Skocz do zawartości

Nowe Subaru Impreza 2012


Robeet

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 528
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 2 tygodnie później...
Jestem ciekaw jaki będzie ten nowy 1.6. 115-konna dwulitrówka w Imprezie pierwszej generacji radziła sobie całkiem całkiem

 

wczoraj przeglądałem w Motorze prezentację XV, osiągi podane dla 1.6 nie były rewelacyjne (jak pamiętam to 13.1 do setki). chyba jednak 2.0 wolnossące albo poczekać na 1.6 z turbiną, jeżeli się pojawi albo diesel (podali mu 9,3 do setki, więc ładny wynik)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne autko, ale patrząc po tym ile teraz EURO kosztuje, to cena tego cuda może być lekko z kosmosu...

Odbierany rok temu wolnyssak ojca, dzisiaj by kosztował....12000 więcej. :shock:

 

Z tego co wiem we wrześniu Euro w SIP'ie 4,05:) gdyby jeszcze sprzedawali Euro w takiej cenie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150 nm ma przy 4000 tyś RPM oraz reduktor myślę że w mieście będzie ok.

 

swoją drogą, jeżeli ma reduktor i 22 cm prześwitu, to przy swoich rozmiarach i zakładając umiarkowaną masę, może być naprawdę niezły w terenie...

 

-- 27 wrz 2011, o 09:58 --

 

Fajne autko, ale patrząc po tym ile teraz EURO kosztuje, to cena tego cuda może być lekko z kosmosu...

Odbierany rok temu wolnyssak ojca, dzisiaj by kosztował....12000 więcej. :shock:

 

Z tego co wiem we wrześniu Euro w SIP'ie 4,05:) gdyby jeszcze sprzedawali Euro w takiej cenie :mrgreen:

 

tylko że cennika jeszcze nie ma :wink:

a że cena będzie wysoka... coż, i tak będzie taniej niż forester / obk, a nie wszyscy potrzebują dużego auta. mi się koncept podoba i może się przymierzę za jakiś czas ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajax, ja w imprezie 1.6TS MY03 mam 143 niutki przy 3600rpm., 95KM przy 5200rpm i rzeczywiście reduktor się przydaje – oszczędza sprzęgło w korkach i terenie a także ratuje dynamikę w trasie (V + reduktor do wyprzedzania) i umożliwia zabawe zimą (II, III + reduktor)… Tym nie mniej, daje się czasem odczuć deficyt momentu, ale za to daje inne korzyści – niskie koszty eksploatacji – ten silnik oprócz tego, że prosty jak cep – jest bardzo wytrzymały, oszczędza napęd, opony itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze ceny (Kanada): wersje "well equipped" :D

 

 

http://www.subaru.ca/WebPage.aspx?WebSiteID=282&WebPageID=16792

 

Gdyby u nas 1.6 kosztowała tyle co 2,0 w kanadzie pewnie mielibyśmy sporo nowych Imprez na drodze:)

 

Ale w EU cena pewnie koło 20k Eur będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

petronews, stwierdziłem kiedyś, że jeśli moje dziecko (obecne bądź przyszłe/planowane :mrgreen: ) "zarazi się" ode mnie subaroholizmem to właśnie Impreza 1.5/1.6 będzie dobrym pierwszym autem w prezencie od tatusia :D . Sam, będąc w młodym wieku bardzo chciałem mieć chociaż 1.6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, nie przesadzaj, może te inne auta próbowały być podobne, ale subaru wyglądało dużo lepiej. To tak jak z podrabianymi butami.... A co do nowych imprez nie podoba mi się to, że sprawiają wrażenie strasznie ociężałych limuzyn. Stara impreza ważyła 1130 kg ( w przypadku mojego gl-a) nowa impreza w przypadku 2.0i kręci się ok 1400 kg (to i tak nie jest źle). Marzę o tym, aby kiedyś subaru powróciło do drzwi bez ramek, designu dla imprez nie przypominającego luksusowych limuzyn ( od tego mają legacy) wznowienie wersji takich jak p1, czy nardi torino, no i morze jakaś limitowana wersja w stylu 22b? Ja tam cały czas lubuje się w pierwszej generacji i następna moja impreza to będzie najprawdopodobniej w nadwoziu 2- drzwiowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru niestety podaza sladem innych marek i schodzi na psy....

Niestety już zeszło... :|

Zostaly jeszcze ostatnie modele, Lanos Spec-C jest wart uwagi i wersje diesel warto kupic w przeciwienstwie do bezpłciowej konkurencji jest to rarytas. Nie wiem do czego zmierza motoryzacja - frajda z jazdy nowymi popularnymi autami jest podobna do gry na konsoli czyli zadna :evil: Pakowane jest coraz wiecej zlomu (auta sa mega ciezkie) i nikomu tak naprawde nie potrzebnej elektroniki. Wiadomo biezpieczenstwo pasywne - ale wg mnie nowe auta sa bardziej nie bezpieczne bo nie czuc w nich nic i latwo o uderzenie z wieksza predkoscia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru niestety podaza sladem innych marek i schodzi na psy....

