pegi Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 (edytowane) Przed wypadem na SJS, po uszczerbaniu ostatnio fabrycznej felgi, założyłem do auta jakieś rezerwowe felgi i opony, oczywiście bez czujnika ciśnienia. Miała się zrobić jakaś dyskoteka na desce, ktoś pisał (w wątku Forkowym), żeby tę dyskotekę usunąć, to trzeba w odpowiednim miejscu na zegarach nieprzezroczystej taśmy samoprzylepnej użyć ( ), a u mnie nic. Nic się nie zaświeciło. Czy ktoś wie w takim razie jak to z tymi czujnikami jest? Edytowane 22 Października 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Nie zakładają fabrycznych wskażników,bo wiedzą że przewrażliwieni właściciele STI-ów po każdych 15 minutach szybszej jazdy zjeżdzaliby przerażeni na najbliższy parking, żeby ochłodzic ten 10-letni "cud techniki" japońskiej i to nawet w tym "new model 2015",który silnikowo jest takim samym pażdzierzem jak poprzednie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Czujniki się włączyły dziś, po przejechaniu ok 30 km, wiec jednak są. Edytowane 23 Października 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Są i nawet można ustawić czułość, w sensie obciążenie przełącznikiem na lewo od trakcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Na 25 listopada wyznaczono premiere Forestera STI. Zobaczymy czy auto bedzie oferowane tylko w Japonii czy moze w Europie równiez. Jezeli w Europie tez to jaki silnik bedzie go napędzał???czy bedzie czerpał z zapasów ej25 czy moze dostanie silnik z japonskiej wersji WRX STI ? Jesli to drugie,to stawiam na to ze w przyszłym roku WRX STi na Europe powinien miec dwulitrowy motor. Edytowane 28 Października 2014 przez wasz_hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 28 Października 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Zobaczymy czy auto bedzie oferowane tylko w Japonii czy moze w Europie równiez. W Europie nie będzie oferowany. czy bedzie czerpał z zapasów ej25 czy moze dostanie silnik z japonskiej wersji WRX STI Ani to, ani to. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 czy bedzie czerpał z zapasów ej25 czy moze dostanie silnik z japonskiej wersji WRX STI ? Ani to, ani to. SBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 SBD SBD biturbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Na 25 listopada wyznaczono premiere Forestera STI. Zobaczymy czy auto bedzie oferowane tylko w Japonii czy moze w Europie równiez. Jezeli w Europie tez to jaki silnik bedzie go napędzał???czy bedzie czerpał z zapasów ej25 czy moze dostanie silnik z japonskiej wersji WRX STI ? Jesli to drugie,to stawiam na to ze w przyszłym roku WRX STi na Europe powinien miec dwulitrowy motor. Będzie to raczej obecny 2.0dit podkręcony do 300 km i 400nm na rynku JP Forek XT ma 280 km, zakładam, że ta wersja będzie miała oznaczenia STI, felgi, zaciski, fotele, spoilery i wydech. Edytowane 28 Października 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perscitus Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Podziele sie z Wami 2015 WRX CVT mojego mlodszego brata. Autko w garazu od konca Marca. Obecnie: 211km*/352Nm* (* na rolkach hamowni) Docelowe doladowanie: ~1.3bar Dla porownania, na tej samej hamowni DynoDynamics: - seryjne 2015 WRX 6MT/CVT wyciagaja ok. 170-180km/250Nm - seryjne 2015 WRX STi 6MT wyciagaja ok. 210-220km/284Nm Zmiany: wydech SPT/STi, dolot Mishimoto, filtr powietrza Volant/Dolandson PowerCore G2, dodatkowa chlodnica oleju CVT Mishimoto, Ecutek RaceROM Na wiosne: Downpipe P&L Motorsports, TMIC RacerX Engineering Edytowane 28 Października 2014 przez Perscitus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Super! Piękne auto, fajnie że pojawiają się już mody do wrx Edytowane 28 Października 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Auto zaje ... fajne. daliby Levorga z tym silnikiem do Europy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Czy ktoś wie w takim razie jak to z tymi czujnikami jest? nie jestem pewien jak dziala w Subaru, ale