marioCas Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Od kwietnia zrobiłem już Levorgiem 1.6 Turbo prawie 5k kilometrów pomimo, że do pracy nim nie dojeżdżam. To co w nim uwielbiam to to, że jazda nim nigdy mi się nie nudzi. Chce się nim jeździć bez końca. Każda najmniejsza podróż, choćby tylko 6km tam i z powrotem to ogromna przyjemność. Technologia S-AWD i silnik Boxer to kozackie połączenie, w ogóle niedoceniane, ale to już zasługa katastrofalnego marketingu firmy. W lipcu zrobiłem przegląd przy 60kkm, do wymiany poszły zużyte przednie tarcze hamulcowe. Całościowy koszt utrzymania samochodu jednak wysoki, trochę wyższy niż się spodziewałem, a jeszcze czeka mnie zakup zimówek Yokohamy w tym roku. Na dzień dzisiejszy całościowy koszt utrzymania, nie licząc zakupu fotelików dla dzieci to 3342 €. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Okładka japońskiego magazynu motoryzacyjnego prezentuje nowości targów Tokyo 2019, wśród nich prototyp nowego Subaru Levorg. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Oo, ma kurnik na masce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Oo, ma kurnik na masce Kurnika w Europie pewnie nie będzie miał ale za to jakieś 150 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miketyson Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 https://autokult.pl/35307,tokyo-motor-show-2019-subaru-levorg-prototype-nowy-wyglad-i-silnik wersje wrx i sti ? autor moze pomylil z odrebnymi modelami :P ciekawe ile z tego 1.8 wycisna.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 2 godziny temu, polak900 napisał: Kurnika w Europie pewnie nie będzie miał ale za to jakieś 150 koni To kurnik w negatywnie, więc może będzie. W końcu jakoś trzeba podać powietrze do turbo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 https://www.motor1.com/news/389728/subaru-levorg-sti-sport-prototype-2020-tokyo/amp/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 Na razie na niemieckiej stronie Subaru jest Levorg MY20, w zasadzie taka Impreza kombi wyszła: wolnossące 2,0 150KM. Ciekawe czy się doczekamy tych mniejszych doładowanych silników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapalus Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 A w Szwecji nowego Levorga 2.0 nie bedzie, oficjalne info z salonu Subaru sprzed tygodnia. Zostaja tylko uzywki 1.6 i koniec poki co. Tylko Outback, Forester i XV zostaja w ofercie.Sent from my SM-G970F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 Teraz, kapalus napisał: A w Szwecji nowego Levorga 2.0 nie bedzie, oficjalne info z salonu Subaru sprzed tygodnia. Zostaja tylko uzywki 1.6 i koniec poki co. Tylko Outback, Forester i XV zostaja w ofercie. Sent from my SM-G970F using Tapatalk Konsekwentnie skupiaja sie na SUV / crossover'ach, jak wczesniej i zapowiadano... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 26 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 W Polsce też nie będzie Levorga, oficjalnie, gdyż kalkulacja jest zrobiona i pewnie jak się będzie zdeterminowanym to sprzedadzą/sprowadzą z DE/CH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 Mam zamiar potrzymac obecnego Levorga, tak dlugo, jak to mozliwe. Po jezdzie probnej Foresterem E-Boxer wiem, ze nie odnajde sie w nowej gamie modelowej Subaru. Auta totalnie bez ikry. Ubolewam, ale nie ma nic dla mnie. Levorg 1,6 to swietne auto, pozostaje na dluzej, no bo bo na co zmienic? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 A outback? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 Jestem pelen sympatii dla obecnego Outbacka, urzekl mnie i widze go jako jedyny model, ktorym chcialbym jezdzic, gdybym nie mial juz Levorga. Musze sie pogodzic z silnikiem 2,5i i gorszym prowadzeniem, to nie Levorg. Pomimo wszystko uwazam, ze Outback 2,5 ma wiecej wigoru niz E-Boxer i dlatego bralbym go pod uwage b 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 1 godzinę temu, Christoph napisał: Jestem pelen sympatii dla obecnego Outbacka, urzekl mnie i widze go jako jedyny model, ktorym chcialbym jezdzic, gdybym nie mial juz Levorga. Musze sie pogodzic z silnikiem 2,5i i gorszym prowadzeniem, to nie Levorg. Pomimo wszystko uwazam, ze Outback 2,5 ma wiecej wigoru niz E-Boxer i dlatego bralbym go pod uwage b Wydaje mi się, ze Levorg i OBK to mimo wszystko bardzo różne auta. Ja wybierając odrzuciłem Levorga (MY 15) ze względu na dramatycznie słabe wyciszenie. Ale frajda z jazdy vs OBK zdecydowanie większa. Mimo, że Levy nie jest zbyt szybki (choć i tak szybszy niż OBK) to nadrabia fajną charakterystyką prowadzenia. No ale na rodzinny wagon też lepiej nadaje się OBK. A Levego z 2.0 150KM sobie nie