Niestety już zeszło... :|

Zostaly jeszcze ostatnie modele, Lanos Spec-C jest wart uwagi i wersje diesel warto kupic w przeciwienstwie do bezpłciowej konkurencji jest to rarytas. Nie wiem do czego zmierza motoryzacja - frajda z jazdy nowymi popularnymi autami jest podobna do gry na konsoli czyli zadna :evil: Pakowane jest coraz wiecej zlomu (auta sa mega ciezkie) i nikomu tak naprawde nie potrzebnej elektroniki. Wiadomo biezpieczenstwo pasywne - ale wg mnie nowe auta sa bardziej nie bezpieczne bo nie czuc w nich nic i latwo o uderzenie z wieksza predkoscia.

Tylko niestety Spec C nie jest u nas dostępne, a diesle są wg mnie tak samo bezpłciowe jak konkurencja, dla mnie te nowe Subaru straciły charakter! No i zostaje jeszcze temat awaryjności diesli... :|

 

Ale do reszty się zgadzam, jeszcze kilka lat i auta będą same jeździć, a jak przekroczysz prędkość to samochód sam wyśle sygnał do policji, która namierzy cię GPSem... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MateuszK, Obejrzałem wszystko :) . W skrócie dla tych, którym nie będzie się chciało oglądać:

 

- priorytetem dla Subaru jest rynek amerykański; Forester, Legacy, Outback i Impreza 2012 zostały skonstruowane bardziej pod amerykańskiego klienta;

- nowe modele Subaru są/będą skierowane do młodych ludzi, dla których liczy się niższe spalanie przy zachowaniu radości z jazdy AWD;

- skrzynie 5 MT lub CVT (z sześcioma przełożeniami w trybie manualnym - manetki przy kierownicy);

- przyspieszenia 2.0 (148KM): 0-20 MPH (36 km/h): 2,7 s

50-70 MPH (80-112 km/h): 6,5 s

0-60 MPH (0-96 km/h): 9,8 s

- elektryczne wspomaganie kierownicy;

- ABS, VDC, EBD, Brake Assist w standardzie;

- nowe zestawy audio (4 rodzaje), w najwyższej opcji z ekranem 6,1 cala i nawigacją;

- 523 mile na jednym baku (2.0 CVT 148KM) = 837 km;

- płaska podłoga bagażnika, 12 cu ft (339 l) pojemności bagażnika i 24 cu ft (679 l) i tutaj nie określono czy po dach czy po złożeniu siedzeń (dane dla hatchbacka), sedan podobno też ma mieć tylko 12 cu ft pojemności bagażnika ale w dalszej części jest już mowa o 460 litrach, zawiasy "wchodzą" do bagażnika ale są osłonięte;

- schowki: w drzwiach (tuż za przyciskami elektrycznego sterowania szyb) kieszeń mieszcząca telefon komórkowy, półka pod radiem mieści 9 CD, schowek "główny" 16 CD, schowek w podłokietniku 13 CD, na tunelu środkowym głębsza kieszeń na telefon, ipoda itp plus dwa uchwyty na puszki, kubki; powiększone kieszenie w drzwiach (butelka + duże mapy i czasopisma). Schowek w podłokietniku ma uchwyt na długopis, kartę, paper holder :D (nie wiem o co dokładnie chodzi). Tuż za skrzynią biegów jest wyprofilowane wgłębienie na monety;

- materiały "soft touch" w górnej części deski rozdzielczej w drzwiach (na podszybiu i podłokietnikach);

- seryjna pełna osłona pod silnikiem;

- auto ma te same wymiary co poprzedni model, jest niższe o ok. 2,5 cm;

- przy dachowaniu konstrukcja dachu jest w stanie wytrzymać 4-krotność wagi auta;

- seryjne airbagi czołowe, boczne, kurtynowe, kolanowa kierowcy;

- system Brake Override (nie umiem dobrze przetłumaczyć ale chodzi o coś w rodzaju odcięcia zapłonu kiedy wciśnięte zostaną na raz hamulec i gaz);

- poprawiona widoczność (20 % większe lusterka, wąskie słupki A);

- masa własna niższa o 50 kg;

- ceny USA: 17495$-22595$ dopłata za CVT 1000$, wersje 5d dopłata 500$;

- 95 % aut Subaru sprzedanych w ciągu ostatnich 10 lat jest nadal w eksploatacji;

 

Nowe reklamy od 11:53:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...