Skocz do zawartości

marioCas

Nowy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marioCas

  • Urodziny 18.02.1991

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    FFM
  • Auto
    Subaru Levorg 1.6 GTS Sport

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marioCas

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

18

Reputacja

  1. Na rynku austrialijskim oferowany był Levorg 2.0 GTS Spec B. 350NM, 264KM. Gdyby TYLKO takie kombi było dostępne w Europie...ech https://www.torquenews.com/1084/forbidden-fruit-subaru-levorg-20-gt-s-spec-b
  2. Już 4 lata przejeżdżone Levorgiem. Jestem zdziwiony, że auto po tak długim czasie jeszcze mi się nie znudziło. Też tak macie? Gdyby wypuszczono ma rynek wersję 2.0 STI to Subaru zmiotło by konkurencje w tym segmencie aut.
  3. marioCas

    Akumulator

    Który konkretnie akumulator Bannera pasuje do Levorga? Oficjalna strona bannera wprowadza chyba w błąd bo proponuje akumulator P6340 Power Bull, który nie jest przeznaczony do aut z systemem start-stop. Banner 565 16 będzie odpowiedni?
  4. Da się. Przycisk jest potrzebny do wbicia R albo P. Na D i N możesz przerzucać bez przycisku. Tak było w starszych automatach, wątpię aby tu było inaczej. Mało tego w automacie możesz w czasie jazdy bezpiecznie wbić N i potem D jeśli chcesz. Nie zrobisz skrzyni kuku. Dzięki za odpowiedź, uspokoiłeś mnie. Spanikowałem, bo nie wiedziałem, że to możliwe, to mój pierwszy automat.
  5. Witam Was serdecznie. Przed chwilą odebrałem samochód z warsztatu blacharskiego. Wymieniony został obtarty tylni zderzak na koszt ubezpieczyciela. Ku mojemu zaskoczeniu przy wjeździe do garażu uderzyłem niechcący dłonią w gałkę zmiany biegów i pchnąłem ją ku górze zmieniając w trakcie jazdy bieg na "N". To chyba normalnie nie jest możliwe bez naciśnięcia przycisku znajdującego się w górnej części gałki zmiany biegów? Jutro lecę reklamować. Czy jest możliwe, żeby coś nie dokręcili przy montażu tylnego błotnika? Tydzień wcześniej miałem wymianę oleju w skrzyni CVT w ASO. Może to ich wina?
  6. marioCas

    Moje Subaru

    Stare jesienne fotki
  7. Za parę dni będę w Dzierżoniowie. Z tego co ostatnio widziałem w okolicach lata trochę Subaraków z naklejoną świnką. Ktoś chętny na spot?
  8. marioCas

    Akumulator

    Jestem już po wymianie akumulatora, fabryczny od Panasonica kilka razy rozładował się do zera i wyzionął ducha. Zamontowałem akumulator od Centry, mam nadzieje, że posłuży kilka lat.
  9. marioCas

    spalanie

    Po ponad dwóch latach użytkowania spalanie mam następujące: min6,62 Ø9,43 max13,33. Poruszam się Levorgiem głównie po mieście. Jeśli ktoś się łudzi, że Levorg na polskich drogach będzie mało palił to niech się lepiej przestanie łudzić.
  10. Od kwietnia zrobiłem już Levorgiem 1.6 Turbo prawie 5k kilometrów pomimo, że do pracy nim nie dojeżdżam. To co w nim uwielbiam to to, że jazda nim nigdy mi się nie nudzi. Chce się nim jeździć bez końca. Każda najmniejsza podróż, choćby tylko 6km tam i z powrotem to ogromna przyjemność. Technologia S-AWD i silnik Boxer to kozackie połączenie, w ogóle niedoceniane, ale to już zasługa katastrofalnego marketingu firmy. W lipcu zrobiłem przegląd przy 60kkm, do wymiany poszły zużyte przednie tarcze hamulcowe. Całościowy koszt utrzymania samochodu jednak wysoki, trochę wyższy niż się spodziewałem, a jeszcze czeka mnie zakup zimówek Yokohamy w tym roku. Na dzień dzisiejszy całościowy koszt utrzymania, nie licząc zakupu fotelików dla dzieci to 3342 €.
  11. marioCas

    Moje Subaru

    Mój Levorg i sesja na parkingu.
  12. Tutaj masz od firmy FOX. https://www.sportauspuff-versand.de/sportauspuff/subaru/?filter=5%3A555%3B36%3A1588 Produkty tej firmy, tak jak chciałeś, przyjemnie "mruczą".
  13. U mnie następny przegląd przy 60kkm będzie w ASO kosztował około 4xxx PLN wraz z dynamiczną wymianą oleju w CVT. Autko full wypas, wiec warto inwestować.
  14. Cieżko powiedzieć czy Levorg będzie kultowy, tego dowiemy się za kilka, kilkanaście lat, jednak warto zwrócić uwagę na cenę używanych modeli. Obserwuje je już prawie roku i cena za MY2015 w zasadzie nie drgnęła. Rok temu na mobile.de i autoscout24.de było kilka Levorgów z przebiegiem ok 50kkm za 20k Euro. Miesiąc temu takie widziałem za prawie 21k Euro. Logika podpowiada, że jeśli samochód byłby kiepski to cena powinna szybko maleć, ale tak się nie dzieje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...