Skocz do zawartości

Co wybrać: 3.0 vs. 2.0D


conci

Rekomendowane odpowiedzi

tyle, że tych diesli coraz więcej pojawia się w sporcie samochodowym :lol:

Marketing plus odpowiedni regulamin techniczny.

 

żadna benzyna nie wyciągnie takiego momentu obrotowego :wink:

Jeżeli porównujesz benzyne N/A z doładowanym dieslem, to oczywiście masz rację. Nawet przy momencie mierzonym na kołach :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 143
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Taki OBK 3,6 za rozsadna cene bym kupil ale nie za 53 t€

 

 

datego uwazm ze jedynym slusznym wyborem w tym przypadku jest Allroad 2.0 TFSI , kosztuje mniej a spalanie ma prawie jak TDI.Oczywisice jak komus nie przeszkadza wygladn :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik jest wystarczający, aby wygodnie i bezpiecznie się przemieszczać - na pewno nie jest do szaleństw :cry:

dla mnie zawsze kluczem jest odpowiedź na pytanie, ile czasu zyskam jadąc trasę np. 300 km STi w porównaniu do OBK BD?

 

Nie miałem przyjemności jechać OBK z dieslem ale jeśli zestawić mojego Legaca 08 z tą kolumbryną, to osiągi tej ostatniej muszą być mizerne. Dojechać z punktu A do B na pewno się da, ale pewnie trzeba jechać w ogonie bo na sprawne wyprzedzenie trudno liczyć...

 

Zysk na trasie 300 km w Polsce to będzie jakieś 20-30 minut, koszty to inna bajka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzaj jezdzilem Legacy 08 i mam MY10 i osiagi sa porownywalne troche na korzysc MY08.jednak wole MY10 bo ma lepiej zestopniowana skrzynie no i jest fajniejszy :wink: .W Polsce to jestem gotow uwierzyc, ze wyprzedzanie to koszmar mi czesto bedac w Polsce zdarza sie, ze inni zaczynaja przspieszac jak ich wyprzedzam. Jezeli z tego powodu mialbym isc na czolowke to bym ............ :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzaj jezdzilem Legacy 08 i mam MY10 i osiagi sa porownywalne troche na korzysc MY08.jednak wole MY10 bo ma lepiej zestopniowana skrzynie no i jest fajniejszy .W Polsce to jestem gotow uwierzyc, ze wyprzedzanie to koszmar mi czesto bedac w Polsce zdarza sie, ze inni zaczynaja przspieszac jak ich wyprzedzam. Jezeli z tego powodu mialbym isc na czolowke to bym ............

 

jezdzilem tez MY08 i mam wrazenie ze troche sie po prostu zmienila koncepcja pojazdu.Jezli mam byc szczery to MY08 jest o niebo fajniejszym autem.Nie chodzi tu o wyglad bo tego nie ma jak nawet porownac ale o caloksztaut , jest bardziej "sportowe" gdzie obecny Legacy jest bardziej autem rodzinnym i to widac na kazdym kroku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesto bedac w Polsce zdarza sie, ze inni zaczynaja przspieszac jak ich wyprzedzam

 

dlatego trzeba ich atakować z zaskoczenia :twisted: :wink:

bez przesady.. mocy starcza na bezproblemowe wyprzedzanie tych, którym się nie spieszy :P (to a propos tych wspomnianych furmanek i tirów które się wyprzedza po wielu kilometrach :roll: ) wystarczy redukcja biegu :wink: jak w benzynie :mrgreen:

 

nie widzę h6 u siebie ze względu na duże przebiegi.. a poza tym - pytanie z kategorii głupawych - czy h6 nie łączy się bezwarunkowo z automatyczną skrzynią? nie śmiać się proszę nawet jeśli to śmieszne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy h6 nie łączy się bezwarunkowo z automatyczną skrzynią? nie śmiać się proszę nawet jeśli to śmieszne :P

Nie. Jest wersja z AT i jest wersja z 6-MT (Spec.B).

