Lisek Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Ale co wg Ciebie powinno miec zeby sie wyrozniac? Czy chcesz czy nie kazde kolejne auto ktore kupisz tez bedzie mialo kompromisow coraz wiecej kompromisow. Takie czasy, nic nie poradzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Ale co wg Ciebie powinno miec zeby sie wyrozniac? Chociażby nie skastrowany silnik i nie pseudo haldex. Levorg auto rodzinne ? Chyba dla pary bez dzieci. Przy ustawieniu fotela pasażera odległość od oparcia tylnej kanapy taka jak w Hondzie Jazz . Przy sporym fotelki wpiętym w isofix zbyt mało miejsca na nogi. Kiedyś były modele Subaru które mimo paru słabych punktów miało też parę bardzo mocnych. Teraz Levorg czy Outback są nijakie. Odrzucając sympatię do marki naprawdę nie widzę czym Levorg przewyższa konkurencję. Obecnie na rynku europejskim chyba tylko FXT ratuje sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Czy ja wiem czy Levorg i OBK są nijakie? Mimo wszystko napęd jednak raczej na plus, Lineartronic tez ma wielu zwolenników. Pewność prowadzenia tez na plus. Levorg raczej budzi u ludzi zaciekawienie, ładny jest Ale fakt, w OBK brak 3,6, w Levorgu 2.0. A Skoda i tak lepsza od Subaru 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Jak juz bylo zauwazone tu wiele razy cena wzrosla by na tyle ze wiekszosc zainteresowanych by odpuscila.Zaraz bylo by gadanie ze Skoda za 230 KM w Octavii RS chce 130 tys PLN a Subaru chce 200 tys PLN za np 240KM jak w XT. Kiedy w koncu zrozumiecie ze w 2017 roku nie dostaniecie super zapierdalacza bez elektronicznych systemow z mega "charakterem" i trwalym na 500 tys km za jedyne 100 pare tysiecy PLN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Z tą hondą jazz to Cię chyba poniosło (choć jest to przestronne auto). Nie wiem w ilu autach konkurencji jest regulacja pochylenia oparcia tylnej kanapy (bardzo przydatna przy fotelikach dziecięcych). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Kiedyś rodziny mieściły się w maluchu, a teraz to muszą mieć przynajmniej przedłużanego Sprintera albo Ducato Maxi bo inaczej lipa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
libero70 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Zmieniałem całe lampy do jazdy dziennej Hmm, lampy te są dwufunkcyjne, jest żarówka DLR z przodu i z tyłu jest przeciwmgłowa, jak zmieniłeś całe lampy to rozumiem, że obie funkcje są. Wymiana samej żarówki DLR na ledową to nie problem, trzeba tylko nabyć krótką P13W. Dalej uważam, że jako dzienne lepsze byłyby te obrysowe ledy wokół drogowych (tak jak mają najnowsze Forestery). Gwoli ścisłości - wymieniane były dwufunkcyjne lampy z przodu - do jazdy dziennej i przeciwmgielne - obie funkcje działają - sprawdzone 10 minut temu. . Decyzja o wymianie podjęta w momencie składania zamówienia u dealera - wiec lampy oryginalne jak mniemam. Dzisiaj trochę testów - pierwsze wrażenie z wnętrza - masa przycisków, wyświetlacze też trzy - ale...wbrew pozorom logicznie i praktycznie, do ogarnięcia . Zestaw głośnomówiący sparowany bez problemów z chińskim Elephone P9000 - jakoś rozmów całkiem przyzwoita. Wykonanie - no cóż, ja jestem bardzoo zadowolony, Jutro kilka zdjęć postaram się wkleić. Z pełnym przekonaniem i jednym głosem z kol. Christophem - to wspaniały pojazd, gdybym chciał szaleć to inna decyzja by była...a tak mam samochód który odpowiada mi w 100% - zarówno wizualnie ( ahhh ten wlot w masce .....) jak i technicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Jak juz bylo zauwazone tu wiele razy cena wzrosla by na tyle ze wiekszosc zainteresowanych by odpuscila.Zaraz bylo by gadanie ze Skoda za 230 KM w Octavii RS chce 130 tys PLN a Subaru chce 200 tys PLN za np 240KM jak w XT. Kiedy w koncu zrozumiecie ze w 2017 roku nie dostaniecie super zapierdalacza bez elektronicznych systemow z mega "charakterem" i trwalym na 500 tys km za jedyne 100 pare tysiecy PLN? Uparli sie na dychawiczny 1.6 (czyt. Ekologiczny) silniki, majac 2.0 dit na polce ok Uparli sie wykastrowany naped cvt+ mpt majac