Skocz do zawartości

Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

moje poprzednie auto to vectra...... jak na 1.8 calkiem zrywna byla :))))

ale dopiero teraz widze za padaka.....niestety... :>

 

Dla mnie Opel w ogóle jest odrażający. Sorry, jeśli uraziłem czyjeś uczucia, ale nie wiem, jak określi coś, co kosztuje tyle co samochód, a jednak samochodem nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już nie tani koreańczyk, a jeszcze nie prawdziwy samochód.

 

Doooooobre :mrgreen:

 

A, zapomniałbym: w sobotę "skillowałem" chryslera 300C V8 5.7 HEMI. Na prostej i na suchym. Ładnie się trzymał, ale został z tyłu - mimo przewagi mocy, dodatkowe 400 kg masy zrobiło swoje, no i pewnie jeszcze fakt, że to automat :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja to nie kuma co jest grane :( Subaru w serwisie, ja śmigam Maganem 1.4 i Hondą też 1.4 i mimo to wszystkich wyprzedzam... chyba nie jeżdżę jak większość... mimo że tymi padaczkami nie staram się przesadzać i jadę tak jak Subarakiem kiedy mam ochotę na tępo emeryta... z tego wniosek ze i tak za szybko....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już nie tani koreańczyk, a jeszcze nie prawdziwy samochód.

 

Doooooobre :mrgreen:

 

A, zapomniałbym: w sobotę "skillowałem" chryslera 300C V8 5.7 HEMI. Na prostej i na suchym. Ładnie się trzymał, ale został z tyłu - mimo przewagi mocy, dodatkowe 400 kg masy zrobiło swoje, no i pewnie jeszcze fakt, że to automat :twisted:.

 

Jesteś Przemequ szybszy niż AT "w górę" czy startowałeś ze strzału?

Hoho... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie musial nic strzelac albowiem 5.7 ma 6,4 do stu.

Natomiast 6.1 ma juz tylko 5.0. - to o tym pisali w wysokich obrotach.

Z tym mogłyby być kłopoty.

Ale przyspieszenie (katalogowe) STI jest "ze strzału". We współczesnych AT nie da się ruszyć z wyższych obrotów i hamulca - dlatego MT na starcie jest zawsze szybsze.

AT odrabia później...

 

Innymi słowy: jeżeli gentlemani prężą muskuły spod świateł - wystarczy spojrzeć na dane katalogowe, by przewidzieć kto wygra (pomijając potencjalny błąd w zmianie biegów kierowcy samochodu z MT).

Jeżeli jednak jest start z rolowanego, to wyniki mogą być różne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Opel w ogóle jest odrażający

 

:evil:

Proszę natychmiast przestać mi tu robić koło pióra.

Bo inaczej wystąpie o odszkodowanie .............. za niemożność zarobienia na estiaja!

 

:mrgreen:

 

Opel wcale nie jest odrażający. Tylko się dziwnie prowadzi w zakrętach. Przynajmniej Vectra B...

 

Poza tym, to przyzwoity samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.

A tak serio, to uwielbiam te wszystkie obiegowe opinie o firmach. Z kim się nie rozmawia, ma ugruntowane zdanie na temat jakiś tam marek. Oczywiście ich w danym momencie nie posiadając. A kiedy zestawi się razem takie opinie kilku/kilkunastu osób, to okaże się że należy w ogóle zapomnieć o kupnie samochodu, bo absolutnie wszystkie marki robią kompletny złom...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurka - 7 lat jeździłem Vectrą B 2.0 :) Na fabrycznych 205x55x16" naprawdę fajnie trzymało się drogi. Jedynie wrodzona podsterowność wymagała korekty, ale to nie przeszkadzało mi szkolić na szczecińskich rondach nie jeden samochód o podobnej mocy.

 

Na razie nie wjeździłem się jeszcze na tyle w mojego obecnego Legacy H6 żeby móc porównywać. Pierwsze wrażenie oczywiście mocno na plus nowego pupilka :D szczególnie przekładnia - nie licząc odgłosów jest 3x bardziej precyzyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie wrodzona podsterowność wymagała korekty,

Nazwij to jak chcesz, ale V.B wymagała ciągnięcia kierownicą cztery razy w zakręcie (skręt-kontra-skręt-kontra... itd.) albo jazdy w poślizgu od początku. Popnieważ jeżdżenie slajdami w mieście uważam za... nie wskazane, pozostawało wachlowanie kierownicą. Poza tym, to był samochód z dobrym silnikiem i zawieszeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Opel w ogóle jest odrażający

 

:evil:

Proszę natychmiast przestać mi tu robić koło pióra.

