jaszyn Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 (edytowane) nie powinno być tak że uzytkownik sam wpada na to żeby coś w samochodzie sprawdzić A Ty naprawdę wierzysz, że to użytkownik wpadł na to aby sprawdzać korektę wtryskiwaczy np. podczas przeglądu? Oddając samochód na regularne przeglądy do ASO klient a przynajmniej tak mi sie do tej pory wydawało nie musi doczytywać w internecie co by tu jeszcze sprawdzić. Dobrze Ci się wydawało. Producent ustalił jak ma wyglądać przegląd i co ma się w nim zawierać. I nie ma tam odczytu korekt. W instrukcji też nie widziałem informacji żeby wykonywać jakieś dodatkowe poza przeglądami czynności Tu też dobrze widziałeś. dzięki szczur75, czyli wszystko jasne, miałem chwilowy mętlik w głowie -ale to normalne, w poniedziałek po ciężkim weekendzie Edytowane 16 Września 2013 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 ale zrobiliście z tego procedurą o to jest kwestia przesunięcia ekranu na laptopie o stronę lub dwie niżej. To samo dotyczy zawartości ON w oleju. Piotrek jeżeli w procedurze z SIP nie ma sprawdzania okresowego wtryskiwaczy ( mam na myśli odczytanie 4 cyferek z laptopa ) to zaczynam mocno wątpić w sens wprowadzenia SBD do sprzedaży.... Sam najlepiej wiesz dlaczego...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Piotrek jeżeli w procedurze z SIP nie ma sprawdzania okresowego wtryskiwaczy ( mam na myśli odczytanie 4 cyferek z laptopa ) to zaczynam mocno wątpić w sens wprowadzenia SBD do sprzedaży.... Sam najlepiej wiesz dlaczego...... Adaś, nie spotkałem się z taką procedura podczas przeglądów w żadnej marce. Może w Subaru coś się zmieniło. Na pewno niektóre ASO robią to obligatoryjnie, sam wiesz dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 wiem wiem i dziwi mnie, że to nie jest standard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Cześć, otrzymałem dziś diagnozę z ASO. Ponowna regulacja wtrysków nie pomogła. Podczas jazdy próbnej zgrali parametry silnika i wysłali do centrali w Beneluxie. Odpowiedź była taka iż problemem jest blokujący się zawór przy turbosprężarce. Nie jestem mechanikiem więc domyślam się jedynie że chodzi o elektrozawór. Moje ASO oferuje jedynie wymianę całej turbosprężarki na co wybitnie nie mam ochoty ponieważ 4 miesiące temu wymieniałem dwumasę...prawdę mówiąc jestem chwilowo wkuty na markę i jej diesla. Czy możecie doradzić opcje naprawy w Polsce, zwłaszcza w okolicach Poznania lub Gdańska? Podejrzewam że wymiana całej turbosprężarki to przesada i auto można naprawić taniej. Będę wdzięczny za sugestie. pozdrawiam s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 @@sewa,już mnie ciarki przechodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 mnie też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Czy możecie doradzić opcje naprawy w Polsce moge naprawić...niestety w Wa-wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Sewa z Poznania do Wawy masz tylko rzut beretem A2. Jeśli płacisz za naprawę to nie zastanawiałbym się. Kwestia tylko jak auto dostarczyć..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 moge naprawić...niestety w Wa-wie Bardzo dziekuje za oferte. W Polsce bedziemy w okolicach Swiat, jezeli do tego czasu nie znajde alternatywnego rozwiazania to sie z Panem skontaktuje. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butch Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Wiatm. Tak czytam wszystkie wypowiedzi na forum na temat diesla i zastanawiam sie co ja zrobilem , ponieważ w sierpniu sprowadzilem takie auto fakt ze od rodziny ale przebieg ponad 200 tkm rocznik 12.2008. I teraz zaczynam myslec mocno o sprzedazy. Jest taka mala przypadlosc do poki silnik nie osiagnie odpowiedniej temp. to pomiedzy obrotami 1500 a 2000 jest takie dziwne stukanie a pozniej juz ustaje czy ktoś moze cos doradzic...? Zgory dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Podjechać do ASO i sprawdzić prace wtryskiwaczy,później ewentualnie dokonać czyszczenia wtrysków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 w sierpniu sprowadzilem takie auto fakt ze od rodziny ale przebieg ponad 200 tkm rocznik 12.2008.I teraz zaczynam myslec mocno o sprzedazy (...) silnik juz po naprawie czy jeszcze nie? a co ze sprzeglem, dwumasa oryginal? jezeli wszystko wymienione, to jezdzic i nie marudzic... jezeli zas nie, to bym sprzedawal, ew. zaczalbym odkladac do skarbonki tak na wszelki wypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Jest taka mala przypadlosc do poki silnik nie osiagnie odpowiedniej temp. to pomiedzy obrotami 1500 a 2000 jest takie dziwne stukanie