so_what Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 tyle, że tych diesli coraz więcej pojawia się w sporcie samochodowym Marketing plus odpowiedni regulamin techniczny. żadna benzyna nie wyciągnie takiego momentu obrotowego :wink: Jeżeli porównujesz benzyne N/A z doładowanym dieslem, to oczywiście masz rację. Nawet przy momencie mierzonym na kołach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Jednak pojezdzilem Spec B i tam gdzie teraz pale 8 L to ta bestia palila 18 :roll: może nie mam spec By ale nie pamiętam kiedy miałem takie zużycie paliwa, a na pewno nie codziennej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Taki OBK 3,6 za rozsadna cene bym kupil ale nie za 53 t€ datego uwazm ze jedynym slusznym wyborem w tym przypadku jest Allroad 2.0 TFSI , kosztuje mniej a spalanie ma prawie jak TDI.Oczywisice jak komus nie przeszkadza wygladn :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzyp1 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 silnik jest wystarczający, aby wygodnie i bezpiecznie się przemieszczać - na pewno nie jest do szaleństw dla mnie zawsze kluczem jest odpowiedź na pytanie, ile czasu zyskam jadąc trasę np. 300 km STi w porównaniu do OBK BD? Nie miałem przyjemności jechać OBK z dieslem ale jeśli zestawić mojego Legaca 08 z tą kolumbryną, to osiągi tej ostatniej muszą być mizerne. Dojechać z punktu A do B na pewno się da, ale pewnie trzeba jechać w ogonie bo na sprawne wyprzedzenie trudno liczyć... Zysk na trasie 300 km w Polsce to będzie jakieś 20-30 minut, koszty to inna bajka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 nie przesadzaj jezdzilem Legacy 08 i mam MY10 i osiagi sa porownywalne troche na korzysc MY08.jednak wole MY10 bo ma lepiej zestopniowana skrzynie no i jest fajniejszy :wink: .W Polsce to jestem gotow uwierzyc, ze wyprzedzanie to koszmar mi czesto bedac w Polsce zdarza sie, ze inni zaczynaja przspieszac jak ich wyprzedzam. Jezeli z tego powodu mialbym isc na czolowke to bym ............ :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 pewnie trzeba jechać w ogonie bo na sprawne wyprzedzenie trudno liczyć... Nie miałem przyjemności jechać OBK z dieslem proponuje się przejechać...... ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 nie przesadzaj jezdzilem Legacy 08 i mam MY10 i osiagi sa porownywalne troche na korzysc MY08.jednak wole MY10 bo ma lepiej zestopniowana skrzynie no i jest fajniejszy .W Polsce to jestem gotow uwierzyc, ze wyprzedzanie to koszmar mi czesto bedac w Polsce zdarza sie, ze inni zaczynaja przspieszac jak ich wyprzedzam. Jezeli z tego powodu mialbym isc na czolowke to bym ............ jezdzilem tez MY08 i mam wrazenie ze troche sie po prostu zmienila koncepcja pojazdu.Jezli mam byc szczery to MY08 jest o niebo fajniejszym autem.Nie chodzi tu o wyglad bo tego nie ma jak nawet porownac ale o caloksztaut , jest bardziej "sportowe" gdzie obecny Legacy jest bardziej autem rodzinnym i to widac na kazdym kroku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 czesto bedac w Polsce zdarza sie, ze inni zaczynaja przspieszac jak ich wyprzedzam dlatego trzeba ich atakować z zaskoczenia :wink: bez przesady.. mocy starcza na bezproblemowe wyprzedzanie tych, którym się nie spieszy (to a propos tych wspomnianych furmanek i tirów które się wyprzedza po wielu kilometrach :roll: ) wystarczy redukcja biegu :wink: jak w benzynie nie widzę h6 u siebie ze względu na duże przebiegi.. a poza tym - pytanie z kategorii głupawych - czy h6 nie łączy się bezwarunkowo z automatyczną skrzynią? nie śmiać się proszę nawet jeśli to śmieszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 czy h6 nie łączy się bezwarunkowo z automatyczną skrzynią? nie śmiać się proszę nawet jeśli to śmieszne Nie. Jest wersja z AT i jest wersja z 6-MT (Spec.