Skocz do zawartości

conci

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia conci

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. conci

    Spalanie 2.0 benzyna MY08

    Witam, dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Liczyłem na to, że spalanie zamknie się w 10l (Kraków), ale lepiej będzie przyjąć dla pewności 12l A i jeszcze pytanie ogólne. Czy to auto ma jakieś przypadłości, na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie? pozdrawiam Kuba
  2. Witam, zastanawiam się nad forkiem z silnikiem benzynowym 2.0 (nowa buda). Mam dość ogólne pytanie a mianowicie ile taki silnik pali w ruchu miejskim a ile na autostradzie. Mam tutaj na myśli przeciętną jazdę, bez katowania i bez blokowania ruchu Jak mają sie koszty eksploatacji w stosunku do forka II generacji (ten model przeanalizowałem dość dokładnie). Pozdrawiam Kuba
  3. conci

    Tłumik do 2.0 MY07

    Witam, niestety, ale prawdopodobnie moja żona zostanie posiadaczem wolnegossaka. Czy do tej wersji silnikowej można dokupić tłumik, który będzie ładnie bulgotał? Jeśli tak to proszę o wskazanie jakiegoś konkretnego modelu. Pozdrawiam
  4. conci

    Pozdrawiamy sie :)

    (Kraków) Pozdrowienia dla czarnego forestera, spotkanego wczoraj po 20 na Kobierzyńskiej (światła pod kościołem). Piękne auto
  5. conci

    Co wybrać: 3.0 vs. 2.0D

    Witam, dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Pewnie będę skłaniał się ku wersji 3,0. Powiem wam, że najchętniej kupiłbym Outbacka z silnikiem diesla i automatem od Audi Dla mnie byłoby to idealne połączenie. Mam jeszcze jedno pytanie dot. H6, Czy te 297 Nm wystarcza? kuba
  6. conci

    Co wybrać: 3.0 vs. 2.0D

    Dziękuję wszystkim za opinie. Odnośnie paliwa to sprawa wygląda tak, że mi się nie przelewa ale jestem w stanie podołać. Zakładając, że 2.0D spali mi średnio 7l, a 3.0 spali 15l to na paliwo wydam o jakieś 8 000 zł więcej w skali roku (przy przebiegu 20 000km i cenie 5zł). Autem planuje jeździć 2-3 lata, do momentu kiedy wróci zwrot VAT-u (o ile kiedykolwiek wróci). Argumenty (moim zdaniem) jakie przemawiają za kupnem 3.0H to: - wygoda jazdy - wysoka wersja wyposażenia - mała awaryjność silnika i skrzyni (tak przynajmniej wnioskuje z tego co przeczytałem na forum) Argumenty za 2.0D: - ekonomiczny silnik - lepsza elastyczność Przeciw 3.0H: - koszt paliwa - stary typ automatu Przeciw 2.0D: - różnych rzeczy się naczytałam o sprzęgle - brak automatu - mniej doposażone wersje Co byście dodali? Czy warto kupić auto z SI Drive? pozdrawiam Kuba
  7. conci

    Co wybrać: 3.0 vs. 2.0D

    Witam, po powrocie z wakacji (koniec lipca) będę robił drugie podejście do Outbacka. Początkowo bylem zdecydowany na kupno auta z rocznika 05/06 w wersji H6. Planowałem na zakup wydać do 60 000 zł. Teraz może uda się uzbierać trochę więcej kasy w związku z czym zacząłem się zastanawiać nad kupnem diesla z 2008 roku (ceny około 80 000 zł). Za wersją H6 przemawia niższa cena oraz automat, no i może jeszcze bogate wyposażenie. Natomiast za dieslem znacznie mniejsze spalanie. Rocznie przejeżdżam jakieś 25-30 tys. kilometrów. Co jako znawcy tematu zrobilibyście na moim miejscu? Jakie czynniki związane bezpośrednio z autami powinienem wziąć pod uwagę? pozdrawiam
  8. conci

    Przebieg

    Witam i podsyłam kolejny temat. Niestety ale podczas zastanawiania się nad zakupem auto co chwile wpada mi jakieś pytanie do głowy. Mam na oku 3 egzemplarze (3.0 H6, 2.5XT, z czego dwa mają 150-200 tys. kilometrów. Pomimo tego, że właściciele twierdzą, że samochody są zadbane (w co nie mam podstaw nie wierzyć) to jednak tak duże przebiegi mnie trochę hamują w zakupie. Jak auto z takim silnikiem zachowuje się przy przebiegu rzędu 200-220 tys. kilometrów? Jak wygląda trwałość silnika przy takim przebiegu? pozdrawiam conci
  9. conci

    Sprawdzenie auta - Wawa

    Niestety ASO Koper w sobotę ma nieczynny serwis, tak przynajmniej wynika ze strony internetowej. Czy jeszcze coś oprócz tej firmy?
  10. conci

    Sprawdzenie auta - Wawa

    Witam, w sobotę wybieram się na oglądniecie dwóch egzemplarzy forumowych OBK, zakładam, że właściciele są godni zaufania i wiedzą co mają. Może jeszcze będę miał do obejrzenia auto nieforumowe i z nim chciałbym podjechać do jakiegoś mechanika w celu sprawdzenia. Czy możecie mi polecić gdzie się udać w celu sprawdzenia auta? Silnik 3.0. Z góry dziękuję za info.
  11. conci

    Jaki silnik 2,5XT czy 3,0

    Eryk Jak to się źle prowadzi? Czy stabilizatory, o których pisałeś pomagają?
  12. conci

    Jaki silnik 2,5XT czy 3,0

    Problem z tym, że nie jeździłem ani 6 cylindrami ani 4 z turbo. Na spalanie to nawet nie zwracam uwagi przy tych dwóch wariantach bo zarówno jeden jak i drugi silnik pali jak smok w porównaniu do mojego 100 konnego diesla Tak czy inaczej wydatki na paliwo będą spore. Który z tych silników będzie miał lepszą elastyczność? Conci
  13. conci

    Jaki silnik 2,5XT czy 3,0

    Dzień dobry wszystkim, Jestem tutaj nowy, na forum trafiłem w poszukiwaniu informacji o Outbacku. Przymierzałem się do kupna "nowego" auta i pomyślałem o Legacy, ale po rozeznaniu tematu padło na Outbacka. Najchętniej kupiłbym auto z moich licealnych marzeń czyli Imprezę, ale jak człowiek jest przed trzydziestka to szuka raczej czegoś praktycznego a nie fajnego Wracając do meritum sprawy. Jestem zdecydowany na OBK z roczniak 2005-2007, w cenie do 65 000 zł. Nie chce kupować auta z mocą 150-170 koni więc wybór mam tylko spośród dwóch silników 2.5 turbo oraz 3,0H6. Do Was mam pytanie który silnik z tych dwóch powyższych wybrać? Początkowo bylem zdecydowany tylko na manualna skrzynie więc wybór wydawał się oczywisty, ale z racji bogatego wyposażenia modeli z silnikiem 3,0 nie wykluczam skrzyni automatycznej. I jeszcze pytanie takie przy okazji. Czy da się zrobić jakieś modyfikacje, dzięki którym silnik 2,5 lub 3,0 będzie chociaż trochę "bulgotał" tak jak silnik Imprezy? pozdrawiamkuba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...