Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

 

Właśnie w najnowszym Automaniaku na tvn turbo była zapowiedź nowego Forestera XT i Imprezy. Odcinek trwa...

 

 

Końcowy komentarz pana Mikiciuka nie przypadł mi do gustu...

 

To prawda. Na Plejadach w piachu nikt nie miał takich problemów. Może wystarczyło włączyć i wyłączyć samochód...(?) albo za wolno jechał :)

Edytowane przez AllRad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Właśnie w najnowszym Automaniaku na tvn turbo była zapowiedź nowego Forestera XT i Imprezy. Odcinek trwa...

 

 

Końcowy komentarz pana Mikiciuka nie przypadł mi do gustu...

 

To prawda. Na Plejadach w piachu nikt nie miał takich problemów. Może wystarczyło włączyć i wyłączyć samochód...(?) albo za wolno jechał :)

 

No to niezdecydowanych na kupno zniechęcił.

 

Czy tego typu błędy w nowym forku kasują się automatycznie czy trzeba podpinać pod komputer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend założyłem hak, westfalia automatyczny. Miałem taki w poprzednim samochodzie. Bardzo mała ingerencja w zderzak , gniazdo minimalnie wystaje z dołu , jakieś półtora cm.

Ponawiam prośbę Woszokwatego o streszczeńie odcinka, lub przesłanie linka. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co on robił z tym autem, ale ja ślizgalem się ponad 10 minut na śniegu po lotnisku, tak że aż hamulce smierdzialy od walczącej ze mną kontroli trakcji i temperatura oleju też była ponad 100C a żaden błąd się nie wyświetlił. :o

 

 

Zresztą nie jest to auto zaprojektowane do ścigania się po torze, więc nie rozumiem jego komentarza.

 

 

A tak w ogóle to podobała mi się jego praca rękami na kierownicy ;) , i nie wiem czy tylko miałem wrażenie czy zgasił silnik zaraz po zatrzymaniu się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na #S jak przegrzeje się olej w skrzyni biegów i chyba w silniku - proszę sprawdzić w isntrukcji - komputer o tym informuje. Należy wtedy wystudzić auto. Jest to zrobione z premedytajcą i nie jest to błąd, a raczej ochrona przed debilami. Izka też doprowadziła skrzynię do takiej temperatury podczas poprzednich Plejada, że musiała chwilkę - 5 minut - dać odpocząć autu. Ale w jeździe po Rumunii czy też Krymie albo innych zabawach ;)  więcej to się nie powtórzyła. Co prawda nie oglądałem tego programu bo raczej nie spodziewałem się pochwał z ich strony co do Forka - widać wyraźnie, że są nastawieni na duże koncerny i raczej na chwalenie aut z kategorii masowych :biglol:  Co zrobić, jakoś trzeba się wyżywić. Dla mnie ostatecznie Ci Panowie odpadli gdy testowali Fiata Freemonta wraz podajże z Jeepem i jeszcze czymś. Za wielki plus i świadectwo własności terenowych uznali w Fiacie ... "elektrownię" na dachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dosyć stromym podjeździe, w trakcie którego musiałem się zatrzymać i ruszyć ponownie ( użycie hill holdera ) - komputer podobnie - wyrzucił info o sprawdzeniu hamulca. Info automatycznie gaśnie przy ponownym uruchomieniu samochodu. Widać więc, że ideą ludzi z Subaru jest informowanie kierowcy o użyciu odpowiednich systemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najblizszym czasie wybieram sie do ASO na zamontowanie czujnikow parkowania przod i tyl. Czy ktos z posiadajacych je mogl by pokazac na fotce gdzie sobie ekranik wstawil ? Ja sie sklaniam ku usytuowaniu go gdzies tuz przy centralnym ekranie (tam gdzie obraz kamery cofania jest) i zastanawia mnie jak to inni u siebie rozwiazali. Pzdr.