na polce cvt + vtd ok Ale Co szkodzilo zrobic np w pelni wylaczalny esp i dolozycza za kilka stow pln chlodnice AT To sa drobnoski ale wlasnie takimi drobnostkami subaru zawsze roznilo sie od konkurencji, a teraz kisiel jak u wszystkich.... wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vabank Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Jak juz bylo zauwazone tu wiele razy cena wzrosla by na tyle ze wiekszosc zainteresowanych by odpuscila.Zaraz bylo by gadanie ze Skoda za 230 KM w Octavii RS chce 130 tys PLN a Subaru chce 200 tys PLN za np 240KM jak w XT. Kiedy w koncu zrozumiecie ze w 2017 roku nie dostaniecie super zapierdalacza bez elektronicznych systemow z mega "charakterem" i trwalym na 500 tys km za jedyne 100 pare tysiecy PLN? Uparli sie na dychawiczny 1.6 (czyt. Ekologiczny) silniki, majac 2.0 dit na polce okUparli sie wykastrowany naped cvt+ mpt majac na polce cvt + vtd ok Ale Co szkodzilo zrobic np w pelni wylaczalny esp i dolozycza za kilka stow pln chlodnice AT To sa drobnoski ale wlasnie takimi drobnostkami subaru zawsze roznilo sie od konkurencji, a teraz kisiel jak u wszystkich.... wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Jak juz bylo zauwazone tu wiele razy cena wzrosla by na tyle ze wiekszosc zainteresowanych by odpuscila.Zaraz bylo by gadanie ze Skoda za 230 KM w Octavii RS chce 130 tys PLN a Subaru chce 200 tys PLN za np 240KM jak w XT. A nie mogliby w ofercie mieć i 1.6 i 2.0 ? Nawet niech by kosztował sporo więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Jak juz bylo zauwazone tu wiele razy cena wzrosla by na tyle ze wiekszosc zainteresowanych by odpuscila.Zaraz bylo by gadanie ze Skoda za 230 KM w Octavii RS chce 130 tys PLN a Subaru chce 200 tys PLN za np 240KM jak w XT.A nie mogliby w ofercie mieć i 1.6 i 2.0 ? Nawet niech by kosztował sporo więcej.A dlaczego niby tak sporo więcej? To to samo auto, obecna wersja silnik przecież również ma, akcyza na tym samym poziomie. FXT też ma 2.0 DIT, nie widzę przyczyny dla której Levorg z tym silnikiem miałby być droższy od Forka XT Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Lutego 2017 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Myślę, że problem ogólnej oferty Subaru w Europie jest taki sam. To nie jest niestety najważniejszy rynek dla FHI.... Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Jak juz bylo zauwazone tu wiele razy cena wzrosla by na tyle ze wiekszosc zainteresowanych by odpuscila.Zaraz bylo by gadanie ze Skoda za 230 KM w Octavii RS chce 130 tys PLN a Subaru chce 200 tys PLN za np 240KM jak w XT.A nie mogliby w ofercie mieć i 1.6 i 2.0 ? Nawet niech by kosztował sporo więcej.A dlaczego niby tak sporo więcej?To to samo auto, obecna wersja silnik przecież również ma, akcyza na tym samym poziomie. FXT też ma 2.0 DIT, nie widzę przyczyny dla której Levorg z tym silnikiem miałby być droższy od Forka XT Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka A ja tych przyczyn widzę kilka... EU nie jest najważniejszym rynkiem dla FHI. Levorg to nowe auto, musi się zadomowić na rynku więc weszli ostrożnie z jednym silnikiem redukując koszty ewentualnej porażki auta na rynku. Brak większych mocy produkcyjnych. Zwiększone zainteresowanie wersją 2,0 DIT która nie była by dostępna w odpowiedniej ilości egzemplarzy to kiepski PR na początek. Mała ilość dostępnych aut powodowałoby brak możliwości negocjacyjnych u dealerów.Wyprzedaży rocznika pewnie by nie było. Pozycjonowanie auta we własnej gamie modelowej jak i względem konkurencji. Dobrze wyposażona Skoda Octavia kosztuje ok 90-100 tyś a RS ok 130 tys i więcej więc analogicznie 1,6 DIT za 130 tyś a 2,0 DIT za 170-180 tys . Tak to musi wyglądać. 