Czarne_Koronkowe Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Kiedyś wpadł mi w ręce artykuł z wywiadem właściciela poważanego serwisu motocykli. Gościu twierdził coś zupełnie odwrotnego niż większość: od nowości ogień na tłoki. Ale naprawdę ogień. Wymiana oleju po 100 km i tyle. W sumie wydaje się to logiczne. Jak coś ma się wytrzeć to nie po milionie cykli ale po kilkuset. Przeliczcie ile cykli wykonają cylindry po 5000 km. To co ma się dotrzeć dotrze się w ciągu jednego dnia. Nie opowiadam się po stronie tego gościa. Po przeczytano artykułu stwierdziłem ze głupek. Ale jak się człowiek zastanowi go ma to sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 A jaka jest żywotność silnika w motocyklu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) Ustalmy czym jest docieranie najpierw. W kontekście względnie nowych silników docieranie nie jest tym o czym myślicie, tzn. jakimś tarciem niedopasowanych elementów w rezultacie czego powstają drobne opiłki. To nie te czasy. Docieranie to bardziej "układanie" elementów w szczególności tłoka w cylindrze a jeszcze dokładniej to dopasowanie pierścieni do owalu cylindra. Process ten przeprowadza się w fabryce i trwa kilka godzin. Jest on robiony albo na oddzielnym stanowisku albo na samochodzie. Jedak co do samego procesu to nie ma zgodności czy lepsze jest od razu mocne obciążenie silnika czy stopniowe. Edytowane 14 Maja 2017 przez RoadRunner styl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Dyskusja o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy. Podobnie można dyskutować o rozgrzewaniu i chłodzeniu turbiny po uruchomieniu i przed zatrzymaniem silnika - i jak to się ma do systemu Start/Stop.Spora część wymieni raz, albo i dwa razy olej przed upływem roku oraz od razu po ruszeniu dezaktywuje system S/S. A reszta nie i tyle.Wysłane z mojego SM-N9150 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Myślę, że w do docieraniu chodzi zasadniczo o dwie rzeczy. Pierwszy etap to eliminacja ew. błędów montażowych - nabyć pewność, że silnik jest dobrze poskręcany. I że nic w nim nie 'lata' luźno. Drugi etap to wzajemne dopasowanie elementów. Wtedy zużycie współpracujących powierzchni jest większe niż podczas późniejszej eksploatacji. I dlatego ja jednak myślę że wymiana oleju po 5-10kkm jest celowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Temat docierania i dlaczego jest tak istotne, dosc dobrze wyjasnia gosc z EE. Mowi rowniez o tym, dlaczego teorie twierdzace inaczej nalezy wyrzucic na smietnik oraz ze oprocz delikatnego obchodzenia sie z silnikiem, istotne jest rowniez nie uzywanie tempomatu w okresie docierania! O tym ostatnim to tez nie wiedzialem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Czy któryś z Szanownych użytkowników Levorga chciałby się pozbyć fotela pasażera? Może być zniszczony. Potrzebuję z niego tylko czujnika zajętości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Dnia 14.05.2017 o 08:06, RoadRunner napisał: Process ten przeprowadza się w fabryce i trwa kilka godzin. Jest on robiony albo na oddzielnym stanowisku albo na samochodzie. Nieprawda. Nic takiego nie ma miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 3 godziny temu, jarmaj napisał: Nieprawda. Nic takiego nie ma miejsca. Stanowiska testowe na końcu linii (tzw. end of line) mogą kręcić silnikiem 'na zimno' czyli bez uruchamiania lub 'na goraco'. Testowanie kilkugodzinne (lub kilkudziesieciogodzinne) stosuje się wyłącznie wyrywkowo do kontroli jakości. No chyba, że mówimy o produkcji niskoseryjnej - tu wszystko jest możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Zgadza się, tak właśnie się to odbywa. Krótki zimny lub gorący test. Nic więcej. Twierdzenie (dość powszechne) o docieraniu silników w fabryce jest kompletną bzdurą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tesla Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 KoledzyCzy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć, że fotele w wersji comfort (w materiale i z ręczną regulacją) różnią się od wersji sport. Znalazłam w necie krótką wzmiankę, jakoby w wersji komfort byly mniejsze i zdecydowanie mniej wygodne.Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cudack Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 KoledzyCzy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć, że fotele w wersji comfort (w materiale i z ręczną regulacją) różnią się od wersji sport. Znalazłam w necie krótką wzmiankę, jakoby w wersji komfort byly mniejsze i zdecydowanie mniej wygodne.Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Nie kojarzę, żebym czuł różnicę między skóra a materiałem (jeśli chodzi o gabaryty). Świadomie wybrałem materiał, nie lubię skóry Fotele są bardzo wygodne i ładne Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitru Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 KoledzyCzy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć, że fotele w wersji comfort (w materiale i z ręczną regulacją) różnią się od wersji sport. Znalazłam w necie krótką wzmiankę, jakoby w wersji komfort byly mniejsze i zdecydowanie mniej wygodne.Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Jazdę próbną robiłem wersją sport, a ostatecznie kupiłem comfort. Wyprofilowanie bazowe wydaje się być takie same, jedynie zakres regulacji w sport był chyba szerszy - z tego co pamiętam było podnoszone podparcie ud. Mimo to w comfort odnajduję dogodną pozycję, a 10 tys. zostało w kieszeni.