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 czy h6 nie łączy się bezwarunkowo z automatyczną skrzynią? nie śmiać się proszę nawet jeśli to śmieszne Nie. Jest wersja z AT i jest wersja z 6-MT (Spec.. So What! ale to chyba w poprzedniej kaście, bo w obecnej spec B wychodziło z 2.5T. A co do owego automatu to jak dla mnie jest o niebo lepszy niż ten co był w poprzednich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 radekk, tak. Chodziło mi o Legacy IV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 A ok, teraz spojrzałem że to wątek na temat 3.0 a nie ogólnie H6 i tak automatycznie pomyślałem w kwestii tego co obecnie jest oferowane w salonach :wink: W każdym bądź razie H6 som fajne i basta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 czy h6 nie łączy się bezwarunkowo z automatyczną skrzynią? nie śmiać się proszę nawet jeśli to śmieszne Nie. Jest wersja z AT i jest wersja z 6-MT (Spec.. So What! ale to chyba w poprzedniej kaście, bo w obecnej spec B wychodziło z 2.5T. A co do owego automatu to jak dla mnie jest o niebo lepszy niż ten co był w poprzednich RadekK jeśli masz na myśli obecne Legacy GT 2.5Tto jest ono dostępne również z 6MT od STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 nie przesadzaj jezdzilem Legacy 08 i mam MY10 i osiagi sa porownywalne troche na korzysc MY08.jednak wole MY10 bo ma lepiej zestopniowana skrzynie no i jest fajniejszy .W Polsce to jestem gotow uwierzyc, ze wyprzedzanie to koszmar mi czesto bedac w Polsce zdarza sie, ze inni zaczynaja przspieszac jak ich wyprzedzam. Jezeli z tego powodu mialbym isc na czolowke to bym ............ jezdzilem tez MY08 i mam wrazenie ze troche sie po prostu zmienila koncepcja pojazdu.Jezli mam byc szczery to MY08 jest o niebo fajniejszym autem.Nie chodzi tu o wyglad bo tego nie ma jak nawet porownac ale o caloksztaut , jest bardziej "sportowe" gdzie obecny Legacy jest bardziej autem rodzinnym i to widac na kazdym kroku. trudno powiedziec jest wiecej miejsca w srodku to prawda na plus rodzinny. Natomias jak trzyma sie drogi to bija MY08 na glowe mi jeszne nie udalo sie doprowadzic do poslizgu w zakrecie gdzie MY08 juz plywal. To zaleta dluzszej osi oraz poprawienie trakcji. Co do wygladu to trudno powiedziec ale jakos kumple widza bardzo pozytywnie poprzedni widzieli tak sobie :roll: Nie od dzis wiadomo, ze kierowcy Subaru to ludzie myslacy inaczej pewnie stad zamilowanie do MY08 i turbodziadkow ... to przeciez disajnerski koszmar do MY04 to koszmar. 94 jezdzilem Sigma ona do dzisiaj jest piekna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 czy h6 nie łączy się bezwarunkowo z automatyczną skrzynią? nie śmiać się proszę nawet jeśli to śmieszne Nie. Jest wersja z AT i jest wersja z 6-MT (Spec.. So What! ale to chyba w poprzedniej kaście, bo w obecnej spec B wychodziło z 2.5T. A co do owego automatu to jak dla mnie jest o niebo lepszy niż ten co był w poprzednich RadekK jeśli masz na myśli obecne Legacy GT 2.5Tto jest ono dostępne również z 6MT od STI. mówimy o H6 i ona obecnie jest tylko z automatem, a GT ma H4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 jasne tylko legacy H3.6 to nie to samo co w przeszłości "spec B". W zasadzie niczym się nie różni od "normalnego" Legacy n. 2.5 N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 To zaleta dluzszej osi oraz poprawienie trakcji. Jestem przekonany, że w MY10 kontrola trakcji bardziej stabilizuje pojazd co zgadza się z Twoim spostrzeżeniem. A wzdychanie do starych modeli będzie zawsze. Poczekajmy na kolejną generację. Będzie pewnie jeszcze bardziej 'ztatusiała' to będziemy wychwalać piątą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 A wzdychanie do starych modeli będzie zawsze. Poczekajmy na kolejną generację. Będzie pewnie jeszcze bardziej 'ztatusiała' to będziemy wychwalać piątą. Ja tam czekam, tak długo jak jej nie ma są nadzieje... A w temacie: jedyna wg mnie porównywalna poprawa w prowadzaniu legaca MY10 w stosunku do MY08 to mniejsze "pływanie" tyłu samochodu. Reszty nie da się porównywać, bo to zupełnie inne auta. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Mmmm a ja mam nowy rekord na spalanie w dyszlu ,zrobilem 1180km na jednym baku trasa krk-amsterdam Nudziłeś się ? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się