Jump to content

Tesla

Nowy
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

About Tesla

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Trójmiasto
  • Auto
    Levorg 1.6 GT-S Sport

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Myślę, że to wszystko o czym piszą koledzy, to nie są poważne bolączki. W każdym samochodzie znajdziemy coś co nam nie pasuje. Kupiłem Levorga z przeświadczeniem, że to najfajniejszy i najciekawszy samochód na jaki mogę sobie pozwolić. Nie żałuję mojej decyzji. Oczywiście jakby miał silnik 2.0 było by jeszcze lepiej...
  2. Z jakiegoś powodu jeżeli ruch jest prawostronny to większość samochodów ma kierownicę po lewej stronie. Oczywiście można takim samochodem czasowo jeździć w ruchu lewostronnym tylko, że jest to niebezpieczne i niewygodne - jak weźmiesz bilet z automatu? (parking, autostrada). Brexit coraz bliżej, więc liczę, że przywrócą zakaz rejestrowania "anglików". Do autora posta - zwróć uwagę, że ze względu na coraz bardziej prawdopodobny Brexit musisz się liczyć, że nie sprzedaż już tego samochodu.
  3. Jasne. Kup anglika. Zabij siebie, rodzinę lub przypadkowego kierowcę.
  4. U mnie isr nie używany od kilku miesięcy, ale nie wymontowany. Jednak ta dyskusja skłania mnie do pewnych przemyśleń: Jeżeli pobór prądu to 35 mA (przedmówca się chyba pomylił z zerami) to w miesiąc isr zużyje 30×24×0.035 czyli jakieś 25Ah. To jest "pół akumulatora". Czy to dużo? Chyba nie. Czy ktoś zostawia samochód tak długo bez jeżdżenia? Przy okazji 12.5V to normalne, prawidłowe napięcie akumulatora przy wyłączonym silniku.
  5. Wydaje mi się, że cena jest dość wysoka zważywszy na czas pracy. Serwis keratronika wymieniał mi moduł i trwało to ze 20 min.
  6. Brawo Ty. Tylko co teraz kupisz jak kochana Unia zabiła Subaru w Europie...
  7. Tesla

    Subaru Levorg

    Zniknął bo norm UE nie spełnia. Masakra jakaś.
  8. Współczuję straty samochodu. To co napiszę jest przypuszczeniami osoby mającej podstawową wiedzę o elektronice. Kluczyk na 99,9% czuwa, czekając (słuchając) na sygnał z nadajnika samochodu. Dopiero wówczas odpowiada wysyłając krótki sygnał. Gdyby było inaczej, to wymienialibyśmy baterie w kluczykach co tydzień. Zatem do odnalezienia kluczyka potrzebny byłby nadajnik emitujący sygnał odpowiedniej częstotliwości, zawierający kod dokładnie jak w Twoim samochodzie. Uważam, że nie da się tego zrobić. Możesz zadać to pytanie na forum elektroda.pl tam chłopaki mają dużą wiedzę, może ktoś coś więcej podpowie. Myślę, że musisz szukać tradycyjnymi metodami, przekopując dom kawałek po kawałku.
  9. Wydaje mi się, że nie ma. Potwierdzam. Nie ma osłon. MY17
  10. Tesla

    Subaru Levorg

    Mój był podnoszony do zmiany kół i nie zdążył do góry dojechać, a już był telefon [emoji3]
  11. Tesla

    Subaru Levorg

    Posty można edytować. Ciebie to też dotyczy. Btw słyszał ktoś o kradzieży Levorga w Polsce?
  12. Tesla

    Subaru Levorg

    Dzięki koledzy!!! Jakoś nie mogłem tego znaleźć.
  13. Tesla

    Subaru Levorg

    Trochę inna tematyka. Jaki macie język na wyświetlaczu między zegarami: polski czy angielski? Bo wydawało mi się, że miałem polski, a po naprawie systemu ISR przez sewisanta z Keratronika mam angielski. Zegary były w czasie serwisu odłaczane. Da się jakoś samemu zmienić język? My 17
  14. Bezpieczeństwo jedno, a zmiana silnika to drugie. Jak silnik jest bez turbo, to nie ma intercoolera, to i wlot na masce niepotrzebny.
  15. Tesla

    Subaru Levorg

    To jeszcze powiedz ile ta zabawa w sumie kosztowała. Czy masz sterowanie radiem z kierowcy?
×
×
  • Create New...