Edytowane przez Opi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opi - ja przykładowo mam przy lusterku wstecznym - zerknij sobie na mój stary post - http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/55784-nowy-forester/page-223#entry1938098

 

W najblizszym czasie wybieram sie do ASO na zamontowanie czujnikow parkowania przod i tyl. Czy ktos z posiadajacych je mogl by pokazac na fotce gdzie sobie ekranik wstawil ? Ja sie sklaniam ku usytuowaniu go gdzies tuz przy centralnym ekranie (tam gdzie obraz kamery cofania jest) i zastanawia mnie jak to inni u siebie rozwiazali. Pzdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przez ASO zamontowany miałem przy głosniku. Pomiędzy nawiewem na szybę boczną o obudową zegarów. Obecnie przełożyłem pod samą szybę. Maskownica nie odstaje (w pierwszej wersji dostawała), kabelek wychodzi z pod maskownicy od strony szyby.

Mam również zamontowany wyłącznik przednich czujników.

Zdjęcia znajdziesz parę stron wcześniej, lub w temacie "co zrobiłem przy moim..." Ja ze swojej strony polecam wyłącznik bo fabryczne rozwiązanie (przemyć letnią wodą) nie pomogło.

Nie wiem w jaki sposób można by ukryć kabelek przy montażu przy górnym ekranie.

Edytowane przez wilkor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Komunikaty z komputera dość ciekawe, jak na jedno okrążenie

Nie jedno. Namiary z GPS wskazały na ... dość intensywną eksploatację :)

 

Ale cóż, taka konwencja programu i - moim zdaniem - nie ma się co obrażać.  Faktem jest że w normalnej eksploatacji

( = kilkukrotne przejeżdżanie trasy terenowej Plejad, Subariada I i II, testy na torze w Kielcach itd. ) nie udało mi się takiego komunikatu wywołać. Cóż - muszę może więcej poćwiczyć :biglol: 

Na pocieszenie mogę przyjąć, że jeżdżący prawie cały dzień Wojtek Chuchała ( po śniegu, Kielce, woził dziennikarzy i dealerów ) też "nie dał rady" :)

 

Pozdrowienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety programu nie widziałem, ale wcześniej nowy Forek w Moto-ON zebrał bardzo fajne recenzje

http://player.pl/programy-online/moto-on-odcinki,49/odcinek-2,S10E02,18879.html

Edytowane przez Herostrates
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Komunikaty z komputera dość ciekawe, jak na jedno okrążenie

Nie jedno. Namiary z GPS wskazały na ... dość intensywną eksploatację :)

 

Ale cóż, taka konwencja programu i - moim zdaniem - nie ma się co obrażać.  Faktem jest że w normalnej eksploatacji

( = kilkukrotne przejeżdżanie trasy terenowej Plejad, Subariada I i II, testy na torze w Kielcach itd. ) nie udało mi się takiego komunikatu wywołać. Cóż - muszę może więcej poćwiczyć :biglol:

Na pocieszenie mogę przyjąć, że jeżdżący prawie cały dzień Wojtek Chuchała ( po śniegu, Kielce, woził dziennikarzy i dealerów ) też "nie dał rady" :)

 

Pozdrowienia 

 

 

Tak podejrzewałem. Dla jednego dobrego ujęcia musieli pomęczyć Forka kilka okrążeń.

Ciekawe jaki rekord odległości zrobili na hopkach ;):superhero:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie jedno. Namiary z GPS wskazały na ... dość intensywną eksploatację

 

tak intensywna , ze zeschnięte bloto trzeba było młotkiem odbijac od podwozia (mimo wstępnych prób umycia przez oddajacego)....mam zdjecia. :)  Wedlug mnie to auto było zatopione w jakieś brei gliniano-żwirowej...i były wielokrotne próby wyjechania.....trochę wstyd dla firmy której udostępniono auto.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Na pocieszenie mogę przyjąć, że jeżdżący prawie cały dzień Wojtek Chuchała ( po śniegu, Kielce, woził dziennikarzy i dealerów ) też "nie dał rady"

Ale się dzielnie starał ;) Sprzedawca, którego wtedy zabrałem ze sobą na prezentację, do dziś zamęcza klientów opowieściami jak to "jechał na prawym u Chuchały" ;)

 

 

tak intensywna , ze zeschnięte bloto trzeba było młotkiem odbijac od podwozia (mimo wstępnych prób umycia przez oddajacego)....mam zdjecia.
 

Jeżeli to ten sam, którego do Was odebrałem i jechałem do Łodzi to mogę jeszcze kilka obserwacji dodać ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...