mechanik Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Właśnie byłem w ASO i nie za bardzo chcieli powiedzieć ale jednak po cichu się wygadali że będzie 2.0 DIT w Polsce oczywiście w Levorgu. Dziś faktycznie dzień kłamstewek. Spotkałem się jednak wsześniej z opinią (w ASO), że mogą się pojawić silniejsze wersje w Levorgu i OBK, jednak dopóki nie potwierdzone kwalifikuję te nowinki jako niesprawdzone plotki. Zobaczymy, jednak jeśli już to oby nie pod koniec produkcji obu modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) niebawem do salonow wchodzi nowy model Subaru Trezia z nowym napedem S-awd i 2,5t pod maska Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 A od jesieni po lifcie brz sti, też z 2.0 turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Niecik Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 http://otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-stialcantara-pakiet-bezstopniowa-lineartronic-ogrzewanie-foteli-ID6yjV11.html#81608aa86dlevorg sti? pojemność i moc taka sama. Różnica w cenie to koszt naklejek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) No i jeszcze są dokładki. Wydech przynajmniej końcowy chyba też zmieniony. Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 http://otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-stialcantara-pakiet-bezstopniowa-lineartronic-ogrzewanie-foteli-ID6yjV11.html#81608aa86d levorg sti? pojemność i moc taka sama. Różnica w cenie to koszt naklejek? "19 calowe aluminiowe felgi Listwy progowe STI Dokładka zderzaka STI Gałka skrzyni STI Sportowy tłumik" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 19 calowe aluminiowe felgi aftermarketowe, coś jakby MAK albo BROCK. Na pewno nic z ori STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalot Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Zgodnie z obietnicą przesyłam krótkie podsumowanie z jazdy Levorgiem: 3500 km w 10 dni; trasa: BE-przez DE-Kraków, następnie Kraków-Toruń i z powrotem, potem Kraków - Kotlina Kłodzko i stamtąd z powrotem do BE. Teraz bowiem mogę w miarę obiektywnie się wypowiedzieć. 1. Spalanie - 8,8 autostradami do PL w zakresie 120-140km/h bez silnego wiatru w trybie I, w trybie S wzrosło do 9,00, więc różnica minimalna. Po Polsce N-S-N wzrosło do 10,00, a najbardziej w drodze powrotnej: silniejszy wiatr, zakres 140-160 km/h i 10,2 litra 2. Zaskoczyły mnie dość duże luzy na kierownicy przy dużych prędkościach, tryb S ten problem sporo niweluje, w I jest pod tym względem kiepsko (przynajmniej w porównaniu z S-Maxem którym jeżdzilem wcześniej nie mówiać o Volvo XC70) 3. Również dość wrażliwy na podmuchy bocznego wiatru przy dużych prędkościach (porównując j.w.) 4. Siedzenia: hmm - do Volvo to daleko. W Volvo to były jedyne siedzenia gdzie po przejechaniu 1300 km niczego się nie czuło. W Fordzie tyłek się strasznie pocił na''eko-skórze) i kręgosłup się odciskał, a w Subim, o dziwo, ucics na barki (za bardzo wyprpfilowane jednak górne części siedziska). Dlaczego o dziwo? Ano dlatego że jestem szczupły (tyle że mam 190 cm) i nie powinno być z tym problemu akurat tam.. 5. Wyciszenie; bądźmy szczerzy: od 120 km/h szumy powietrza paskudnie przeszkadzają, przy 160 km/h dziecko mi już nawet protestowało. Tak jak tutaj pisałem: zdecydoiwałem się na dodatkowe wyciszenie bo śmigam długie dystanse na autobahnach i dla mnie pozostaje tylko pytanie kiedy i gdzie:-( 6. Nawigacja: zdecydowanie nadpobudliwa jeśli chodzi o omijanie korków; do PL się jej słuchałem i zafundowała mi niepotrzebne zjazdy z autostrady 4 razy, w drodze powrotnej miały być korki 6 razy i ponoć trzeba było je też omijać, a ja celowo ją ignorowałem i... nie było żadnego korka. Przeglądałem jej ustawienia i wydaje się by wszystko w porządku... 