Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie dokładnie minął miesiąc od odbioru. Jeździ się bardzo przyjemnie. Dopiero przekroczyliśmy 1000 km, więc nie bardzo można mu było dać ognia, z tego ognia, który on ma. Czuć, względem II, że jest większy. Sporo większy. Przy tym jest taki, nie wiem jak to sensownie ująć, grzeczniejszy? Chyba jest grzeczniejszy. Z rzeczy typu "nie do końca", po tygodniu padła bateria oraz jest problem z zamknięciem dachu. Polega ten problem na tym, że jak się wciśnie ten guzik od zamykania, żeby dach sam sobie jechał i się zamknął, to on się jak by odbija i na jakieś 10 cm. "wraca". I pozostaje otwarty. Trzeba go domykać na piechotę, "krok po kroku". Dzwoniłem do ASO, powiedziano mi, że trzeba to na nowo programować. Tak się zastanawiam, może jest jakiś inny sposób? Pamiętam, że w maździe6 miałem identyczny problem z szybą w drzwiach kierowcy. I był jakiś taki system typu, kluczyk w pozycję acc, pociągnąć przycisk zamykania 60 razy w górę 200 razy w dół, potem potrzymać 50 sekund, coś tam jeszcze i działało ;).  Może ktoś coś wie?

Kolor jest po prostu przekapitalny. A po położeniu ceramiki jeszcze zyskuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To była ceramik pro 9h 2.0 (cokolwiek to znaczy ;) ), no i kładłem ją w moim małym mieście, ale ekipę polecam ;). Zrobili tez zabezpieczenie felg i szybę.

 

https://www.facebook.com/blingfactoryolsztyn/photos/a.389651157799540.1073741829.387121848052471/667724726658847/?type=1&theater

 

A za wskazówkę, co do dachu, dziękuję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie ciekawi czy trakcja nic nie "płakała" że kręci się bączki :D a na chwile obecną nie zanosi się aby było można to sprawdzić bo są duże braki w postaci śniegu ;)

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i niech tak zostanie  :P

 

 

Nie no chwile może się pojawić żeby chociaż sprawdzić auto na śniegu bo jak taka pogoda ma cały czas być to będzie trzeba skodę kupić ;)

 

przemekka

może i da radę wykręcić bąka ale oby nie potrzeba było do tego hektara placu przez tą kontrole trakcji. :)

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o tym wcześniej pisałem.

Przepraszam, przeoczyłem.

Generalnie każdemu kto myśli, że będzie jeździł bokiem jak starszym Subaru, powiem szczerze, szkoda auta, robi się to BARDZO na siłę, ale się da trochę

Edytowane przez wilkor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ja w robocie, FXT w garazu i czeka (jeszcze ze 4 tygodnie). Ja za to krece sie z niecierpliwosci, zeby wreszcie moc jezdzic jak mozna po dotarciu. W pierwsze dwa tygodnie pyknalem prawie 2500, jeszcze jakies z grubsza drugie tyle i zacznie sie frajda. Chociaz na trasie nie narzekam na mozliwosci silnika, do 4 tysiecy obrotow przy takiej w miare normalnej jezdzie dawal jak najbardziej rade i nic wiecej nie potrzebowalem. Autostradowe predkosci rzedu 160-180 tez bez bolu, obroty w okolicach 3 - 3,5 tysiaca, spalanie rzedu 11 ltr po 1000-kilometrowej trasie. Nie jest zle.

Jedna rzecaz mnie zaczela irytowac, gdzies po przejechaniu okolo 1800 km z okolic bagaznika powyzej 160 km/h zaczyna wydobywac sie jakies poskrzypywanie / popiskiwanie i nie jest to roleta jak w poprzednim - wyjalem dla sprawdzenia. Trzeba bedzie wziac sie do sledztwa po powrocie do domowych pieleszy. O jakichs sporadycznych skrzypnieciach, stuknieciach z okolic deski rozdzielczej, czy fotela pasazera nie wspominam nawet, bo szkoda nerwow. To jest Subaru zawsze tak mialo, tak ma i zapewne miec bedzie. Szkoda tylko, ze w aucie za te cirka 150 kilo nie dalo sie tego wyeliminowac producentowi, ale auto kupilem dla silnika i tej wersji bede sie trzymal, nie przejmujac sie pozostalymi pierdolkami.

 

Powodzenia w uzytkowaniu Koledzy.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ja w robocie, FXT w garazu i czeka (jeszcze ze 4 tygodnie). Ja za to krece sie z niecierpliwosci, zeby wreszcie moc jezdzic jak mozna po dotarciu. W pierwsze dwa tygodnie pyknalem prawie 2500, jeszcze jakies z grubsza drugie tyle i zacznie sie frajda. Chociaz na trasie nie narzekam na mozliwosci silnika, do 4 tysiecy obrotow przy takiej w miare normalnej jezdzie dawal jak najbardziej rade i nic wiecej nie potrzebowalem. Autostradowe predkosci rzedu 160-180 tez bez bolu, obroty w okolicach 3 - 3,5 tysiaca, spalanie rzedu 11 ltr po 1000-kilometrowej trasie. Nie jest zle.

