Minio_78 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Ja stawiam na benzyne. Ja jeżdząc szybko i dynamicznie mam spalanie średnie 12.8 - głównie miasto ( do spółki z żoną - ona obniża średnią ) - radze model w automacie juz w wersji s SI drive - skrzynia ciekawiej chodzi choć uważam że start ma słabszy niż manual bo z samego dołu musi się wkręcać - ale komfort. Wszystko fajnie tylko hamulce słabe, 20 tysiaków i już następne tarcze bo poprzednie się pogieły... jest pare niedoróbek... ... brałbym benzynke dużą - w trasie potrafi mi zejść do 9.6 przy szybkiej jeżdzie....ale bez wariactw Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Legacy 2.0D chyba ma ponad 10sec do 100 12,7 8) O matko :!: .. z córką :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 dla mnie zaleta to zasięg 900km 8) jak Ty to robisz :?: :wink: mnie się chyba jeszcze nie udało przekroczyć 800 km, a przynajmniej nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParaYasio Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Bierz dyszla jest poporstu bardziej lansiarki głośniej chodzi każdy się dziwi że boxer diesel a sprzęgłem się nie martw bo po co jak rozpieprzysz to się będziesz martwił, jak robisz 30 tyś rocznie i chcesz tanio jeździć to bierz dyszla albo benzynę max 1,4 i masz tanio. Jak chcesz mieć fun z jazdy większy to weź H6 tylko nie płacz ,że wciąga 18l/100km to tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 nie płacz ,że wciąga 18l/100km to tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Legacy 2.0D chyba ma ponad 10sec do 100 12,7 8) Poprzedni model Legacy (MY'09) w wersji kombi ma 8,9 s (0-100 km/h) :arrow: http://www.subaru.de/fileadmin/download ... gacy09.pdf Aktualny model Legacy kombi: 9,6 s (0-100 km/h) :arrow: http://www.subaru.de/fileadmin/download ... pec-19.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 ja tak sobie napisałem też kojarzę 8,7 (sedan) jak Ty to robisz :?: :wink: normalnie (70% poza miastem :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Legacy 2.0D chyba ma ponad 10sec do 100 12,7 8) Poprzedni model Legacy (MY'09) w wersji kombi ma 8,9 s (0-100 km/h) :arrow: http://www.subaru.de/fileadmin/download ... gacy09.pdf Aktualny model Legacy kombi: 9,6 s (0-100 km/h) :arrow: http://www.subaru.de/fileadmin/download ... pec-19.pdf Przeciez tutaj chodzi o Outbacka a nie o zwykle Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Przeciez tutaj chodzi o Outbacka a nie o zwykle Legacy. Nie mogę się z Tobą zgodzić Ewidentnie chodzi o zwykłe Legacy: Widzę, że każdy chwali co innego (swoje). Jeżeli bierzemy pod uwagę przyspieszenie, to wg papierów 2.0D 8.7s, 3.0 Spec.B 6.9s do setki. Pozdrawiam. Legacy 2.0D chyba ma ponad 10sec do 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Pogubilem wątek, chodzilo mi ze Outback ma powyzej 10sec, bo o nim jest ten wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Pogubilem wątek, chodzilo mi ze Outback ma powyzej 10sec, bo o nim jest ten wątek. Dalej błądzisz. OBK MY'08/09 ma 9,2 s 0-100 km/h :arrow: http://www.subaru.de/fileadmin/download ... back08.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Niezle, czyli roznica miedzy starszymi a nowszymi modelami Legacy i Outbacka jest w masie? CHyba spora ta róznica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conci Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Witam, dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Pewnie będę skłaniał się ku wersji 3,0. Powiem wam, że najchętniej kupiłbym Outbacka z silnikiem diesla i automatem od Audi Dla mnie byłoby to idealne połączenie. Mam jeszcze jedno pytanie dot. H6, Czy te 297 Nm wystarcza? kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Mam jeszcze jedno pytanie dot. H6, Czy te 297 Nm wystarcza? Wystarcza. Moment mierzony na kołach będzie wyższy dla wersji H6 niż w przypadku 2.0 D. Wynika to z dłuższych przełożeń skrzyni biegów (mała elastyczność silnika diesla wymusza stosowanie dłuższych przełożeń, niż w przypadku silników benzynowych). