spawalniczy Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Ale osłony przeciwsłoneczne mają podświetlenie! Aktualny model też ma. ten OBK NA może być całkiem ciekawym samochodem Na papierze wygląda bardzo ciekawie, pytanie, jakie będą odczucia z jazdy. Jeździłem chwilę 2,5 CVT chyba MY2010 w wersji amerykańskiej i słabo to wspominam. Subiektywnie samochód słabo przyspieszał a ja czułem się jak pasażer. Być może skrzynia w wersji europejskiej będzie inaczej zestrojona. Pewnie jazda z takim wynalazkiem wymaga też przyzwyczajenia i nauki. Edytowane 12 Listopada 2014 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Przepraszam że nie w temacie, ale może byłbyś tak uprzejmy i w wątku o Outbacku MY2015 napisał trochę więcej o wrażeniach z jazdy nowym modelem. Niech będzie z gnojówką w baku, ale jak w porównaniu do obecnego? Tak jak opisałem w artykule: Rzut oka na Wzrok! jeździłem Outbackiem MY15, ale tylko dieslem. Niestety nigdy wcześniej nie prowadziłem, żadnego Outbacka więc trudno mi porównywać. Ogólne wrażenia z jazdy są pozytywne. Auto wygląda moim zdaniem dużo lepiej niż poprzedni model i jest lepiej wykończone w środku. Materiały są znacznie lepsze i przyjemniejsze w dotyku niż w moim forku MY10. Zdecydowanie na plus nowego Outbacka jest wyciszenie wnętrza i system audio umożliwiający bezprzewodowe odtwarzanie muzyki ze smartphona. Co do samej jazdy podoba mi się sprężyste zawieszenie i skrzynia CVT. Wiadomo, że osiągi trudno porównać z moim 260 konnym forkiem, ale do codziennej jazdy dynamika jest zadowalająca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Wiadomo, że osiągi trudno porównać z moim 260 konnym forkiem, ale do codziennej jazdy dynamika jest zadowalająca. powsciagliwa analiza..hm..czy mozecie juz cos powiedziec na temat SI-drive w modelu 2.5? Wiem ze jechales dieselem ale moze sa juz jakies dalsze szczegoly techniczne dla wyczekujacych mas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 I jak się spisują te "półledowe" (bo bez drogowych) lampy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 czy mozecie juz cos powiedziec na temat SI-drive w modelu 2.5? Ja jestem użytkownikiem Subaru i klientem. Z tego, że miałem okazję przez kilka chwil pojeździć nowym Outbackiem i rzucić okiem na "Wzrok" nie należy wyciągać zbyt daleko idących wniosków I jak się spisują te "półledowe" (bo bez drogowych) lampy? Jeździliśmy w biały dzień, tak więc trudno o jakieś oceny, ale Ojciec Dyrektor zrobił fajne zdjęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 i system audio umożliwiający bezprzewodowe odtwarzanie muzyki ze smartphona. . Czyli coś,co od dawna mam w legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 i system audio umożliwiający bezprzewodowe odtwarzanie muzyki ze smartphona. .Czyli coś,co od dawna mam w legacy Ja w Forku MY10 nie mam i dlatego zwróciłem na to uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Tak czy owak fajna rzecz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Jeździliśmy w biały dzień, tak więc trudno o jakieś oceny, ale Ojciec Dyrektor zrobił fajne zdjęcie Ach tak... To jak Levorgiem pojeździcie to też nie zapomnij wątku założyć Może dotyczyć spłaszczonej kierownicy "golf GTI stajl" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Power windows*1 *1 Auto up/down function Ciekawe, czy przy wszystkich szybach? I wreszcie dostępne we wszystkich wersjach: Rear air-conditioning outlet Ze specyfikacji na Subaru Global dla wersji amerykańskiej wynika, że rozstaw kół przód / tył jest większy odpowiednio o 30/40 mm. Zbiornik paliwa ma 70l Tarcze hamulcowe wentylowane także z tyłu - średnica - przód: 316 x 30 mm, tył: 300 x 17 mm http://www.subaru-global.com/2015outback_na_spec01.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Czy nowy outback diesel ma wlot powietrza do intercoolera na masce, podobnie jak poprzedni model? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Skoro nowy model forestera nie ma kurnika ze względów bezpieczeństwa, to w OBK pewnie też nie będzie. Cytat z poniższego artykułu: "Subaru chwali się nowym kątem pochylenia przedniej szyby, której dolna krawędź przesunięto o 5 cm do przodu. Siedzenia są teraz mocowane nieco wyżej..." Żeby tylko nie przesadzili z tym "nieco wyżej" - jeden Forester w rodzinie wystarczy. http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15822795,Salon_Nowy_Jork_2014___Subaru_Outback___Po_raz_piaty.