Skocz do zawartości

zyggi

Użytkownik
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    GF 1.6

Ostatnie wizyty

245 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zyggi

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

3

Reputacja

  1. o ile mnie pamiec nie myli to ktos tu kiedys pisal ze pompa wspomagania dawala takie dzwieki ze czujnik interpretowal to jako spalanie stukowe..pozatym wprawne ucho(moje nie) potrafic rozpoznac spalanie stukowe..radze wiec podpiac czujnik luzem i jezdzic, od czasu do czasu osluchac..i tyle
  2. kup czujnik na bayu na parenascie dolcow czy tez funtow i nie rob scen dziala - sprawdzone
  3. mnie tez zaczelo huczec, zlewany plyn wygladal jak do wspomagania i byl spieniony..widac nie nalezy zmieniac skoro dziala
  4. jak ci sie przy -10 wlaczyly wentylatory tzn ze masz sporo powietrza w ukladzie....ogrzewanie na maksa i jezdzic i nastepnego dnia przed jazda sprawdz poziom w wyrownaczym, jak przy minimum dolej do polowy i tak do czasu az nie bedzie wialo zimne powietrze
  5. cisnienie pojawia sie ze wzgledu na wzrost temperatury, ogrzewanie na maksa i pokulaj sie po okolicy, sprawdzajac co pewien czas poziom plynu w wyrownawczym, odpowietrzy sie po czasie
  6. zyggi

    LPG w Subaru

    gaz jest z roznych rozlewni wiec jeden moze troche bardziej "pachniec", inny mniej - to kwestia stezenia tego srodka ktory jest dodawany
  7. sprawdz termostat, albo jest otwarty albo go po prostu nie ma, co by oznaczalo ze auto sie przegrzewalo i zostal zdemontowany - przypadek z autopsji
  8. zyggi

    Szarpanie ale nietypowo :)

    ja bym raczej sprawdzil sprzeglo...w moim podobnie sie czasem dzieje ale ja olalem temat...auto do zarzniecia, nie do inwestowania
  9. ja jezdze na nalewkach COLLINS WINTER EXTREMA w firmowym aucie, nie dosc ze huczy jak przy nalocie, to cala reszta to masakra!! te opony sa typowo na snieg, ewentualnie drogi gruntowe, zadna inna nawierzchnia nie wchodzi w gre, na dodatek mokry asfalt i okolice 0 st. C i jezdzi sie na nich jak na lodzie, lekkie depniecie w hamulec i abs dziala, poslizg przy delikatnym ruszaniu, na zakretach czuc ze auto zaczyna jechac prosto moze w 4x4 byloby troche lepiej ale cudow nie ma...i to wszystko za jakies 60-70% wartosci wzglednych zimowek...moim zdaniem nie warto
  10. zyggi

    check engine

    chyba lod traktoruff te trzy rzeczy wystepuja w kazdym aucie i nie maja nic wspolnego ze "specyfika subaru"!!! a ze niestety obd i kompy do kasowania wychodowaly miliony mechanikuff kasowaczy to juz inna sprawa
  11. prosty przyklad jak mozna zobaczyc kostke. u wujka google wpisujemy: czujnik spalania stukowego subaru i mamy wyniki ponizej(w formie foto) https://www.google.pl/search?q=czujnik+spalania+stukowego+subaru&safe=off&client=firefox-a&hs=psM&rls=org.mozilla:pl:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=cIO1UojvAaWL4gS1lYCYDw&ved=0CFMQsAQ&biw=1280&bih=615 jak widac sa takze 3-pinowe, u mnie byla 1-pin, sa i 2-pin jesli nie wiesz jaki byc powinien, nie masz zadnej z kostek w aucie to tutaj: http://opposedforces.com/parts/impreza/ poszukaj sobie jaki byc powinien czujnik i jak juz go zalatwisz to albo go zdrutujesz, zlutujesz albo zrobisz zastepcza kostke proste?
  12. czujniki sa 1 i 2 przewodowe, kostka jest idiotoodporna, pytac o kolor przewodow nie ma po co, szukaj kostki, jak nie wiesz jak wyglada to szukaj jaki powinienes miec czujnik, foto z kostka znajdziesz bez problemu
  13. nie przesadzaj, wszystko się sypie jak jest stare .... lepsza nowa Centra niż stary Bosch, Varta, czy Panasonic .... akumulatory się zużywają i po kilku latach trzeba je wymienić i tyle przesadza to sie kwiatki w ogrodzie, akumulatory z pierwszego montazu wytrzymuja 8-10 lat, kolejne np. wspomniana centra juz 2-3 razy mniej - moze wyjasnisz dlaczego tak sie dzieje? bo kilku to moze byc 2 a takze i 9 ;] data produkcji jest zakodowana, moze wpisac odpowiednie haslo i "dekoder" sie znajdzie - centra ktora jest u mnie ma date produkcji okolo polowy roku 2009, zime 2012/2013 przeszla bez zajakniecia za to w pierwsze cieple dni 2013 roku odmowila posluszenstwa po wyszukaniu kilku informacji dobralem sie do niej zgodnie z sugestia ze w skrajnych celach najszybciej ubywa elektrolit po nawierceniu monowieka okazalo sie ze poziom elektrolitu jest ponizej krawedzi plyt o okolo 1cm, po zalaniu i naladowaniu do pelna akumulator letnie upaly wytrzymal bez problemu jesli masz kupic jakikolwiek akumulator jedna rada - KUP Z KORKAMI - inaczej co 3-4 lata bedziesz mial powtorke z rozrywki
  14. przede wszystkim to jaka centra i ile lat ma bo jak "wszyscy"? wiemy sypia sie jak stare k... po 3-4 latach... i to jest problem
  15. te prostowniki z lidla nie sa takie dobre, wprawdzie diodami sygnalizuja ze naladowany ale wtedy podlaczajac zwykly prostownik automatyczny okazuje sie ze akumulator moze przyjac jeszcze sporo pradu, na dodatek jesli ktos ma padniety aku o napieciu ponizej 10V i chcialby go rozruszac to ten prostownik go nie rusza, a zwykly automat tak, szwedzki ctek takze, a na nim zdaje sie jest ten lidlowski wzorowany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...