So What! ale to chyba w poprzedniej kaście, bo w obecnej spec B wychodziło z 2.5T. A co do owego automatu to jak dla mnie jest o niebo lepszy niż ten co był w poprzednich
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy h6 nie łączy się bezwarunkowo z automatyczną skrzynią? nie śmiać się proszę nawet jeśli to śmieszne :P

Nie. Jest wersja z AT i jest wersja z 6-MT (Spec.B).

So What! ale to chyba w poprzedniej kaście, bo w obecnej spec B wychodziło z 2.5T. A co do owego automatu to jak dla mnie jest o niebo lepszy niż ten co był w poprzednich

 

 

RadekK jeśli masz na myśli obecne Legacy GT 2.5Tto jest ono dostępne również z 6MT od STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzaj jezdzilem Legacy 08 i mam MY10 i osiagi sa porownywalne troche na korzysc MY08.jednak wole MY10 bo ma lepiej zestopniowana skrzynie no i jest fajniejszy .W Polsce to jestem gotow uwierzyc, ze wyprzedzanie to koszmar mi czesto bedac w Polsce zdarza sie, ze inni zaczynaja przspieszac jak ich wyprzedzam. Jezeli z tego powodu mialbym isc na czolowke to bym ............

 

jezdzilem tez MY08 i mam wrazenie ze troche sie po prostu zmienila koncepcja pojazdu.Jezli mam byc szczery to MY08 jest o niebo fajniejszym autem.Nie chodzi tu o wyglad bo tego nie ma jak nawet porownac ale o caloksztaut , jest bardziej "sportowe" gdzie obecny Legacy jest bardziej autem rodzinnym i to widac na kazdym kroku.

 

trudno powiedziec jest wiecej miejsca w srodku to prawda na plus rodzinny.

Natomias jak trzyma sie drogi to bija MY08 na glowe mi jeszne nie udalo sie doprowadzic do poslizgu w zakrecie gdzie MY08 juz plywal. To zaleta dluzszej osi oraz poprawienie trakcji.

 

Co do wygladu to trudno powiedziec ale jakos kumple widza bardzo pozytywnie poprzedni widzieli tak sobie :roll:

Nie od dzis wiadomo, ze kierowcy Subaru to ludzie myslacy inaczej :twisted: pewnie stad zamilowanie do MY08 i turbodziadkow ... to przeciez disajnerski koszmar do MY04 to koszmar. 94 jezdzilem Sigma ona do dzisiaj jest piekna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy h6 nie łączy się bezwarunkowo z automatyczną skrzynią? nie śmiać się proszę nawet jeśli to śmieszne :P

Nie. Jest wersja z AT i jest wersja z 6-MT (Spec.B).

So What! ale to chyba w poprzedniej kaście, bo w obecnej spec B wychodziło z 2.5T. A co do owego automatu to jak dla mnie jest o niebo lepszy niż ten co był w poprzednich

 

 

RadekK jeśli masz na myśli obecne Legacy GT 2.5Tto jest ono dostępne również z 6MT od STI.

mówimy o H6 i ona obecnie jest tylko z automatem, a GT ma H4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zaleta dluzszej osi oraz poprawienie trakcji.

Jestem przekonany, że w MY10 kontrola trakcji bardziej stabilizuje pojazd co zgadza się z Twoim spostrzeżeniem.

 

A wzdychanie do starych modeli będzie zawsze. Poczekajmy na kolejną generację. Będzie pewnie jeszcze bardziej 'ztatusiała' to będziemy wychwalać piątą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wzdychanie do starych modeli będzie zawsze. Poczekajmy na kolejną generację. Będzie pewnie jeszcze bardziej 'ztatusiała' to będziemy wychwalać piątą.
Ja tam czekam, tak długo jak jej nie ma są nadzieje... :lol:

 

A w temacie: jedyna wg mnie porównywalna poprawa w prowadzaniu legaca MY10 w stosunku do MY08 to mniejsze "pływanie" tyłu samochodu. Reszty nie da się porównywać, bo to zupełnie inne auta.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...