LosioDriver Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 3 minuty temu, rydzada napisał: W DOHC żeby zrobić to porządnie, wypada wyjąć motor, dolicz parę uszczelek, płyny i z łatwością dochodzi do 2000 Jeszcze nie regulowałem w swoim (DOHC), ale myślałem, że jednak mniej wychodzi.... teraz się trzęsę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy2013User Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Jeszcze nie robiłem w swojej Legacy, ale uważam te wyliczenia za mocno przesadzone albo za zwykłe ździerstwo mechaników... Jak masz świeży (czemu płyny?) płyn chłodniczy, wystarczy złapać i wlać ponownie). Silnik wystarczy opuścić ze skrzynią, żeby zrobić dostęp do głowic. Po pomiarach luzów,przy konieczności wymiany płytek zaworowych specjalnymkluczem wyciskasz zawór i wymieniasz płytkę. Robiłem to wiele razy w różnych motocyklach. Więc jeżeli nie wymieniasz 16 płytek - a należy pamiętać że czasami można kilka pozamieniać - to koszt 1000 jest uczciwym kosztem takiej regulacji - w tym koszt kilku płytek zaworowych i uszczelek pokryw głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 U jednego zmienisz przykładowo 8/16 płytek i dasz ten sam płyn i klient jest zadowolony. Ale następny przyjdzie i powie, że przez Ciebie za chwilę będzie musiał znowu wyciągać motor, żeby wymienić pozostałe 8 płytek, albo żeś partacz, bo nie chciało Ci się nowego płynu chłodniczego zalać. Gdybym bym mechanikiem, to też bym wymienił wszystko, skasował klienta i miał święty spokój i pewność, że wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Zioła Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 9 godzin temu, Legacy2013User napisał: Jeszcze nie robiłem w swojej Legacy, ale uważam te wyliczenia za mocno przesadzone albo za zwykłe ździerstwo mechaników... Jak masz świeży (czemu płyny?) płyn chłodniczy, wystarczy złapać i wlać ponownie). Silnik wystarczy opuścić ze skrzynią, żeby zrobić dostęp do głowic. Po pomiarach luzów,przy konieczności wymiany płytek zaworowych specjalnymkluczem wyciskasz zawór i wymieniasz płytkę. Robiłem to wiele razy w różnych motocyklach. Więc jeżeli nie wymieniasz 16 płytek - a należy pamiętać że czasami można kilka pozamieniać - to koszt 1000 jest uczciwym kosztem takiej regulacji - w tym koszt kilku płytek zaworowych i uszczelek pokryw głowicy. akurat w Twoim silniku FB25 to chyba nie ma tego problemu - po tam jest hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 13 godzin temu, LosioDriver napisał: To jak tak przy opiniach, to jakie opinie macie o "klinice LPG" w Warszawie? dzwoniłem do nich jakoś we wrześniu z terminem to mieli na początek listopada. Mają chyba tam niezły przemiał W dniu 19.12.2018 o 07:31, Mike Patryk Andrzejczyk napisał: Witam posiadam Subaru Imprezę z 2014 roku silnik 2.0 150 KM. Chcę założyć instalację gazową w Warszawie. Proszę o podanie sprawdzonych miejsc, gdzie warto to zrobić i jaka jest cena takiej przyjemności. Pozdrawiam ze swojej strony polecę "niechwalonego" kilka postów wcześniej@jako, na pewno będziesz zadowolony numer i adres łatwo znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 12 godzin temu, rydzada napisał: W DOHC żeby zrobić to porządnie, wypada wyjąć motor, dolicz parę uszczelek, płyny i z łatwością dochodzi do 2000 Nie sądzę żeby było ciaśniej jak w H6, swego czasu mierzyłem u siebie luzy zaworowe i kosztowało mnie to 150zl za komplet uszczelek i uszczelniacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 To nie jest tak różowo. Na upartego można w Forku XT sprawdzić luzy bez wyciągania motoru, ale dostęp jest paskudny i ciężko potem to złożyć tak żeby na 100% zachować szczelność dekli, da się, ale ryzyko jest. Do tego przeważnie okazuje się, że trzeba jednak płytki podmieniać, a tego bez zdjęcia wałków już się nie da, więc silnik musi iść precz. Płyny - miałem na myśli przy okazji przegląd okresowy z wymianą oleju, itp. co 10.000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy2013User Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 W dniu 21.12.2018 o 08:55, Łukasz Zioła napisał: akurat w Twoim silniku FB25 to chyba nie ma tego problemu - po tam jest hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych Niestety tak różowo to nie jest. W FB25 właśnie są płytki: https://parts.subaru.com/a/Subaru_2013_Legacy-Premium-Sedan-25L-CVT-4WD/_54102_6030642/VALVE-MECHANISM-13MY-/B14-012-04.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 Płytki to jeszcze pół biedy, bo da się to zrobić nie wyjmując wałków. Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 W dniu 20.12.2018 o 23:16, LosioDriver napisał: Jeszcze nie regulowałem w swoim (DOHC), ale myślałem, że jednak mniej wychodzi.... teraz się trzęsę... wychodzi mniej i koledzy podają kwoty jakbyś kupował nowe szklanki w ASO co nie jest obligatoryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 Można czasem przełożyć szklanki między zaworami, a przeważnie da się je szlifować.Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinto Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 W dniu 19.12.2018 o 07:31, Mike Patryk Andrzejczyk napisał: Witam posiadam Subaru Imprezę z 2014 roku silnik 2.0 150 KM. Chcę założyć instalację gazową w Warszawie. Proszę o podanie sprawdzonych miejsc, gdzie warto to zrobić i jaka jest cena takiej przyjemności. Pozdrawiam Jedź do Auto Dakar. Cenowo oki a jakościowo jedni z lepszych w Warszawie. Robią teraz dużo wtrysków bezpośrednich co przy Subaru jest raczej bardziej skomplikowane. Ja mam od nich instalcję KME, zrobili mi 81 litrową butlę w Outbacka III przy praktycznie plaskiej podłodze (z jednej strony odstaje może 0.5 cm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezary Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 Planuję założyć gaz w Energy Gaz Polska w W-wie. Macie jakieś doświadczenia, to dobry pomysł, dadzą radę z subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 Panowie jaka największą butle można wsadzić do Forestera SF w miejsce koła. Mam 55 litrów (wys na 225mm średnica 630mm).Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 Też mam 55 i pokrywa koła nie leży idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 Też mam 55 i pokrywa koła nie leży idealnie. Wychodzi, że w SF jest odrobinę płycej niż w SG gdzie 55 jest idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Górski Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 (edytowane) 44 minuty temu, Cezary napisał: Planuję założyć gaz w Energy Gaz Polska w W-wie. Macie jakieś doświadczenia, to dobry pomysł, dadzą radę z subaru? Ja też się zastanawiałem nad Energy z racji ceny, niestety negatywnych komentarzy było o nich na różnych forach zbyt wiele żeby ryzykować i sprawdzać na swoim Subaru. Dołożyłem 500zł i założyłem w Auto-dakarze. Po 3tys km wszystko ok. Edytowane 24 Grudnia 2018 przez Michał Górski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 U mnie leży idealnie ale bez tego plastiku który dawało się na koło zapasowe. Czyli nic większego nie znajdę. Trudno.Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezary Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Michał, cenowo w sumie różnicy nie ma, dużą butlą wychodzi tak jak u Ciebie.Natomiast opinii negatywnych ma sporo egp, ale wygląda to na wojenkę zakładaczy na forum lpg.Pomyślałem o nich, bo są blisko mojej pracy, bezproblemowo zostawiam rano, odbieram pi południu, na reklamacje też blisko. Nawet zaliczkę wpłaciłem na 16.01, ale taraz mam rozterkę...Muszę podjechać do nich przed terminem i pogadać... Kiedyś z gazem była mniejsza konkurencja i mniej rozterek. Teraz w ogólnej dobie internetu ciężko znaleźć cokolwiek z jedynie pozytywnymi opiniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 25 minut temu, Cezary napisał: Michał, cenowo w sumie różnicy nie ma, dużą butlą wychodzi tak jak u Ciebie. Natomiast opinii negatywnych ma sporo egp, ale wygląda to na wojenkę zakładaczy na forum lpg. Pomyślałem o nich, bo są blisko mojej pracy, bezproblemowo zostawiam rano, odbieram pi południu, na reklamacje też blisko. Nawet zaliczkę wpłaciłem na 16.01, ale taraz mam rozterkę... Muszę podjechać do nich przed terminem i pogadać... Kiedyś z gazem była mniejsza konkurencja i mniej rozterek. Teraz w ogólnej dobie internetu ciężko znaleźć cokolwiek z jedynie pozytywnymi opiniami Poproś o zdjęcia z demontażu kolektora - będziesz miał pewność, że nie wiercili na aucie. Upewnij się, że mapa będzie strojona pod konrolą AFR. Poproś o solidne zabezpieczenie miejsc wiecenia blach. Jakie graty Ci wkładają? Z tego co wyczytałem to nie jest zakład zły, na ich filmach z subaru montaże są poprawne. Kolektory wyglądają na dobrze nawiercone. Daleko im do druciarstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezary Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Chyba coś takiego, ale jeszcze się upewnię KME Nevo do sam. 4 cyl. (do 250KM) YETI+ - GOLD GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Górski Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Ja mam włożone to samo za teoretycznie 500zł więcej. Decyzję musisz podjąć sam. Dla mnie problem z EGP nie polegał na montażu a niestety na opiniach które dotyczyły reklamacji. Według opinii jak jest ok to jest ok, jak jest problem to już wina użytkownika albo producenka części a nie ich. Zrobisz jak uważasz, tak na prawdę nigdzie chyba 100% pewności nie masz. Oddajesz rano i odbierasz po południu? Szybko jakoś :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezary Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Szybko, 10 godz.?To ile czasu trzeba liczyć na instalację, żeby było dobrze?Mam wrażenie, że jeszcze trochę poczytam i zostanę przy Pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Wiercilem u Siebie kolektor. Szczerze to 3 godziny na demontaż, wiercenie i montaż. Resztę instalacji już montował kolega, na strojenie to już wycieczka na ekspresówkę. Legalizacja później itd bo instalacja używana. A gdzie montaż butli, przeciągnięcie przewodów z butli do reduktora. Jeśli 10 godzin zajmuje im montaż i strojenie to na pewno nie demontują kolektora. A strojnie to tylko autoadaptacja i nic więcej. Później jak klientowi coś nie gra to stroją już dokładnie. Chyba że przy samochodzie robi 2/3 ludzi ale mało który warsztat sobie na to pozwala. Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Górski Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 U mnie sie zeszło dwa dni, ale nie wiem czy było to 14h czy 20h. Obdzwoniłem wiele zakładów i raczej nikt nie mówił o instalacji w jeden dzień 10h? EGP? Można? Można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się