Izotom Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Ja mówię właśnie o fanatykach, dla których wodotryski nie są tak istotne i nie jest im wszystko jedno jaką marką jeżdżą. A raczej o tych, dla których ma być tanio, wygodnie i z gadżetami. Nie zrozumieliśmy się i lekko nadintepretowałeś moją wypowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Ja mówię właśnie o fanatykach, dla których wodotryski nie są tak istotne i nie jest im wszystko jedno jaką marką jeżdżą. A raczej o tych, dla których ma być tanio, wygodnie i z gadżetami. Nie zrozumieliśmy się i lekko nadintepretowałeś moją wypowiedź. OK,być może.Jeszcze raz przejrzę ten tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 (edytowane) Myślę, że Stach ma inne podejście, bo nie poczuł do końca prawdziwego ducha Subaru, ponieważ, jeśli się nie mylę, to Legacy jest jego pierwszym autem tej marki (a jeśli się mylę to sorry ). A ten model nie ma już tej magii, jest bardziej podobny do innych marek, nie ma już szyb bez ramek, auto jest wyższe i optycznie cięższe niż poprzedni model (który nota bene był chyba najładniejszym modelem Subaru), nie ma już kierownicy z napisem MOMO , nie ma dostępnej wersji GT, czy H6 (przynajmniej w EU). To samo z Imprezą. Miałem okazję kiedyś jechać Lanosem 2,0 NA i czułem się faktycznie jak w Lanosie. A mój Hawk (a właściwie mojej żony ), mimo, że kombi i że NA to jednak, pomimo średniej jakości wnętrza, zupełnie co innego. Z nowym Foresterem jest też trochę podobnie, wszyscy porównują go do II generacji, która podobno "najlepiej jeździła" (nie miałem okazji sprawdzić), natomiast jako auto nie sportowe, a o charakterze SUV (choć w przypadku Forka nie lubię tego słowa) nowy model ma tyle zalet (zwłaszcza XT), że brak ramek w drzwiach można mu wybaczyć. Edytowane 23 Lutego 2014 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Myślę, że Stach ma inne podejście, bo nie poczuł do końca prawdziwego ducha Subaru, ponieważ, jeśli się nie mylę, to Legacy jest jego pierwszym autem tej marki (a jeśli się mylę to sorry ). A ten model nie ma już tej magii, jest bardziej podobny do innych marek, nie ma już szyb bez ramek, auto jest wyższe i optycznie cięższe niż poprzedni model To dokładny opis XT Moim zdaniem Legacy ma więcej w Subaru niż XT,w którym nie wiedzieć po co wzorem SUVa dla Kowalskiego siedzisz na wysokości kierowcy trolejbusa,masz skrzynię biebów która udaje ,że zrzuca biegi,kierownica ustawiona do góry jak w Kamazie a w zakręcie trzeba uważać żeby nie spaść z krzesła(tu przesadziłem ) Forester XT zdecydowanie ma swoje zalety ale na pewno nie jest nim duch Subaru. No ale o tym rzeczywiście niech zdecydują starsi fani marki. PS.Przemek a kupiłbyś XTeka gdyby nie upust? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Kupiłbym. Rok później Co do pozycji za kierownicą, to może odczucia na zakrętach są nieco inne niż w osobówce, ale widoczność jest dużo lepsza. Wsiada się też wygodniej (kręgosłup). Przy CVT zapomniałem, że mam skrzynię biegów, chyba, że sam chcę się pobawić w zmienianie, ale to sporadycznie (chyba się starzeję, ale przy ilości kilometrów, które pokonuję tym autem, nie wyobrażam sobie innej przekładni) BTW od sierpnia nakręciłem 25tys. km. A kierownicę mam w każdym aucie podniesioną na maksa, i dodatkowo lekko przysuniętą. Tak mnie kiedyś nauczył pewien kierowca rajdowy, poza tym nie widać szmatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 A kierownicę mam w każdym aucie podniesioną na maksa, Ja wolę im bardzie pionowo tym lepiej.W BRZ jest idealnie,gorzej z wsiadaniem i wysiadaniem Bardzo mi się podoba pozycja za kółkiem w nowej Aklasie i zapewne w GLA-choć jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.Zdaje się w kwietniu premiera i podejrzewam ,że na niego zachoruję. PS.w legacy jak dla mnie również pozycja za kółkiem jest nienaganna. Na pocieszenie dodam,że w Yeti jest beznadziejna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 PS.Przemek a kupiłbyś XTeka gdyby nie upust? Zastanawiałem się na tym, bo jednak ponad 170 tys to już znaczna kwota jak na SUV-a tej klasy, ale po kilku dniach jazdy po odbiorze z salonu stwierdziłem, że tak. Jest wart każdej złotówki nawet z tej "nie-promocyjnej" ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 (edytowane) Kupiłbym. Rok później C A kierownicę