Bo inaczej wystąpie o odszkodowanie .............. za niemożność zarobienia na estiaja!

 

:mrgreen:

 

Opel wcale nie jest odrażający. Tylko się dziwnie prowadzi w zakrętach. Przynajmniej Vectra B...

 

Poza tym, to przyzwoity samochód.

 

Racja... Tylko te nieszczęsne kierunkowskazy, które wydają się żyć własnym życiem po lekkim nawet dotknięciu :shock: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie wrodzona podsterowność wymagała korekty,

Nazwij to jak chcesz, ale V.B wymagała ciągnięcia kierownicą cztery razy w zakręcie (skręt-kontra-skręt-kontra... itd.) albo jazdy w poślizgu od początku. Popnieważ jeżdżenie slajdami w mieście uważam za... nie wskazane, pozostawało wachlowanie kierownicą. Poza tym, to był samochód z dobrym silnikiem i zawieszeniem.

 

V.B. wymagała jedynie jednego skrętu kierownicą - ale zdecydowanego, żeby nadal odpowiednią prędkość kątową całej budzie. Reszta manewru opierała się raczej na balansowaniu gazem.[/scroll]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj udało mi się skopać pana pana w BMW 740i, rocznik ~2001, czyli miało to 4.4l, ~280KM, pan był bardzo narowisty, a że jechaliśmy na równej drodze obok siebie, to robiliśmy test drive od 120-180. Myślałem że to BMW mnie zje od raz, a tu zdziwnie, na 4 biegu od 150 zaczełem panuj odjeżdzać, potem zjazd,jako że jechałem na wiadukt a pan pod przed podziękowałem, a tem mi oddziękował awaryjnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio w sobotę wyjeżdżając z Mariny Moktów w Racławicką dojechałem do świateł w kierunku Wołoskiej. Na nowej nitce w stronę Wołoskiej są dwa pasy lecz za światłami się kończy prawy, a ja stałem na lewym. Było już po 1:00 więc stoję sobie a tu na prawym pasie stoi Calibra full tuning. Ciemne szyby, wielki spojler no i z tyłu lexusy, zapomniałem jeszcze o blond włosej dziewczynie na prawym fotelu. Kierowca oczywiście prowadzi auto jedną reką, lewa na kierownicy na 12 a prawa gdzieś tam. Cóż, wiedziałem że będzie chciał się wcisnąć więc nie odpuściłem mu, no i wyrwałem do przodu na zielonym a kolega został z tyłu. Chyba muszę opisać tego killa na sr.p :lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś stojąc na przystanku widziałem ciekawe zjawisko. Bardziej nadaje się do "żeby rozluźnić..."... Otóż obok mnie stało kilka panienek, takich całkiem-całkiem, podtacza się stare BMW, chyba 7, CZARNE szyby, wydech 5 cali, buuu. Wewnątrz czterech buraków w podkoszulkach na ramiączkach, z uśmiechem wprost po kilku "Patykiem pisanych" i cos bełkoczą do panienek. Olewka. Odjechali, skillował ich autobus linii 107. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie musial nic strzelac albowiem 5.7 ma 6,4 do stu.

Natomiast 6.1 ma juz tylko 5.0. - to o tym pisali w wysokich obrotach.

Z tym mogłyby być kłopoty.

Ale przyspieszenie (katalogowe) STI jest "ze strzału". We współczesnych AT nie da się ruszyć z wyższych obrotów i hamulca - dlatego MT na starcie jest zawsze szybsze.

AT odrabia później...

 

Innymi słowy: jeżeli gentlemani prężą muskuły spod świateł - wystarczy spojrzeć na dane katalogowe, by przewidzieć kto wygra (pomijając potencjalny błąd w zmianie biegów kierowcy samochodu z MT).

Jeżeli jednak jest start z rolowanego, to wyniki mogą być różne...

Na AT nie ruszysz z hamulca (nożnego) i wyższych obrotów bo jedno i drugie obrabia komputer. I on nie dopuści do jednoczesnego deptania w hamulec i ciśnięcia gazu (w sensie, rezultatów).

Ręczny jest (AFAIK) niezależny od kompa. Trzymaj ręcznik, depnij gaz - powinno zadziałać... ;)

 

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...