Jump to content

SOpEL

Użytkownik
  • Content Count

    1347
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About SOpEL

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 02/21/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI'03 stroker 2.2

Recent Profile Visitors

1300 profile views
  1. hehe, oglądałem właśnie galerię i mówię do żony "on to chyba jest "nasz" bo dużo subarek cykał" Pozdrawiam i dzięki za fotki! srebrnym zawsze niechętnie robią
  2. SOpEL

    zakuty niedawno

    Ja mam te kute mahle i ciasno spasowane i potwierdzam - pobór oleju tak znikomy, że wręcz niezauważalny.
  3. zgadzam się. Komentarze to była jakaś T R A G E D I A !! !! !! !! ale przynajmniej miło się oglądało
  4. Czyli to Ty co tam ten tego w zeszłym roku
  5. Mam te pasy OMP 4M u siebie. Wkręcasz śruby oczkowe i możesz sobie zakładać i ściągać pasy kiedy chcesz. Gorzej z mocowaniami z tyłu, więc u mnie po prostu leżą na tylnym siedzeniu a na pojeżdżawkę dopinam je w oczka przednie. Jak ktoś jedzie z tyłu to po prostu rozsuwa się pasy na bok i nic nie przeszkadza/nie wbija się w tyłek.
  6. Fajnie to się Ciebie oglądało masz tu dwie fotki które udało mi się zrobić na trasie. wrzucę potem jakieś filmiki
  7. Siema, Może spot 08.09 ? https://www.facebook.com/events/2067160690196799/ ja planuję jeździć. Może zrobimy warszawską rywalizację na bemowie ?
  8. Jeździłem w WRXie na turboworksach. Mam w STI turboworksy i niczym nie ustępują innym. Jest OK
  9. Niestety, ale ori też pęka... mniej, ale pęka
  10. Myślę, że pracownicy YT oglądają Twoje onboardy, stąd tak wolno idzie
  11. @beben to lepiej Ty wrzucaj jakieś filmiki! ja cały czas wciskam F5
  12. takie są. Możesz jeszcze sprawdzić czy masz blaszki pomiędzy klockiem a tłoczkiem, ale raczej przyzwyczaj się do pisku. Jak ma dobrze hamować to nie oczekuj komfortu dźwiękowego
  13. Tak, ja to robiłem samodzielnie. Nie jest to trudne. Tu masz opisane jak to zrobić.
×
×
  • Create New...