7. Oświetlenie: po prostu świetne ksenony. Nie ma porównania do zwykłych świateł i też pseudo ksenonow w Seacie Leonie (jeżdziłem u kolegi - bardzo słabą tam moc mają). Mistrzostwo! WNIOSKI: Przez pewien czas przyszła mi refleksja czy może dobrze zrobiłem że kupiłem ten samochód, ale wystarczyło że zjechałem z austorstrady w niedzielę i zrobiłem 100 km w piękną pogodę krętymi trasami do Kotliny Kłodzkiej przy otwartym dachu w trybie S nie przekraczając 90km/h. Takie trasy i prędkości to po prostu kwintesencja tego samochodu. Nie ma samochodu idealnego. Passat go oczywiście bije na autostradzie, Levorg z kolei Passsata na takich trasach i w mieście, a na torze i w sprincie Levorga setki innych aut. Prawie 100% kierowców spędza jednak 90% czasu samochodem w mieście i na bocznych trasach, a 10% tylko na autostradach. P.S. Pozdrowienia dla kierowcy czarnego STI jadącego tą samą krętą drogą w Kotlinie. Żona po wielu kilometrach narzekań została urzeczona Subarową subkulturą pozdrawiania się:-) Oby trwało to jak najdłużej... 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 7. Oświetlenie: po prostu świetne ksenony to nie są ksenosny a LED-y Passat go oczywiście bije na autostradzie, Levorg z kolei Passsata pewnie oberwę ale Passat to nie ta sama półka co Levorg, Levorg to Golf kombi (no może Skoda Octavia bo ciut dłuższa) 5. Wyciszenie; bądźmy szczerzy: od 120 km/h szumy powietrza paskudnie przeszkadzają, przy 160 km/h dziecko mi już nawet protestowało. Tak jak tutaj pisałem: zdecydoiwałem się na dodatkowe wyciszenie bo śmigam długie dystanse na autobahnach i dla mnie pozostaje tylko pytanie kiedy i gdzie:-( moim zdaniem warto, różnica szczególnie przy wyższych prędkościach będzie spora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalot Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 W każdym bądź razie oświetlenie super:-) Co do Passata to odnosiłem się do niego bo w tej cenie to oferowali mi 1.4 TSI 150 km z przednim napędem niby nawet Highline ale navi malutkie i kółka 17ki, co w porownaniu z Levorgiem wyglądał jak taczkowóz. więc ta sama półka cenowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Co do Passata to odnosiłem się do niego bo w tej cenie to oferowali mi 1.4 TSI 150 km z przednim napędem niby nawet Highline ale navi malutkie i kółka 17ki, co w porownaniu z Levorgiem wyglądał jak taczkowóz. więc ta sama półka cenowa... nie ta sama bo inne wyposażenie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja również w Listopadzie ubiegłego roku miałem niewątpliwą przyjemność poznać Levorga To prawda, ten samochód zaczyna urzekać coraz bardziej z każdym kilometrem i bardziej krętą, "techniczną" drogą Przede wszystkim świetnie się prowadzi w każdych warunkach,i co w dzisiejszych czasach jest bardzo pożądane, wyróżnia się na ulicach w bardzo pozytywnym tego słowa znaczeniu. Auto dla prawdziwego indywidualisty Co do świateł... Dla mnie okularnika te LED-owe światła były niezastąpione. Przez weekend zrobiłem nim 600km. 300 km po i pod miastem, a resztę w trasie w tym 100 km z prędkościami autostradowymi. Generalnie wszyscy którym w Tarnowie zdążyłem pokazać Levorga byli bardzo pozytywnie zaskoczeni tym co oferuje dzisiejsze Subaru Uważam, ba jestem przekonany, że Levorg świetnie nadaje się w miejsce na rynku europejskim po Hondzie Accord która jak wiemy nie jest już oferowana w Europie Co stwierdzili moi bliscy jeszcze lepiej jeździ. Dużo by pisać Co do spalania to... nurtuje mnie taka rzecz. Bardzo dużo osób twierdzi, że na zachodzie mają lepsze paliwa, a przez to samochody lepiej jeżdżą, mniej palą. Aco za tym idzie mają większy zasięg. Widzę, że spora część z Was podróżuje za granicą. Czy potwierdzacie tę tezę, a na przykładzie Levorga możecie stwierdzić, że spalanie w nim również zależy od miejsca/paliwa? Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Co do spalania to... nurtuje mnie taka rzecz. Bardzo dużo osób twierdzi, że na zachodzie mają lepsze paliwa, a przez to samochody lepiej jeżdżą, mniej palą. Aco za tym idzie mają większy zasięg. Widzę, że spora część z Was podróżuje za granicą. Czy potwierdzacie tę tezę, a na przykładzie Levorga możecie stwierdzić, że spalanie w nim również zależy od miejsca/paliwa? Wg. mnie zdania są podzielone. Ja nie zauważyłem różnicy w spalaniu benzyny (ten sam styl jazdy). Za to kilku znajomych zauważyło spadek spalania ON (ta sama trasa - jazda w jedną stronę na paliwie zachodnim a w drugą polskim). