abecer Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Nie od dziś wiadomo że sti lubi olej, ja tam nie mam problemu podczas tankowania spojrzeć co tam w serduszku słychać Edytowane 2 Września 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Sprawdzanie oleju podczas lania paliwa to taka celebracja tankowania. Wiadomo że zawsze tankujemy do pełna, bo za stówkę nigdzie nie zajedziemy a miny zainteresowanych kierowców co tam pod maską siedzi bezcenne. Podnoszenie maski na stacji i zabawa bagnetem to taka moja mała Subarowa perwersja No i wyglądam na takiego co wie co robi i na co patrzy hehe 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 No i na stacji najczęściej jest płasko, a jak wiadomo w innych warunkach w Subaru sprawdzanie poziomu oleju przypomina wróżenie ze szklanej kuli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Ale cały olej może nie zdążyć ścieknąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Ale cały olej może nie zdążyć ścieknąć... Ale mniej więcej widzisz ile jest, jak będzie susza to raczej nie masz na co czekać czy coś ścieknie. Edytowane 2 Września 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Ale cały olej może nie zdążyć ścieknąć... Ale mniej więcej widzisz ile jest, jak będzie susza to raczej nie masz na co czekać czy coś ścieknie.Pozatym ja tak mam że kawka, papierosek i po 10-15 minutach można sprawdzać. Przy tej "wodzie" jaka jest przy 90-100 st. C., 5 minut wystarczy żeby określić czy mamy olej czy też nie. Co prawda ja co drugi, trzeci dzień sprawdzam rano, na zimnym silniku, poziom oleju. No i po zabawach albo w trakcie zabawy notorycznie. Taka nerwica natręctw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Ale cały olej może nie zdążyć ścieknąć... Ale mniej więcej widzisz ile jest, jak będzie susza to raczej nie masz na co czekać czy coś ścieknie.Pozatym ja tak mam że kawka, papierosek i po 10-15 minutach można sprawdzać. Przy tej "wodzie" jaka jest przy 90-100 st. C., 5 minut wystarczy żeby określić czy mamy olej czy też nie. Co prawda ja co drugi, trzeci dzień sprawdzam rano, na zimnym silniku, poziom oleju. No i po zabawach albo w trakcie zabawy notorycznie. Taka nerwica natręctw A później lament, że duże ubytki oleju, a on wcale nie jest pożerany przez silnik, lecz wybierany bagnetem przy każdym sprawdzeniu jego poziomu 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Dobre ☺ Edytowane 2 Września 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Trochę to dziwne, że od zbyt niskiego poziomu oleju tłoki pękały. Wg. mnie pierwsza powinna panewka złapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Trochę to dziwne, że od zbyt niskiego poziomu oleju tłoki pękały. Wg. mnie pierwsza powinna panewka złapać. A skąd wiesz, że tak nie było? Przyczyną mogło być przynajmniej kilka rzeczy. Edytowane 2 Września 2015 przez gryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 NIe wiem jak nowe STI wygląda z bakiem paliwa, ale przy minimalnym poziomie i ostrych łukach pewnie odpłynie w końcu. ubytki oleju, a on wcale nie jest pożerany przez silnik, lecz wybierany bagnetem przy każdym sprawdzeniu jego poziomu coś w tym jest - zmieniam sprzęt do kontroli oleju ,bo się nadaje do zmiany- szmata się to nazywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 2 Września 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Wg. mnie pierwsza powinna panewka złapać Zgadza się. Na poprzedniej stronie jest dość jednoznaczna sugestia z mojej strony. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 I wlasnie dlatego nie kupiłem tego samochodu.po prostu nie mam ochoty srac sie w nowym aucie za tyle pieniądzy z ciągłymi remontami silnika. @turdziGT Ty się tu silnikiem nie tłumacz ... przecież nie kupiłeś STI bo w NO za drogie, za dużo CO2 emituje czy jakoś tak hehe dobre, dobre... Trudzi sobie znajduje argumenty na poparcie swojego błędnego wyboru* oraz jemu winnych *każdy wybór inny niż Subaru W tym wypadku każdy argument jest dobry , lepiej sie śpi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L00rD Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Witam, 56 tys km za mną, jak na razie jeszcze jeździ Samochód ma równy rok Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Co do zmian w MY16 u nas - ostatnio widziałem w Dawoju WRX STI, które świeżo co przyjechało i miało już system multimedialny ten cały czarny jak w USA czy u nas Outback/forester. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Moj przyjaciel juz jezdzi MY16 , i oprócz nowej navi , systemu ostrzegania , podwójnego USB , innego kluczyka , nie dostrzegłem wiecej zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Moj przyjaciel juz jezdzi MY16 , i oprócz nowej navi , systemu ostrzegania , podwójnego USB , innego kluczyka , nie dostrzegłem wiecej zmian. blind spot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 blind spot? dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Mam pytanie. Co pokazuje ten wyświetlacz z 4 kołami? Jak ruszę to robią się zielone i pokazuje, że rozkłada napęd na 4 koła. Ok, to rozumiem, ale po co jest ta oś czasu na dole (30sek)? U mnie na niej jeszcze nigdy się nic nie pokazało - nawet nie wiem co ma się tam pokazać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Mam pytanie. Co pokazuje ten wyświetlacz z 4 kołami? Jak ruszę to robią się zielone i pokazuje, że rozkłada napęd na 4 koła. Ok, to rozumiem, ale po co jest ta oś czasu na dole (30sek)? U mnie na niej jeszcze nigdy się nic nie pokazało - nawet nie wiem co ma się tam pokazać.... Zakręć bączka to zobaczysz P.S. Piszę całkiem serio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Dobra zajrzałem do książki i już wiem Drugie pytanie - czy ma ktoś u siebie oryginalne dywaniki gumowe? O te: ??? Jak one się sprawują? I jak z "zapachem"? Czuć gumę jak w tych tanich czy jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) . Edytowane 8 Września 2015 przez SOpEL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) mam takie w xv. Gumy nie czuc wogole za to wyciera sie podłoga wrzucam zdjecie. Ogolnie Szit strszanie cienkie i miekkie zaluje ze nie kupilem materialowych Edytowane 8 Września 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Ja mam u siebie materiałowe oem z STI i na zimę chciałem coś innego... Wyciera się ta wypustka pod pedałem gazu nie przykryta dywanikiem czy pod dywanikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) wyciera sie na wypustka nieprzykryta materiałem. Zimowe buty maja "duzy" bieżnik powodujący szybsze wycieranie sie materiału. U mnie po roku uzytkownia ta wypustka jest już łysa. W dodatku te dywaniki są straszne cienkie i miekkie. Jak masz partnerke która smiga w szpilach to napewno przebije dywanik pasażera. Też obecnie szukam jakis dywanów na zime... Edytowane 8 Września 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się