Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie to auto nie ma byc tylko do zabawy i emocji, ma to byc polaczenie auta z przyzwoitymi osiagami z mimo wszystko praktycznym autem rodzinnym i tu sadze ze Golf R kombi wpasowuje sie idealnie, sti na pewno dostarcza wiecej emocji, ale czy bedzie rownie praktyczne jak Golf R na codzien, zwlaszcza dla kobiety? smiem watpic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Znów nietrafiony argument.Golf ma coś takiego jak system DCC czyli między innymi zmiana siły tłumienia amortyzatorów
 

 

gadżet  ;)

 

 

Chyba jednak nie koniecznie.Jeśli jest to to samo co w Audi-magnetic coś tam to jest to system bardzo chwalony we wszystkich testach.

 

Pewne rozwiązania techniczne są dla nas właścicieli Subaru tak abstrakcyjne że aż wydają się nam nierealne ;)

 

A może po prostu zbędne ... i najlepiej wypadają przy grillu. 

Edytowane przez Riplej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Niestety ,ale

 

Przez to ,że 300koni

 

poniżej piątala do paki ,to byłby alternatywą ,bo wygląda ładnie
 

 

Madox, niezależnie od wysokiego poziomu wiedzy motoryzacyjnej i marketingowej jaki nam prezentujesz zwróć uwagę na interpunkcję. Przecinek stawia się po a nie przed wyrażeniem. Będziesz to przerabiał w gimnazjum ale skoro udzielasz się publicznie na tym forum to dostosuj się do poziomu. 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie uważacie,że coraz trudniej nam dogodzić?

Takie czasy ;)

Zgadzam się z tym twierdzenien tak bardzo jak tylko potrafię.

Chyba na całe szczęście powoli mi mija fascynacja gadżetami i innymi zbędnymi duperelami. Starzeję się czy coś ;)

Dlatego przestaje mnie kręcić tona elektroniki na pokładzie a wolę sobie kupić jakieś stare proste toporne toczydło które daje mi frajdę.

Po jaką cholerę mi fura która mimo wszystkich tych gadżetów i mocy i nie da się w 100% wykorzystać. Wolę mieć starą imprezę i móc wykorzystać ją w 100% niż mieć szybkiego VAG'a czy inne BMW które jest do zerzygania powtarzalne przez elektronikę i do tego nie daje możliwości wykorzystania tego w 100%. Frajda z upalania żadna :)

 

Tutaj pojawia się właśnie Subaru dzięki któremu mogę sobie kupić STi czy BRZ, które pozwolą mi cieszyć się w 100% z tego co oferują. Rodzinę za to wsadzę w OBK'a, Forka czy Levorga gdzie będę się cieszył z jazdy a nie podniecał niezdrowo jakimiś zbędnymi gadżetami.

Wybrałem swojego OBK'a świadomie. Nie kupiłem Volvo, Audi, VW, Opla czy Skody. Jeździłem każdym z nich i one nie są dla mnie. Jak przyjdzie do wymiany to wiem że kupię nowego OBK'a.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są fajne rozwiązania,merc też to ma Airmatic ,Beemka też.Zdaje się,że to sprawa amortyzatorów.Oczywiście naprawa tego w razie cuś to już inna sprawa ;)

 

 

układ elektromagnetyczny zmienia gęstość oleju w amorach przez "opiłki" metalu w nim pływające.

Patent fajny i zmiany są wyczuwalne. Mały problem to trwałość i koszty wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A nie uważacie,że coraz trudniej nam dogodzić?

Takie czasy ;)

Zgadzam się z tym twierdzenien tak bardzo jak tylko potrafię.

Chyba na całe szczęście powoli mi mija fascynacja gadżetami i innymi zbędnymi duperelami. Starzeję się czy coś ;)

Dlatego przestaje mnie kręcić tona elektroniki na pokładzie a wolę sobie kupić jakieś stare proste toporne toczydło które daje mi frajdę.

Po jaką cholerę mi fura która mimo wszystkich tych gadżetów i mocy i nie da się w 100% wykorzystać. Wolę mieć starą imprezę i móc wykorzystać ją w 100% niż mieć szybkiego VAG'a czy inne BMW które jest do zerzygania powtarzalne przez elektronikę i do tego nie daje możliwości wykorzystania tego w 100%. Frajda z upalania żadna :)

 

Tutaj pojawia się właśnie Subaru dzięki któremu mogę sobie kupić STi czy BRZ, które pozwolą mi cieszyć się w 100% z tego co oferują. Rodzinę za to wsadzę w OBK'a, Forka czy Levorga gdzie będę się cieszył z jazdy a nie podniecał niezdrowo jakimiś zbędnymi gadżetami.