wyobrażam, może dobrze, że go nie będzie w sprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 siostra przeszla droge legacy kombi - levorg - obk levka wspomina jako zgrabne szybkie ale zbyt male auto dla jej rodziny (2+2) no i dosc slabo wykonane o ile na halas od nadkoli przymykali oko to slaba pakownosc ich zmeczyla jej mocy w obk-u nie brakuje ale ma diesla chyba ostatniego sprzedanego w niemczech tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 3 godziny temu, OBK CVT napisał: o ile na halas od nadkoli przymykali oko to slaba pakownosc ich zmeczyla Levorg nie miał przypadkiem 500l bagażnika? Czy to dopiero nowy tyle ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik83pl Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 Hmm dziwne ja mam dzieci wieku 3 i 9 lat i dwa tygodnie góry czy morze miejsca nam wystarczało. I nawet spacerówka się z nami zabrała Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 (edytowane) Kupujac Levorga MY16 przyjalem pewien kompromis: - brak przeswitu w zamian za swietne prowadzenie; - przystepna cena w zamian za mniej miejsca i komfortu. Od poczatku zakladalem wyciszenie auta i nowe car audio - tak usunalem istotna dla mnie wade - slabe wyciszenie. Inwestycja broni sie od samego poczatku - Levorg stal sie bardzo komfortowym autem na trasy. Bagaznik nigdy nie byl dla mnie tematem - dyscyplina pakowania z wyjazdow motocyklowych i alergia na przeprowadzki - i mniej bagazu, tym lepiej. Jak dla mnie, jest az nadto. Ja wiem, ze Levorg i Outback to dwa rozne swiaty, ale oba auta sa swietne we wlasnej kategorii. Mnie chodzi o to, ze skoro nie widze sie z nowym E-Boxerem, to pozostaje mi jedynie moj Levorg lub obecny Outback, jesli jeszcze chcialbym jezdzic Subaru. PS: jak pomysle, ile to gadki bylo, ze Levorg 1,6 DIT „nie jedzie”, to patrzac na obecna oferte silnikowa w EU, usmiecham sie do siebie i wiem, ze kupujac Levorga, dokonalem wlasciwego wyboru. Podkreslam, Levorg to swietne auto. Edytowane 27 Grudnia 2019 przez Christoph 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 (edytowane) 33 minuty temu, Christoph napisał: (...) ile to gadki bylo, ze Levorg 1,6 DIT „nie jedzie”, to patrzac na obecna oferte silnikowa w EU, usmiecham sie do siebie i wiem, ze kupujac Levorga, dokonalem wlasciwego wyboru (...) no bo faktycznie "nie jedzie" - chyba, ze porownujemy Levorga do innych "subjektywnie dynamicznych" aut 33 minuty temu, Christoph napisał: Podkreslam, Levorg to swietne auto. P.S. kazda potwora ma swego amatora... czy jakos tak Edytowane 27 Grudnia 2019 przez eddie_gt4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 53 minuty temu, Christoph napisał: PS: jak pomysle, ile to gadki bylo, ze Levorg 1,6 DIT „nie jedzie”, to patrzac na obecna oferte silnikowa w EU, usmiecham sie do siebie i wiem, ze kupujac Levorga, dokonalem wlasciwego wyboru. Podkreslam, Levorg to swietne auto. No gdyby dziś był w ofercie SIP, powinien na tle innych aut od razu dostać plakietki i dopisek STI. Ostatnie Subaru dostępne z turbo. Ciesz się i korzystaj. Ja nie mam tyle zacięcia, żeby w nowym fabrycznie aucie dokładać audio i wyciszać, uważam, ze to należy do producenta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 Jak się przesiadam z legacy, a tym bardziej z imprezy gt to w Levorgu jest naprawdę komfortowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 14 godzin temu, Tsunetomo napisał: Wydaje mi się, ze Levorg i OBK to mimo wszystko bardzo różne auta. Ja wybierając odrzuciłem Levorga (MY 15) ze względu na dramatycznie słabe wyciszenie. Ale frajda z jazdy vs OBK zdecydowanie większa. Mimo, że Levy nie jest zbyt szybki (choć i tak szybszy niż OBK) to nadrabia fajną charakterystyką prowadzenia. No ale na rodzinny wagon też lepiej nadaje się OBK. A Levego z 2.0 150KM sobie nie wyobrażam, może dobrze, że go nie będzie w sprzedaży. Miałem OBK 3.6R w nowej budzie Limited - co tylko fabryka dała (jeszcze przed Eye -sight). Jednym z głównych powodów sprzedaży był hałas, który odkryłem po przejechaniu 1200 km Skodą Octavią 1.6 Diesel i powrocie do OBK. Levorgiem jeździłem, ale nie nasłuchiwałem hałasu w trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 2 godziny temu, Tsunetomo napisał: No gdyby dziś był w ofercie SIP, powinien na tle innych aut od razu dostać plakietki i dopisek STI. Ostatnie Subaru dostępne z turbo. Ciesz się i korzystaj. Ja nie mam tyle zacięcia, żeby w nowym fabrycznie aucie dokładać audio i wyciszać, uważam, ze to należy do producenta. Wymiana audio i wyciszenie podniosą budżet do poziomu już gotowego auta, innej marki. Było o tym sporo w tym wątku ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się