Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

@@pegi, ja tam zimą auta z zasady nie myję, poza szybami i światłami, w końcu taka centymetrowa warstwa błota świetnie chroni przed solą :)

No tak, ale jednak boczne szyby muszą być czyste. Trzeba przecież w czasie jazdy obserwować drogę przed autem  :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przy okazji, wiadomo czemu japońskie Imprezy miały wycieraczki a europejskie nie? Jakieś przepisy, czy ot tak?

 

dluuuuuga tradycja. Podobno wywodzi sie z tego, ze europejksie limuzyny nie mialy nigdy wycieraczek tylnych, wiec zeby nie tracic prestizu w oczach Europejczykow, zaradni Japonczycy zdecydowali sie zrezygnowac z tego zbednego elementu na rynek EU :) Dotyczy to niemal wszystkich japonskich sedanow/limuzyn

 

tutaj widuje dosc duzo JDM'ow i zauwazylem taka prawidlowosc: duze sedany (np. Toyoty, na ktorych bazuja odpowiedniki Lexusa) zazwyczaj nie maja wycieraczek, natomiast mniejsze sedany je maja (np. rozne Nissany, etc.)

 

chyba zaczne foto-polowanie na tutejsze JDM'y :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No tak, ale jednak boczne szyby muszą być czyste. Trzeba przecież w czasie jazdy obserwować drogę przed autem 

 

Eeeeeeetam.... mnie jak bokiem stawia to i tak zamykam oczy :P

 

Bo w EVO to już nic innego nie zostaje  :P

 

Czasami jeszcze sobie pokręcę kierownicą udając, że się na tym znam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

400 sztuk . hmmmm. Ciekawe czy będzie dostępny w Europie.

ale siedziska!!!! aaaa

Raczej tylko w Japonii Moim zdaniem najlepsze siedzenia były w S204, carbonowe

 

 

Taki upgrade można zrobić samemu. Części STI dostępne w Japonii. Dają radę!

Chętnie upolowałbym jeszcze tylko te kubły bo widać, że robią robotę ;) ale ze zdjęcia, które wrzucił mkow wynika, że to będzie ekskluziw  :angry:

Edytowane przez _adi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie upolowałbym jeszcze tylko te kubły bo widać, że robią robotę ;) ale ze zdjęcia, które wrzucił mkow wynika, że to będzie ekskluziw  :angry:

 

Nie wiem jak tu, ale w S203 były najlepsze fotele w jakich siedziałem w życiu. Ale ich cena była jakaś kosmiczna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chętnie upolowałbym jeszcze tylko te kubły bo widać, że robią robotę ;) ale ze zdjęcia, które wrzucił mkow wynika, że to będzie ekskluziw :angry:

 

Nie wiem jak tu, ale w S203 były najlepsze fotele w jakich siedziałem w życiu. Ale ich cena była jakaś kosmiczna...
Recaro, takie same jak w S204 wykonane z carbonu Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No tak, ale jednak boczne szyby muszą być czyste. Trzeba przecież w czasie jazdy obserwować drogę przed autem 

 

Eeeeeeetam.... mnie jak bokiem stawia to i tak zamykam oczy :P

 

Bo w EVO to już nic innego nie zostaje  :P

 

oj tam, nie jest źle, no, chyba, że pompa dyfrów padła, u mnie właśnie padła :toobad:

A S207 bardzo fajny, zwłaszcza ten żółty :D taki, dyskretny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę proszę - i silnik Ej20 jakoś da się zamontować i mocy dać więcej i momentu też przy niższych obrotach... Cudo - już nawet bym ten żółty kolor chyba przeżył :)

Tylko kierę mi dajcie po lewej! Trza będzie mojego spłacać a potem na zakupy do Japonii...? :)


Cena też jest dobra :) NBR Yellow Edition kosztuje 6,3 mln yenów, natomiast zwykły STI 3,8mln yen :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...