Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

Czy dobrze widzę, że Nowa Impreza na 2017 będzie mniejsza niż Levorg?

znasz już wymiary nowej Imprezy ?

 

podobno będzie niższa linia dachu, samo auto szersze i ciut dłuższe od obecnej wersji

 

Wysłane z mojego SGP311 przy użyciu Tapatalka

 

Nie znam, ale w najnowszym Auto Świecie jest o nowej Imprezie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy dobrze widzę, że Nowa Impreza na 2017 będzie mniejsza niż Levorg?

znasz już wymiary nowej Imprezy ?

 

podobno będzie niższa linia dachu, samo auto szersze i ciut dłuższe od obecnej wersji

 

Wysłane z mojego SGP311 przy użyciu Tapatalka

Nie znam, ale w najnowszym Auto Świecie jest o nowej Imprezie.

"2017 Impreza grows slightly in size:

            Wheelbase:   105.1 inches: + 1 inch

           Length:          182.1 inches: + 1.6 inches

           Width:            70 inches: + 1.5 inches

           Height:           57.3 inches: - .4 inches  "

 

http://www.planetsubaru.com/2017-subaru-impreza.htm

 

 

jak wspominałem będzie dłuższa, szersza z niżej poprowadzona linia dachu

 

 

 

Wysłane z mojego SGP311 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

hatchback znomu podobny do Lanosa:-(
 

 

o Imprezie 2017 jest osobny wątek http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/86949-subaru-impreza-my17/page-6

 

jak dla mnie, Impreza 2017 HB bez relingów z zewnątrz całkiem fajny, środek nie moja bajka ale ja mam swoje "proste" upodobania i dla mnie wnętrze Levorga jest co do formy świetne natomiast odrobin przedekorowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Różnica ta może jeszcze wynikać z jednego faktu, który zaoobserowałem podczas jazdy Levorgiem (zauważyłem dopiero po ok 400km). W trybie S i położeniu skrzyni D, nie jest możliwa jazda na 6 biegu, silnik cały czas utrzymuje 5, czekając w gotowości do przyśpieszenia. Trochę tego nie rozumiem.. Nawet jazda na tempomacie ustawionym na np. 140km/h i w tybie S, powoduje, że samochód jedzie cały czas na 5 biegu (jeżeli łopatką wymuszę 6 bieg, to po chwili przechodzi w D i redukuje na 5). Jeżeli zmienimy tryb na I wówczas wskakuje 6.

 

Wydaje mi się, że jest to jakiś błąd w oprogramowaniu, bo niby dlaczego nie mogę jechać na 6 biegu w D?

 

Wczoraj sprawdziłem i u mnie w S można jeździć na 6 biegu(sprawdzałem łopatkami) a prędkość miałem między 100 a 120.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje że kiedyś mnie bedzie stać na Lewarka, kurde wyszedł im, niby podobny do Astry i generalnie jakiś nijaki ,ale podoba mi sie to auto :wub:

 

Hyper-Meeting-16-23-800x533.jpg

 

w co nie moge uwieżyć, bo ostatnie "nowe" auto o jakim moge to powiedzieć to.... Toyota Avensis (2003) :biglol:

 

ewentualnie ostatnio Audi RS6 C7... tylko dalej nie wiem czemu w Forzie wygląda dużo lepiej niż wersja produkcyjna.... :huh:

Edytowane przez Matiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzic mozna (po zmianie łopatkami i w trybie M) tu sie zgodzę, ale jak masz D i tryb sport po chwili zmień na M i zobaczysz, ze jest 5, a nie 6. Zmienisz łopatka na 6, przejdziesz na D i po chwili wskoczy na 5.

Pobawię się jak będę może jutro gdzieś jeździł i zobaczę jak jest choć ja głównie jak jeżdżę na S to tylko na łopatkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe auto i okres zimowy :) . Mi pali 7,4 przy jezdzie do 120. Srednio 11,4 przy jezdzie ale takiej 140-180. 13,5 przy okolo 200 km/h. Pali tyle ile benzyna z 170 kM silnikiem AWD i Automatem. Wg mnie jest bardzo OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam gdzieś fotkę z wynikiem 3.8 Levorgiem pod Lublinem(jakieś 20km jazdy) ale to była jazda na prawdę spokojna na tempomacie 70-80km/h na tempomacie i ogólnie nie polecam :biglol:

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam gdzieś fotkę z wynikiem 3.8 Levorgiem pod Lublinem(jakieś 20km jazdy) ale to była jazda na prawdę spokojna na tempomacie 70-80km/h na tempomacie i ogólnie nie polecam :biglol:

Wtedy jazdą ciężko to nazwać ;) W każdym razie fajnie, że się da. A przyjemność zaczyna się gdzieś koło 10/100... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was, posiadaczy Levorga może podać mi hałas w kabinie - mierzony jakąś apką na Androidzie - przy prędkości 160km/h. Jestem ciekaw jak to autko sprawuje się na autostradzie pod względem komfortu hałasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was, posiadaczy Levorga może podać mi hałas w kabinie - mierzony jakąś apką na Androidzie - przy prędkości 160km/h. Jestem ciekaw jak to autko sprawuje się na autostradzie pod względem komfortu hałasu.

 

Haubi65 mierzył smartkofonem ale faktycznie takie pomiary to raczej dyskusyjny punk odniesienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówiąc inaczej 80dB ktore wyjdzie na pomiarze niewiele znaczy bo nie wiemy o jakie częstotliwości chodzi a wystarcza te na które ludzkie ucho jest wyczulone żeby 80 odebrać jak 100 ;-)

 

i to jest wada "tanich japończyków" te auta wręcz się rozkoszują w tych czestotliwościach


 

 

Przejdę się w tym tygodniu, ale nie widzę szansy aby u dilera, który mieści się w centrum Łodzi uzyskać szansę na prędkości autostradowe.
 

 

nie kupuj auta, szczególnie Subaru po 5 minutowym teście, może można gdzieś odpłatnie wypożyczyć na dzień czy dwa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi Halas wychodzil podobny ja w C-Klassie przy 160 km/h 74-75 Db. Z tym ze w MB Silnik dziala na nerwy i na dluzsza mete jest nie do zniesienia. W Levorgu bardziej slychac szum kol i wiatru. Ogolnie do 160 Levorg jest cichszy  powyzej 180 Mercedes. W miescie i predkosciach do 140 osmiele sie stwierdzic, ze Levorg nie ma konkurencji. I jest to w kazdym tescie podkreslane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza, pytanie tylko jak namówić dealera na test drive na autostradzie, do której dojazd jest czasochłonny? Koło Subaru Point nie ma warunków, pomijam przepisy odnośnie jazdy w mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja jazda testowa levorgiem odbyła się w deszczu i przy umiarkowanym wietrze. Więc warunki dość wymagające.

 

Przy 140km/h słychać było wyłącznie tył samochodu. Przód (w sensie silnik, przednia szyba i przednie koła) jest dość cichy. Problem zaczyna się gdzieś za przednimi siedzeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wszystko się zgadza, pytanie tylko jak namówić dealera na test drive na autostradzie, do której dojazd jest czasochłonny? Koło Subaru Point nie ma warunków, pomijam przepisy odnośnie jazdy w mieście.
 

 

podjechać do innego dealera, jeździsz po PL, Kielce dość blisko ekspresówki, Kraków też nieźle, Rzeszów (choć tam to droga przez mękę) dość szybki dojazd do autostrady

 

Wojnicz chyba nie ma na stanie Levorga jakby mieli do autostrady tez niedaleko, woj. śląskie też chyba powinno się coś trafić  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...