Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Levorg ma wg mnie zbyt "miękko" zestrojone zawieszenie, tzn. amortyzatory za słabo tłumią . Na autostradach, czy "gładkich" drogach to nie przeszkadza, ale przy większych nierównościach potrafi nieprzyjemnie "bujnąć". 
 

 

to może zmienić tylko sprężyny na te od STI 

 

 

Myślę, że to jednak głównie kwestia amortyzatorów. Kiedyś miałem Legacy IV SBD, który fajnie jeździł, ale tył był dosyć miękki. Po zmianie amorków na Bilstein B6 (sprężyny seryjne) auto zmieniło się diametralnie.

 

i to jest właśnie to, "twardy amorek" + miękka sprężyna i wtedy auto jest sprężyste na nierównościach a zarazem przyzwoicie ociera lusterkami w zakrętach  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Levorg ma wg mnie zbyt "miękko" zestrojone zawieszenie, tzn. amortyzatory za słabo tłumią . Na autostradach, czy "gładkich" drogach to nie przeszkadza, ale przy większych nierównościach potrafi nieprzyjemnie "bujnąć". 
 

 

to może zmienić tylko sprężyny na te od STI 

 

 

Myślę, że to jednak głównie kwestia amortyzatorów. Kiedyś miałem Legacy IV SBD, który fajnie jeździł, ale tył był dosyć miękki. Po zmianie amorków na Bilstein B6 (sprężyny seryjne) auto zmieniło się diametralnie.

 

i to jest właśnie to, "twardy amorek" + miękka sprężyna i wtedy auto jest sprężyste na nierównościach a zarazem przyzwoicie ociera lusterkami w zakrętach  :D

 

 

lub zostawiamy ten sam amorek a dajemy "ciut słabszą" sprężynę 

 

co by nie było jak buja to amortyzator "ma problem" z wyhamowaniem im mocniejsza sprężyna tym odda więcej po ugięciu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A może któryś z Kolegów zechce wypróbować zawieszenie STI w Levorgu?

Będę zdejmować swoje.

A co ty kombinujesz?? :D

 

Moze male wprowadzenie w "jade nielegala" ?? :D

 

 

Nic szczególnego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A może któryś z Kolegów zechce wypróbować zawieszenie STI w Levorgu?

Będę zdejmować swoje.

A co ty kombinujesz?? :D

 

Moze male wprowadzenie w "jade nielegala" ?? :D

 

 

 

Kombinuje wsadzić zawias z WRX STI do Levorga :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A może któryś z Kolegów zechce wypróbować zawieszenie STI w Levorgu?

Będę zdejmować swoje.

A co ty kombinujesz?? :D

 

Moze male wprowadzenie w "jade nielegala" ?? :D

 

 

 

Kombinuje wsadzić zawias z WRX STI do Levorga :)

 

 

Nic nie kombinuje bo nie ma Levorga.

Za to ma do "oddania" zawias od STI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj tytuł mówi wszystko :angry:

http://www.roadandtrack.com/new-cars/future-cars/news/a29154/subaru-levorg-sti-wagon/

 

Nawet jakby dali do nas ukochane 2.5 Turbo w manualu to byłby hit :)

Nowym STi w ogóle się nie jaram tak, żeby chcieć go mieć, za to takiego Levorga chętnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, Mam pytanie dotyczące audio: czy też tak macie że wyświetlacz rzadko kiedy pokazuje grafikę (okładkę płyty/piosenki)? Z żadnego CD grafika nie pociągnęła, na USB czasami... Z tego wynika że audio ''łapie" tylko obrazy o określonej rozdzielczości, ale jakiej? Ze stacjami radiowymi to samo:-( Głupia sprawa, ale u żony w Seaciku Ibizie to wyświetlacz bije ten w Levo na głowę:-( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, odebrałem swojego levorga w piątek...... fantastyczne prowadzenie, ale.....

czy ktoś już przymierzał się do zrobinia jakiegoś audio które gra w tym samochodzie?

