stach1111 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Zobaczycie,że wygra silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofuros Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Jak jednym z kryteriów częściowych będzie cena to Forek ( faktycznie SBD Sport) niestety chyba nie wygra ... a już miałem nadzieję na porządny duży test SUVów z mocnymi silnikami benzynowymi... :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 To chyba kolejność na podium Eee, niemożliwe, nie ma Yeti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 (edytowane) Pewnie przegra o 1 pkt przez szmatkę przy kierownicy Edytowane 22 Lutego 2014 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 ( faktycznie SBD Sport) niestety chyba nie wygra Mówiłem o kategorii:silniki To chyba kolejność na podium Eee, niemożliwe, nie ma Yeti A żebyś się nie zdziwił To naprawdę udany i tani samochodzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 To naprawdę udany i tani samochodzik Hm, co do pierwszego nie kłócę się, bo nie wiem, ale w wersji 4x4 to on wcale taki tani nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 A żebyś się nie zdziwił To naprawdę udany i tani samochodzik Ponad 100ka za w miarę wyposażonego yeti 4x4 to tanio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 A żebyś się nie zdziwił To naprawdę udany i tani samochodzik Ponad 100ka za w miarę wyposażonego yeti 4x4 to tanio Ok.170 tys za ForesteraD SPORT :biglol: :biglol: :biglol: :facepalm: :facepalm: :facepalm: bez podparcia lędźwiowego za to ze szmatką Wybieram Yeti w ciemno w takiej sytuacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 (edytowane) Wybieram Yeti w ciemno w takiej sytuacji Doposaż Yeti do poziomu podobnego do Forka Sport a robi się ponad 140 tys. Dalej bierzesz Yeti? Edytowane 22 Lutego 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Poza tym Forek ma wiskozę, a Jeti nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Wybieram Yeti w ciemno w takiej sytuacji Doposaż Yeti do poziomu podobnego do Forka Sport a robi się ponad 140 tys. Dalej bierzesz Yeti? Pegi nic z tych rzeczy.Moje hobby to odwiedzanie salonów i pojeżdżawki W Skodzie dostajesz 10% rabatu bez najmniejszych problemów Ubezpieczenie w promocji na dwa lata i przeglądy co 20 tys. a każdy o połowę tańszy niż w Subaru.To teraz policz Zdecydowanie nadal biorę Yeti Ta cena za Forka D sport to wstyd i nieporozumienie. Poza tym Forek ma wiskozę, a Jeti nie Przemek,zdziwiłbyś się co potrafi Yeti z haldexem w terenie.Miałem jazdę próbną w niezłym bagienku i byłem bardzo zaskoczony co ten samochodzik potrafi.Śmiało może iść w terenowe zawody z XTekiem,ma zarówno asystenta zjazdu jak i hill holdera.I jest sporo lżejszy. Trzeba tylko umieć przełknąć magiczne słowo Skoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Trzeba tylko umieć przełknąć magiczne słowo Skoda Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. Nie umiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Trzeba tylko umieć przełknąć magiczne słowo Skoda To ja chyba jeszcze nie umiem Miałem w życiu trzy auta koncernu VAG, i .... na razie wystarczy. Natomiast nie rozumiem twojego podejścia do napędu 4x4, najpierw mówisz, że wiskoza lepsza od MPT w CVT, a teraz wybierasz Skodę z Haldexem. A Forka nie trzeba kupować w wersji Sport. Będzie sporo taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Doposaż Yeti do poziomu podobnego do Forka Sport a robi się ponad 140 tys. Dalej bierzesz Yeti? W poniższym linku masz cenę i wyposażenie. Wydaje mi się ze Forek specjalnie lepiej wyposażony nie jest - raczej coś ma na + a i wiele rzeczy na - http://otomoto.pl/skoda-yeti-2-0-tdi-170km-dsg-4x4-elegance-C31516997.html Wiec nie wiem jak byś sie starał to 140 tys na Yeti się nie wyda - no chyba że sie uprzesz że nie chcesz rabatu i wyposażenia łączonego w pakiety, tylko dokupisz pojedyńczo bo tak drożej. A benzynowe 1.8T z 4x4 w wersji elegance mozna mieć zdecydowanie poniżej 90 tys http://otomoto.pl/skoda-yeti-1-8-tsi-160km-4x4-elegance-pak-C31507129.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 (edytowane) A Forka nie trzeba kupować w wersji Sport. Będzie sporo taniej. Dokładnie,to jest racja.Dwadzieścia tysięcy za zderzak ze skrzelami to rekord Świata Co do napędów. Wiskozę uważam za najlepsze rozwiązanie dla napędu cywilnego jakie może być. Natomiast najnowszy haldex z DSG który inicjalnie daje 10% na przód a na tył jest w stanie przenieść cały moment i nie jest to sferą domysłów,jest jak dla mnie lepszym rozwiązaniem niż CVT,który to IMO jest lepszą wersją melexa.Jeździłem i takie mam odczucia,nic na to nie poradzę. Wybaczcie Edytowane 22 Lutego 2014 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 No to nie pozostaje nic innego, tylko poczekać na nowy numer "Motoru" Natomiast najnowszy haldex z DSG który inicjalnie daje 10% na przód a na tył jest w stanie przenieść cały moment i nie jest to sferą domysłów Czy z tego wynika, że napędzana jest tylna oś, a przednia dołączana? W pierwszym Jeti było chyba odwrotnie. Muszę, zajrzeć do folderu