forku wypada ok 100 Edytowane 9 Grudnia 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 światła mijania powinny oświetlać drogę na dystansie co najmniej 40 m przed pojazdem ksenony znane mi z Subaru XV oświetlaja chyba tylko pierwsze 4 metry z 40 proba podniesienia ich wyżej kończy się wyjściem z linia swiatłocienia znaczaco poza dopuszczalne limity niestety ale xenony znane mi z XV to jest jakiś żart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Ponawiam pytanie, czy ktoś wie jak uregulować (podnieść xenony) w Forku 2014 bo świecą w ziemię. Dostałeś już info o ksenonach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Norma określa wartości natężenie oświetlenia w wybranych punktach na ekranie pomiarowym. Przy czym są to dla jednych punktów wartości minimalne a dla innych maksymalne. Ja znacząco podniosłem swoje, a potem pojechałem do stacji diagnostycznej, gdzie potwierdzono idealne ustawienie. Warto się dowiedzieć, albo sprawdzić doświadczalnie, jak działa korekcja automatyczna - może być tak, że np. sprawdzanie świateł przy wyłączonym silniku nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cuban Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Norma określa wartości natężenie oświetlenia w wybranych punktach na ekranie pomiarowym. Przy czym są to dla jednych punktów wartości minimalne a dla innych maksymalne. Ja znacząco podniosłem swoje, a potem pojechałem do stacji diagnostycznej, gdzie potwierdzono idealne ustawienie. Warto się dowiedzieć, albo sprawdzić doświadczalnie, jak działa korekcja automatyczna - może być tak, że np. sprawdzanie świateł przy wyłączonym silniku nie ma sensu. Ototo, jak w serwisie byłem, to na początku wydawało się ze są idealnie ustawione, wg tego co pokazało na tym sprzęcie pomiarowym. Poprosiłem jednak serwisanta o przekręcenie te 0,5 obrotu. Gdy już wynegocjowałem, żebyśmy "zobaczyli co się da zrobić", ponowne sprawdzenie pokazało znaczne obniżenie się swiateł. Nie wiem czym to było spowodowane, ale chwilę się autko zastanawiało zanim światła się obniżyły. Od tamtej pory jestem bardzo zadowolony, głównie z tego jak ładny jest rozkład i naprawde nie mam na co marudzić, jeśli chodzi o jakość świecenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 niestety ale xenony znane mi z XV to jest jakiś żar sa liche to fakt. W nocy wlaczam dlugie gdzie tylko sie da bo nic nie widac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Willy Force Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Witam. Czy ktoś z użytkowników XT-eka mial problemy z otwieraniem bagażnika? Już kilka razy mi się zdarzyło, że przy próbie otwarcia klapy bagażnika auto wydało tylko kilka pisków i d...pa, klapa ani drgnęła. Zeszło troche czasu zanim w końcu się udało. Ale wstydu trochę było, taka nówka fura a ja stoje jak ten głupek przy bagażniku i zaklinam go żeby się otworzył . Może ktoś wie w czym problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Witam. Czy ktoś z użytkowników XT-eka mial problemy z otwieraniem bagażnika? Już kilka razy mi się zdarzyło, że przy próbie otwarcia klapy bagażnika auto wydało tylko kilka pisków i d...pa, klapa ani drgnęła. Zeszło troche czasu zanim w końcu się udało. Ale wstydu trochę było, taka nówka fura a ja stoje jak ten głupek przy bagażniku i zaklinam go żeby się otworzył . Może ktoś wie w czym problem? A przy przycisku od "pamięci wysokości podnoszenia" nic nie kombinowałeś To dziadostwo jak naciśniesz przy zamkniętym bagażniku daje właśnie takie "fajerwerki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slizer Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Mam tak samo z bagażnikiem. Nie mam wciśniętego przycisku pamięci. Zostaje tylko otwarcie ręczne. ASO Wrocław tez nie wie dlaczego tak się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drozder Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Nie Ty jeden - też to mam. Zostaje przytrzymanie czujnika w klapie i otwarcie ręczne Witam. Czy ktoś z użytkowników XT-eka mial problemy z otwieraniem bagażnika? Już kilka razy mi się zdarzyło, że przy próbie otwarcia klapy bagażnika auto wydało tylko kilka pisków i d...pa, klapa ani drgnęła. Zeszło troche czasu zanim w końcu się udało. Ale wstydu trochę było, taka nówka fura a ja stoje jak ten głupek przy bagażniku i zaklinam go żeby się otworzył . Może ktoś wie w czym problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 U mnie musi być wciśnięty i wtedy bagażnik działa ok. Jak jest "wyciśnięty" to tylko piszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Wijata Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Jak już naciskanie przycisku nie pomaga to trzeba: 1)Odcisnąć przycisk od pamięci ustawienia klapy 2)Odpiac klemy od akumulatora 3)Podpiąć klemy Również miałem ten problem,byłem z tym w ASO i taki zabieg poradzili.Pomogło i od tego czasu nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 tak przy okazji tak cichutko zapytam - czy w XT z Cvt - można robić takie fikoły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekd Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Witam. Czy ktoś z użytkowników XT-eka mial problemy z otwieraniem bagażnika? Już kilka razy mi się zdarzyło, że przy próbie otwarcia klapy bagażnika auto wydało tylko kilka pisków i d...pa, klapa ani drgnęła. Zeszło troche czasu zanim w końcu się udało. Ale wstydu trochę było, taka nówka fura a ja stoje jak ten głupek przy bagażniku i zaklinam go żeby się otworzył . Może ktoś wie w czym problem? Ja mam inny problem z klapą bagażnika. Jak otwieram klapę to pierwszy jej ruch przez ułamek sekundy odbywa się z dziwnym dość głośnym zgrzytem. Czy to standardowe zachowanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) tak przy okazji tak cichutko zapytam - czy w XT z Cvt - można robić takie fikoły ? Nie można. Kontrola trakcji nie pozwala. Edytowane 10 Grudnia 2014 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 tylko kontrola trakcji ? rodzaj napędu też ma wpływ na zachowanie auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Akurat tu (napę) nie jest źle. Wywołanie nadsterowności nie stanowi wielkiego wyzwania Edytowane 10 Grudnia 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 jakbym widzial mojego starego Outbacka . Legacy 2 D MT tez tak sie ta ale ESP sie ciagle miesza i jest zdecydowanie trudniej. Co nike znaczy ze jedzie wolniej a nawet szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się