Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki to może mieć wpływ na gwarancję? Przecież nic nie wymieniasz, nie niszczysz.. Ten czujnik to nie żaden niepotrzebny pierdolnik tylko ważna rzecz. 

Już widzę te "ekcesoryjne" czujniki. Być może raczej na pewno ewentualnie w ogóle się nie pojawią  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jaki to może mieć wpływ na gwarancję? Przecież nic nie wymieniasz, nie niszczysz.

Wszystko zależy, jaki czujnik zamierzasz założyć. Jeśli czujnik temperatury oleju i spali, to "niszczysz" - blok i kolektor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jaki to może mieć wpływ na gwarancję? Przecież nic nie wymieniasz, nie niszczysz.

Wszystko zależy, jaki czujnik zamierzasz założyć. Jeśli czujnik temperatury oleju i spali, to "niszczysz" - blok i kolektor.

 

 

A to nie jest tak że wystarczy OBD na BT i mamy te dane na telefonie bez grzebania w aucie. Wydaje mi się, że samochód zna te dane ale ich nie pokazuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jaki to może mieć wpływ na gwarancję? Przecież nic nie wymieniasz, nie niszczysz.

Wszystko zależy, jaki czujnik zamierzasz założyć. Jeśli czujnik temperatury oleju i spali, to "niszczysz" - blok i kolektor.

 

 

A to nie jest tak że wystarczy OBD na BT i mamy te dane na telefonie bez grzebania w aucie. Wydaje mi się, że samochód zna te dane ale ich nie pokazuje. 

 

 

Nie wiem jak w STi MY2015, ale FB20 przez OBD pokazuje tylko Cooling temp, oleju nie. Nie pamietam jak bylo z FA20 w brz, trzeba by spytac Sewa, ale chyba juz byl (skoro jest w nowym WRX to pewnie jest i w wolnossacym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, z tymi wskaźnikami, sprawdźcie proszę ile Wam palą auta średnio, to najprostszy i dobry wskaźnik, żeby ocenić czy warto zakładać, czy nie

ja bym do sredniego spalania poniżej 20 litrów / 100 km niczego nie montował

 

wg mnie czujnik temperatury oleju w podstawce filtra jest całkiem dobrym pomysłem, szczególnie do auta na ulicę; czujnika ciśnienia oleju nie zakładałbym do takiego auta w ogóle, doładowanie jest chyba na seryjnym wyświetlaczu - to dużo mówi jak działa silnik, czy jakaś rurka się nie odłączyła, czy nie ma trybu awaryjnego z obciętym doładowaniem, czy nie ma przeładowań

 

seryjnie auta są wystrojone z dużym zapasem, szczególnie ostrożnie jest ustawione doładowanie 

Edytowane przez kons6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

brakuje na rynku STI kombi ...
wtedy sprzedałbym Hawka i wziąłbym w leasing na długie lata takie auto :D

 

Jeszcze by musieli pokombinować gdzie dać duży spoiler ;)

 

---

 

A mnie został jeszcze jeden dzień ... !! :yahoo:

Edytowane przez pegi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

bialy czy niebieski?

Rozważałem kolory. Oglądałem i porównywałem na żywo na Plejadach i we Frey'u w Krakowie. Jak poprzednia generacja wcale w blue mica nie wyglądała najlepiej (mnie oczarował blue silica, bardziej granat niż niebieski), tak MY 15 w blue perl (nie już ma blue mica) jest bezkonkurencyjny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym dźwiękiem to mam problem. Niby fajnie brzmi, ale nie wiadomo co jedzie. Według mnie, jako opcja obowiązkowa powinno tam trafiać coś takiego:

 

 

A kolor faktycznie niebieski wygląda dobrze. Jeszcze tylko (ortodoksyjnie) złote felgi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według portalu Japanparts.com WRX STi JDM będzie miał silnik EJ20 i kręcił się do 8 tyś, obrotów. Ponadto wersja japońska ma srebrne lusterka i fajne DRL-y.

10553485_899793280035193_495982010019445

10537117_895360177145170_768232672701021

10492280_899794053368449_607969956112991

10534448_899793833368471_161498544525409

1924335_899793750035146_1135292352895752

Edytowane przez FilipBB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

WRX STi JDM będzie miał silnik Ej20

Czyli również na rodzimy rynek puścili silnik z poprzedniej generacji. Wynika z tego, że póki co z FA nie są w stanie wyciągnąć więcej momentu, czego STI jednak wymaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czyli również na rodzimy rynek puścili silnik z poprzedniej generacji. Wynika z tego, że póki co z FA nie są w stanie wyciągnąć więcej momentu, czego STI jednak wymaga.

2.0DIT w Levorgu JDM bez problemu ma 300KM i 400NM czyli praktycznie tyle samo co EJ25. Do tego max moment jest dostepny bardzo nisko, więc przyczyna jest chyba nieco inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0DIT w Levorgu JDM bez problemu ma 300KM i 400NM czyli praktycznie tyle samo co EJ25. Do tego max moment jest dostepny bardzo nisko, więc przyczyna jest chyba nieco inna.

Tyle, że przy wprowadzaniu nowego STI przewinęła się informacja o problemach z wytrzymałością tego silnika przy tych parametrach, co było powodem, że zdecydowali się jednak na EJ257. Z kolei w ostatnich Plejadach szef projektu STI Masuo Takatsu tłumaczy zastosowanie silnika EJ w sposób dość enimagtyczny - mniejsza komplikacja konstrukcji i normy czystości spalin.

Edytowane przez pegi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jestem w Bellevue, WA i nowych STI'ków tu istne zatrzęsienie. Czy ten samochód w serii tak brzmi jak ja słyszę tu na ulicach? Co się nie obejrzę za bulgotem boxera to widzę MY15 STI. I za każdym razem wygląda jak kompletna seria, tylko brzmi niewiele ciszej od mojego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jestem w Bellevue, WA i nowych STI'ków tu istne zatrzęsienie. Czy ten samochód w serii tak brzmi jak ja słyszę tu na ulicach? Co się nie obejrzę za bulgotem boxera to widzę MY15 STI. I za każdym razem wygląda jak kompletna seria, tylko brzmi niewiele ciszej od mojego ;)

Bardzo możliwe, że to seria. Seria bulgocze, nie jest bardzo głośny, ale dźwiękowo na ulicy zdecydowanie się wyróżnia.

 

 

No to mój już w domu.

 

2a94f5609b83b2d2gen.jpg

 

A teraz jedziemy się docierać :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

...jestem w Bellevue, WA i nowych STI'ków tu istne zatrzęsienie. Czy ten samochód w serii tak brzmi jak ja słyszę tu na ulicach? Co się nie obejrzę za bulgotem boxera to widzę MY15 STI. I za każdym razem wygląda jak kompletna seria, tylko brzmi niewiele ciszej od mojego ;)

Bardzo możliwe, że to seria. Seria bulgocze, nie jest bardzo głośny, ale dźwiękowo na ulicy zdecydowanie się wyróżnia.

 

 

No to mój już w domu.

 

2a94f5609b83b2d2gen.jpg

 

A teraz jedziemy się docierać :yahoo:

 

ładniusi  ci on ;)

gratuluje i zazdroszcze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...