w niektorych markach czujniki ciesnienia nie sprawdzaja de facto cisnienia, tylko na podstawie analizy danych z ESP/VDC i roznicy obrotowej kol wnioskuja, ktore kolo ma za malo cisnienia. W zwiazku z tym nie ma znaczenia jakie mamy felgi zalozone. Byc moze tu jest tak samo. Sprawdzales w instrukcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Prawdopodobnie dokładnie tak, jak napisałeś, skoro dopiero po 30km komp wyliczył, że coś mu się nie zgadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 czujniki ciesnienia nie sprawdzaja de facto cisnienia, tylko na podstawie analizy danych z ESP/VDC i roznicy obrotowej kol wnioskuja, ktore kolo ma za malo cisnienia Tak to ma tu działać. Tylko po zmianie kół pokonałem ze 25 km po mieście (w kilku odcinkach), a kolejnego dnia włączyły się dopiero po przejechaniu cięgiem ok 30 km. I nie jest to kwestia złego ciśnienia, że czujniki musiały coś sprawdzić, tylko zorientowania się przez system, że tych czujników w ogóle nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 A może czujnik wysyła sygnał, tylko wtedy jak jest za niskie ciśnienie, a komputer dodatkowo "sprawdza" czujniki co jakiś czas, np co drugi dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) U mnie w Legwanie tak działało, tylko dopiero jak prawie na feldze jechałem. VDC na każdym winklu mrygał. Edytowane 29 Października 2014 przez leon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Prawdopodobnie dokładnie tak, jak napisałeś, skoro dopiero po 30km komp wyliczył, że coś mu się nie zgadza. To troche slabo, bo zanim sie dowiesz, ze jedziesz na prawie kapciu - opona moze byc juz do kosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Jeśli komputer miałby liczyć średnicę poszczególnych kół na podstawie ich prędkości obrotowych, i na tej podstawie rozpoznawać spadek ciśnienia, to po co byłyby czujniki w kołach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 @@przemekka, albo czujniki, albo liczenie promienia opony. Nie wiem czy ktoś stosuje obydwa rozwiązania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Prawdopodobnie dokładnie tak, jak napisałeś, skoro dopiero po 30km komp wyliczył, że coś mu się nie zgadza. To troche slabo, bo zanim sie dowiesz, ze jedziesz na prawie kapciu - opona moze byc juz do kosza. STi to moje pierwsze auto w życiu, w którym mam te czujniki. I to całkiem niepotrzebnie (dziękuję Brukselo ), a kapci w życiu parę złapałem i opon nie zniszczyłem. A i bez tych czujników jakimś cudem udawało mi się pilnować ciśnienia w oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 @@leon, dlatego zdziwiłem się do czego miałyby być potrzebne czujniki w kołach, jeśli system działałby w oparciu o VDC-cośtam, jak napisał @@Than_Junior. Wtedy wystarczą czujniki ABS-u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Prawdopodobnie dokładnie tak, jak napisałeś, skoro dopiero po 30km komp wyliczył, że coś mu się nie zgadza. To troche slabo, bo zanim sie dowiesz, ze jedziesz na prawie kapciu - opona moze byc juz do kosza. STi to moje pierwsze auto w życiu, w którym mam te czujniki. I to całkiem niepotrzebnie (dziękuję Brukselo ), a kapci w życiu parę złapałem i opon nie zniszczyłem. A i bez tych czujników jakimś cudem udawało mi się pilnować ciśnienia w oponach Jestes pewien ze to wymog UE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Niestety to fakt. Unia rządzi Unia radzi ... Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Prawdopodobnie dokładnie tak, jak napisałeś, skoro dopiero po 30km komp wyliczył, że coś mu się nie zgadza.To troche slabo, bo zanim sie dowiesz, ze jedziesz na prawie kapciu - opona moze byc juz do kosza.STi to moje pierwsze auto w życiu, w którym mam te czujniki. I to całkiem niepotrzebnie (dziękuję Brukselo ), a kapci w życiu parę złapałem i opon nie zniszczyłem. A i bez tych czujników jakimś cudem udawało mi się pilnować ciśnienia w oponach Jestes pewien ze to wymog UE? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się