sekator Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Levorg ma wg mnie zbyt "miękko" zestrojone zawieszenie, tzn. amortyzatory za słabo tłumią . Na autostradach, czy "gładkich" drogach to nie przeszkadza, ale przy większych nierównościach potrafi nieprzyjemnie "bujnąć". to może zmienić tylko sprężyny na te od STI Myślę, że to jednak głównie kwestia amortyzatorów. Kiedyś miałem Legacy IV SBD, który fajnie jeździł, ale tył był dosyć miękki. Po zmianie amorków na Bilstein B6 (sprężyny seryjne) auto zmieniło się diametralnie. i to jest właśnie to, "twardy amorek" + miękka sprężyna i wtedy auto jest sprężyste na nierównościach a zarazem przyzwoicie ociera lusterkami w zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Levorg ma wg mnie zbyt "miękko" zestrojone zawieszenie, tzn. amortyzatory za słabo tłumią . Na autostradach, czy "gładkich" drogach to nie przeszkadza, ale przy większych nierównościach potrafi nieprzyjemnie "bujnąć". to może zmienić tylko sprężyny na te od STI Myślę, że to jednak głównie kwestia amortyzatorów. Kiedyś miałem Legacy IV SBD, który fajnie jeździł, ale tył był dosyć miękki. Po zmianie amorków na Bilstein B6 (sprężyny seryjne) auto zmieniło się diametralnie. i to jest właśnie to, "twardy amorek" + miękka sprężyna i wtedy auto jest sprężyste na nierównościach a zarazem przyzwoicie ociera lusterkami w zakrętach lub zostawiamy ten sam amorek a dajemy "ciut słabszą" sprężynę co by nie było jak buja to amortyzator "ma problem" z wyhamowaniem im mocniejsza sprężyna tym odda więcej po ugięciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 A może któryś z Kolegów zechce wypróbować zawieszenie STI w Levorgu? Będę zdejmować swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 A może któryś z Kolegów zechce wypróbować zawieszenie STI w Levorgu? Będę zdejmować swoje. A co ty kombinujesz?? Moze male wprowadzenie w "jade nielegala" ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 A może któryś z Kolegów zechce wypróbować zawieszenie STI w Levorgu? Będę zdejmować swoje. A co ty kombinujesz?? Moze male wprowadzenie w "jade nielegala" ?? Nic szczególnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 A może któryś z Kolegów zechce wypróbować zawieszenie STI w Levorgu? Będę zdejmować swoje. A co ty kombinujesz?? Moze male wprowadzenie w "jade nielegala" ?? Kombinuje wsadzić zawias z WRX STI do Levorga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 hej, niedawno odebrałem nowego Levorga i w dziale 'podróże' opisałem wrażenia z 3000km trasy; zainteresowanych zapraszam! http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/88147-prowansja-i-levorg/ 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 A może któryś z Kolegów zechce wypróbować zawieszenie STI w Levorgu? Będę zdejmować swoje. A co ty kombinujesz?? Moze male wprowadzenie w "jade nielegala" ?? Kombinuje wsadzić zawias z WRX STI do Levorga Nic nie kombinuje bo nie ma Levorga. Za to ma do "oddania" zawias od STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 http://www.carscoops.com/2016/05/subaru-levorg-sti-wagon-heading-to.html Czy to tylko na JP czy jest szansa na EU ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 jak bedzie na EU to bedzie kandytat na nastepce obecnego dupowozu!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 http://www.carscoops.com/2016/05/subaru-levorg-sti-wagon-heading-to.html Czy to tylko na JP czy jest szansa na EU ? Sprobuj zgadnac, masz trzy proby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Cos tam piszą o 2.5L a te nigdy nie szły na JP ale znając życie to pomarzyć mozna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 testowali w DE ale RHD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Cos tam piszą o 2.5L a te nigdy nie szły na JP ale znając życie to pomarzyć mozna No no, a Forek STI z 2.5T to niby co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Tutaj tytuł mówi wszystko http://www.roadandtrack.com/new-cars/future-cars/news/a29154/subaru-levorg-sti-wagon/ Nawet jakby dali do nas ukochane 2.5 Turbo w manualu to byłby hit Nowym STi w ogóle się nie jaram tak, żeby chcieć go mieć, za to takiego Levorga chętnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Dziwnie mam tak samomo nawet bym go przezyl z tym 2.5L 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Ja tez :) Bylby wtedy garaz marzenie WRX STI i Levorg STI Poplyne z marzeniami i dodam ze gdyby oba byly z 2.0 DIT pod maska, to swiat nigdy nie bylby juz taki sam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Jak ktoś