Skocz do zawartości

SOpEL

Użytkownik
  • Zawartość

    1235
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SOpEL

  • Tytuł
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Urodziny 21.02.1986

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI'03 stroker 2.2

Ostatnie wizyty

1108 wyświetleń profilu
  1. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    takie są. Możesz jeszcze sprawdzić czy masz blaszki pomiędzy klockiem a tłoczkiem, ale raczej przyzwyczaj się do pisku. Jak ma dobrze hamować to nie oczekuj komfortu dźwiękowego
  2. Malowanie środków lamp na czarno. hawkeye

    Tak, ja to robiłem samodzielnie. Nie jest to trudne. Tu masz opisane jak to zrobić.
  3. Wszystkiego najlepszego! 

    zabawnie znaleźć osobę, która urodziła się tego samego dnia i tego samego roku a dodatek lubi te same samochody :D

    1. Paweł Ślawski

      Paweł Ślawski

      Cześć,

       

      dziękuję za życzenia i wzajemnie wszystkiego najlepszego:) mam tez brata blizniaka i też jest na tym forum ->slawskip :)

       

      pozdrawiam,

      Paweł

  4. WRX GD Wymiana przewodow odmy/podcisnienia - na jakie

    6 - jest od serwa i nie ma w sobie pastylki, więc albo ją wyjmiesz z poprzedniego przewodu albo bardzo się zdziwisz przy rozpędzeniu się i braku możliwości zahamowania 5 - według mnie jest przewodem od zbiorniczka cieczy chłodzącej (pod tym zbiornikiem jest taki przewód wychodzacy) ale on jest za wąski, więc jak możesz go wykorzystać gdzie indziej to śmiało 10 - nie wiem czy to nie był ten przy turbinie co widać niebieski
  5. WRX GD Wymiana przewodow odmy/podcisnienia - na jakie

    ja musiałem wymienić główny wody i po prostu po doświadczeniach z tym zestawem z WRX'a postanowiłem kupić i od razu wymienić co się da bo większość to straszna skamielina była. Te przewody są grube, dobrej jakości dostępne normalnie na stronie "producenta" a raczej importera nie kosztują majątku, więc od razu pozamieniałem. Jak nic Tobie nie padło to możesz na razie odpuścić. Na pewno nic Ci to nie poprawi poza wyglądem
  6. WRX GD Wymiana przewodow odmy/podcisnienia - na jakie

    Tak, sam zakładałem. Muszę zerknąć w samochodzie to Ci potem to rozpiszę. Zrobię Ci też fotę jak to wygląda pod maską u mnie, ale to pod wieczór będę mógł dopiero wysłać tu. EDIT: Obawiam się, że z tego rysunku tylko 3 przewody są wymieniane. Reszta jak widzisz na zdjęciach.
  7. WRX GD Wymiana przewodow odmy/podcisnienia - na jakie

    Mam ten zestaw. Generalnie nie mam do niego uwag, ale dwóch przewodów z zestawu nie wykorzystasz. Jeden jest za wąski (ten najmniejszy pod kątem 90st) a drugi od serwa nie ma w środku tej pastylki (chyba, że uda Ci się przełożyć). reszta jest spoko są grube i porządne.
  8. Jakie większe turbo do WRX GD 2.0t 225km

    Wszystko zależy za ile wyrwiesz graty. Ja downpipe Prodrive dorwałem za 250zł. Normalnie jakieś używane chodzą za mniej więcej 800zł. Do tego wyjęcie uppipe i wycięcie kata, nowe uszczelki i ewentualnie końcowy jak nie jest przelotowy (też z 800zł).
  9. Jakie większe turbo do WRX GD 2.0t 225km

    Nie poznasz go. Będziesz mile zaskoczony. Zacznie iść od dołu, lepsze "kopnięcie". Zakochasz się na nowo... tylko jest jeden szkopuł każdego remapu.... po kilku miesiącach będzie Ci się wydawać, że samochód nie jedzie i będziesz chciał kolejnych modów... never ending story
  10. Jakie większe turbo do WRX GD 2.0t 225km

    ja nie mam i nie miałem problemu z badaniami itp. na pewno to uwolni wydech. Pamiętaj, aby usunąć też kat z uppipe. Tak jak pisałem. Wyciąć kat z uppipe wymienić downpipe na szeroki kołnierz, pompa walbro na wszelki wypadek, filtr powietrza K&N i na strojenie. Jak silnik zdrowy i wszystko będzie banglać to zobaczysz, że będziesz się czuł jak w nowym samochodzie
  11. Jakie większe turbo do WRX GD 2.0t 225km

    miałem na myśli - do 300KM więc to jest już jak chodzenie na linie. Możesz przejść, ale w każdej chwili jednak możesz się spi***ć
  12. Jakie większe turbo do WRX GD 2.0t 225km

    ale nie uzyskasz magicznych 300 kucy i tak tzn. uzyskasz, ale tłoki w WRXie nie są na tyle wytrzymałe możesz nawet wielką turbolochę ze statku wsadzić, także odłóż kasę na silnik i skrzynię przy okazji
  13. Jakie większe turbo do WRX GD 2.0t 225km

    Pamiętaj, że koniami nie jedziesz tylko momentem Jak chcesz jeździć na krechę to dopóki 5MT Ci wytrzyma to super i może nawet będziesz szybszy od seryjnego STI bo masz dłuższe biegi i o jeden mniej, ale ze skręcaniem to WRX a STI to przepaść. Sam po zmianie zrobiłem wielkie gały jaka wielka różnica w prowadzeniu. Takich tematów już jest milion. Zakładam, że pytasz co zrobić bo patrzysz na zasób gotówki w portfelu. Jak patrzysz na budżet to tak jak ja tutaj i kilkanaście innych osób w wielu podobnych tematach radzą - chcesz magiczne 300kunia budżetowo? kup STI. Nie interesuje Ciebie budżet? Przeczytaj temat użytkownika Matsil i szalej do woli. Wtedy to najlepiej oddaj samochód do serwisu znającego sie na subaru i powiedz "chcę bezpieczne 300 kuca, koszty nie grają roli" i odbierz samochód za miesiąc/dwa.
  14. Jakie większe turbo do WRX GD 2.0t 225km

    ja na przelocie 2,25cala z downpipe prodrive'a bez kata i pompą walbro miałem w wrxie takim jak Twój 271KM i 354Nm. To już fajnie jechało i do miasta spokojnie wystarczyło Pytanie czy jest sens coś więcej w wrxie modzić... ja w swoim uznałem, że to kompletnie bez sensu. 300 kunia na seryjnym silniku i tak nie zrobisz... albo na chwilę większy moment ukręci Ci skrzynię... więc kolejny stage to raczej nazywa się STI ja tak zrobiłem i nieskromnie uznam, że to jedyna słuszna ekonomicznie droga. WRX -> Stage1 Stage1 -> STI --> hulaj dusza z modami!
  15. Pozdrawiamy sie :)

    HA! też sobie pozdrowię a co! Pierwsze pozdrowienie leci dla srebrnego buga wagon n/a który mnie wczoraj wpuścił na prymasa w waw przed wiaduktem ok. 16:50 rejestracja chyba wot
×