Kukson Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 Auto ma prawie 10 tysięcy więc dużo nie jest, a jeździ się raczej normalnie. Co do tankowania to ciekawe bo te problemy zaczeły się po zalaniu vervy 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Może że problem jest paliwo!!! Dlaczego zatankowaleś 98? Silnik muszy pracować w inny sposób dlatego że 98 ma więcej oktanu. Mieszanka inna też.... Mam nadzieje że już się nie wróci! Pozdrawiam, t1sh0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Po mocniejszym przeoraniu problem znika ale jak postoi i silnik robi się zimny znowu powraca, Zalałem 98 bo myślałem że mu to pomoże i auto zaczęło lepiej jechać ale problem obrotów jeszcze wraca. Po wymianie świec problem znikł ale po ponad dwóch tysiącach kilometrów powrócił ale teraz tylko problem falowania obrotów bo wcześniej auto jeszcze muliło i zastanawiało się czy ma jechać. Pozostanie po świętach wyjazd do ASO może wyjdzie coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Rozumiem! Na zimny silnik też obroty trochę szwankuję ale przez kilka sekund i już. Jak każdy silnik z turbiną jest "turbo dziurą" ale nie wiem czy było to samo u ciebie. Mam trochę po nad 8tyś. km. i odpukać samochód jeździ bardzo dobrze. Myślę tylko że silnik będzie miał "sotware upgrade" nie długo dlatego że prawie cały czas jest biały dym...nie znam się ale jak dla mnie coś nie tak z mieszanką i spalanie. No i za 1-1.5 godzina się wybieramy do Lublina na cały weekend! Jak zobaczyć czerwony XT w Lublinie z WZ..... to ja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 No ale obroty potrafią tak latać że aż auto gaśnie więc na pewno coś nie jest ok Zapraszamy do Lublina. Właśnie warunki dla aut 4x4 robią się fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Ohooo....nie dobrze! Mam nadzieje że nić poważnego!!! Czekałem na śnieg od kupienia XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Rozumiem! Na zimny silnik też obroty trochę szwankuję ale przez kilka sekund i już. Jak każdy silnik z turbiną jest "turbo dziurą" ale nie wiem czy było to samo u ciebie. Mam trochę po nad 8tyś. km. i odpukać samochód jeździ bardzo dobrze. Myślę tylko że silnik będzie miał "sotware upgrade" nie długo dlatego że prawie cały czas jest biały dym...nie znam się ale jak dla mnie coś nie tak z mieszanką i spalanie. No i za 1-1.5 godzina się wybieramy do Lublina na cały weekend! Jak zobaczyć czerwony XT w Lublinie z WZ..... to ja! Na moj gust spalanie na bialo z dawnych lat kiedy jezdzilem skoda 105 glownie spowodowane bylo braniem plynu chlodzacego (latem wody demineralizowanej bo plynu sie nie oplacalo). W mondeo jak mi sie taki bialawy dym pojawil wtryski poszly do regeneracja ale to byl dieasel. Ja tez mam w xt taki bialy juz Was kiedys o to podpytuwalem ale wyszlo na to ze tak ma byc i watek raczej skonczylem. Fakt jak zrobilo sie cieplej dymil coraz mniej i hmm jakby w miare dotarcia. 24 grudnia wymienili mi olej u kopera po 4tys km. z karta klubu subaru za jedyne 409 zl . Teraz temperatura spada. Zobaczymy jak bedzie teraz. Wczesniej jak temperatury spadly na minus (pod koniec listopada byly takie dni) to tak kopcil na bialo ze jak dalem gazu to w lusterku nic nie bylo widac . Pozdrawiam,promil_one Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Raczej to nie UPG bo wtedy plynu ze zbiornoczka by ubywalo. W kazdym aucie tak jest ze para skrapla sie w ukladzie wydechowym ( spowodowane roznica temperatur) i gorace spaliny powoduja ze zaczyna sie gotowac i dlatego leci biala para z wydechu. Po jakims czasie jak auto popracuje woda powinna wyparowac i bialego dymu juz byc nie powinno. A ze xt ma az 2 wydechy i uklad wydechowy jest "dluzszy" niz w innych autach to wody zbiera sie tam wiecej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Co do tankowania to ciekawe bo te problemy zaczeły się po zalaniu vervy 98. Dlaczego zatankowaleś 98? Pytanie powinno brzmieć dlaczego do tej pory nie tankowałeś 98. Kupujecie auto, które z 2l pojemności robi 240 KM i żałujecie mu lepszego paliwa? Pomijam już, że nigdy do końca nie wiadomo czy liczba oktanów na dystrybutorze zgadza się z tą w paliwie. Poza tym, ostatni upgrade softu był chyba robiony właśnie pod kątem spalania stukowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Pomijam już, że nigdy do końca nie wiadomo czy liczba oktanów na dystrybutorze zgadza się z tą w paliwie. w miarę pewne jest 95 , przynajmniej wedlug testów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Pytanie powinno brzmieć dlaczego do tej pory nie tankowałeś 98. Kupujecie auto, które z 2l pojemności robi 240 KM i żałujecie mu lepszego paliwa? A kto powiedział że wcześniej nie tankowałem? Aktualnie się Forkowi odmieniło i po wczorajszych zabawach po śniegu(które psuła kontrola trakcji) jeździ jak trzeba i oby tak zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Jeśli tak to OK Tyle, że była już w tym wątku kiedyś dyskusja, co lać, zwłaszcza, że na klapce wlewu paliwa pisze, że "tylko" 95. Ja swojemu autu nigdy nie żałowałem 98 i myślę, że z korzyścią dla "niego" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł K Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Czy ktoś badał ten temat: http://www.cobbtuning.com/Subaru-Accessport-V3-004-p/ap3-sub-004.