Jedna rzecaz mnie zaczela irytowac, gdzies po przejechaniu okolo 1800 km z okolic bagaznika powyzej 160 km/h zaczyna wydobywac sie jakies poskrzypywanie / popiskiwanie i nie jest to roleta jak w poprzednim - wyjalem dla sprawdzenia. Trzeba bedzie wziac sie do sledztwa po powrocie do domowych pieleszy. O jakichs sporadycznych skrzypnieciach, stuknieciach z okolic deski rozdzielczej, czy fotela pasazera nie wspominam nawet, bo szkoda nerwow. To jest Subaru zawsze tak mialo, tak ma i zapewne miec bedzie. Szkoda tylko, ze w aucie za te cirka 150 kilo nie dalo sie tego wyeliminowac producentowi, ale auto kupilem dla silnika i tej wersji bede sie trzymal, nie przejmujac sie pozostalymi pierdolkami.

 

Powodzenia w uzytkowaniu Koledzy.

 

Pozdrawiam.

Hmm no jest sporo elementów wykończenia, które mogły by być lepsze - no właśnie ale za tą cenę u konkurencji, która niby lepsza wykończeniowo w życiu nie dostaniemy takich osiągów. Dopiero za 50-100 tys peelenów drożej w bmw, audii itp. Ja osobiście w swoim nie odnotowałem żadnych skrzypień - hehe może dlatego, że mojej córy fotelik concord transformer koleboce niepojęcie i nic poza nim nie słychać :):)

No widzę, że na stronie naviextras pojawiła się aktualizacja do naszych map sygnowan jako 2014/2015. Sprawdzał już ktoś ze swoją kartą czy "system navi toolbox" widzi dostępność aktualizacji?

 

Pozdrawiam, promil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No napisałem do naviextras czy to naprawdę są nowy mapy. Toolboxa nie widzi moją kartą! Tez napisałem do Direkcji i dealera czy mogę dostać nowy mapy jako "free update". Dlatego że nie chce mi się dawać 219€ za nowych map na samochód który ma trochę po nad 7000km.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no jest sporo elementów wykończenia, które mogły by być lepsze - no właśnie ale za tą cenę u konkurencji, która niby lepsza wykończeniowo w życiu nie dostaniemy takich osiągów. Dopiero za 50-100 tys peelenów drożej w bmw

nie pisz jak nie sprawdziles cennikow kolego:

http://otomoto.pl/bmw-x3-nowe-x3-model-2015-C32735031.html

niestety xt nie jest jednym autem z takimi osiagami w podobnych pieniazkach na rynku. Dokladajac niewiele wiecej mozesz jezdzic x3 z ta sama moca , ktora jest o niebo lepiej wykonczona nie skrzypi i nie puka. W subaru placisz za boxera i naped S-awd chociaz x-drive jest porownywalnym rozwiazaniem co forek z cvt zreszta Audi Q3 tez kupisz w podobnych pieniazkach z 2 litrowym tfsi i tez o niebo lepiej wykonczone

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hmm no jest sporo elementów wykończenia, które mogły by być lepsze - no właśnie ale za tą cenę u konkurencji, która niby lepsza wykończeniowo w życiu nie dostaniemy takich osiągów. Dopiero za 50-100 tys peelenów drożej w bmw

nie pisz jak nie sprawdziles cennikow kolego:

http://otomoto.pl/bmw-x3-nowe-x3-model-2015-C32735031.html

niestety xt nie jest jednym autem z takimi osiagami w podobnych pieniazkach na rynku. Dokladajac niewiele wiecej mozesz jezdzic x3 z ta sama moca , ktora jest o niebo lepiej wykonczona nie skrzypi i nie puka. W subaru placisz za boxera i naped S-awd chociaz x-drive jest porownywalnym rozwiazaniem co forek z cvt zreszta Audi Q3 tez kupisz w podobnych pieniazkach z 2 litrowym tfsi i tez o niebo lepiej wykonczone

Proszę cię !!! Mam na mailu q5 w specyfikcji xt platinum po rabcie 240 tys ! Q3 to chyba jednak nie poziom forka

 

Moja jedyna miłość to .........

Edytowane przez zk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Karas,Ten temat już był przerabiany nawet chyba w tym wątku ...

za 163 tyś wyjeżdżasz Golasem z Bmw albo Audi.

Jak chcesz mieć wyposażenie identyczne jak Platinium - czyli skóra,dziura w dachu, kamera,czujniki,radio i audio z navi sygnowane [infiniti/harman/itp]

wychodzi lekko 185 Tyś :).. a to nie jest już niewiele więcej bo  25% wartości :)

Edytowane przez Fortis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...