Skocz do zawartości

Michał Górski

Użytkownik
  • Postów

    155
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Outback 2,5i 2010r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michał Górski

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

1

Reputacja

  1. Jeżeli masz taki jak mój to nie trzeba silnika wyciągać do zaworów.
  2. Profilaktycznie wydac ok 5 tyś, w sumie można U mnie zaczął sie grzać i wywalał płyn przez zbiornik. Zagrzał się w trasie, zjechałem, postałem z godzine, dodałem wody do chłodnicy 1.5l, za 200km, znowu dolałem 1.5l i wróciłem do domu. Rano dolałem znowu i pojechałem do pracy, umówiłem warsztat i tyle. U mnie obyło by się bez lawety gdyb assistance nie wymagało holowania jak chcę auto zastępcze.
  3. Ja przy 320tys ale podobno lubi już kucnać przy 200 :/
  4. Cvt. Dzisiaj podpięty pod kompa i wywaliło błąd P0971. Tak więc problem rozwiązany, teraz kwestia czy sam zawór stoi czy poszło dalej tak jak ir3n3usz napisał i tarczki też zajechane.
  5. Hej wszystkim. Wczoraj zakopałem się w piachu. Niestety tylne koła nie mają napędu i stały w miejscu. Nie świeci się żadna kontrolka na desce. Tworetycznie wszystko ok ale napędu na tył nie ma. Macie jakieś pomysły co moglo się stać? Można coś na szybko sprawdzić czy tylko ASO i komputer? Miesiąc temu byla robiona UPG, pare dni temu był wymieniany katalizator ale nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z awaria napędu. Wydaje mi się że 10 dni temu napęd jeszcze działał. Macie jekieś pomysły?
  6. Michał Górski

    Audio w subaru

    Dzięki Przyda się
  7. Michał Górski

    Audio w subaru

    Hej. Czy ktoś to umie sensownie ustawić? Ten Equalizer to jakaś masakra OBK 2010. Jeżeli ktoś ma jakieś dobre ustawienia to prosze fotkę na priv Będę wdzięczny.
  8. W Bady-Cars. Auto zostało na jeden dzień i wszystko udało się poustawiać. Jak to mówią, czterysta złoty znikają kłopoty Outback śmiga aż miło
  9. Nie znam się na tym, Pan od skrzyń wyjął konwerter, spojrzał i powiedział, że są urwane "wąsy" od pompy które ją napędzają. Przy wkladaniu właśnie miał się wysunąć konwerter i te "wąsy" zmiażdżyć przy skrecaniu bo nie było dobrze ułożone. Naprawił to, nie wiem jak, potem została zrobiona adaptacja skrzyni i wszystko smiga. Generalnie problem rozwiązany. Auto jeździ, mam nawet wrażenie, że cvt lepiej się ogarnia po ten adaptacji niż przed awarią.
  10. Problemem okazała się pompa oleju która prawdopodobnie przy wkładaniu skrzyni została uszkodzona. Teraz jest problem z adaptacja skrzyni. Auto jeździ normalnie ale miga kontrolka od skrzyni i w kompie pokazuje że adaptacja nie została ukończona. Czy skrzynia nauczy się sama np po przejechaniu 50km czy trzeba tą adaptację zrobić przez komputer?
  11. Sprawdzaja chlopaki ale nic nie moga znaleźć. Wszystko wygląda jakby było ok. Najdzieqniejsze w tym wszystkim, że auto przejechało ok 20km i dopiero wywalilo błędy i odcięło skrzynię
  12. Bledy po wyjeciu skrzyni i włożeniu spowrotem: P0700 + C0231 błąd ECM, C0232 AT nieprawidłowe C0242 napięcie zasilania ECU C0057 moduł sterujący silnikiem C0045 moduł sterujący skrzynią biegów Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać?
  13. Dostalem screeny z kompa. Trochę jednak tych bledow jest oprocz p0700. C0231 błąd ECM, C0232 AT nieprawidłowe C0242 napięcie zasilania ECU C0057 moduł sterujący silnikiem C0045 moduł sterujący skrzynią biegów Jest coś wspólnego? Jakiś bezpiecznik? Przekaznik? Macie jakiś pomysł?
  14. Hej. Outack 2010 2.5l Panowie, jeste problem i już ręce opadają. CVT została opuszczona celem wymiany uszczelniacza wału tylnego. Po włożeniu, auto przejechalo ok 20km i to by było na tyle. Komputer Autodata (jak dobrze pamiętam) pokazuje błąd p700, w skrzyni czysto. Skrzynia została ponownie opuszczona, bezpieczniki, kable, wiązka wszystko sprawdzone, masa wymieniona. Po włożeniu drugi raz błąd ciagle wisi i nie da się go wykasować. Przy drugim opuszczeniu został wyjęty konwerter, spuszczony olej i pojawił się kolejny problem bo skrzynia dalej stoi i nie "zasysa" teraz oleju. Weszlo ok 5l. Biegi normalnie chodzą. Skrzynia nie była praktycznie ruszana, zjechała tylko na lewarku w dół, po robocie podjechała do góry i została włożona na miejsce. Jakieś pomysły? A może jest ktoś w okolicy Wołomina, żeby podjechać do warsztatu z kompem od subaru i go podłączyć? Może coś akurat pokaże więcej niż ten co mają chłopaki w warsztacie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...