a pozniej juz ustaje czy ktoś moze cos doradzic...? To stukanie, to jak już ktoś napisał, prawdopodobnie brudne wtryski lub nieszczelność podciśnieniowego sterowania turbiny (lub jedno i drugie). Co do pękania wału, to na szczęście poprzedzają je pewne objawy, które dobry mechanik potrafi wcześnie wykryć (a zadaje się, są już tacy, co potrafią do tego nie dopuścić ) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) Co do pękania wału, to na szczęście poprzedzają je pewne objawy, które dobry mechanik potrafi wcześnie wykryć (a zadaje się, są już tacy, co potrafią do tego nie dopuścić ) proszę o namiary do tych co potrafią nie dopuścić a juz wiem pewnie myslisz o profilaktycznej wymianie dwumasy ? Edytowane 6 Października 2013 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 proszę o namiary do tych co potrafią nie dopuścić a juz wiem pewnie myslisz o profilaktycznej wymianie dwumasy ? Nie http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/65031-200-tysiecy-w-dieslu-po-raz-pierwszy-na-forum/page__st__25#entry1880364 Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wolf Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Forum przeglądam od dawna, od 2009 kiedy kupiliśmy legacy 2.0d, do tej chwili auto przejechało bez zająknięcia 145000km niestety ostatnio zaczęło być słychać turbo (gwizdanie?), teraz wywaliło kontrolkę silnika i kontrę trakcji (w tym samym momencie), turbo raz jest a raz nie ma (zawiesza się?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Może przycina się zawór turbiny,ponoć lubią. Tak czy inaczej wizyta w ASO,im szybciej tym taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wolf Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 (edytowane) a co kontrola trakcji ma do turbo? jaki może być powód wlączenia się kontrolki? Edytowane 12 Grudnia 2013 przez Mateusz Wolf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 a co kontrola trakcji ma do turbo? jaki może być powód wlączenia się kontrolki? Ta kontrolka zapala się przy wielu błędach i awariach - u mnie np świeciła przy awarii EGR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 podpinanie kilku lampek pod różne obwody jest trochę denerwujące. U mnie wywaliło bezpiecznik od świec a zapaliła się ikonka el. hamulca ręcznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Forum przeglądam od dawna, od 2009 kiedy kupiliśmy legacy 2.0d, do tej chwili auto przejechało bez zająknięcia 145000km niestety ostatnio zaczęło być słychać turbo (gwizdanie?), teraz wywaliło kontrolkę silnika i kontrę trakcji (w tym samym momencie), turbo raz jest a raz nie ma (zawiesza się?) Podjedz do ASO i popros o sprawdzenie turbosprezarki. U mnie wirnik turbiny mial luzy. Sprezarka oddala ducha, na szczescie w ruchu miejskim, przy niewielkiej predkosci wiec wymiana usunela problem. Jezeli jednak wirnik sie rozleci przy duzej predkosci a czesci zostana zassane do silnika, wowczas naprawa moze byc BARDZO kosztowna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_roberto_ Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Widzę, że wątek trochę nieużywany ale skoro mnie tu skierowano to proszę o radę pod kątem zakupu tego auta z dieslem na pokładzie; wystawione na 2 ogłoszeniach z różnymi cenami ale to ten sam egzemplarz: http://otomoto.pl/subaru-outback-nowy-silnik-sprzeglo-i-dwumas-C33040340.html http://otomoto.pl/subaru-outback-sal-polska-silnik-wymieniony-C32397210.html Chodzi mi o ocenę na ile jest prawdopodobne, że awaria jakiej uległo to auto powtórzy się ponownie. Z różnych miejsc w internecie dowiedziałem się, że ryzykowne diesle boxery pochodzą sprzed roku 2011 kiedy to w drugiej połowie 2010 r. dokonano jakiś zmian i masowe awarie tego silnika się skończyły czy też stały się mniej masowe. Chciałbym teraz jakoś ocenić, na ile osprzęt pochodzący z roku 2013 (silnik, sprzęgło, dwumas) wsadzone do auta z 2008 r. może sprawiać problemy charakterystyczne dla tego rocznika, czy też może w związku z w/w wymianą auto jest pewniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bungy Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 "Z różnych miejsc w internecie dowiedziałem się, że ryzykowne diesle boxery pochodzą sprzed roku 2011 kiedy to w drugiej połowie 2010 r. dokonano jakiś zmian i masowe awarie tego silnika się skończyły" Ej, to nie tak @_roberto_, zwyczajnie do 2011 przeszkolono większość kierowców, jak mają używać samochodu... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 że ryzykowne diesle boxery pochodzą sprzed roku 2011 podobnie bmw i inne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się