czy komus udało się sprawdzić jakie żarówki są w lampkach podsufitki ? chciałbym wymienićna LED, bo to co jest w serii to raczej ogarej od świecy niż oświetlenie,

czy macie przetestowane żarówki kierunkowaskazów w kolorze białym lub srebrnym w lampach z przodu - te pomarańczowe bańki psuja wg mnie cały wygląd.

no i czy ktoś testowal HB3 Led w światłach drogowych?

i jeszcze jedno- nie mogę znaleźć w isntrukcji - czy da się włączyć blokadę drzwi po ruszeniu, ale tak z automatu np po przekroczeniu 20 km/h a nie tym przyciskiem na drzwiach?

Edytowane przez profil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co prawda ma XV, ale jeśli chodzi o audio to praktycznie to samo.
 

 

akurat będę dużo przebudowywał u siebie  ;)  ale obawiam się, że nie o takie zmiany chodzi 

 

natomiast mając na myśli poprawę to:

- zewnętrzny wzmacniacz z procesorem np. http://mosconi-system.it/product/gladen-d2-80-6-dsp/ lub http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/match/products/amplifier/pp-82dsp.html

- zostawić "sweetersy" w desce rozdzielczej 

- wymienić woofery w drzwiach przednich (tył olać najlepiej wyciągnąć i zaślepić)

- wstawić suba, którego napędzi wspomniany jeden wzmak (można schować pod fotelem kierowcy lub pasażera)

 

 

oczywiście do tego "lekka poprawa" drzwi minimum przednich, zaleta na zewnątrz wszystko jest bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście do tego "lekka poprawa" drzwi minimum przednich, zaleta na zewnątrz wszystko jest bez zmian

Z doświadczenia: tylne też trzeba poprawić. Inaczej będzie Cię denerwować cisza z przodu i szum z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co prawda ma XV, ale jeśli chodzi o audio to praktycznie to samo.
 

 

akurat będę dużo przebudowywał u siebie  ;)  ale obawiam się, że nie o takie zmiany chodzi 

 

natomiast mając na myśli poprawę to:

- zewnętrzny wzmacniacz z procesorem np. http://mosconi-system.it/product/gladen-d2-80-6-dsp/ lub http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/match/products/amplifier/pp-82dsp.html

- zostawić "sweetersy" w desce rozdzielczej 

- wymienić woofery w drzwiach przednich (tył olać najlepiej wyciągnąć i zaślepić)

- wstawić suba, którego napędzi wspomniany jeden wzmak (można schować pod fotelem kierowcy lub pasażera)

 

 

oczywiście do tego "lekka poprawa" drzwi minimum przednich, zaleta na zewnątrz wszystko jest bez zmian

 

Hej, dzięki za info, zastanawiałem się na czymstakim właśnie, dla przodu i tyłu po 2 kanały i dwa zmostkowane na suba, ale w levorgu jest problem bo nie mam gdzie tego poupychać. W bagażniku obok nadkoli nie ma miejsca na wstawienie suba, zostaje tylko pod fotelem,ale tu też jest ciasno- nie ma jak skrzyni zbudować.....

można wypruć wszystki pianki z otworu pod koło zapasowe, ale to już grube dłubanie a pozatym chciałbym dokupić koło zapasowe zamiast tego szajsu z pompką .

CO do drzwi to rozumiem, że bitumiczna mata samoprzylepna na całość... Wydaje mi się że nadkola też są do wytłumienia, bo dosć intensywnie słychać szum opon ....

W twojej wersji robisz tylko przód samochodu, a co z resztą ?

w drzwiach z przodu są tylko woofery czy dwukanałowe?

no i pytanie jak sie dobrać do deski ? rozgrzebywałem już VW, skode, toyote, citroena - ten by najgorszy w dłubaniu, ale nie mam pojęcia jak dobierać się do Subaru - podobnie jest składane jak Toyota? czy to wogóle jeszcze inna inszość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...