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Napisałem o 98 bo to właśnie po laniu takiego paliwa co powinno być lepsze zaczął mi się upgrade do wersji świątecznej czyli choinka z kontrolek i problemy auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Tylko przez lekturę - cobb nie sprzedaje poza USA, a rozwiązania są robione pod wersję US. Ale wynalazek ciekawy Czy ktoś badał ten temat: http://www.cobbtuning.com/Subaru-Accessport-V3-004-p/ap3-sub-004.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Pytanie powinno brzmieć dlaczego do tej pory nie tankowałeś 98. Kupujecie auto, które z 2l pojemności robi 240 KM i żałujecie mu lepszego paliwa? auta na nasz rynek "strojone" sa pod benzyne 95, lanie 98 daje nic poza lepszym samopoczuciem kierownika.(np wersje jdm na rynek japonski strojone sa pod wyzej oktanowe paliwo i sa mocniejsze niz na europe) Pamietam swojego czasu jak chwile smigalem civicem vti ktrory z pojemnosci 1,6 rozwijal moc 160 koni przy prawie 8k obr-silnik wolnossacy i na Pb95 jechal lepiej niz na 98 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 W takim razie ja wolę mieć lepsze samopoczucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Czy jest jakaś regulacja wycieraczek przedniej szyby? Wycieraczka po stronie pasażera zostawia pod mocowaniem do pałąka plamy zamarźniętego płynu. Wystarczy delikatnie dotknąć pióra i ładnie wszystko jest wytarte. Zastanawiam się czy wymienić wycieraczki, czy można jakoś ją poprawić. Co do nowych, czy Wam również wychodzi wymiar 65 / 42 cm? Z pomiaru. W internecie znajduje 65/40cm. Jakiej firmy są obecne wycieraczki, mi pasują wizualnie Valeo. Edytowane 27 Grudnia 2014 przez wilkor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ireq Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Pytanie powinno brzmieć dlaczego do tej pory nie tankowałeś 98. Kupujecie auto, które z 2l pojemności robi 240 KM i żałujecie mu lepszego paliwa? auta na nasz rynek "strojone" sa pod benzyne 95, lanie 98 daje nic poza lepszym samopoczuciem kierownika.(np wersje jdm na rynek japonski strojone sa pod wyzej oktanowe paliwo i sa mocniejsze niz na europe) Pamietam swojego czasu jak chwile smigalem civicem vti ktrory z pojemnosci 1,6 rozwijal moc 160 koni przy prawie 8k obr-silnik wolnossacy i na Pb95 jechal lepiej niz na 98 . Naleze do tych "dziwnych", ktorzy robia to dla dobrego samopoczucia i od kilku juz lat leje (w tej chwili do trzeciego juz auta) 100 oktanow (v-power...). W poprzednich autach faktycznie nie przynosilo to efektow w postaci przyrostu mocy tylko ewentualnie wiekszy dystans przejechany na tej samej ilosci paliwa. Ale w wypadku FXT ludze sie, ze z 10 konikow przybedzie, a jesli nawet nie to moze chociaz czystszy silnik bedzie w srodku, itp... Juz do dilera przyjechalem z 2o ltr w bagazniku, zeby od swiezaka przyzwyczajal sie do 100 oktanow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) W poprzednich autach faktycznie nie przynosilo to efektow w postaci przyrostu mocy tylko ewentualnie wiekszy dystans przejechany na tej samej ilosci paliwa. Ale w wypadku FXT ludze sie, ze z 10 konikow przybedzie, a jesli nawet nie to moze chociaz czystszy silnik bedzie w srodku ja wole zamiast 100 oktanowego zalac Pb 95 typu premium np: V-Power Nitro+ 95 - auto bedzie mialo moc taka jako powinno no i jakos tam dba o czystosc ukladu wtryskowego ( duzo dodatkow czyszczacych). Ale i tak najlepsze paliwa ( chyba bardziej kaloryczne) to maja za granica nawet zwykle 95 jest lepsze niz nasze 100 oktanowe super hiper + paliwo. Przekonalem sie o tym wielokrotnie podczas wyjazdow do np Chorwacji. Na naszej 98 na baku zrobilem 600km . Na slowenskiej czy chorwackiej PB 95 prawie 800. Edytowane 27 Grudnia 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Panowie radzę wlewać paliwo takie jak jest na wlewie paliwa i jak pisze w instrukcji. 98 nic nie da, ale tez nie powinno zaszkodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Jak dla mnie mniej pali na 98. Wczoraj po świeżutkim śniegu pojechałem troszkę zoorać parking i DA SIĘ UPALAĆ FXT! Potrzeba więcej miejsca ale moc to w miarę wynagradza. ESP przeszkadza ale na S# i ESP off da się mocno ubrudzić śniegiem Forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Oczywiście, że da radę. Tylko na ile starczą klocki i przeguby. Zmierzcie proszę w wolnej chwili ile ma Wasze krótsze pióro wycieraczki po wyjechaniu od dealera. Ja mam 420mm Zestawy do naszych aut mają 650/400mm według producentów wycieraczek Edytowane 27 Grudnia 2014 przez wilkor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Witam wilkor, Nie wiem rozmiary ale mam taki sam problem od wczoraj. Prawa wycieraczka jest kiepska jakość! No i nie leja 98 nie dlatego że jest droższy a dlatego że jak napisał Karas 95Pb wystarczy! Edytowane 27 Grudnia 2014 przez T1sh0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Ja zmierzyłem i mam nawet 43 cm. Z tą mniejsza wycieraczką faktycznie jest coś nie tak. Wczoraj nie chciała mi zbierać płynu na samym środku gdzie docisk powinien być największy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się