Wybrałem swojego OBK'a świadomie. Nie kupiłem Volvo, Audi, VW, Opla czy Skody. Jeździłem każdym z nich i one nie są dla mnie. Jak przyjdzie do wymiany to wiem że kupię nowego OBK'a.

 

Wykorzystując wpis kolegi, bardzo proszę, nie przerabiajcie nam Subaru na europejskie wozidło. Tak, chcemy ten japoński "prymitywizm" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wykorzystując wpis kolegi, bardzo proszę, nie przerabiajcie nam Subaru na europejskie wozidło. Tak, chcemy ten japoński "prymitywizm" :D

 

O to to. Wolę dopracowane stalowe zawieszenie niż eletro - pneu - hydro - cośtam protezy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie protezy .To super rozwiązanie.Chcesz mieć komfort ,masz komfort.Chcesz jechać na tor ,masz ustawienie na tor.Wszystko jednym przyciskiem

madox zawiasy tego typu to jest naprawdę kolejny gadżet. Na początku się tym pobawisz a potem ustawisz w jednej pozycji i będziesz tak jeździł.

Na tor jak chcesz mieć kontrolę nad zawieszeniem to i tak to się nie nadaje.

 

Poza tym mówimy tutaj o OBK'u, rodzinnym samochodzie, po jaką cholerę w czymś takim regulowana twardość. Co innego pneumatyka czy hydropneumatyka pozwalająca regulować wysokość.

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie nie.Tryb Race w Golfie czy Cupra w Cuprze nie nadaje się na codzienną jazdę.Natomiast tryb komfort jak najbardziej.Spróbuj ,zobaczysz różnicę.Też nie lubię niepotrzebnych gadżetów.Nie lubię również aut w których wypadają plomby z zębów.Ale akurat w tych autach to rozwiązanie jest rewelacyjne


W OBK istotnie jest to niepotrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

madox wątek jest o OBK'u My15 więc całe to nasze gadanie o zawieszeniu jest tylko OT ale co tam :)

 

Rozumiem/wiem że ustawienia się różnią między sobą itd. (jeździłem samochodem z tego typu wynalazkiem). Jestem nawet skłonny powiedzieć że dla kogoś kto raz na ruski rok pojedzie się przejechać po torze bez napinki to super sprawa. Jednak do poważniejszego upalania taki zawias jest do niczego. Potrzeba mieć możliwość osobnego ustawiania każdej osi, żeby np można sobie samochód robić mniej lub bardziej pod/nadsterowny. Do tego nietylko twardość a np. takie rzeczy jak odbicie, dobicie preload sprężyn itd itp. Jednym przyciskiem tego nie załatwisz.

 

Jestem pewien że większość użytkowników samochodów z takim zawiasem pobawi się nim trochę a potem ustawi w Comfort lub Normal i będzie tak jeździło.

 

Podoba mi się idea sprzedawania np. BRZ też jako wersji totalna bieda z myślą że się ją potem zrobi po swojemu.

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Na weekend odbyłem mały wyjazd OBK Diesel CVT do Szczecina i z powrotem.

Czas przekazdu prawie dokładnie 6 godzin ( w każdą stronę :) ).

Czyli w/g normy tym razem +18 ( gdyż wskazania szybkościomierza w OBK frelatywnie dokładne, a coraz więcej fotoradarów jest ustawianych na realne +10 zamiast dotychczasowych + 20 ).

Pytanie zasadnicze - czy STI ( albo FXT ) przejechałbym szybciej ?

Nie. Owszem, w 2 ( do Szczecina ) lub 3 ( ze Szczecina ) sytuacjach mógłbym wyprzedzić, podczas gdy w SBD lepiej było jeszcze odczekać. Ale i STI i FXT musiłabym po drodze tankować ...:)

Co nas doprowadza do zużycia paliwa - wyszło 7,7Przy czym w drodze ze Szczecina do Wrocławia było 6,9.

Później wzrosło, bo szybkość większa i częściowo w ulewnym deszczu ( opory wody na nawierzchni zwiekszają zużycie ).

A/C było włączone.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Outback to klasa sama w sobie - ja rowniez przed wyborem jezdzilem Fordami, Skodami, Oplami, Volvo i w kazdym przypadku odczuwalem znaczna roznice w komforcie na korzysc OBK. Wiecej, mimo mizernych osiagow silnika SBD uwazam, ze jego kultura pracy i ekonomika przebija wszystkie 4cyl konstrukcje na rynku, wiec dla kogos kto ma przecietny poziom oktan we krwi to bardzo dobre auto. Mimo wszystko z uporem maniaka bede powtarzal: OBK SBD dobry, ale OBK DIT duuuuuzzzzoooo lepszy  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...