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Co do spalania to... nurtuje mnie taka rzecz. Bardzo dużo osób twierdzi, że na zachodzie mają lepsze paliwa, a przez to samochody lepiej jeżdżą, mniej palą. Aco za tym idzie mają większy zasięg. Widzę, że spora część z Was podróżuje za granicą. Czy potwierdzacie tę tezę, a na przykładzie Levorga możecie stwierdzić, że spalanie w nim również zależy od miejsca/paliwa? Wg. mnie zdania są podzielone. Ja nie zauważyłem różnicy w spalaniu benzyny (ten sam styl jazdy). Za to kilku znajomych zauważyło spadek spalania ON (ta sama trasa - jazda w jedną stronę na paliwie zachodnim a w drugą polskim). Miałem to samo jadąc pod granice z Francja. Wracając spaliłem Forkiem XT ok 1 litr mniej. Ale ja bym to raczej podciagnął pod to ze w tamta stronę było pod górkę a wracając z górki. Wzrostu mocy itp na niemieckim paliwie nigdy nie zanotowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Widzę, że spora część z Was podróżuje za granicą. Czy potwierdzacie tę tezę, a na przykładzie Levorga możecie stwierdzić, że spalanie w nim również zależy od miejsca/paliwa? W pierwszej kolejności ma wpływ: wiatr, temperatura i styl jazdy. Paliwo bardzo podobne w PL nawet z tej samej rafinerii. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Różnice w spalaniu na poziomie błędu statystycznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) ja natomiast mam doswiadczenia nastepujace: podroz w 2014 i 2015 do Chorwacji okolo 1300km w jedna strone oczywiscie XV'em. Na polskim paliwie 750km max i tankowanie za granica Chorwacka albo jeszcze na Sloweni W droge powrotna na paliwie Chorwackim niecale 900km i tankownie w Austrii.. Styl jazdy identyczny tzn 130km/h na tempomacie. Moze przypadek, moze wiatr w plecy, a moze faktycznie lepsze paliwo... Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Może bagażnik był lżejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Może bagażnik był lżejszy to na pewno Ale zazwyczaj nabieramy nieduzo prowiantu tylko na poczatkowy rozruch. Bo i ceny takie jak u nas i Ozujsko oraz badel jest na miejscu wiec po co brac nasze Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Za to kilku znajomych zauważyło spadek spalania ON... Po 16 tys km połowa tankowań w PL, połowa za granicą (D i A) i nie zauważyłem różnicy w spalaniu. Powiedziałbym że więcej pali w D ale tu kłania się wyższa prędkość 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalot Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Z tym spalaniem hmm, może coś być: ja jeżdżę w BE i do PL na paliwie z BE i DE spalił tak jak pisałem 88-9,0 a w drogę powrotną 10,00. Paliwo w PL (i Europie Wsch.) na pewno jest innego gatunku: to rosyjski URAL, a więc bardziej zanieczyszczona tyle że ORLEN ma specjalną instalację do jej oczyszczania i powinno być OK. Z drugiej strony może to jednak wiatr...:-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 takie tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) 1. Spalanie - 8,8 autostradami do PL w zakresie 120-140km/h bez silnego wiatru w trybie I, w trybie S wzrosło do 9,00, więc różnica minimalna. Różnica ta może jeszcze wynikać z jednego faktu, który zaoobserowałem podczas jazdy Levorgiem (zauważyłem dopiero po ok 400km). W trybie S i położeniu skrzyni D, nie jest możliwa jazda na 6 biegu, silnik cały czas utrzymuje 5, czekając w gotowości do przyśpieszenia. Trochę tego nie rozumiem.. Nawet jazda na tempomacie ustawionym na np. 140km/h i w tybie S, powoduje, że samochód jedzie cały czas na 5 biegu (jeżeli łopatką wymuszę 6 bieg, to po chwili przechodzi w D i redukuje na 5). Jeżeli zmienimy tryb na I wówczas wskakuje 6. Wydaje mi się, że jest to jakiś błąd w oprogramowaniu, bo niby dlaczego nie mogę jechać na 6 biegu w D? Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez Buchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Czy dobrze widzę, że Nowa Impreza na 2017 będzie mniejsza niż Levorg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Czy dobrze widzę, że Nowa Impreza na 2017 będzie mniejsza niż Levorg? znasz już wymiary nowej Imprezy ? podobno będzie niższa linia dachu, samo auto szersze i ciut dłuższe od obecnej wersji Wysłane z mojego SGP311 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się