mako69 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 zmiana reduktora nie spowoduje spadku spalania... podłącz kompa zobacz jakie są korekty krótko i długo terminowe i będziesz wiedział czy auto jest w ogole dobzre wystrojone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam wszystkich. Po 3 latach jezdzenia swoim 1.8 rozwazam zalozenie sobie instalacji gazowej, ale w przyszlosci chcialbym wstawic do mojej subarki silnik od legacy 2.2. Czy bede musial zmieniac instalacje gazowa pod drugi silnik? Czy moze ta, ktora zostanie teraz wmontowana bedzie wspolpracowac z nowym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 (edytowane) będzie współpracować jeśli odpowiednio dobierzesz komponenty. Reduktor musi być mocniejszy (minimum do 150 PS) a wtryski najlepiej takie co mają regulacje poprzez wstawianie odpowiednich średnic dysz (bez tego będzie ciężko wyregulować LPG dla silnika 1,8 przy tak mocnym reduktorze) a ja mam takie pytanie do Was: jak sprawdzić czy przyczyną nadmiernego spalania Pb może być cieknący regulator ciśnienia paliwa ??? gdzie to ustrojstwo jest w naszych subarynach ? jeśli by to ustrojstwo ciekło to chyba pod maską powinno się czuć zapach Pb a u mnie nie czuć. Jedynie kiedy czuje zapach Pb to rano jak wyjeżdżam z podwórka cofając do tyłu ale to prawdopodobnie niespalone paliwo czuć wraz z spalinami bo silnik jest jeszcze za zimny? Edytowane 12 Kwietnia 2013 przez ipsx82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 jak wyjeżdżam z podwórka cofając do tyłu ale to prawdopodobnie niespalone paliwo Bo jak cofasz do przodu, to się spala całkowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Na ile miarodajne jest wyliczone AFR dla LPG na podstawie danych z przepływomierza i Tinj (czyli Tinj noPBx mnożnik LPG)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Jedynie kiedy czuje zapach Pb to rano jak wyjeżdżam z podwórka cofając do tyłu ale to prawdopodobnie niespalone paliwo czuć wraz z spalinami bo silnik jest jeszcze za zimny? A tak na poważnie, bez względu na kierunek cofania, nie powinieneś czuć zapachu PB z wydechu. Na ssaniu spaliny z PB mają dość przykry smrodek, ale na pewno nie będzie to zapach nie spalonej PB.Nie telepie ci silnikiem, jak zimny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 dokonam obserwacji przez kolejny tydzień i dam znać dokładniej bo nie zwracałem aż tak szczegółowej uwagi na prace silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satori Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Witam, wiem że pytanie zbyt ogólne (ale stoję przed zagazowaniem Subaryny) jakie komponenty polecacie przy zagazowaniu Outbacka 2,5 N/A sohc z 2008 roku? co się sprawdza tz jaki parownik, jakie wtryskiwacze itp itd. Z góry bardzo dziękuje za info. Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako69 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 jedna kwestia to co założyć a kolejna przez kogo, w jaki sposób i z jakim pojęciem.... Znajdź jakies polecnay warsztat w Twojej okolicy a pojedzie to prawie na wszystkim Ja osobiście polecam Staga na AC i Hanach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A czy ktoś może polecić jakiś dobry warsztat w Olsztynie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 podobno ten na ul. Poranna 21 te. 895239009 jest chwalony przez innych na www.lpg-forum.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ok dzięki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARMEN07 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam drogich kolegów Przymierzamy się z mężem do kupna tego egzemplarza http://otomoto.pl/su...-C24771226.html czy możecie mi polecić jakiś dobry warsztat na dolnym śląsku, głównie o Kotline Kłodzką chodzi, gdzie można zrobić przeglą takiej instalacji? Rozumiem, że nie trzeba wyjmować silnika gdy instalacja lpg jest sekwencyjna z lubryfikatorem ? Czy mogli byście mi powiedzieć coś o tej instalacji BI Fuel ? czy silniki 2.0 Boxer są przystosowane do lpg i ile na nim przejadą ? Co ile trzeba jeździć na przeglądy i regulacje ? Jakie koszty się z tym wiążą ? Pozdrawiam Edytowane 23 Kwietnia 2013 przez KARMEN07 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Małe pytanko do znawców tematu: Czy stag 300 + dwa goldy + hana (czy jak to tam się pisze) nadają się do outbacka 3.6? Czy jakąś inną instalkę polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Witam drogich kolegów Przymierzamy się z mężem do kupna tego egzemplarza http://otomoto.pl/su...