Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Ja odbieram w sobotę , ale juz mam pytanie , jest jakaś opcja odtwarzania plików video na fabrycznym sprzęcie ? Mi to nie potrzebne , ale dziecko pyta

Na postoju pooglądasz, ale chyba nie taka jest idea. Proponuję przenośny odtwarzacz DVD albo tablet, z futerałem/ możliwością zawieszenia na zagłówku. Przetestowane. Działa. Mam nawet takie używane DVD Sony do sprzedania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oszukanie ręcznego to akurat najmniejszy problem :) , jakie to maja być pliki ? rozumiem ze to tylko z USB ? płyt DVD nie czyta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oszukanie ręcznego to akurat najmniejszy problem :) , jakie to maja być pliki ? rozumiem ze to tylko z USB ? płyt DVD nie czyta ?

Odtwarzacz płyt czyta Divx, DVD niestety nie.

Edytowane przez Woszkowaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Oszukanie ręcznego to akurat najmniejszy problem :) , jakie to maja być pliki ? rozumiem ze to tylko z USB ? płyt DVD nie czyta ?

Odtwarzacz płyt czyta Divx, DVD niestety nie.

Czyta divx co niby dziala ale w gruncie rzeczy praktycznie np. Z youtuba zaden teledysk czy inne wideo bez wczesniejszej rekompresji i dopasowania rozdzielczosci nie pojdzie. Na dzisiejsze czasy to bardzo in -' ale z drugiej strony kto by to z przodu ogladal:). Zdecydowanie popieram tablet z ewentualnym mocowaniem w zaglowkach choc moja cora tylko raz z tego skorzystala - wiekszosc czasu ipada trzyma w rekach.

 

Pozdrawiam,promil_one

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej kupic comforta i dokupic do niego jakas porzadny kombajn multimedialny czytajacy wszystko z dobra nawigacja ktorej producent co jakis czas aktualizuje mapy. No chyba ze dla kogos skorka i szyberek to must have

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania na dzień dobry:

 

- przeszukuję forum i nie znalazłem rozwiązania. System nie chce sam zmieniać obrazu z dziennego w nocny. Znalazłem w ustawieniach (tryb AUDIO) opcje: po reflektorach, po godzinie i brak. Niezależnie co wybiorę - wieczorem wali po oczach nawi w trybie dziennym - ktoś też ma ten problem?

 

- oświetlenie bagażnika - to żart. Nie wspomnę, że przez tę ciemnotę straciłem nie tani telefon - szczegółów nie podam bo aż mnie skręca jak sobie przypomnę :D - czy ktoś z Was temat pogłębiał? Inna żarówka - jeśli tak to jaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania na dzień dobry:

 

- przeszukuję forum i nie znalazłem rozwiązania. System nie chce sam zmieniać obrazu z dziennego w nocny. Znalazłem w ustawieniach (tryb AUDIO) opcje: po reflektorach, po godzinie i brak. Niezależnie co wybiorę - wieczorem wali po oczach nawi w trybie dziennym - ktoś też ma ten problem?

 

 

W OBK jest tak, że tryb dzienny jest na stałe gdy podświetlenie przyrządów jest ustawione na max. Może w XT jest taki sam algorytm, zobacz przy przyciemnianych wskaźnikach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oświetlenia bagażnika, to chyba nawet w tym wątku kilka (naście) stron wcześniej temat był rozwiązany, z bardzo fajnym skutkiem :)

Ja przyznam, że przeoczyłem...

Chyba, że mówisz o pierwszym forku, tam gdzie ktoś wstawił paski ledowe, to to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do oświetlenia bagażnika, to chyba nawet w tym wątku kilka (naście) stron wcześniej temat był rozwiązany, z bardzo fajnym skutkiem :)

Ja przyznam, że przeoczyłem...

Chyba, że mówisz o pierwszym forku, tam gdzie ktoś wstawił paski ledowe, to to?

