Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Oj @Adam12 ale lepiej jak jest ciut niższa  :P  Zależy jaki olej i tak dalej...

Tak naprawdę to na The Forum już prawie wszystko napisano w tym temacie.

 

I proszę o jeszcze jedno, nie róbmy drugiego wątku olejowego tutaj, ten jest w "Nielegalu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam na myśli bardziej pracę 2.5T vs. 2.0DIT. U mnie norma to 93-96 st. a 106 to max. który raz zobaczyłem :)

 

Też bym chciał mieć fabryczny czujnik, niestety nie mam i  by być w zgodzie z gwarancją trzeba było poszukać innego rozwiązania. Się znalazło.

U mnie zegar temperatury pokazuje w jeździe miejskiej żółte pole czyli maks 121. Tak jest zaprogramowany.

post-13094-0-33417100-1445855048_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

 

 

 

Pewnie tyle, żeby zauważyć

Żeby co zauważyć?
Różnicę
Jaką?
Istotna

Kilka postów, konkretów brak, czyli nie masz pojęcia o czym piszesz ale piszesz dla... popisania.

 

Kolejny internetowy specjalista :biglol:

 

 

 

dlugo tak jeszcze bedziecie sie przekomarzac...?

Przepraszam że tyle to trwało ale w sumie to dawałem szansę czekając na jakiś konkret choć z założeniem że i tak się nie pojawi.

 

@wredny, nie zawiódł

Jednemu koledze podoba się najnowsza impreza, ale martwi się o jazdę ponad 200 na godzinę na dłuższych dystansach, na co drugi kolega odpisał, że u niego olej się nagrzewa juz przy 160...

 

Nasuwa się wniosek - przy ponad 200 nagrzeje się jeszcze bardziej.

 

Jakich jeszcze konkretów oczekujesz?

To chyba logiczne, że jeżeli samochód jedzie szybciej to silnik pracuje pod większym obciążeniem.

 

Piszesz, że są znaczne, istotne, zauważalne itd. różnice bez konkretów jakie różnice masz na myśli i co one oznaczają dla silnika, czy i jaki mają wpływ na jego pracę, co oznaczają dla właściciela samochodu?

 

Po ogólnych wpisach oczekuje nic więcej jak konkretów a nie kolejnych ogólników.

Skoro to takie logiczne to skąd Twoje pytania?

 

Czy to takie istotne, że miał 120 a nie 115 stopni w kontekście tego, że rozmowa była o wiele większych obciążeniach niż te do których odnosił się _adi?

 

Chwilę później z resztą doprecyzował...

 

 

 

Bardzo istotne. Masz jakieś niekonkretne obawy, piszesz o istotnych ale ani bliżej ani dalej nieokreślonych zmiennych i mających z tego wynikać... dokładnie nie wiadomo co ma wynikać więc się pytam o czym piszesz i co chcesz nam tak istotnego, ważnego itd. przekazać.  

 

Jak sam zauważyłeś można na szczęście liczyć na innych forumowiczów, potrafią konkretnie napisać o co im chodzi.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ayu spróbuj przy następnej wymianie innego oleju. Znajomy w Focusie RS mk2 zawsze lał oem castrola, bo tak trzeba, bo zlecany przez Forda itp itd, w końcu zalał Millersa i cytuję : 

 

 

 

po pierwszych kilometrach i obserwacji wskaźników ciśnienia i temperatury oleju przegoniłem zielonka 250km/h przez ok 50 km... Jestem "w szoku".... temperatura ok 10-15 stopni niższa, ciśnienie na pierwszych światłach po tej "trasie" jak na zimnym Castrolu... icon_eek.gif Sam nie wiem co powiedzieć... icon_eek.gif icon_redface.gif

 

z mojej strony koniec o oleju :) teraz trochę się pochwale :P

 

Zamówiłem dywaniki RIGUM do WRX, identyczne jak ma Ayu, na żywo są super a cena jeszcze lepsza od Rezaw Plast :) 

 

Dodatkowo poczyniłem kroki w kierunku wymiany zwykłego radia na oem nawi:

 

1OOlSM.jpg

 

czekam z niecierpliwością na przejściówkę, która już płynie  :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na OEM ? wstaw jakies porzadne 2 DIN DVB z normalna Navi i DVB TV Tuner Co akrat jest moze i malo potrzebne w WRX)

 

taka mi została po BRZ, poza tym podoba mi się z wyglądu :P nie jestem audiofilem, a nawigacja w BRZ nawet się jakoś sprawowała. Ale nie mówię nie - może kiedyś wpadnie coś lepszego :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To było w wakacje. Na pewno nie było wtedy upału, ale było ciepło. Nie padał deszcz, nie było mgły. Bezwietrznie lub bardzo słaby wiatr. W aucie ja - 71 kg i żona - niecałe 50 kg. Cały zbiornik paliwa, z bagaży tylko bardzo mała torba podróżna. Droga trochę pod górkę, trochę z górki ale w większości płaska. Ciśnienie w oponach 2.3, 2.2. Szyby pozamykane, możliwe że włączona klimatyzacja ale tutaj nie mam pewności bo rzadko jej używam. Włączony tempomat na 170 km/h. 
 

 

Napisz co jadłeś jeszcze na śniadanie (czy ostre jedzenie czy łagodne) - może to mieć istotny wpływ na spalanie  :)

 

Przepraszam za offa, ale nie mogłem się powstrzymać.

 

 

Haha. Pisałem to z uśmiechem więc luz  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji, wiadomo czemu japońskie Imprezy miały wycieraczki a europejskie nie? Jakieś przepisy, czy ot tak?

 

dluuuuuga tradycja. Podobno wywodzi sie z tego, ze europejksie limuzyny nie mialy nigdy wycieraczek tylnych, wiec zeby nie tracic prestizu w oczach Europejczykow, zaradni Japonczycy zdecydowali sie zrezygnowac z tego zbednego elementu na rynek EU :) Dotyczy to niemal wszystkich japonskich sedanow/limuzyn

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...