Skocz do zawartości

drtulp

Nowy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Legacy IV 2.0 SOHC, Levorg 1.6 DIT

Ostatnie wizyty

286 wyświetleń profilu

Osiągnięcia drtulp

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

5

Reputacja

  1. Gratulacje i szerokości! Jaki kolor?
  2. Porównaj podobnie wyposażone modele innych marek - cena Levorga jest naprawdę OK. Gratulujemy zakupu - pochwal się nowym po odbiorze:)
  3. Trzeba było pomachać, to byśmy się poznali Co do boczków - trzeba wczuć się w samochód, wtedy samo się jakoś tak robi. Bez paniki i gwałtownych ruchów ESP pozwala się pokręcić. A tak na poważnie, Levorg to fajna maszyna jest. To dobry kompromis wielu cech - rewelacyjnie się prowadzi, nie ma kompleksów jeśli chodzi o komfort i wykończenie, budzi respekt wyglądem. Silnik z optymalną mocą, może wolałbym, żeby skrzynia była szybsza w działaniu przy niższych prędkościach. Napęd - owszem, nie jest to SAWD, ale po przesiadce do mojego starego Legacy IV, który na śliskim jest demonem pewności prowadzenia, doceniam elektronikę, która rządzi napędem w Levorgu - o niebo pewniej się nim steruje! Wyposażenie max wersji jest niezłe. Nie głupie to autko jest
  4. Mójz klimą w pozycji AUTO na dość krótkich dystansach w mieście od tankowania do tankowania wg dystrybutora zjada ok. 15 litrów. Jazda najczęściej w trybie SPORT.
  5. drtulp

    Moje Subaru

    Śliczne te Levorgi. Gdyby jeszcze wersja 2,0DIT i byłoby to best Subaru ever. Jeśli chodzi o właściwości jezdne, kontrolę w zakrętach - niesamowita maszyna. Nie mam zbyt wygórowanych potrzeb, chyba dlatego uważam, że te 170KM w zupełności do fajnej jazdy wystarczy. Protoplasta A co tam masz za halogeny? Jakieś do jazdy dziennej czy co? yyy... nie wiem jakie to to ma światła:) ...automatyczne:)
  6. Ciąg dalszy zaleworżania forum:) MY17, GT-S, biała perła! Też mam takie na zimę! Znam je z Legacy, spisywały się dobrze, ale w rozm. 205/55, zobaczymy w zimie.
  7. drtulp

    Kolektor wydechowy

    Jakieś konkrety w tym temacie? Chętnie bym pobulgotał bardziej moim Legacy IV 2.0 N/A
  8. Chętnie podepne się pod temat czyszczenia przepustnicy - są śródki w sprayu, ale nie mam pojęcia na tamat ich skuteczności (w Nysce Primerze starej po czyszczeniu takim środkiem, na druciku przepływomierza pozostał piekny "jeż" z brudu...) Kto, jak i gdzie czochrał swoją przepustnicę? Proszę się tu ładnie przyznać, bo od dłuższego czasu się do tego przymierzam, może wiosna mnie tchnie w końcu:)
  9. wiem, że to OT, ale pociągnę za język Możliwe że dysze są np brudne, skoro objaw to wyłącznie zwężenie wachlarza do pojedynczego strumienia wyłącznie w duże mrozy, na dość specyficznym płynie, który był wtedy naprawdę gęsty? W codziennym użytkowaniu z innym już płynem i w mniejsze mrozy i cieplejsze dni wszystko gra jak ta lala.
  10. W moim Legasie MY05 boczne szybki są równie pieknie porysowane - taki już kupiłem. Szczerze? Nie przeszkadza mi to:) Jazda daje tyle frajdy, że rysy na szybie stają się niezauważalne. TTTM A bardziej denerwuje mnie zachowanie spryskiwacza przedniej szyby na mrozie. MImo używania naprawdę dobrego, profesjonalnego płynu, przy większych mrozach zamiast robić mgłę, pewnie z racji gęstnienia płynu sikają jak punktowe:) Też tak macie?
  11. drtulp

    Szarpanie . L IV 2.0 N/A

    Poważnie z tym wieczornym testem ze spryskiwaczem?
  12. http://www.subaru.pl/akcja/sprawdz_vin3.php?action=result Sprawdzać swoje subarynki!
  13. Dziękuję za szybką i rzeczową odpowiedź. Mam nadzieję, że mój Niemiec z pochodzenia jeśli będzie potrzebował takiej korekty to ją otrzyma. Gdzie szukać informacji o rozpoczęciu akcji w okolicach listopada/grudnia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...