 

No właśnie - gdzi, gdzie? Co dzień atakuje mojego smartfona kilka-kilkanaście mail z nowymi odpowiedziami ale powiem jakoś też to przeoczyłem.

 

Pozdrawiam, promil_one

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam dwa pytania na dzień dobry:

 

- przeszukuję forum i nie znalazłem rozwiązania. System nie chce sam zmieniać obrazu z dziennego w nocny. Znalazłem w ustawieniach (tryb AUDIO) opcje: po reflektorach, po godzinie i brak. Niezależnie co wybiorę - wieczorem wali po oczach nawi w trybie dziennym - ktoś też ma ten problem?

 

W OBK jest tak, że tryb dzienny jest na stałe gdy podświetlenie przyrządów jest ustawione na max. Może w XT jest taki sam algorytm, zobacz przy przyciemnianych wskaźnikach.

Dzieki! Dokladnie tak jest w FXT...Japończycy :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra - ile najszybciej jechaliście swoim FXT 2013? Jak długo dochodziliście do tej prędkości?

 

ja osobiście niestety na razie tylko 198km/h (wskazanie gps - licznikowo niecałe 210 - oczywiście w miejscu dozwolonym - niemcy te sprawy ;)) - i powiem, że do tejj prędkości doszedł szybko, później było cięzko. Czułem spore opory powietrza i zaczęło trochę rzucać autem. No może bez przesady ale zdecydowanie mniej komfortowo niż accordem przy 230 km/h. Czuć było spore opory powietrza - no nic w tym dziwnego, troche wiatr wiał i mogło to się dodatkowo przyczynić. Inna sprawa, że auto żarło wówczas 100l/ 100 km (heheh przynajmniej takie miałem odczucie). Jakie są Wasze osiągi/spostrzeżenia o ile byliście w niemczech oczywiście ;)))??

 

Pozdrawiam, promil_one

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pracuję w Niemczech, więc miewam okazje. Poszedł 221 według gps, miałem wrażenie, że do 200 bez wysiłku a dalej powolutku. Ale wrażliwy na wiatr. I pod względem rozpędzania i stabilności, więc okazja na szybką jazdę, to nie tylko autobahn, ale też pogoda. W tym tygodniu jeachalem dwa razy trasę 450 km autostradami, ale bez szaleństw, do 150. Raz 11,6/100 a raz 9,6. Bo było z wiatrem i pod wiatr. Passat wydawał mi się przy 220 spokojniejszy, octavia (1) gorsza. Drgania maski załatwiło podkręcenie odbojów. Na codzień nie ganiam jak wściekły, bo sam płacę za paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pracuję w Niemczech, więc miewam okazje. Poszedł 221 według gps, miałem wrażenie, że do 200 bez wysiłku a dalej powolutku. Ale wrażliwy na wiatr. I pod względem rozpędzania i stabilności, więc okazja na szybką jazdę, to nie tylko autobahn, ale też pogoda. W tym tygodniu jeachalem dwa razy trasę 450 km autostradami, ale bez szaleństw, do 150. Raz 11,6/100 a raz 9,6. Bo było z wiatrem i pod wiatr. Passat wydawał mi się przy 220 spokojniejszy, octavia (1) gorsza. Drgania maski załatwiło podkręcenie odbojów. Na codzień nie ganiam jak wściekły, bo sam płacę za paliwo.

Nie wiem ile wspólnego ma Passat z Forkiem ale porównanie zacne ;) 180 - 200 km/h Forek XT jedzie jak typowe kombi. Powyżej 200 auto nie tyle, ze sie męczy co poprostu zaczyna działać fizyka -opór powietrza zaczyna odgrywać zdecydowany wpływ na autko- i elektronika skutecznie dba o nie przesadzajcie - rozpedzic to jedno ale wyhamowac z tej predkosci to inna bajka. A auto do lekkiej osobowki niepdobne. My z bagaznikem na dachu śmigalismy 200 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...