mam w każdym aucie podniesioną na maksa, i dodatkowo lekko przysuniętą. Tak mnie kiedyś nauczył pewien kierowca rajdowy, poza tym nie widać szmatki. Spokojnie z tą szmatką bo to chyba nowa świecka tradycja i legenda subaru będzie tym razem w szmatce a nie bezramkowym oknie Edytowane 23 Lutego 2014 przez limeryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Szczerze mówiąc to dopiero "spostrzegawczość" jednego forumowicza oraz redaktora jednej z gazet motoryzacyjnych wydobyła rzeczoną szmatkę na światło dzienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Szczerze mówiąc to dopiero "spostrzegawczość" jednego forumowicza oraz redaktora jednej z gazet motoryzacyjnych wydobyła rzeczoną szmatkę na światło dzienne. A czy dałoby się ją wykorzystać do wytarcia okularów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 A czy dałoby się ją wykorzystać do wytarcia okularów? Co najwyżej soczewek kontaktowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 A ja się pytam gdzie jest magiczny "BRIGHT" PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 nie ma bo new age subarus to juz kupa i w ogole bez ramek i to nie subaru a diesel to juz calkiem nie subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Trzeba brać poprawkę, że wydawca Motoru jest niemiecki i w teście jest Tiguan, który jest etatowym "zwycięzcą" testów ;-) Aczkolwiek w tescie AutoBilda wygrał Forek (test był już tu 3 razy chyba zamieszczany) to kto wie ? Może era stronniczych testów "niemieckich" się kończy... :-) No i Subaru na 2 miejscu, za Mazdą CX-5 A VW na 10 miejscu (a propos tej stronniczości w "niemieckich" gazetach ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Subaru na 2 miejscu, za Mazdą CX-5 Zaraz się wybiorę po 'Motor', ale zgaduję, że Mazda wygrała z Forkiem ceną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 (edytowane) Ja już jestem po lekturze, choć to chyba za duże słowo, bo trochę mało poświęcili zdolnościom "terenowym". Muszę przyznać, że artykuł dość obiektywny, i tak na prawdę Forek przegrał głównie przez brak możliwości konfiguracji wyposażenia, trochę słabsze hamulce niż konkurencja i ma mało punktów za układ kierowniczy (choć nie wiadomo dlaczego). Za to w kategorii układ napędowy jest bezkonkurencyjny Podkreślono największy prześwit, rodzaj napędu i silnik boxer Ciekawe jest porównanie fabrycznych i rzeczywistych pojemności bagażników. Trochę szkoda w Forku tej "ukrytej" pod podłogą pojemności. Osobiście wolałbym niewielki próg, ale głębszy i większy bagażnik. Edytowane 24 Lutego 2014 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 A więc trzeba wstać po gazetkę Mazda ma piękną bryłę.Jak dla mnie najładniejszą ze wszystkich obecnych SUVów. Ciekaw jestem wyników w poszczególnych kategoriach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Wklejam dla śpiochów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Heh,a nie mówiłem ,że Subarowy dieselek będzie najlepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 I Skoda lepsza od VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Atrykuł w 'Motorze' przeczytany. Tekst krótki i na temat, chociaż wg. mnie Forek powinien zająć pierwsze miejsce - ale może nie potrafię być obiektywny . Subaru nie jest dla wszystkich . Tak też napisał dziennikarz: ' inne od reszty'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 (edytowane) Artykuł jest OK. Forek wypadł gorzej od Mazdy bo nie wzięto pod uwagę walorów w cięższym terenie. Mazda jest dużo przyjemniejsza przy jeździe po asfalcie - jedzie jak osobówka. A ocena własności jazdy w tym "terenie" absolutnie nie mogła pokazać atutów Forka. Edytowane 24 Lutego 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 (edytowane) Czyli sąsiedni wątek o wyższości Skody nad Subaru mozna uznać za zamknięty przynajmniej w kontekscie Forek vs Yeti Edytowane 24 Lutego 2014 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Proszę Cię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 O SBD z artykułu:"147 konny silnik...boxer.Jest fantastyczny!Ma ogromną siłe.....wysoką kulturę pracy...ładnie brzmi.....uwielbia wysokie obroty.W teście zużył 6l ON na 100.TO KLASA SAMA W SOBIE." Niepokoją najsłabsze w teście hamulce na zimno Z takim wynikiem nie miał prawa wygrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się