Jump to content

Tesla

Nowy
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Dobry

About Tesla

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Trójmiasto
  • Auto
    Levorg 1.6 GT-S Sport

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Potwierdzam to co pisze Christoph. Proces jest dwuetapowy. Pierwsza próba otwierania na czuja kończy się fiaskiem. Jest wrażenie, że zamek nie działa. Popróbujcie dokładnie tak jak pisze Christoph. To może być bardzo przydatne w awaryjnej sytuacji. Dzięki Christoph. Należy Ci się duże piwo od każdego otwartego Levorga!
  2. W instrukcji jest napisane, że w przypadku rozładowania akumulatora lub awarii instalacji samochód otwiera się mechanicznie kluczykiem.
  3. Miałem Nissana z bezkluczykowym otwieraniem drzwi i zimą często otwieralem go awaryjnym kluczykim mechanicznym jak zdechł akumulator. Nie chce mi się wierzyć, że nie da się Levorga tak otworzyć. Chyba zrobię eksperyment...
  4. Tesla

    Akumulator

    Jest Efb. Akumulator Rocket EFB 12V 65Ah 550A JAP P+ do Start & Stop
  5. Tesla

    Akumulator

    Dziękuję za bardzo szczegółową odpowiedź. Pomogła mi w bardziej świadomym wyborze. Zdecydowałam sie jednak na tego Sebanga Rocket. Dają na to 3 lata gwarancji, w przeciwieństwie do trochę tańszej Centry. Zobaczymy ile posłuży. Moduł Keratronika został wymontowany po ostatnich przygodach, więc może będzie lepiej.
  6. Tesla

    Akumulator

    Koledzy, Covid mi chyba dopadł akumulator po 3.5 roku używania. Levemu nie służą rzadsze i krótsze przejazdy. Macie jakieś doświadczenie z wymianą akumulatora? Moj sprawdzony sprzedawca akumulatorów poleca koreański Rocket. Słyszeliście coś dobrego lub złego o tych akumulatorach?
  7. Tesla

    Android Auto

    MY 2017 nie. Nie wiem jak modele późniejsze.
  8. Pytanie trochę obok problemu - jaki rocznik i przebieg samochodu?
  9. Chyba bliżej 1/4. Tak było ponad rok temu. Przy łacznej cenie ubezpieczenia nie wiele to zmienia.
  10. Do Europy się nie zbliży. Szkoda...
  11. Myślę, że to wszystko o czym piszą koledzy, to nie są poważne bolączki. W każdym samochodzie znajdziemy coś co nam nie pasuje. Kupiłem Levorga z przeświadczeniem, że to najfajniejszy i najciekawszy samochód na jaki mogę sobie pozwolić. Nie żałuję mojej decyzji. Oczywiście jakby miał silnik 2.0 było by jeszcze lepiej...
  12. Z jakiegoś powodu jeżeli ruch jest prawostronny to większość samochodów ma kierownicę po lewej stronie. Oczywiście można takim samochodem czasowo jeździć w ruchu lewostronnym tylko, że jest to niebezpieczne i niewygodne - jak weźmiesz bilet z automatu? (parking, autostrada). Brexit coraz bliżej, więc liczę, że przywrócą zakaz rejestrowania "anglików". Do autora posta - zwróć uwagę, że ze względu na coraz bardziej prawdopodobny Brexit musisz się liczyć, że nie sprzedaż już tego samochodu.
  13. Jasne. Kup anglika. Zabij siebie, rodzinę lub przypadkowego kierowcę.
  14. U mnie isr nie używany od kilku miesięcy, ale nie wymontowany. Jednak ta dyskusja skłania mnie do pewnych przemyśleń: Jeżeli pobór prądu to 35 mA (przedmówca się chyba pomylił z zerami) to w miesiąc isr zużyje 30×24×0.035 czyli jakieś 25Ah. To jest "pół akumulatora". Czy to dużo? Chyba nie. Czy ktoś zostawia samochód tak długo bez jeżdżenia? Przy okazji 12.5V to normalne, prawidłowe napięcie akumulatora przy wyłączonym silniku.
×
×
  • Create New...