-C24771226.html czy możecie mi polecić jakiś dobry warsztat na dolnym śląsku, głównie o Kotline Kłodzką chodzi, gdzie można zrobić przeglą takiej instalacji? Rozumiem, że nie trzeba wyjmować silnika gdy instalacja lpg jest sekwencyjna z lubryfikatorem ? Czy mogli byście mi powiedzieć coś o tej instalacji BI Fuel ? czy silniki 2.0 Boxer są przystosowane do lpg i ile na nim przejadą ? Co ile trzeba jeździć na przeglądy i regulacje ? Jakie koszty się z tym wiążą ? Pozdrawiam pamietaj ze do tego auta powinnas dostac jakikolwiek papier od instalacji gazowej- szczegolnie od butli- potrzebne to jest przy przegladzie w stacji - bez tego moga zaczac sie problemu, bi-fuel czyli instalacja nie zakladana w japoni- tylko przez krajowego dealera [w cywilizowanych krajach tak bylo, my do takich nie nalezymy] przeglady- co 15k km filtry , do przegladu nie wyciagasz silnika, ale do sprawdzenia luzow zaworowych byc moze jak ładny i zadbany to kupujcie, pamietajcie ze przy 105 czeka was wymiana rozrzadu, wszelakich olejow, swiec, plynow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Małe pytanko do znawców tematu: Czy stag 300 + dwa goldy + hana (czy jak to tam się pisze) nadają się do outbacka 3.6? Czy jakąś inną instalkę polecacie? Jak najbardziej, ale jak juz to lepiej KME Tur to sa 2w1 reduktory, starczają podobno do 320KM. Ja od wczoraj mam jeden Gold + KME + Hana w H6, mialem troche obaw, ale podobno wystarcza - zobaczymy po pierwszej trasie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 A co to KME - jakaś instalka? Ja od 10 lat nie miałem gazu wiec trochę w tyle jestem... A i jeszcze jaka butla ci weszła - rozumiem że masz w miejscu na zapas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 (edytowane) A co to KME - jakaś instalka? Ja od 10 lat nie miałem gazu wiec trochę w tyle jestem... A i jeszcze jaka butla ci weszła - rozumiem że masz w miejscu na zapas? Komp KME Diego G3 (miał być KME Nevo ) w poprzednim H4 miałem KME i w sumie było ok. Ja mam My08 EU, wsadzili mi 61l (ale z podgiętym pływakiem ), czyli 650 /240 bo Stako nie robi 650/250, które także wchodzi. Podobno 650/270 nie da rady, bo się nie zamknie podloga. W nowszym, może i większy wejdzie, trzeba wneke pomierzyć a w necie masz wymiary zbiorników. Plus jest taki, że na razie wchodzi 55l i mam poupychane pod podłogą wszystkei graty typu trojkąty, kable, linki, haki, klucze, itd. Teraz doczytałem, że sie dopytujesz ogólnie co to KME - to rodzimy producent m,in elektoniki LPG ze Zgierza. Edytowane 25 Kwietnia 2013 przez sherif 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam, wiem że pytanie zbyt ogólne (ale stoję przed zagazowaniem Subaryny) jakie komponenty polecacie przy zagazowaniu Outbacka 2,5 N/A sohc z 2008 roku? co się sprawdza tz jaki parownik, jakie wtryskiwacze itp itd. Z góry bardzo dziękuje za info. Pozdrawiam serdecznie Mam forka z 2008 z identycznym silnikiem i LPG BRC P&D, reduktor genius MAX, wtryski BRC zolte, miedz 8mm. Nie mam najmniejszych problemiw od 80kkm Edytowane 26 Kwietnia 2013 przez ppmarian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 panowie, od jakiegoś tygodnia mam ten problem, że przy przełączaniu się na "podtlenek elpidżi" i na postoju (np na światłach) czuć gaz w samochodzie.... może mi ktoś doradzić czym to może być spowodowane?? jakaś nieszczelność w instalacji czy coś do wymiany?? to moje pierwsze auto z lpg (krzystam z niego 50/50 z benzyną bo nigdy nie byłem do tego przekonany) i jako laik nie wiem od czego zacząć/gdzie szukać przyczyny.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 jako laik jako na pewno nie jest laikiem ale Ty skoro jestes, jedź do ogarnietego gazownika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 jedź do ogarnietego gazownika... planowałem w czerwcu wybrać się na wymianę filtrów i "przegląd" całej instalacji (bo poprzedni właściciel przez rok nic przy niej nie robił) i chciałem przy okazji powymieniać filtry (powietrza i kabinowy) i zmienić olej, a tu taki psikus... a że się na instalacjach nie znam, to wolałem zapytać bardziej ogarniętych ludzi niż zdać się na gazownika który poleci mi wymianę reduktora, a później może połowy instalacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 jako laik nie wiem od czego zacząć/gdzie szukać przyczyny.... otworzyć maskę i niuchać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 kup sobie spray za kilkanascie zlotych i psikaj na wszystkie laczenia instalki od reduktora poczawszy, oczywiscie na wlaczonej instalce by gaz mogl sie ulotnic jest jeszcze opcja ze masz wydech rozszczelniony gdzies z przodu, i ten nawaniacz tez wtedy czuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 U mnie ostatnio pekla (na zgrzewie) plastykowa listwa-rozdzielacz (google "romano" ). Pianką ciezko bylo znalezc winowajce. Polecam wlaczyc silnik, przelaczyc na gaz, wylaczyc silnik i sluchac pod maska, gdzie syczy Wtedy pianka mozna dokladnie zlokalizowac problem. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się