Jump to content

Krzysiek_WAWA

Użytkownik
  • Content Count

    1466
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Krzysiek_WAWA

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Była Impreza GT SportWagon, będzie ....
  • Zainteresowania
    wszechstronne :)

Recent Profile Visitors

569 profile views
  1. Samochód nie był skrojony i był na seryjnych/fabrycznych ustawieniach czyli wystrojony na 95 zgodnie z instrukcja. Nie skrojony tylko strojony.
  2. Jak silnik jest rozgrzany, EGT umieszczone możliwie jak najbliżej wyjścia z cylindra aby były jak najmniejsze przekłamania. To na wolnych obrotach egt nie powinno przekraczać 520 st C, podczas zwykłej jazdy bez szaleństwa ~750 st C, przy dłuższej jeździe bardzo dynamicznej / upalaniu jest 850, ale może być też więcej (wszystko zależy to od wielu czynników np. AFR, jakość paliwa i jego ilość w zbiorniku, działania sondy lambda itd...). Wartość graniczna to 930 - 950 st C.
  3. Cześć, Ponieważ prawdopodobnie chodzi o moje ex Subaru, pragnę wyjaśnić kilka kwestii: 1. Nie wiem co było robione i przez kogo przy samochodzie od momentu sprzedaży samochodu. 2. Silnik był w stanie dobrym, nie brał oleju. Turbina była w stanie dobrym, pracowała prawidłowo w całym zakresie obrotów. Ciśnienie oleju na zimnym silniku było na poziomie 6,3 - 6,7 bara, przy temperaturze oleju 85-95 st C na biegu jałowym utrzymywało się ciśnienie 2 - 2,5 bar. Przy 95-105 st C ciśnienie było 1,8 - 2 bary. Podczas jazdy przedziale 3000 - 6500obr mam ciśnienie ~5,5 - 6 barów. Czujnik ciśnienia ol
  4. Potwierdzam, w Imprezie GT jest dokładnie tak samo jak w Foresterze 98-. Zamiana PINów w przekaźników od Opla/Audi/VW i działa a koszty są niewielkie plus 2 godziny bawienia się pod deską aby dojsć do oryginalnego przekaźnika. Czas oczekiwania w ASO, na taki przekaźnik jak człowiek potrzebuje na już jest bardzo długi, podobnie w ASO Nissana, Hyundai.
  5. Ja u siebie w GT mam tak Na zimnym silniku do czasu jak nie złapie 40-50st mam 6,5 - 7Bar na wolnych obrotach przy 85-95st - 2 - 2,5 bara na wolnych obrotach przy 95 - 105 - 1,8 - 2bar Czujnik w głowicy. Podczas jazdy przedziale 3000 - 6500obr mam ciśnienie ~5,5 - 6 barów
  6. Dokładnie ten mały. Klapa nie otwiera się na 100%, tylko na jakieś 80%.
  7. To zależy czy masz w GF tylny spoiler górny czy nie. Jeśli nie masz wejdzie 192. Jeśli masz to maksymalnie 180cm a i tak będziesz dotykał spoilerem do Boxu.
  8. CEL nie musi się zapalić. U mnie CEL się nie zapalił. Dopiero jak zacząłem jeździć z komputerem to okazało się że Lambda daje cały czas sygnał, że musi być dawka paliwa na bogato. A powinna ona chodzić w zakresie od 0,1V do 0,9V U mnie wskazania były w okolicach 0,8V do 0,9V W GT parametry seryjnie kształują się jak poniżej. V %CO AFR 0,600 <1% >15:1 0,720 1% 14:1 0,760 2% 13.6:1 0,800 3% 13.4:1 0,840 5% 13:1 0,860 6% 12:1 0,880 8% 11:1
  9. Sprawdź czy prawidłowo działa tobie sonda lambda. Miałem swego czasu to samo, wówczas zbiornik paliwa wystarczał mi na 160-200km. Z tego co wiem, to mam DENSO 4 przewodowy i działa bez problemu.
  10. W moim GT, przepływka wskazania z przepływki na wolnych obrotach są w przedziale 1,2 do 1,4, Lambda 0,02 do 0,8 Czy wymieniałeś filtr powietrza?
  11. Ja obstawiam wiskoze. Właśnie taki objaw miałem u siebie w GT. Jak jedziesz powoli do przodu też słychać ciche strzelanie (coś ala przeskok koła).
  12. Pozdrowienia dla koleżanki w GT na nr WU
  13. jak znajdę chwilkę to podeślę opis mojego.
×
×
  • Create New...