chce STI w Levorgu to mam do "oddania" zawieszenie Po więcej informacji zapraszam na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalot Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Hej, Mam pytanie dotyczące audio: czy też tak macie że wyświetlacz rzadko kiedy pokazuje grafikę (okładkę płyty/piosenki)? Z żadnego CD grafika nie pociągnęła, na USB czasami... Z tego wynika że audio ''łapie" tylko obrazy o określonej rozdzielczości, ale jakiej? Ze stacjami radiowymi to samo:-( Głupia sprawa, ale u żony w Seaciku Ibizie to wyświetlacz bije ten w Levo na głowę:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) Hej, odebrałem swojego levorga w piątek...... fantastyczne prowadzenie, ale..... czy ktoś już przymierzał się do zrobinia jakiegoś audio które gra w tym samochodzie? czy komus udało się sprawdzić jakie żarówki są w lampkach podsufitki ? chciałbym wymienićna LED, bo to co jest w serii to raczej ogarej od świecy niż oświetlenie, czy macie przetestowane żarówki kierunkowaskazów w kolorze białym lub srebrnym w lampach z przodu - te pomarańczowe bańki psuja wg mnie cały wygląd. no i czy ktoś testowal HB3 Led w światłach drogowych? i jeszcze jedno- nie mogę znaleźć w isntrukcji - czy da się włączyć blokadę drzwi po ruszeniu, ale tak z automatu np po przekroczeniu 20 km/h a nie tym przyciskiem na drzwiach? Edytowane 23 Maja 2016 przez profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Pogadaj o audio z ketivvem. Co prawda ma XV, ale jeśli chodzi o audio to praktycznie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Pogadaj o audio z ketivvem. Co prawda ma XV, ale jeśli chodzi o audio to praktycznie to samo. Podziękował, odezwe się do kolegi na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Co prawda ma XV, ale jeśli chodzi o audio to praktycznie to samo. akurat będę dużo przebudowywał u siebie ale obawiam się, że nie o takie zmiany chodzi natomiast mając na myśli poprawę to: - zewnętrzny wzmacniacz z procesorem np. http://mosconi-system.it/product/gladen-d2-80-6-dsp/ lub http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/match/products/amplifier/pp-82dsp.html - zostawić "sweetersy" w desce rozdzielczej - wymienić woofery w drzwiach przednich (tył olać najlepiej wyciągnąć i zaślepić) - wstawić suba, którego napędzi wspomniany jeden wzmak (można schować pod fotelem kierowcy lub pasażera) oczywiście do tego "lekka poprawa" drzwi minimum przednich, zaleta na zewnątrz wszystko jest bez zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 oczywiście do tego "lekka poprawa" drzwi minimum przednich, zaleta na zewnątrz wszystko jest bez zmian Z doświadczenia: tylne też trzeba poprawić. Inaczej będzie Cię denerwować cisza z przodu i szum z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Co prawda ma XV, ale jeśli chodzi o audio to praktycznie to samo. akurat będę dużo przebudowywał u siebie ale obawiam się, że nie o takie zmiany chodzi natomiast mając na myśli poprawę to: - zewnętrzny wzmacniacz z procesorem np. http://mosconi-system.it/product/gladen-d2-80-6-dsp/ lub http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/match/products/amplifier/pp-82dsp.html - zostawić "sweetersy" w desce rozdzielczej - wymienić woofery w drzwiach przednich (tył olać najlepiej wyciągnąć i zaślepić) - wstawić suba, którego napędzi wspomniany jeden wzmak (można schować pod fotelem kierowcy lub pasażera) oczywiście do tego "lekka poprawa" drzwi minimum przednich, zaleta na zewnątrz wszystko jest bez zmian Hej, dzięki za info, zastanawiałem się na czymstakim właśnie, dla przodu i tyłu po 2 kanały i dwa zmostkowane na suba, ale w levorgu jest problem bo nie mam gdzie tego poupychać. W bagażniku obok nadkoli nie ma miejsca na wstawienie suba, zostaje tylko pod fotelem,ale tu też jest ciasno- nie ma jak skrzyni zbudować..... można wypruć wszystki pianki z otworu pod koło zapasowe, ale to już grube dłubanie a pozatym chciałbym dokupić koło zapasowe zamiast tego szajsu z pompką . CO do drzwi to rozumiem, że bitumiczna mata samoprzylepna na całość... Wydaje mi się że nadkola też są do wytłumienia, bo dosć intensywnie słychać szum opon .... W twojej wersji robisz tylko przód samochodu, a co z resztą ? w drzwiach z przodu są tylko woofery czy dwukanałowe? no i pytanie jak sie dobrać do deski ? rozgrzebywałem już VW, skode, toyote, citroena - ten by najgorszy w dłubaniu, ale nie mam pojęcia jak dobierać się do Subaru - podobnie jest składane jak Toyota? czy to wogóle jeszcze inna inszość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się