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Ciekawe, czy przy wszystkich szybach? Tu akurat wolałbym aby z tyłu było klasycznie - dla dzieci bezpieczniej, do tego mniej zabawy szybami. Tarcze hamulcowe wentylowane także z tyłu - średnica - przód: 316 x 30 mm, tył: 300 x 17 mm Super, ale oby do silników w EU dołączyły silniejsze wersje, żeby te heble się przydały Edytowane 13 Listopada 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Czy nowy outback diesel ma wlot powietrza do intercoolera na masce, podobnie jak poprzedni model? Nowy Outback MY15 Diesel nie ma kurnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Urabus będziesz nam dawkował codziennie jedno zdjęcie ;-) Idź na całość, wrzucaj wszystkie. Może masz coś z wnętrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Może masz coś z wnętrza? Nie mam wnętrza... zresztą, tak jak napisałem w artykule, zbyt byłem skupiony na niewciskaniu hamulca by pstrykać foty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Ok. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Czy nowy outback diesel ma wlot powietrza do intercoolera na masce, podobnie jak poprzedni model? Nowy Outback MY15 Diesel nie ma kurnika. Pozwolę sobie na nic nie wnoszącą uwagę: ładny samochód, paskudne felgi a la "nowy model Kija" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Jak patrzę na tę fotkę, to widzę takie pseudo-kombi. Przynajmniej w porównaniu ze starym Volvo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Żona jak zobaczyła tą fotkę to stwierdziła że ma jakiś taki ścięty tył i że nasz się jej bardziej podoba. Myślę ze tak jak większość dzisiejszych samochodów trzeba go na żywo pomacać bo na fotce wygląda tak sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) a mi sie podoba, a ze Outback to kombi a nie SUV to wiadomo nie od dzisiaj. I bardzo dobrze. A ze teraz ma 22 cm przeswitu to jeszcze lepiej ! Ta tylna szyba to rzeczywiscie troch pochyla. Trzeba sie przejechac i pomacac Jezeli naprawde dobrze wyciszyli to moze warto poczekac. Edytowane 14 Listopada 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 a mi sie podoba, a ze Outback to kombi a nie SUV to wiadomo nie od dzisiaj. I bardzo dobrze. A ze teraz ma 22 cm przeswitu to jeszcze lepiej ! Ta tylna szyba to rzeczywiscie troch pochyla. Trzeba sie przejechac i pomacac Jezeli naprawde dobrze wyciszyli to moze warto poczekac. Zastanawiam się po co taki prześwit skoro OBK ma coraz bardziej mało "terenowy" charakter ? Na "łąki i piach" to 20cm wystarczy a w trudniejszy teren to on nie wjedzie bo napędy i opony już nie takie..... Z drugiej strony przy takiej wysokości to na autostradzie dużej prędkości i silnym bocznym wietrze trzeba będzie jeszcze bardziej uważać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) a mi sie podoba, a ze Outback to kombi a nie SUV to wiadomo nie od dzisiaj. I bardzo dobrze. A ze teraz ma 22 cm przeswitu to jeszcze lepiej ! Ta tylna szyba to rzeczywiscie troch pochyla. Trzeba sie przejechac i pomacac Jezeli naprawde dobrze wyciszyli to moze warto poczekac. Zastanawiam się po co taki prześwit skoro OBK ma coraz bardziej mało "terenowy" charakter ? Na "łąki i piach" to 20cm wystarczy a w trudniejszy teren to on nie wjedzie bo napędy i opony już nie takie..... Z drugiej strony przy takiej wysokości to na autostradzie dużej prędkości i silnym bocznym wietrze trzeba będzie jeszcze bardziej uważać. Na zimę 22cm prześwitu może się przydać. Edytowane 14 Listopada 2014 przez Dobi1972 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 OBK wg mnie to naprawdę najbardziej optymalne auto. SUVy po prostu nie dla mnie - siostra wzięła Tiguana 2.0D 180KM dobrze przyspiesza lepiej niz OBK ale siedzi sie jak na krześle i skacze na nierównościach, tak samo było na jeździe próbnej Foresterem XT- silnik ok, ale źle się czuje w takich autach- dla kobiet super bo więcej widać np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się