Pablo_3City Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 u mnie to auto nie ma byc tylko do zabawy i emocji, ma to byc polaczenie auta z przyzwoitymi osiagami z mimo wszystko praktycznym autem rodzinnym i tu sadze ze Golf R kombi wpasowuje sie idealnie, sti na pewno dostarcza wiecej emocji, ale czy bedzie rownie praktyczne jak Golf R na codzien, zwlaszcza dla kobiety? smiem watpic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Jeśli potrzebujecie szybkiego kombi 4x4 to golf R jest pewnie super rozwiązaniem. Ewentualnie A4 ze słabszym silnikiem ale lepszym napędem. Dobrą opcją byłby Levorq 2,0 DIT ale chyba u nas na razie nie będzie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riplej Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Znów nietrafiony argument.Golf ma coś takiego jak system DCC czyli między innymi zmiana siły tłumienia amortyzatorów gadżet Chyba jednak nie koniecznie.Jeśli jest to to samo co w Audi-magnetic coś tam to jest to system bardzo chwalony we wszystkich testach. Pewne rozwiązania techniczne są dla nas właścicieli Subaru tak abstrakcyjne że aż wydają się nam nierealne A może po prostu zbędne ... i najlepiej wypadają przy grillu. Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Riplej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 zeby nie podpasc Modom, swoje zdanie o Levorgu 2.0DIT wyrazilem w watku o tym aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Dzisiaj oglądałem OBK 15 na żywo. Prezentuje się o wiele lepiej niż na zdjeciach. W końcu zaczyna to fajnie wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadias Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Niestety ,ale Przez to ,że 300koni poniżej piątala do paki ,to byłby alternatywą ,bo wygląda ładnie Madox, niezależnie od wysokiego poziomu wiedzy motoryzacyjnej i marketingowej jaki nam prezentujesz zwróć uwagę na interpunkcję. Przecinek stawia się po a nie przed wyrażeniem. Będziesz to przerabiał w gimnazjum ale skoro udzielasz się publicznie na tym forum to dostosuj się do poziomu. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 A nie uważacie,że coraz trudniej nam dogodzić? Takie czasy Zgadzam się z tym twierdzenien tak bardzo jak tylko potrafię. Chyba na całe szczęście powoli mi mija fascynacja gadżetami i innymi zbędnymi duperelami. Starzeję się czy coś Dlatego przestaje mnie kręcić tona elektroniki na pokładzie a wolę sobie kupić jakieś stare proste toporne toczydło które daje mi frajdę. Po jaką cholerę mi fura która mimo wszystkich tych gadżetów i mocy i nie da się w 100% wykorzystać. Wolę mieć starą imprezę i móc wykorzystać ją w 100% niż mieć szybkiego VAG'a czy inne BMW które jest do zerzygania powtarzalne przez elektronikę i do tego nie daje możliwości wykorzystania tego w 100%. Frajda z upalania żadna Tutaj pojawia się właśnie Subaru dzięki któremu mogę sobie kupić STi czy BRZ, które pozwolą mi cieszyć się w 100% z tego co oferują. Rodzinę za to wsadzę w OBK'a, Forka czy Levorga gdzie będę się cieszył z jazdy a nie podniecał niezdrowo jakimiś zbędnymi gadżetami. Wybrałem swojego OBK'a świadomie. Nie kupiłem Volvo, Audi, VW, Opla czy Skody. Jeździłem każdym z nich i one nie są dla mnie. Jak przyjdzie do wymiany to wiem że kupię nowego OBK'a. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 To są fajne rozwiązania,merc też to ma Airmatic ,Beemka też.Zdaje się,że to sprawa amortyzatorów.Oczywiście naprawa tego w razie cuś to już inna sprawa układ elektromagnetyczny zmienia gęstość oleju w amorach przez "opiłki" metalu w nim pływające. Patent fajny i zmiany są wyczuwalne. Mały problem to trwałość i koszty wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Airmatic to całkiem inne rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 A nie uważacie,że coraz trudniej nam dogodzić? Takie czasy Zgadzam się z tym twierdzenien tak bardzo jak tylko potrafię.Chyba na całe szczęście powoli mi mija fascynacja gadżetami i innymi zbędnymi duperelami. Starzeję się czy coś Dlatego przestaje mnie kręcić tona elektroniki na pokładzie a wolę sobie kupić jakieś stare proste toporne toczydło które daje mi frajdę. Po jaką cholerę mi fura która mimo wszystkich tych gadżetów i mocy i nie da się w 100% wykorzystać. Wolę mieć starą imprezę i móc wykorzystać ją w 100% niż mieć szybkiego VAG'a czy inne BMW które jest do zerzygania powtarzalne przez elektronikę i do tego nie daje możliwości wykorzystania tego w 100%. Frajda z upalania żadna Tutaj pojawia się właśnie Subaru dzięki któremu mogę sobie kupić STi czy BRZ, które pozwolą mi cieszyć się w 100% z tego co oferują. Rodzinę za to wsadzę w OBK'a, Forka czy Levorga gdzie będę się cieszył z jazdy a nie podniecał niezdrowo jakimiś zbędnymi gadżetami. Wybrałem swojego OBK'a świadomie. Nie kupiłem Volvo, Audi, VW, Opla czy Skody. Jeździłem każdym z nich i one nie są dla mnie. Jak przyjdzie do wymiany to wiem że kupię nowego OBK'a. Wykorzystując wpis kolegi, bardzo proszę, nie przerabiajcie nam Subaru na europejskie wozidło. Tak, chcemy ten japoński "prymitywizm" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Tak, chcemy ten japoński "prymitywizm" dobrze powiedziane, wczoraj miałem pierwszy deszczowy dzień po zmianie zimówek na