Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Ale osłony przeciwsłoneczne mają podświetlenie!

 

Aktualny model też ma.

 

 

 

ten OBK NA może być całkiem ciekawym samochodem

 

Na papierze wygląda bardzo ciekawie, pytanie, jakie będą odczucia z jazdy.

Jeździłem chwilę 2,5 CVT chyba MY2010 w wersji amerykańskiej i słabo to wspominam. Subiektywnie samochód słabo przyspieszał a ja czułem się jak pasażer. Być może skrzynia w wersji europejskiej będzie inaczej zestrojona. Pewnie jazda z takim wynalazkiem wymaga też przyzwyczajenia i nauki.

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że nie w temacie, ale może byłbyś tak uprzejmy i w wątku o Outbacku MY2015 napisał trochę więcej o wrażeniach z jazdy nowym modelem.
Niech będzie z gnojówką w baku, ale jak w porównaniu do obecnego?

 

Tak jak opisałem w artykule: Rzut oka na Wzrok! jeździłem Outbackiem MY15, ale tylko dieslem. Niestety nigdy wcześniej nie prowadziłem, żadnego Outbacka więc trudno mi porównywać. Ogólne wrażenia z jazdy są pozytywne. Auto wygląda moim zdaniem dużo lepiej niż poprzedni model i jest lepiej wykończone w środku. Materiały są znacznie lepsze i przyjemniejsze w dotyku niż w moim forku MY10. Zdecydowanie na plus nowego Outbacka jest wyciszenie wnętrza i system audio umożliwiający bezprzewodowe odtwarzanie muzyki ze smartphona. Co do samej jazdy podoba mi się sprężyste zawieszenie i skrzynia CVT. Wiadomo, że osiągi trudno porównać z moim 260 konnym forkiem, ale do codziennej jazdy dynamika jest zadowalająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Wiadomo, że osiągi trudno porównać z moim 260 konnym forkiem, ale do codziennej jazdy dynamika jest zadowalająca.

 

 

powsciagliwa analiza..hm..czy mozecie juz cos powiedziec na temat SI-drive w modelu 2.5? Wiem ze jechales dieselem ale moze sa juz jakies dalsze szczegoly techniczne dla wyczekujacych mas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mozecie juz cos powiedziec na temat SI-drive w modelu 2.5?

Ja jestem użytkownikiem Subaru i klientem. Z tego, że miałem okazję przez kilka chwil pojeździć nowym Outbackiem i rzucić okiem na "Wzrok" nie należy wyciągać zbyt daleko idących wniosków ;)

 

I jak się spisują te "półledowe" (bo bez drogowych) lampy?

Jeździliśmy w biały dzień, tak więc trudno o jakieś oceny, ale Ojciec Dyrektor zrobił fajne zdjęcie :)

 

gallery_1196_532_312034.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździliśmy w biały dzień, tak więc trudno o jakieś oceny, ale Ojciec Dyrektor zrobił fajne zdjęcie :)

 

Ach tak... To jak Levorgiem pojeździcie to też nie zapomnij wątku założyć ;) Może dotyczyć spłaszczonej kierownicy "golf GTI stajl"  :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Power windows*1 *1 Auto up/down function 

 

Ciekawe, czy przy wszystkich szybach? 

 

I wreszcie dostępne we wszystkich wersjach: Rear air-conditioning outlet

 

Ze specyfikacji na Subaru Global dla wersji amerykańskiej wynika, że rozstaw kół przód / tył jest większy odpowiednio o 30/40 mm.

 

Zbiornik paliwa ma 70l

 

Tarcze hamulcowe wentylowane także z tyłu - średnica - przód: 316 x 30 mm, tył: 300 x 17 mm

 

http://www.subaru-global.com/2015outback_na_spec01.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nowy model forestera nie ma kurnika ze względów bezpieczeństwa, to w OBK pewnie też nie będzie.

 

 

Cytat z poniższego artykułu:

 

"Subaru chwali się nowym kątem pochylenia przedniej szyby, której dolna krawędź przesunięto o 5 cm do przodu. Siedzenia są teraz mocowane nieco wyżej..."

 

Żeby tylko nie przesadzili z tym "nieco wyżej" - jeden Forester w rodzinie wystarczy.

 

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15822795,Salon_Nowy_Jork_2014___Subaru_Outback___Po_raz_piaty.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, czy przy wszystkich szybach?

Tu akurat wolałbym aby z tyłu było klasycznie - dla dzieci bezpieczniej, do tego mniej zabawy szybami.

 

 

Tarcze hamulcowe wentylowane także z tyłu - średnica - przód: 316 x 30 mm, tył: 300 x 17 mm

Super, ale oby do silników w EU dołączyły silniejsze wersje, żeby te heble się przydały :P;):)

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy nowy outback diesel ma wlot powietrza do intercoolera na masce, podobnie jak poprzedni model?

Nowy Outback MY15 Diesel nie ma kurnika.

 

gallery_1196_532_361806.jpg

 

Pozwolę sobie na nic nie wnoszącą uwagę: ładny samochód, paskudne felgi a la "nowy model Kija"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi sie podoba, a ze Outback to kombi a nie SUV to wiadomo nie od dzisiaj. I bardzo dobrze. A ze teraz ma 22 cm przeswitu to jeszcze lepiej ! Ta tylna szyba to rzeczywiscie troch pochyla. Trzeba sie przejechac i pomacac :) Jezeli naprawde dobrze wyciszyli to moze warto poczekac.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi sie podoba, a ze Outback to kombi a nie SUV to wiadomo nie od dzisiaj. I bardzo dobrze. A ze teraz ma 22 cm przeswitu to jeszcze lepiej ! Ta tylna szyba to rzeczywiscie troch pochyla. Trzeba sie przejechac i pomacac :) Jezeli naprawde dobrze wyciszyli to moze warto poczekac.

 

 

Zastanawiam się po co taki prześwit skoro OBK ma coraz bardziej mało "terenowy" charakter ?  Na "łąki i piach" to 20cm wystarczy a w trudniejszy teren to on nie wjedzie bo napędy i opony już nie takie..... Z drugiej strony przy takiej wysokości to na autostradzie dużej prędkości i silnym bocznym wietrze trzeba będzie jeszcze bardziej uważać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a mi sie podoba, a ze Outback to kombi a nie SUV to wiadomo nie od dzisiaj. I bardzo dobrze. A ze teraz ma 22 cm przeswitu to jeszcze lepiej ! Ta tylna szyba to rzeczywiscie troch pochyla. Trzeba sie przejechac i pomacac :) Jezeli naprawde dobrze wyciszyli to moze warto poczekac.

 

 

Zastanawiam się po co taki prześwit skoro OBK ma coraz bardziej mało "terenowy" charakter ?  Na "łąki i piach" to 20cm wystarczy a w trudniejszy teren to on nie wjedzie bo napędy i opony już nie takie..... Z drugiej strony przy takiej wysokości to na autostradzie dużej prędkości i silnym bocznym wietrze trzeba będzie jeszcze bardziej uważać.

 

 

Na zimę 22cm prześwitu może się przydać. 

Edytowane przez Dobi1972
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK wg mnie to naprawdę najbardziej optymalne auto. SUVy po prostu nie dla mnie - siostra wzięła Tiguana 2.0D 180KM dobrze przyspiesza lepiej niz OBK ale siedzi sie jak na krześle i skacze na nierównościach, tak samo było na jeździe próbnej Foresterem XT- silnik ok, ale źle się czuje w takich autach- dla kobiet super bo więcej widać np.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...