Skody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 No to nie pozostaje nic innego, tylko poczekać na nowy numer "Motoru" Natomiast najnowszy haldex z DSG który inicjalnie daje 10% na przód a na tył jest w stanie przenieść cały moment i nie jest to sferą domysłów Czy z tego wynika, że napędzana jest tylna oś, a przednia dołączana? W pierwszym Jeti było chyba odwrotnie. Muszę, zajrzeć do folderu Skody. Moja pomyłka w tekście.To na tył oczywiście idzie inicjalne 10% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Zakładając, że napęd rozwiązany jest podobnie do tego z CVT, to co do maksymalnej ilości przekazywanego momentu, konstrukcyjnie Skoda nie ma przewagi. A wyjaśnienia Dyrekcji, w sąsiednim wątku utwierdzają mnie tylko w przekonaniu, że Subaru ma "bardziej wytrzymały" napęd jeśli chodzi o poddawanie go dłuższym obciążeniom w terenie. Poza tym, przeglądnąłem pobieżnie katalog Skody i nie wiem, czy można porównywać ją w ogóle z Forkiem. Auto jest sporo mniejsze, a prześwit (w zależności od wersji) 15-18cm, to tyle co w Legacy lub niewiele więcej, więc może ten Haldex faktycznie wystarczy na jazdę w "terenie" A, że w środku można sobie zamówić "Wersal" i inne wodotryski to już inna kwestia. Co kto lubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Poza tym, przeglądnąłem pobieżnie katalog Skody i nie wiem, czy można porównywać ją w ogóle z Forkiem. Auto jest sporo mniejsze, a prześwit (w zależności od wersji) 15-18cm, to tyle co w Legacy lub niewiele więcej, więc może ten Haldex faktycznie wystarczy na jazdę w "terenie" Otóż to. Rzecz tylko w tym, że nie wszyscy to przyjmują do wiadomości. Dla wielu SUV to SUV i koniec. Dopiero marki premium lub wielkie auta typu Q7 robią im różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Zakładając, że napęd rozwiązany jest podobnie do tego z CVT, to co do maksymalnej ilości przekazywanego momentu, konstrukcyjnie Skoda nie ma przewagi. A wyjaśnienia Dyrekcji, w sąsiednim wątku utwierdzają mnie tylko w przekonaniu, że Subaru ma "bardziej wytrzymały" napęd jeśli chodzi o poddawanie go dłuższym obciążeniom w terenie. Poza tym, przeglądnąłem pobieżnie katalog Skody i nie wiem, czy można porównywać ją w ogóle z Forkiem. Auto jest sporo mniejsze, a prześwit (w zależności od wersji) 15-18cm, to tyle co w Legacy lub niewiele więcej, więc może ten Haldex faktycznie wystarczy na jazdę w "terenie" A, że w środku można sobie zamówić "Wersal" i inne wodotryski to już inna kwestia. Co kto lubi. Przemek,moja odpowiedź w wątku skodowym Tak czy owak w poniedziałek kupuję Motor i bardzo ciekawy jestem tych testów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 stach1111 nie kupisz Skody bo czulbys sie z tym zle,... po Subaru. Bo caly widz z Subaru polega na tym, ze fizycznie za taaaaaaka kase dostajesz taaaaaaki minimalizm. A cala reszte dostajesz w trzewia, jako doznania z jazdy. Nie bez korezy kiedys Subaru mialo haslo: Think Feel Drive. Tu nie chodzilo zeby bylo ekstremalnie wygodne, szybkie, oszczedne czy praktyczne. Subaru to kompromis na rzecz przyjemnosci, tak , prawdziwej przyjemnosci z prowadzenia i kontroli nad pojazdem: jak najmniej separatorow i udogodnien. I tu jest caly smaczek Subaru. Jak dla mnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 stach1111 nie kupisz Skody bo czulbys sie z tym zle,... po Subaru. Bo caly widz z Subaru polega na tym, ze fizycznie za taaaaaaka kase dostajesz taaaaaaki minimalizm. A cala reszte dostajesz w trzewia, jako doznania z jazdy. Nie bez korezy kiedys Subaru mialo haslo: Think Feel Drive. Tu nie chodzilo zeby bylo ekstremalnie wygodne, szybkie, oszczedne czy praktyczne. Subaru to kompromis na rzecz przyjemnosci, tak , prawdziwej przyjemnosci z prowadzenia i kontroli nad pojazdem: jak najmniej separatorow i udogodnien. I tu jest caly smaczek Subaru. Jak dla mnie. I trudno się z tym nie zgodzić Ale człowiek to ma taką naturę ,że zawsze czegoś innego poszukuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Ja na razie znalazłem Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze turbiny w Imprezie. Ale myślę nad zamianą motoru na jakiegoś ładnego Gt-ka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 (edytowane) ... Ale człowiek to ma taką naturę ,że zawsze czegoś innego poszukuje I będzie to tak jak w przypadkach, które znam: kupił mąż żonie Yeti, a przy każdej możliwie okazji jeżdżą tylko Subarakiem Oczywiście są ludzie niezainteresowani i/lub nie znający się na motoryzacji, którzy chcą się tylko przemieszczać z punktu A do B no i oportuniści. Edytowane 23 Lutego 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Oczywiście są ludzie niezainteresowani i/lub nie znający się na motoryzacji, ...są też fanatycy danej marki Np. fani mercedesa i BMW(tych RWD) twierdzą i mają wiele słuszności,że nie da się zbudować dobrego samochodu bez napędu na tył a 4x4 kupują ci,którzy nie umieją jeżdzić Więc argument,że tylko ci którzy kupują subaru znają się na motoryzacji a reszta to dyletanci albo oportuniści ja odrzucam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się