Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Wilkor. Dziś nagram, chcę to zrobić, ale w inny sposób. Muszę wziąć osobę , która nagra Forka w ruchu. Nie ma jazdy bez obrotów. Na P to jest żart, coś tam jest...tylko coś. hehe

 

mkow na postoju tez nagraj, zebysmy mieli odniesienie do poprzedniego filmiku

Najlepiej bedzie zarowno na zimnym silniku jak i na rozgrzanym.

Jesli stwierdzisz, ze wydech jest zarobmisty to moze pokusisz sie rowniez o nagranie ze srodka podczas jazdy (otwarte/zamkniete okna).

 

Czekamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u Was ten daszek na komputerem też tak poskrzypuje na nierównościach?

Jak przyłożę z góry rękę to cisza...

 

Bo trochę mnie to niepokoi i denerwuje z lekka...Zgłaszać to w ASO, zrobią coś z tym czy TTTM...?

post-17130-0-06702800-1412701304_thumb.jpg

Edytowane przez Adasko75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam ze bez problemu a w xv to mogloby to jechac juz calkiem fajnie:)

 

Mam taki silnik w imprezie MY07, i do fajnej jazdy jeszcze dużo brakuje ;)

U mnie cisza. Stuka coś innego przy konkretnych temperaturach. Co, to nie wiem. Myślę, że jakiś kabelek o coś stuka.

Z daszkiem bym powalczył. Osobiście nie lubię jak coś skrzypi, stuka.

Taki urok Subaru ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru Forester XT 2014 vs Porsche Macan S

 

XT też daje radę....

 

słychać tylko jak kierownik przełącza programy na S i S#


no i jeszcze XT w akcji na rosyjskiej ziemi....

 

https://www.youtube.com/watch?v=dVtVNjV1Y3w

 

https://www.youtube.com/watch?v=eCFB2XXrmcQ

 

https://www.youtube.com/watch?v=lbiMYIcBagI

 

no aż miło popatrzeć - zresztą już niebawem takie warunki i u nas

więc będzie można spokojnie potrenować....

Edytowane przez jozef1972
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru Forester XT 2014 vs Porsche Macan S

 

XT też daje radę....

 

słychać tylko jak kierownik przełącza programy na S i S#

no i jeszcze XT w akcji na rosyjskiej ziemi....

 

https://www.youtube.com/watch?v=dVtVNjV1Y3w

 

https://www.youtube.com/watch?v=eCFB2XXrmcQ

 

https://www.youtube.com/watch?v=lbiMYIcBagI

 

no aż miło popatrzeć - zresztą już niebawem takie warunki i u nas

więc będzie można spokojnie potrenować....

 

Na filmikach ukraińskich jest 2.5i Sport. Teraz pytanie do właścicieli 2.0i czy wasze Boxery też tak brzmią (mają przebłyski bulgotu)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem obiektywny, ale chyba tak.

Najbardziej lubię odpalać w 16 metrowym garażu.

ZAZNACZAM NIE JESTEM OBIEKTYWNY

Subaru bez turbo brzmi...wiecie jak.

Mam wrażenie, że teraz brzmi lepiej niż jak go odbierałem.

Edytowane przez wilkor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam takie wrazenie. brzmi jakby to powiedziec tak chrapliwie :" brrrru". Jako ze wczesniej smigalem hondami ktore wszystkie ( oprocz diesli :) ) brzmialy tak metalicznie jak porzadnej firmy wiartarki to dzwiekiem boksera jestem zachwycony :) oczywiscie nie jest to bulgot taki jak np w wrx z 2006 roku ale dzwiek silnika jest naprawde fajny

