Skocz do zawartości

Nowe Subaru Impreza 2012


Robeet

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 528
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

ciekawe o ile będzie cięższa od obecnej...

dobra wiadomość jest taka że nowy prosiak jest podobno 45kg lżejszy od poprzedniego - jeśli jest tu gdzieś początek nowej mody to może najgorsze w świecie motoryzacyjnym za nami :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe o ile będzie cięższa od obecnej...

dobra wiadomość jest taka że nowy prosiak jest podobno 45kg lżejszy od poprzedniego - jeśli jest tu gdzieś początek nowej mody to może najgorsze w świecie motoryzacyjnym za nami :?:

 

Impreza 2012 ma być lżejsza od 2011 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne auto, skończcie fakac bezsensu. Wygląda fanie, wnętrze to gigantyczny krok do przodu, będzie mało palić i pewnie lepiej jeździć. O co chodzi z narzekaniem ??

 

Polska;) jakby było kanciate to by zaraz pisano że bez sensu i nawet kia robi ładne auta a Subaru nie potrafi:)

 

Materiały w środku są miękkie = narzekanie na utratę charakteru samochodu itp itd :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie bomba :) Od dawna nie bylo auta, ktore by sie tak malo roznilo od conceptu! To bedzie super auto na nasze bezdroza, zwinne, dynamiczne, z duzym przeswitem i S-AWD, a do tego z nietuzinkowym wygladem :)

 

Na narzekajace komentarze od ludzi, ktorzy i tak i tak by nie kupili, mam ignora :mrgreen:

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bedzie super auto na nasze bezdroza, zwinne, dynamiczne, z duzym przeswitem i S-AWD, a do tego z nietuzinkowym wygladem

To wszystko prawda :) Na liście brakuje tylko jednego: mocnej turbo benzyny pod maską...

 

-- 13 wrz 2011, o 12:49 --

 

i tych no ... łopatek przy kierownicy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urabus, :mrgreen:

 

 

btw, mini-strony XV: http://www.subaru-global.com/about/moto ... index.html

 

 

Podoba mi sie ten pomaranczowy kolor! Troche szkoda, ze nie ma tez tak zywego wnetrza, ale moze to kwestia wersji wyposazenia...?

 

-- 13 wrz 2011, o 12:14 --

 

Fajna ma kierownice i widac, ze bedzie system start/stop :idea:

 

-- 13 wrz 2011, o 12:17 --

 

i dwa filmiki:

 

powstanie XV:

 

"Mix it up":

 

-- 13 wrz 2011, o 12:23 --

 

no i sa podane specyfikacje silnikowe:

 

1.6 114KM (5MT z reduktorem lub Lineartronic)

 

2.0 150KM (6MT lub Lineartronic)

 

2.0D 147KM

 

Zaskakujacy jest ten 1.6 - skad on sie wzial...? Moze to baza do tego 1.6T o ktorym sie spekuluje...? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co słyszałem XV będzie miał start&stop (mam nadzieję że będzie się dało odłączyć ten system)

 

1.6 chyba będzie dla zwykłej Imprezy tylko :?:

 

-- 13 wrz 2011, o 12:32 --

 

2,0 ma 6MT a 1.6 będzie miało 5MT z reduktorem ciekawa kombinacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaskakujacy jest ten 1.6 - skad on sie wzial...? Moze to baza do tego 1.6T o ktorym sie spekuluje...? :roll:

 

Zaskakujące, ze ma max moc przy 5600. To bardzo nisko. 2.0 ma przy 6200 co jest mniej więcej standardem. Jeżeli to FB to jest 1.6, 2.0 i 2.5 gdzie max moc 2.5 jest 5600, 1.6 jest 5600 a 2.0 jest 6200. Ciekawe dlaczego. To wygląda jakby 1.6 i 2.5 miały specjalnie ograniczona moc, bo nie widzę innego powodu. Skoro są głowice DOHC to przecież silnik mógłby się kręcić spokojnie wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaskakujacy jest ten 1.6 - skad on sie wzial...? Moze to baza do tego 1.6T o ktorym sie spekuluje...? :roll:

 

Zaskakujące, ze ma max moc przy 5600. To bardzo nisko. 2.0 ma przy 6200 co jest mniej więcej standardem. Jeżeli to FB to jest 1.6, 2.0 i 2.5 gdzie max moc 2.5 jest 5600, 1.6 jest 5600 a 2.0 jest 6200. Ciekawe dlaczego. To wygląda jakby 1.6 i 2.5 miały specjalnie ograniczona moc, bo nie widzę innego powodu. Skoro są głowice DOHC to przecież silnik mógłby się kręcić spokojnie wyżej.

 

Może chodzi o tą nieszczęsną emisję CO2? wyżej kręcący silnik NA z większą mocą = większy wróg dla Brukseli, a 1.6 jest na pewno silnikiem dla Europy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, ajax, napijmy się więc! Te auto jest cudowne! W tym kolorze bardzo mi się podoba (zielone też :D)

 

A te narzekanie, że podobne do Kii, dełu, hondy czy innego majbacha już mnie tak wkurdenerwuje, że arrrrrrrghh... Co nie zrobią to źle. Co za naród... :| :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko prawda Na liście brakuje tylko jednego: mocnej turbo benzyny pod maską...

 

Dokładnie tego samego mi brakuje. Takie 230KM by mogło być jak w starych forkach

 

Zgadzam sie z Wami - to byłby idealny i naturalny następca dawnego forka, bo ten obecny to juz inna kategoria.

