Jump to content

Dorsz914

Użytkownik
  • Content Count

    523
  • Joined

  • Last visited

About Dorsz914

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 05/02/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warmia
  • Auto
    Była Impreza 2.5 RS teraz jest Impreza 2.5 WRX Hawk/ STI MY11

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dorsz914

    Audio w subaru

    Siemanko. Jakie radyjko z androidem byście polecili do Subaru imprezy wrx sti 2011? Cena Maks 1700 zł i żeby obsługiwało połączenia OBD.
  2. Od czego mamy nawigację? Poprowadzi nas do toru i po torze
  3. Ktoś tu jeszcze żyje? Może wypad na gokarty? Po tak długiej przerwie mogą być ciekawe czasy
  4. Wyskoczył mi taki błąd jak podany w temacie. Z tego co sobie przetłumaczyłem ma to związek z położeniem wałka rozrządu. Czy to będzie problem samego czujnika? Gdzie można go namierzyć? Impreza STI 2011
  5. U Mnie wyglądało to tak: Na początek olej mineralny na pierwsze odpalenie i 20 minut na biegu jałowym. Na pierwsze 1000km specjalny olej millers do docierania silnika.(zmieniony co 500km) i na koniec motul 5w40 docelowy, który też wymieniłem po 500km. Później wymiany oleju co 6000km i jest git, ale tak jak piszą wyżej niech mechanik powie jak dotrzeć Twój silnik.
  6. Odpuszczam na razie montaż tej pompy bo chyba coś źle robię. Zamontowałem teraz inną OEM i hasa, ale dzięki za wszystkie podpowiedzi.
  7. Ogólnie na starej pompie z odpalaniem problemu nie miałem. Świeczki nowe, a keble powinny być ok. Kiedyś podobny problem miałem zakładając inną pompę oryginalną tyle że używaną. Po zamontowaniu niby działało, ale pojeździłem trochę zgasiłem i klops.Wtedy założyłem, że po prostu padła. Po założeniu starej jeździ. Może problemem jest regulator ciśnienia ? Nowa pompa daję duże ciśnienie, a regulator tego nie normuje?
  8. Na starej odczuwam lekkie duszenie się auta, dlatego chcę zmienić na inną. Ogólnie poszedłem za radą @owad i poprzekrecalem kilka razy kluczykiem żeby spróbować przepchac paliwo. Samochód zaskoczył zaczął się telepać, ale po czasie się unormował i chodził. Przejechałem kilkanaście metrów w to i spowrotem i zgasilem go sam. No klops znowu nie pali.
  9. Z węża przy pompie. Ogólnie już myślałem że to zapowietrzenie bo odpalił, a nawet jeździł. Zgasilem go i znowu nie odpala. :/
  10. Witam forumowiczów. Jestem po dwóch próbach montażu innej pompy paliwa i obie zakończone niepowodzeniem. Pierwsza była używana OEM, samochód nie odpala więc myślę sobie uszkodzona. Teraz zamontowalem nowa Dw200. Wysokość taka sama jak OEM i nadal auto nie odpala. Nie montowalem OEM-owego sitka ponieważ było nieco luźne więc pompa mogła zaciągać paliwo bokiem. Podpowiedzcie co może być przyczyną bo już głupieje. Edit1 Po wypięciu węży tryska paliwem więc pompa pompuje. Impreza wrx 2006 hawk Zdjęcie jak zamontowana mam pompę.
  11. Tak to już chyba nigdy już nie będzie. Opony mocno nie dostały bo tam jest sporo czystego lodu. Mniej więcej tak to wygląda:
  12. Góry piachu są i raczej za szybko się tego nie pozbędą. Opony to sobie dziś poustawialiśmy żeby sobie trasę wytyczyć bez bolesnych dziur. Kilka większych kawałków asfaltu powyrzucaliśmy z trasy, ale sprzątać całej płyty raczej nie ma sensu.
×
×
  • Create New...