fabryczne Geolandary zabawy było więcej jak w zimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Wykorzystując wpis kolegi, bardzo proszę, nie przerabiajcie nam Subaru na europejskie wozidło. Tak, chcemy ten japoński "prymitywizm" O to to. Wolę dopracowane stalowe zawieszenie niż eletro - pneu - hydro - cośtam protezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 To nie protezy .To super rozwiązanie.Chcesz mieć komfort ,masz komfort.Chcesz jechać na tor ,masz ustawienie na tor.Wszystko jednym przyciskiem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Madox, uwierz mi, że po ok 3 mln km różnymi samochodami we (chyba) wszystkich możliwych warunkach (no, może poza wyprawami arktycznymi) wiem o czym mówię. Ale ofc nie każdy musi z moim zdaniem się zgadzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) To nie protezy .To super rozwiązanie.Chcesz mieć komfort ,masz komfort.Chcesz jechać na tor ,masz ustawienie na tor.Wszystko jednym przyciskiemmadox zawiasy tego typu to jest naprawdę kolejny gadżet. Na początku się tym pobawisz a potem ustawisz w jednej pozycji i będziesz tak jeździł. Na tor jak chcesz mieć kontrolę nad zawieszeniem to i tak to się nie nadaje. Poza tym mówimy tutaj o OBK'u, rodzinnym samochodzie, po jaką cholerę w czymś takim regulowana twardość. Co innego pneumatyka czy hydropneumatyka pozwalająca regulować wysokość. Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Absolutnie nie.Tryb Race w Golfie czy Cupra w Cuprze nie nadaje się na codzienną jazdę.Natomiast tryb komfort jak najbardziej.Spróbuj ,zobaczysz różnicę.Też nie lubię niepotrzebnych gadżetów.Nie lubię również aut w których wypadają plomby z zębów.Ale akurat w tych autach to rozwiązanie jest rewelacyjne W OBK istotnie jest to niepotrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) madox wątek jest o OBK'u My15 więc całe to nasze gadanie o zawieszeniu jest tylko OT ale co tam Rozumiem/wiem że ustawienia się różnią między sobą itd. (jeździłem samochodem z tego typu wynalazkiem). Jestem nawet skłonny powiedzieć że dla kogoś kto raz na ruski rok pojedzie się przejechać po torze bez napinki to super sprawa. Jednak do poważniejszego upalania taki zawias jest do niczego. Potrzeba mieć możliwość osobnego ustawiania każdej osi, żeby np można sobie samochód robić mniej lub bardziej pod/nadsterowny. Do tego nietylko twardość a np. takie rzeczy jak odbicie, dobicie preload sprężyn itd itp. Jednym przyciskiem tego nie załatwisz. Jestem pewien że większość użytkowników samochodów z takim zawiasem pobawi się nim trochę a potem ustawi w Comfort lub Normal i będzie tak jeździło. Podoba mi się idea sprzedawania np. BRZ też jako wersji totalna bieda z myślą że się ją potem zrobi po swojemu. Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 na kanale Auto Centrum szykuje sie test Outbacka 2.5 w najbogatszej wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Na weekend odbyłem mały wyjazd OBK Diesel CVT do Szczecina i z powrotem. Czas przekazdu prawie dokładnie 6 godzin ( w każdą stronę ). Czyli w/g normy tym razem +18 ( gdyż wskazania szybkościomierza w OBK frelatywnie dokładne, a coraz więcej fotoradarów jest ustawianych na realne +10 zamiast dotychczasowych + 20 ). Pytanie zasadnicze - czy STI ( albo FXT ) przejechałbym szybciej ? Nie. Owszem, w 2 ( do Szczecina ) lub 3 ( ze Szczecina ) sytuacjach mógłbym wyprzedzić, podczas gdy w SBD lepiej było jeszcze odczekać. Ale i STI i FXT musiłabym po drodze tankować ... Co nas doprowadza do zużycia paliwa - wyszło 7,7Przy czym w drodze ze Szczecina do Wrocławia było 6,9. Później wzrosło, bo szybkość większa i częściowo w ulewnym deszczu ( opory wody na nawierzchni zwiekszają zużycie ). A/C było włączone. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Co nas doprowadza do zużycia paliwa - wyszło 7,7Przy czym w drodze ze Szczecina do Wrocławia było 6,9 ... No ładny wynik Wrocław - Monachium - Wrocław 8,6 ale popędzałem ostro i mało na tempomacie jechałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Na filmie widać, jak skrzynia symuluje pracę klasycznego automatu w czasie przyspieszania - silnik 2,5l: https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=EcQ0LYA6gXA#t=8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Outback to klasa sama w sobie - ja rowniez przed wyborem jezdzilem Fordami, Skodami, Oplami, Volvo i w kazdym przypadku odczuwalem znaczna roznice w komforcie na korzysc OBK. Wiecej, mimo mizernych osiagow silnika SBD uwazam, ze jego kultura pracy i ekonomika przebija wszystkie 4cyl konstrukcje na rynku, wiec dla kogos kto ma przecietny poziom oktan we krwi to bardzo dobre auto. Mimo wszystko z uporem maniaka bede powtarzal: OBK SBD dobry, ale OBK DIT duuuuuzzzzoooo lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Bielsko - Zurych - Bielsko wyszlo 7,6 litra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Bielsko - Zurych - Bielsko wyszlo 7,6 litra ... Przy jakiej średniej? Ja praktycznie 100% po autostradach i średnia 127 km/h wg GPS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Bielsko - Zurych - Bielsko wyszlo 7,6 litra. A tak z ciekawości komputer pokazuje poprawne wartości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się