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z szanownych forumowiczów klonował już czujniki tpms?Właśnie jestem na etapie kompletowania kół zimowych i z tego co wiem to do komputera forka można zaprogramować tylko 4 czujniki więc należało by zakupić czujniki uniwersalne i sklonować originale, żeby nie jeździć do ASO na programowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz zostawic troche kasy w portwelu to słoik =>dziurka w nakrętce=>w dziurke montujemy zawór samochodowy=> wsadzamy oryginalne czujniki=>pompujemy żądaną wartość=> słoik chowamy w steropianki pod płytą bagaznika => zapominamy o problemie :)

 

Szczerze mówiąc to gdyby ASO oferowało uniwersalne czujniki i możliwość sklonowania obecnych to na pewno bym się na to skusił. Opcja ze słoikiem to też rozwiązanie... pośrednie... :biglol:  Słyszałem jeszcze o czarnej taśmie izolacyjnej... jako rozwiązaniu problemu z brakiem drugiego kompletu czujników. Trzeba będzie szukać rozwiązania. Jak rozwiążę problem na pewno dam znać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak się wrzuci zimówki na feligi ori 18 tki to trzeba coś z tymiczujnikami robić?

 

Jesli masz zainstalowane czujniki na tych felgach i sa one juz zaprogramowane to nie.  Jesli sa to nowe czujniki, to trzeba je obudzic i zaprogramowac w samochodzie.  Jesli nie masz czujnikow to jezdzisz z wlaczaona kontrolka TPMS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie trzeba robic nic...

 

Jesli masz zainstalowane czujniki na tych felgach i sa one juz zaprogramowane to nie. Jesli sa to nowe czujniki, to trzeba je obudzic i zaprogramowac w samochodzie. Jesli nie masz czujnikow to jezdzisz z wlaczaona kontrolka TPMS.

 

dzięki widac sam nie wiem co mam, felgi od nowosci te same, rocznik 2014 to chyba mają czujniki aktywne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też o tym zacząłem myśleć czy nie kupić poprostu opon na 18 które są w XT skoro są  takie problemy z czujnikami ciśnienia.

Możecie podać jakie argumenty są przeciw takiemu rozwiązaniu czyli:

- zdejmowanie/zakładanie opony z felgi dwa razy do roku. czy felga lub opona się niszczy od takich wymian ?

- opona zimowa na 18 calowej feldze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też o tym zacząłem myśleć czy nie kupić poprostu opon na 18 które są w XT skoro są  takie problemy z czujnikami ciśnienia.

Możecie podać jakie argumenty są przeciw takiemu rozwiązaniu czyli:

- zdejmowanie/zakładanie opony z felgi dwa razy do roku. czy felga lub opona się niszczy od takich wymian ?

- opona zimowa na 18 calowej feldze.

 

Uczciwie sprawę stawiając to:

 - przekładka opon im nie szkodzi

- i tak co sezon wypadałoby wyważyc kołą więc różnica w kosztach niewielka

- Czy ti 17 czy 18 " to w forku szerokośc opony taka sama

- profil 55 przy szerokości 225 to nie jest wcale mało

 

A teraz minusy:

- kompletne koła to jednak wygoda i w najgorszym wypadku gdy spadnie niespodziewany snieg i będa mega kolejki to mozna przełozyć samemu.

- Przekłądając opony zawsze jest tam jakieś ryzyko że trafimy na kiepskiego pracownika i uszkodzi czujnik, felge lub oponę.

A wracając do zamieszania zwiazanego z obowiazkiem TPMS i czujnikami to najwiecej stracą na tym producenci felg skoncentrowani na aftermarket. Wielu klientów odpuszcza drugi komplet kół :idea: . I producenci już to widzą i to włąsnie oni najbardziej zaangazowali sie w popularyzzację uniwersalnych czujników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja też zakupiłem 18" ;)

 

w legacy jeździłem na 17 takie jak były letnie i było OK. tylko się wokół dekielków "purchle" porobiiy po 3 latach jazdy - w ramach reklamacji pomalowali na nowo. Aktualnie trochę mi szkoda kasy na drugie felgi więc się zastanawiam czy nie kupić samych opon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...