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Wystarcza. Moment mierzony na kołach będzie wyższy dla wersji H6 niż w przypadku 2.0 D. Wynika to z dłuższych przełożeń skrzyni biegów Dodać należy, że jest to maksymalny moment dostarczany przez silnik (w benzynowym zwykle przy wyższych obrotach) przy pełnym obciążeniu (czyli przyśpieszanie z butem w podłodze). No, teraz jest w miarę kompletnie (mała elastyczność silnika diesla wymusza stosowanie dłuższych przełożeń, niż w przypadku silników benzynowych). Odważne stwierdzenie :shock: Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Dodać należy, że jest to masymalny moment osiągany przez silnik (w benzynowym zwykle przy wyższych obrotach) przy pełnym obciążeniu (czyli przyśpieszanie z butem w podłodze). No, teraz jest w miarę kompletnie Odnosiłem się do podanej przez Ciebie wartości. Niczego więc nie trzeba dodawać Odważne stwierdzenie :shock: Pozdr. Niby dlaczego? Elastyczność silnika informuje o zdolności przystosowania się do zmiennych obciążeń i prędkości obrotowych. Silnik elastyczny to silnik, w którym wysoki moment i moc występuje w jak najszerszym zakresie obrotów. Silnik diesla zdecydowanie nie jest silnikiem elastycznym. Chyba, że pod pojęciem elastyczności rozumiesz bełkot dziennikarzy motoryzacyjnych, podających przyśpieszenie w określonym przedziale prędkości na określonym biegu. Idąc tym tropem ten sam silnik z np. 5-biegową skrzynią, będzie bardziej elastyczny od tego samego silnika ze skrzynią np. 7-biegową. Ten sam silnik będzie więc bardziej elastyczny od siebie samego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Odnosiłem się do podanej przez Ciebie wartości. Niczego więc nie trzeba dodawać IMO trzeba bo to nasuwa pytanie o charakterystykę napędu przy częściowych obciążeniach. A te na drodze występują częściej niż pełne :wink: Niby dlaczego? Elastyczność silnika informuje o zdolności przystosowania się do zmiennych obciążeń i prędkości obrotowych. Silnik elastyczny to silnik, w którym wysoki moment i moc występuje w jak najszerszym zakresie obrotów. Idąc tym tropem, silnikiem doskonale elastycznym byłby taki, który zapewienia wysoki moment całym (bardzo szerokim) przedziale obrotów. Taki silnik nie potrzebowałby skrzyni biegów w ogóle. Czyli im mniej elastyczny silnik, tym potrzebuje więcej "bliższych" i krótszych przełożeń żeby "złapać" moment. A napisałeś coś zgoła odmiennego Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Knurek, nie czytasz ze zrozumieniem, niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Knurek, nie czytasz ze zrozumieniem, niestety OK, niech będzie. Choć spróbowałem tylko wyjść od Twojej definicji elastyczności... Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Idąc tym tropem, silnikiem doskonale elastycznym byłby taki, który zapewienia wysoki moment całym (bardzo szerokim) przedziale obrotów. Taki silnik nie potrzebowałby skrzyni biegów w ogóle. Jest taki, elektryczny. Skrzynia jest zawsze potrzebna aby pojazd miał możliwość np. osiągania wyższych prędkości obrotowych na kołach kosztem momentu (wysokie biegi). Najprościej mówiąc skrzynia rozszerza możliwości silnika, obojętnie jakiego. edit: 2.0D czy 3.0? Jak jest na benzynke to H6 :!: Świetny motor, powinni go też montować w Forkach i Imprezach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drastic Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 ...powinni to wprowadzić wersje H6 Bi-Turbo A odnośnie tematu to, jak napisali poprzednicy. Jeżeli spać Cię na utrzymanie auta związane ze spalaniem to bierz H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerbera Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Mmmm a ja mam nowy rekord na spalanie w dyszlu ,zrobilem 1180km na jednym baku trasa krk-amsterdam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drastic Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 haha respect 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Mmmm a ja mam nowy rekord na spalanie w dyszlu ,zrobilem 1180km na jednym baku trasa krk-amsterdam albo jechałeś ze średnią 70 km / h, albo musisz dać mi namiary na serwis, który regulował parametry silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Pewnie ma SWAPA na 1.9TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się