240 lub wiecej KM w dobrze wyposażonym rodzinnym kombi nie może kosztować ciut więcej niż 1,6 DIT bo to tańszy model powinień ciągnąć sprzedaż a mocniejszy być tylko dodatkiem. Więcej sprzedanych Levorgów 2,0 DIT to większa emisja flotowa CO2 więc kolejne problemy dla pozostałych modeli. Dla mnie wyprzedażowa cena Levorga w ok 130 tyś za GT-S to jest max ile to auto powinno kosztować. Przy wysokim EUR ceny oscylowały w okolicach 145 tyś a to już niestety za dużo. Gdybym miał kupować to celowałbym w Comforta z wyprzedaży rocznika za ok 117-120 tyś. Edytowane 6 Lutego 2017 przez Lisek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 I pewnie jest tak, jak pisze Lisek. Swoją droga, czy naprawdę niezbędne jest 200+ koni, żeby bezpiecznie korzystać z naszych samochodów w normalnym ruchu? Jak chyba każdy wolę/lubię mieć "więcej mocy pod nogą", ale na potrzeby większości użytkowników te 170KM wystarcza. Potwierdzają to zadowoleni użytkownicy Levorga, prawda? IMHO to bardzo fajne auto, jedyny powód dla którego przegrał u nas z OBK to mniej miejsca w kabinie i bagażniku. Gratuluję wszystkim posiadaczom tego nietuzinkowego auta. Czasem widuje w Warszawie, zawsze się obejrzę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 I pewnie jest tak, jak pisze Lisek. Swoją droga, czy naprawdę niezbędne jest 200+ koni, żeby bezpiecznie korzystać z naszych samochodów w normalnym ruchu? Jak chyba każdy wolę/lubię mieć "więcej mocy pod nogą", ale na potrzeby większości użytkowników te 170KM wystarcza. Potwierdzają to zadowoleni użytkownicy Levorga, prawda? IMHO to bardzo fajne auto, jedyny powód dla którego przegrał u nas z OBK to mniej miejsca w kabinie i bagażniku. Gratuluję wszystkim posiadaczom tego nietuzinkowego auta. Czasem widuje w Warszawie, zawsze się obejrzę Jak wielkość wnętrza w porównaniu do V60 cc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drtulp Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 ...na potrzeby większości użytkowników te 170KM wystarcza. Potwierdzają to zadowoleni użytkownicy Levorga, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) I pewnie jest tak, jak pisze Lisek. Swoją droga, czy naprawdę niezbędne jest 200+ koni, żeby bezpiecznie korzystać z naszych samochodów w normalnym ruchu? Jak chyba każdy wolę/lubię mieć "więcej mocy pod nogą", ale na potrzeby większości użytkowników te 170KM wystarcza. Potwierdzają to zadowoleni użytkownicy Levorga, prawda? IMHO to bardzo fajne auto, jedyny powód dla którego przegrał u nas z OBK to mniej miejsca w kabinie i bagażniku. Gratuluję wszystkim posiadaczom tego nietuzinkowego auta. Czasem widuje w Warszawie, zawsze się obejrzę Coś w tym jest, że 170 koni w tym aucie nie jest problematyczne przy codziennym użytkowaniu... to drugi raz mocniej bym się zastanowił, czy aby na pewno 'wystarczy'. Jest mały niedosyt, szczególnie użytkując jakiś czas subaru z wiatrakami i mocą powyżej 200 koni. Buda i cała reszta w levorgu prosi się o 2.0 DIT, pakując komplet pasażerów i bagaż 170 koni w benzynie już tak bardzo nie porywa, pomijając ewentualne wysokogórskie tereny - dla których uważam, że subaru jest stworzone. Nie, nie żebym narzekał, ale... czy kolejny raz wybór byłby tak samo oczywisty... Chyba tak samo jak 2.0 DIT, w levorgu po prostu brakuje diesela... Nawet jeśli ch@# ze spalaniem i ceną ostateczną to ta przyrównywana i legendarna na forum octavia, mimo że VAGa nie lubię, wydaje się być zajedobrą konkurencją, szczególnie po wypuszczeniu rs'a z awd i 184 konnym klekotem. P.S./Edit: Szukam lewego lusterka do levego... wiem, że w graciarni już wisi, ale może ktoś, coś... na szybko... Ojca trochę poniosło/wyniosło, może akurat nie trzeba będzie lecieć na grubo zamawiając nowego Edytowane 6 Lutego 2017 przez mmarcinek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Nawet jeśli ch@# ze spalaniem i ceną ostateczną to ta przyrównywana i legendarna na forum octavia, mimo że VAGa nie lubię, wydaje się być zajedobrą konkurencją, szczególnie po wypuszczeniu rs'a z awd i 184 konnym klekotem. Dlatego nie rozumiem polityki Subaru na rynek EU. Konkurencja dla Levorga mocna, Skoda, VW, Seat, kto wie czy Koreańczycy czegoś nie wykombinują. Jak się jest pionkiem, a takim Subaru jest przy dużych koncernach, to chyba nie konkuruje się tym samym bo nie ma szans. Czy nie warto przyatakować niszy typu mocne kombi 4x4 + wersja podniesiona ? Z mocą 2.0 DIT to praktycznie zostaje w tej cenie tylko VW 300KM a jakby była wersja podniesiona to konkurencji nie ma wcale ! Parametrowo najbliżej byłoby V60 CC 245KM i pewnie jakieś Audi ale to inny pułap cenowy - zakładam, że Levorg 2.0 DIT byłby w cenie nie większej niż FXT. Edytowane 7 Lutego 2017 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Paradoksalnie nie każda firma jest zawsze nastawiona na konkurencje i zysk za wszelką cenę realizowany w każdym segmencie rynku jak np Audi czy VW produkujące auta co pół rozmiaru. Może ich strategią jest być na rynku EU i nie być stratnym na razie stratnym bo na większe inwestycje nie mogą sobie pozwolić? Tego nie wiemy. Strasznie upraszczacie sprawę Panowie. To nie jest takie proste włożyć inny silnik do auta i heja na statek do EU i rynek jest nasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Ostatnio spędziłem praktycznie cały dzień za kółkiem levorga i przyznaję, z nieukrywaną przyjemnością, że to świetne auto. Wszystko mi w nim pasowało z wyjątkiem jednego - dla mnie jest za mały. Nie mówię o gabarytach całego auta, tylko o pozycji kierowcy. Nie byłem w stanie dobrać sobie idealnej pozycji pomimo opuszczenia fotela maksymalnie w dół.' Gdyby nie ta jedna rzecz, to auto rewelacyjne. Dla równowagi, idealnie jest mi w nowym OBK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Paradoksalnie nie każda firma jest zawsze nastawiona na konkurencje i zysk za wszelką cenę realizowany w każdym segmencie rynku jak np Audi czy VW produkujące auta co pół rozmiaru. FHI ma akurat najwyższą rentowność wśród producentów samochodów. A prowadzona w Europie polityka wynika z chłodnego rachunku ekonomicznego ... i trudno się dziwić, w końcu jest notowana na giełdzie. A jak wiadomo na giełdzie rządzą wyniki finansowe, osiągany zysk, dynamika, EBITDA, P/E etc. Gdyby były perspektywy wzrostu zysku FHI, po wprowadzeniu kolejnych modeli w Europie, na pewno by to zrobili. A pewno koszty są zbyt duże (może konieczna byłaby budowa fabryki), aby uzyskać zakładany zysk. A i regulacje UE są niepewne i dość restrykcyjne. Łatwiej zarabiać na mniej wymagających rynkach. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Ale to dalej nie tlumaczy dlaczego esp nie jest w pelni wyłączalny czy brak glupiej chlodnicy AT wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Ty zyjesz w przekonaniu ze producenci samochodów robia wszystko zeby dogodzic uzytkownikom czy raczej na nich jak najwiecej zarobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Ty zyjesz w przekonaniu ze producenci samochodów robia wszystko zeby dogodzic uzytkownikom czy raczej na nich jak najwiecej zarobic?Uwazasz ze sprzedaz spadlaby gdyby levorg mial wylaczalny w pelni esp? P.S. pracuje w branży moto i wiem na czym zarabiamy. Właśnie na robieniu "dobrze" klientowi i odpowiednio za to go kasujac wysłane z tel. Edytowane 7 Lutego 2017 przez ppmarian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Nawet jeśli ch@# ze spalaniem i ceną ostateczną to ta przyrównywana i legendarna na forum octavia, mimo że VAGa nie lubię, wydaje się być zajedobrą konkurencją, szczególnie po wypuszczeniu rs'a z awd i 184 konnym klekotem. Dlatego nie rozumiem polityki Subaru na rynek EU. Konkurencja dla Levorga mocna, Skoda, VW, Seat, kto wie czy Koreańczycy czegoś nie wykombinują. Jak się jest pionkiem, a takim Subaru jest przy dużych koncernach, to chyba nie konkuruje się tym samym bo nie ma szans. Czy nie warto przyatakować niszy typu mocne kombi 4x4 + wersja podniesiona ? Z mocą 2.0 DIT to praktycznie zostaje w tej cenie tylko VW 300KM a jakby była wersja podniesiona to konkurencji nie ma wcale ! Parametrowo najbliżej byłoby V60 CC 245KM i pewnie jakieś Audi ale to inny pułap cenowy - zakładam, że Levorg 2.0 DIT byłby w cenie nie większej niż FXT. OBK z 2.0 DiT tez by powalczył... wtedy i z Audi. Luźne spekulacje, ale az żal, ze zrezygnowali z tych pożądanych wesji zwykłych kombi, choćby cos na kształt specb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się