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IgorK Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Ja jestem bardzo zadowolony z foteli w komforcie ( tych materiałowych z ręczna regulacja). Mam juz przejechane 19kkm a najdłuższa trasa jaka robiłem (na zmianę z żona) to 1800km jednego dnia. I były super. Skórzanymi jeździłem dwa razy na jeździe próbnej i *wydawały się* takie same. Chociaż nie wiem, czy nie mają jednej regulacji więcej. Te ręczne nie maja odcinka lędźwiowego. Mi pasują, ale dobrze jakbyś sie przymierzył i upewnił, ze Ci to odpowiada. Tak jak pisalem - materiałowe moim zdaniem super, ale to może być kwestia subiektywna i najlepiej potwierdzić samemu. Pozdro Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tesla Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Znalezione na Autocentrum "... bardzo wygodne fotele z przodu (w szczególności kierowcy ALE uwaga tylko z elektryczną regulacją bo zwykłe są dla mikrusów-Japończyków). " Jeździłem w wersji sport, ale nie miałem możliwości przetestować wersji z materiałem. Różnica w cenie między komfort a sport to prawie dycha i nie wiem czy warto za skórę, sterowany fotel kierowcy i navi tyle dopłacić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitru Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Navi Sygic można mieć przez MirrorlinkWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) 10 minut temu, pitru napisał: Navi Sygic można mieć przez Mirrorlink Czy to cos dotyczy rowniez ajfonow...? [edyt] juz wiem, google moim przyjacielem Edytowane 29 Maja 2017 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Mam doświadczenie z dwoma wersjami Levorga: GT / GT-S z materiałową tapicerką i ręczną regulacją fotela kierowcy oraz GT-S Exlusive ze skórzanymi obiciami i elektryczną regulacją. Fotele materiałowe były dla mnie zbyt wąskie przy tyłku, miały zbyt krótkie siedziska i miałem poczucie, że zaraz się zsunę z fotela, bo uda nie były podpierane. Siedzisko było regulowane tylko przód-tył oraz góra-dół, bez regulacji pochylenia siedziska. Poza tym wyprofilowania przy biodrach wydawały mi się w materiałowej wersji dużo sztywniejsze, ale to akurat może sprawa pierwszego wrażenia, ponieważ w XV fotele były nieco płaskie. Fotele w mojej wersji poza skórą mają jeszcze dodatkową regulację pochylenia siedziska, co powoduje, że można sobie podnieść przód siedziska i wygodnie podeprzeć uda, dlatego mimo krótkiego siedziska tyłek nie zsuwa się z fotela. Mnie osobiście ta dodatkowa regulacja przekonała do kupienia tej wersji, bo w fotelu jestem w stanie zająć prawidłową i wygodną pozycję, mimo relatywnie krótkiego siedziska i braku podparcia lędźwiowego. Co do wyglądu skóry - robi wrażenie, ale jakość obić nie jest zadowalająca. Subaru uznało moją reklamację, bo w samochodzie po przebiegu 1700km przetarła mi się tapicerka na podparciu bocznym, czyli podobno od wsiadania i wysiadania w jeansach (tak, tak, niestety nie da się tego zwalić na samochód demo, do którego codziennie wsiadały i przymierzały się tabuny ludzi). Kiedy dostarczą mi nowe obicie - będzie wymiana tapicerki, na razie czekam (od 8 miesięcy). Natomiast ze względów czysto estetycznych oraz praktycznych - elektryczna regulacja w większym zakresie - ponownie wybrałbym skórę. Edytowane 29 Maja 2017 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cudack Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Znalezione na Autocentrum "... bardzo wygodne fotele z przodu (w szczególności kierowcy ALE uwaga tylko z elektryczną regulacją bo zwykłe są dla mikrusów-Japończyków). " Jeździłem w wersji sport, ale nie miałem możliwości przetestować wersji z materiałem. Różnica w cenie między komfort a sport to prawie dycha i nie wiem czy warto za skórę, sterowany fotel kierowcy i navi tyle dopłacić. Nie zgodzę się z tymi mikrusami. Mam 191 cm i bez problemu jestem w stanie zająć wygodną pozycję za kierownicą i nawet nie mam fotela maksymalnie cofniętego Navi Sygic można mieć przez Mirrorlink Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Nie z każdego telefonu. Mnie nie udało się połączyć OnePlus 3 przez MirrorLink, żeby rzucić nawigację (ewentualnie robiłem coś źle). Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 W wersjach GT-S Comfort i Sport siedzenia są takich samych rozmiarów. Różnią się obiciem (materiał lub skóra) i regulacją (w wersji materiałowej ręczna, wysokość siedziska reguluje się w całości góra dół, a w wersji skórzanej elektryczna - można regulować pochylenie siedziska bo przednia i tylna część są regulowane osobno). Regulacji podparcia lędźwiowego brak. W wersji GT - u nas na zamówienie - są zwykłe (nie sportowe) siedzenia, prawdopodobnie takie jak w Subaru XV. Osobiście wybrałbym tapicerkę materiałową. Skórzaną miałem i dla mnie fotele były ciut za twarde, tzn. skóra była sztywna i nie poddawała się pod moim ciężarem. Ale to moje subiektywne odczucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Ja nie zauważyłem różnicy między skórą, a materiałem jeżeli chodzi o wielkość. Na plus w skórzanych jest większa opcja ustawień przez co można lepiej sobie fotel pod siebie ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 w skorzanych skora sie wyciera do reklamacji. Co do spalania to mam coraz lepsz mniemanie o Levorgu ostatnio Stuttgart -Praga - Stutgart. Dosyc szybko 140-160 i realne spalanie wyszlo srednio 9,2 W Czechach mialem nawet kolo 7,8 przy tamtejszych ograniczeniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Czyli standard benzynowy z automatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokiki Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 (edytowane) Dzisiaj w dniu dziecka zamówiłem dla swojej subaryny Edytowane 1 Czerwca 2017 przez Rokiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokiki Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Siemaneczko czy ktoś wybiera się teraz w poniedziałek na szkolenie z eyeSigh do Łodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się