Nie chciałbym dołączyć do grona narzekaczy, ale taka kia sportage (bardzo ładna z resztą, robiąca duże wrażenie na żywo) będzie miała ponoć w Europie wersję 2.0 turbo 230 KM a takie subaru nie? Mnie to naprawdę boli, bo jakbym miał wybierać w tej kategorii...to miłość do marki miłością, ale dla mnie rewelacją - oprócz AWD są osiągi dawnego forka. A jak mam zdecydować między 150 KM dieslem a podobną benzyną (o 1.6 nie wspomnę) to bym miał poważny problem, , bo po obecnym forku 99% samochodów to powolne muły. No w tej klasie jest jeszcze bardzo fajny range rover evoque...

I tak na razie zostaję przy forku, ale z obecnych modeli Subarui jak na razie brałbym pod uwagę tylko STI, a przyszłościowo może "imprezocelicę". (raczej nie jako główny pojazd).

 

natomiast w klasie SUV (traktując ją bardzo szeroko bez wnikania)- czy to duży czy to mały, nie widzę teraz w Subaru pojazdu dla mnie - abstrahując od kasy - tutaj brałbym albo range rover, albo BMW (evoque, range rover sport, X3, X5, X6) które spełniają moje oczekiwania wobec osiągów, wyglądu oraz rozmiaru lub ew. bardziej terenowe - jeep wrangler, land rover, mercedes G - które oprócz wyglądu dają radę w terenie, a jednocześnie (oprócz jeepa) komfort i (w odpowiednich wersjach silnikowych) przyzwoite osiągi. No ale to takie same teoretyczne rozważania jak to czy wolałbym porsche 911 czy nissana gt-r. :D

 

Forek MY06 w turbo był idealnym kompromisem między dzielnością terenową a trzymaniem się drogi i osiągami, komfortem a sportowym zacięciem, zwinnością i łatwym parkowaniem w mieście, a dłuższą trasą poza miastem.Jak dla mnie (od ponad 3 lat) niemal ideał (z drobnymi rysami, niestaty nic nie jest pozbawione wad, a uniwersalność to jednak pewne kompromisy).

Na teraz tego mi jednak brakuje w nowych modelach, i taki XV gdyby miał odpowiednią wersję silnikową i podobne możliwości..to dla mnie jest to wtedy (ale niestety dopiero wtedy) kandydat na następce...

 

PS. A mnie tam przypomina forda kugę.. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda. Jeżeli subaru nie wprowadzi mocniejszych silników do swojej gamy modelowej to prędzej czy później przestanie być kojarzone ze sportem. Później zacznie być z najwolniejszymi autami na drodze. A stad już niedaleko do kojarzenia z taniością i utraty rynku. Ja już nie kupie auta klasy legacy z silnikiem ponizej 200KM. Mam nadzieje, ze jakiś mocniejszy silnik jest przygotowywany na Europe (z automatem !!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic trzeba trzymać kciuki za Trezie XV 1.6 i Imprezę 1.6 jak ludzie zaczną to kupować to Turbo pewnie wróci raczej 1.6 ale zawsze:)

 

Co do braku fajnego silnika w XV się w pełni zgadzam, 2.0T lub 1.6T 200-260KM w takim małym i lekkim autku z AWD miód i malina:).

 

Trzeba bacznie obserwować FT-86 myślę że silnik z tego samochodu będzie tym mocniejszym w Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 z BRZ będzie wolnossące. Max moc pewnie kolo 200KM powyżej 8tys obrotów. To się nie będzie nadawać do niczego innego niż BRZ... Co więcej ten silnik z tego co czytałem nie jest by Subaru a by Yamaha. Najłatwiej by było dla subaru po prostu uzyskać max moc w 2.5 tak gdzie ona jest uzyskiwana w 2.0 to by dało około 184KM albo przy 6600 jak w 3.0 moc by wynosiła okołu 200KM i taki silnik z automatem CVT miałby sens w Legacy.

1.6 turbo będzie zbyt słaby. Jeździłem golfem 1.4TSI 160KM i ten silnik to porażka, ogromna turbo dziura i pali podobnie jak mój 3.0 w legacy z automatem. Dlatego po downsizingu nie spodziewam się już fajnych silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co więcej ten silnik z tego co czytałem nie jest by Subaru a by Yamaha.

 

by-zy-dura! :roll: To mi przypomina to, jak mowiono ze diesel w Subaru bedzie z Isuzu :lol:

 

Cale BRZ, tak jak i siostrzany model Toyoty FT-86, beda produkowane przez Subaru w fabryce Gunma 8) Szczegolnie wlasnie silnik i naped beda konstrukcja Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co więcej ten silnik z tego co czytałem nie jest by Subaru a by Yamaha.

 

by-zy-dura! :roll: To mi przypomina to, jak mowiono ze diesel w Subaru bedzie z Isuzu :lol:

 

Cale BRZ, tak jak i siostrzany model Toyoty FT-86, beda produkowane przez Subaru w fabryce Gunma 8) Szczegolnie wlasnie silnik i naped beda konstrukcja Subaru.

 

Dokładnie panele zewnętrzne mają być wymienne z Toyotą. Silnik to Subarowski bokser FB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://motoryzacja.interia.pl/raport/fr ... -w,1694803

 

cyt: "W samochodzie znajdziemy oczywiście typowy dla Subaru napęd wszystkich kół Symmetrical-AWD. Natomiast źródłem mocy będzie mógł być jeden z dwóch silników benzynowych (1.4 114 KM, 2.0 150 KM) lub dwulitrowy diesel o mocy 147 KM."

 

wtf ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...